Лондон може да бъде свързан с... парижкото метро

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kkkkkkkk
    *****
    Неутрално

    да им имам проблемите

  2. 2 Профил на Jen Ai Marre
    *****
    Неутрално

    А ние тука с Румъния штори мост на Дунав не можем да направим.

  3. 3 Профил на oo
    *****
    Неутрално

    Това за Дунав-мост е добро.

  4. 4 Профил на klecho
    *****
    Неутрално

    Да кажат колко ще струва еднопосочния билет, защото при цени надвишаващи 150 евро май само Саркози ще си пътува...

  5. 5 Профил на Alexander
    *****
    Весело

    Мост над Дунава ли?

    Ние нямаме една завършена магистрала, до селата няма пътища, а кратери, за които ти е нужен луноход, ти за втори мост над Дунава мечтаеш...

    Ние имаме едни големи, лъжливи усти.

    И нищо друго.

  6. 6 Профил на Petleshev
    *****
    Неутрално

    Предлагам бате Бойко да се чуе с колегите от Париж по телефона и направо да свържат тяхното метро със софийското! После и с колегата Путин, че да уеднаквят стандарта на руските вагони с европейските такива! Напред Бойко, води ни! Чак до Лондон! През Париж!
    Сигурен съм, че когато Лондон и Париж свържат метрата си на мястото, което расте, но не старее все още няма да има метро! Друг е въпроса, че даже не му и трябва...!

  7. 7 Профил на Стефан Митев
    Стефан Митев
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Амбициозно

  8. 8 Профил на Аlexander
    *****
    Весело

    Пропуснах!

    А аз за какви магистрали и пътища бълнувам?

    Плочките в София подскачаха под стъпките ми последния път, когато бях там.

    Ние тротоари нямаме, аз за пътища мечтая...

    Е, поне мечтите са безплатни...

    Като ръкоблудството...

    И словоблудството...

    Онова словоблудство - на великите ни избранници...

    Но реалността накрая ни излиза скъпо...

    Понеже трябва да я живеем...

    А това само по себе си е доста висока цена...

    Ля-ля-ля-ля-ля-ля!

  9. 9 Профил на CIA Germany
    CIA Germany
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    @Alexander

    Можеш да се разпишеш и в темата с метрото в София, че и там са се нагнездили достатъчно вербални педерасти

    Hope is the first step on the road to disappointment.
  10. 10 Профил на mapto СУПЕР
    mapto
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    Няма толкова безмислена статия. Първо Юрстар не е точно превод на Eurostar, и второ, на St. Pancras има спирка на метрото. Това значи ли, че Париж е свързан с Лондонското метро.

    Включете се в свободния интернет, без цензура на корпорации, партии, олигарси,... https://feddit.bg/c/fediverse
  11. 11 Профил на Лупи
    *****
    Неутрално

    София с Белград през 2109 г.

  12. 12 Профил на €arthquak€
    €arthquak€
    Рейтинг: 854 Неутрално

    Ватманите в метрото се наричат машинисти.

    ☭= ☠
  13. 13 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 892 Неутрално

    До Клечо - Eurostar имат return tickets от по 59 паунда. http://www.eurostar.com/UK/uk/leisure/latest_deals/lbbd/little_london.jsp Сумата не е чак толкова голяма ако си правиш парите в Париж или Лондон.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  14. 14 Профил на Числата сами говорят
    *****
    Весело

    В годишния доклад на държавната жп компания във Великобритания „Network Rail” се посочва, че последната година е поставила рекорд в инвестициите, качеството на услугите и модернизирането на жп транспорта в страната, се казва на Интернет-сайта на компанията. Според публикуваните данни за финансовата 2008 г., която приключи на 31 март, 2009 г., е реализиран сериозен прогрес в осигуряването на безопасност на пътуването, като жп транспорта остава най-сигурният във Великобритания; регистриран е рекорд на публичното одобрение на работата на железниците – 83 % от гражданите на страната са доволни от услугата; над от 90 % спазват с точност графика си; инвестициите в жп структурите са се увеличили до 4,7 милиарда лири, което също е рекорд. Случайно някой да знае какъв е процента на публично одобрение на работата на БДЖ?

    За повече информация вижте тук: http://www.passengerfocus.org.uk

  15. 15 Профил на за революция
    *****
    Неутрално

    Това е проект който заслужава само адмирации. Западна Европа е друг свят, свят от бъдещето. Когато човек е на Запад е в бъдещето, когато е в България е в миналото, а в Африка е вече доста назад в миналото. И в България ще дойде времето на мащабните проекти до 10-20г., но засега ще се гърчиме в тинята.

  16. 16 Профил на tim
    tim
    Рейтинг: Неутрално

    До F2 - Клечко е прав. цената е 150 евро - пише го на същата тази страница която цитираш.

  17. 17 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    И това го оплюхте... Маа ви...

    Klaatu Barada Nikto!
  18. 18 Профил на Alexander
    *****
    Весело

    Абе, мама ни Карлита, ама май нямаш с какво да я оправиш...

    С пръсти само не става, сама знаеш...

    Или имаш други начини... Я ни светни...

    Как беше?

    Купи си огледало, Карла! Купи си куче!

    И още...

    Купи си дилдо, Карла! мак е време!

  19. 19 Профил на Аlexander
    *****
    Весело

    Чети "Май е време", Карлита...

    Грешка на езика. В Европа е все още 07 сутрин...

  20. 20 Профил на NIKI
    *****
    Неутрално

    Личи си, че си нямате никаква работа, освен да философствате на празни обороти....Марш на работа

  21. 21 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 892 Неутрално

    Tim, ако ти е мерак - има и по над 200 паунда билети. Аз съм под 25 години и съм пътувал за 49 паунда отиване и връщане. Зависи колко голяма баровец искаш да бъдеш

    Не цъкам плюсове и минуси.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #