Веригата евтини магазини "Тати" е пред банкрут
Според представителите на френската Федерация на всеобщата конфедерация на труда веригата най-вероятно ще бъде ликвидирана. Те са убедени, че това се дължи на лошото й управление, липсата на маркетингова стратегия и срива на продажбите през последните няколко години.
Веригата е основана през 1948 г. от тунизийския имигрант Жул Уаки. Първият магазин "Тати" се появява в "Монмартр". Уаки иска да го кръсти на баба си Тита, но тъй като се оказва, че това име вече е заето в регистрите, размества гласните и се ражда "Тати". Идеята на магазините от тази верига е цялата стока да бъде на показ, да бъде достъпна за разглеждане и докосване от клиентите. Цените са изключително ниски, а това се дължи на факта, че собствениците на "Тати" плащат в брой на доставчиците си и сами определят ценовата си политика. Мнозина обаче предпочитат да не афишират с покупките на твърде евтините стоки от "Тати", известни с традиционните си розово-бели торбички. С времето обаче чести посетители на магазините стават знаменитости като Бриджит Бардо, Франсоаз Саган и Надин дьо Ротшилд, които не се срамуват да бъдат снимани с розовите торбички в ръка.
Известността на "Тати" е в пика си в края на 90-те години, когато веригата, притежаваща вече 27 магазина във Франция, открива такъв и на Пето авеню в Ню Йорк. С времето обаче се натрупват и дългове, чийто обем парижката централа на веригата отказва да съобщи.