Пътник ремонтира повреден самолет

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1316 Весело

    Хехехе и това става докато испанските "техници" си драпат макарите...

    Klaatu Barada Nikto!
  2. 2 Профил на аз
    аз
    Рейтинг: 719 Весело

    има ли пилот в самолета?

    from all the things i've lost i miss my mind the most
  3. 3 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    Оле, ако беше станало нещо, после хората, допуснали това, щяха на кръст да ги разпънат. Все пак става въпрос тука за отговорност в случай на катастрофа. Малко странно ми се струва, но...

  4. 4 Профил на da be
    *****
    Неутрално

    пак нищо не си разбрал номер 3 - той е работил за компанията, с която са имали договор!

  5. 5 Профил на Боинг
    *****
    Весело

    Ето защо Боинги не падат в океана.

  6. 6 Профил на SATANAILOFF
    SATANAILOFF
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Инженер бил човека, не тъп икономист!

    Писна ми разни тарикати да ни правят на маймуни! Самите те правейки се на такива!
  7. 7 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    До номер 4- разбрах го аз това, но все пак...Човекът не се е водил на работа в момента. Има си стабилни закони. Ако му се случи нещо без да се води на работа, застраховката не го покрива. Ако беше прецакал нещо, компанията-сътрудник би могла да изиграе тая карта (правя асоциации с полицай с почивен ден да стреля с пистолета си, може и да мисля грешно). Абе няма значение, явно се станало, не знаем подробностите все пак.

  8. 8 Профил на име
    *****
    Весело

    Тия майтап си правят.
    Това противоречи на поне 20 процедури.
    Ама все пак по-добре, отколкото испански курортен техник да пипа по машината.

  9. 9 Профил на t
    *****
    Неутрално

    sigurno e trqbvalo da se smeni nqkoq krushka. No imenno zaradi 20-te proceduri e trqbvalo da pristigne tehnik ot manchester.

  10. 10 Профил на Deep Blue
    *****
    Неутрално

    едно време с руските самолети летяха борд инженери и им викаха куфари щото само се возеха

  11. 11 Профил на Петкова
    *****
    Неутрално

    Браво на човека. Браво и на авиационната компания, която след надлежна проверка е взела добро решение. Това ми дава надежда, че смисълът на нещата взема връх над буквоядството.

    П.С. Какво толкова се чудят хората тук, че това нарушава процедурите. Ако някой колабира, и в тълпата се случи медицинско лице, лошо ли е, ако окаже първа помощ? Или ще чакате да пристигне линейката с белите престилки, за да установят смъртта по надлежния начин?

  12. 12 Профил на me
    *****
    Неутрално

    Най-верояно този човек е открил проблема, дискутирал го е с шефовете и те са му дали зелена светлина да пипа. Статията щеше да е по-пълна, ако се съобщаваше какъв е проблема - изгоряла лампичка или крилото е паднало, не е ясно. Но сигурно е било нещо дребно.

  13. 13 Профил на Тертер
    *****
    Неутрално

    Странно е, защото по самолетите трябва да се работи със сертифицирани инструменти. Вероятно повредата е била нещо дребно, което пилотите не са могли да индетнифицират, някой бушон например.

  14. 14 Профил на Ех
    *****
    Неутрално

    Вчера при засилване за излитене от летище в источна Индонезия от самолет Боинг 737-400 пада колело на основния колесник. От кулата съобщават на пилота, който въпреки това излита и по-късно прави аварийно кацане. Няма пострадали. Какво ли ще коментират невежите любители на Боинг по въпроса.

  15. 15 Профил на VARNA_BG
    VARNA_BG
    Рейтинг: 217 Неутрално

    20-те процедури на запад са по-различни от нашите...
    Сигурно по факса са изпратили потвърждение, че в момента служителя на фирмата еди-коя-си се намира там и има възможност да извърши ремонта. С това приключват формалностите за официалния ремонт.
    А явно проблема не е бил сериозен, за да може инженера да оправи самолета за 30мин...
    Просто заради 20-те процедури трябва сертифицирана ръка да пипа по системите, а при условие, че човека има сертификат - няма проблем...

  16. 16 Профил на Ех-о-о-о
    *****
    Неутрално

    Че Боинг-ите могат да летят и кацатуспешно и без колело. Значи имат супер конструкция, на която дори немарливи обслужващи (има ги по цял свят) не могат да попречат.

  17. 17 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1316 Весело

    Сигурно някое болтче в тоалетната се е било разхлабило или на някоя седалка не й е работела облегалката

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  18. 18 Профил на svc
    *****
    Весело

    така се прави реклама!

  19. 19 Профил на Zatochen
    *****
    Неутрално

    Аз съм също инженер в една от най-големите авиокомпании в света. Номер 12 и 15 са с най-добрите разсъждения тук, а номер 14, по-добре да си се занимава с икономика или маркетинг и да остави нас (истинските мъже хахахаха) да се оправяме със сложните технологии.

  20. 20 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    Браво на колегата инженер!
    По повод на дискусията за надеждността на определени самолети, искам да добавя, че при добра поддръжка всички самолети са надеждни, дори и руските машини, дето нямат хидравлика, ами се управляват с метални въжета

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  21. 21 Профил на Манго
    *****
    Неутрално

    кво се чудите аз също сам си оправям каруцата и Айшето

  22. 22 Профил на инж. Филип
    *****
    Неутрално

    Шанса да загинеш със самолет е много нисък, нещо от сорта да те удари светкавица. Но всеки ден загиват поне 2 души. Аз лично не виждам какъв е проблема някой друг да оправи самолета, щом фирмите се познават и си има необходимите сертификати. Щом проблема е механичен и оправен толкова бързо - мога да предположа че някоя врата не се е затворила както трябва и инженера просто е наместил заклинващите се една в друга панти.

  23. 23 Профил на а
    *****
    Неутрално

    Много тъпо, Дневник. "Пътник ремонтира самолет" и после се оказва, че не е обикновен пътник, а авиоинженер, при това от компанията, която поддържа самолетите. Сега съм сигурна, че ще се окаже, че самолетът не е бил развален, а просто не са светели две крушки.

  24. 24 Профил на Zatochen
    *****
    Неутрално

    Зависи кои крушки точно. Без някои може, без други не. А колкото до каква е възможната повреда - много неща са възможни.

  25. 25 Профил на Al
    *****
    Весело

    Чудо голямо! Аз пък си поправям Москвича на пътя и не е имало случай да закъсам.

  26. 26 Профил на до Ал
    *****
    Неутрално

    Човече, щом имаш Москвич, ти си доста над средното ниво по технически умения. Навремето, ако някой кандидатства за работа и има Москвич, автоматично му даваха 4 разряд.
    Може би и тоя пътник да е имал Москвич

  27. 27 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Имах нещастието да пътувам с Томъс Кук преди няколко месеца. Абсолютни изроди. 5 часов полет а конфигурацията на седалките беше все едно летиш от София до Рим. Питах дали мога да получа място до аварийният изход... може ама струва еди колко си евро.
    Да не говорим че кетъринга им беше неподготвен дори за хора които си бяха платили за храната

  28. 28 Профил на Варналис
    *****
    Неутрално

    Най-важното е 4е 4овека е сертифициран техник .Ина4е и професор да е не става.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #