За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 ВеселоХехехе и това става докато испанските "техници" си драпат макарите...
Klaatu Barada Nikto!аз
Рейтинг: 719 Веселоима ли пилот в самолета?
from all the things i've lost i miss my mind the most*****
НеутралноОле, ако беше станало нещо, после хората, допуснали това, щяха на кръст да ги разпънат. Все пак става въпрос тука за отговорност в случай на катастрофа. Малко странно ми се струва, но...
*****
Неутралнопак нищо не си разбрал номер 3 - той е работил за компанията, с която са имали договор!
*****
ВеселоЕто защо Боинги не падат в океана.
SATANAILOFF
Рейтинг: 112 НеутралноИнженер бил човека, не тъп икономист!
Писна ми разни тарикати да ни правят на маймуни! Самите те правейки се на такива!*****
НеутралноДо номер 4- разбрах го аз това, но все пак...Човекът не се е водил на работа в момента. Има си стабилни закони. Ако му се случи нещо без да се води на работа, застраховката не го покрива. Ако беше прецакал нещо, компанията-сътрудник би могла да изиграе тая карта (правя асоциации с полицай с почивен ден да стреля с пистолета си, може и да мисля грешно). Абе няма значение, явно се станало, не знаем подробностите все пак.
*****
ВеселоТия майтап си правят.
Това противоречи на поне 20 процедури.
Ама все пак по-добре, отколкото испански курортен техник да пипа по машината.
*****
Неутралноsigurno e trqbvalo da se smeni nqkoq krushka. No imenno zaradi 20-te proceduri e trqbvalo da pristigne tehnik ot manchester.
*****
Неутралноедно време с руските самолети летяха борд инженери и им викаха куфари щото само се возеха
*****
НеутралноБраво на човека. Браво и на авиационната компания, която след надлежна проверка е взела добро решение. Това ми дава надежда, че смисълът на нещата взема връх над буквоядството.
П.С. Какво толкова се чудят хората тук, че това нарушава процедурите. Ако някой колабира, и в тълпата се случи медицинско лице, лошо ли е, ако окаже първа помощ? Или ще чакате да пристигне линейката с белите престилки, за да установят смъртта по надлежния начин?
*****
НеутралноНай-верояно този човек е открил проблема, дискутирал го е с шефовете и те са му дали зелена светлина да пипа. Статията щеше да е по-пълна, ако се съобщаваше какъв е проблема - изгоряла лампичка или крилото е паднало, не е ясно. Но сигурно е било нещо дребно.
*****
НеутралноСтранно е, защото по самолетите трябва да се работи със сертифицирани инструменти. Вероятно повредата е била нещо дребно, което пилотите не са могли да индетнифицират, някой бушон например.
*****
НеутралноВчера при засилване за излитене от летище в источна Индонезия от самолет Боинг 737-400 пада колело на основния колесник. От кулата съобщават на пилота, който въпреки това излита и по-късно прави аварийно кацане. Няма пострадали. Какво ли ще коментират невежите любители на Боинг по въпроса.
VARNA_BG
Рейтинг: 217 Неутрално20-те процедури на запад са по-различни от нашите...
Сигурно по факса са изпратили потвърждение, че в момента служителя на фирмата еди-коя-си се намира там и има възможност да извърши ремонта. С това приключват формалностите за официалния ремонт.
А явно проблема не е бил сериозен, за да може инженера да оправи самолета за 30мин...
Просто заради 20-те процедури трябва сертифицирана ръка да пипа по системите, а при условие, че човека има сертификат - няма проблем...
*****
НеутралноЧе Боинг-ите могат да летят и кацатуспешно и без колело. Значи имат супер конструкция, на която дори немарливи обслужващи (има ги по цял свят) не могат да попречат.
Хриси
Рейтинг: 1316 ВеселоСигурно някое болтче в тоалетната се е било разхлабило или на някоя седалка не й е работела облегалката
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.*****
Веселотака се прави реклама!
*****
НеутралноАз съм също инженер в една от най-големите авиокомпании в света. Номер 12 и 15 са с най-добрите разсъждения тук, а номер 14, по-добре да си се занимава с икономика или маркетинг и да остави нас (истинските мъже хахахаха) да се оправяме със сложните технологии.
Незнайко
Рейтинг: 2837 НеутралноБраво на колегата инженер!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевПо повод на дискусията за надеждността на определени самолети, искам да добавя, че при добра поддръжка всички самолети са надеждни, дори и руските машини, дето нямат хидравлика, ами се управляват с метални въжета
*****
Неутралнокво се чудите аз също сам си оправям каруцата и Айшето
*****
НеутралноШанса да загинеш със самолет е много нисък, нещо от сорта да те удари светкавица. Но всеки ден загиват поне 2 души. Аз лично не виждам какъв е проблема някой друг да оправи самолета, щом фирмите се познават и си има необходимите сертификати. Щом проблема е механичен и оправен толкова бързо - мога да предположа че някоя врата не се е затворила както трябва и инженера просто е наместил заклинващите се една в друга панти.
*****
НеутралноМного тъпо, Дневник. "Пътник ремонтира самолет" и после се оказва, че не е обикновен пътник, а авиоинженер, при това от компанията, която поддържа самолетите. Сега съм сигурна, че ще се окаже, че самолетът не е бил развален, а просто не са светели две крушки.
*****
НеутралноЗависи кои крушки точно. Без някои може, без други не. А колкото до каква е възможната повреда - много неща са възможни.
*****
ВеселоЧудо голямо! Аз пък си поправям Москвича на пътя и не е имало случай да закъсам.
*****
НеутралноЧовече, щом имаш Москвич, ти си доста над средното ниво по технически умения. Навремето, ако някой кандидатства за работа и има Москвич, автоматично му даваха 4 разряд.
Може би и тоя пътник да е имал Москвич
VX
Рейтинг: 165 НеутралноИмах нещастието да пътувам с Томъс Кук преди няколко месеца. Абсолютни изроди. 5 часов полет а конфигурацията на седалките беше все едно летиш от София до Рим. Питах дали мога да получа място до аварийният изход... може ама струва еди колко си евро.
Да не говорим че кетъринга им беше неподготвен дори за хора които си бяха платили за храната
*****
НеутралноНай-важното е 4е 4овека е сертифициран техник .Ина4е и професор да е не става.