За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ARRI
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноМного сложен казус . От едната стана са парите а от другата сигурноста на пасажерите .....И все пак , всеки пътник сам за сабе си да прецени риска....който иска да лети , който иска да чака....
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Гуано
Рейтинг: 740 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "ARRI":
У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестниА който иска да лети, а няма самолет, какво прави?
ARRI
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#2] от "Гуано":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Ами да си ги пускат самолетите , а всеки да си прецени . Да лети или да не лети...
Lost
Рейтинг: 233 Неутралноhttp://www.videowired.com/watch/?id=2936033574
Работата е сериозна. Може графиките и екселските таблици да казват едно, но ако менажерите са на борда на самолет срещащ технически проблеми друга песен ще запеят.
Beyond
Рейтинг: 796 НеутралноПуснете ги да летят! Като паднат 1-2 самолета ще се съпикясат. И споровете дали да се лети или не ще престанат.
TAKE THE RED PILL!Ако пък не паднат значи не е било опасно.
*****
НеутралноГледайте по Нешнъл Джиографик поредиците "Разследване на самолетни катастрофи" и "Мигове от катастрофата".Ще се ужасите от това, колко пъти "бизнесът" пренебрегва безопасността заради печалбата и как неведнъж това е водело до фатални последици. Ако не сме авиационни инженери, трудно бихме могли да преценим риска... сред морето от дезинформация.
*****
НеутралноНаистина сложно...Добре де, само въз основа на симулации ли е информацията за движението на облака, сигурно има и текущи спътникови наблюдения? А иначе,не считам за правилно отделния човек да решава сам, да лети , или да чака. При евентуална катастрофа, нали авиокомпанията поема всички изплащания за загубите? Така че , едва ли и те разчитат само на късмет- тоз самолет ще премине през облака, онзи ще падне...
conservoir
Рейтинг: 120 Неутралноза друго съм учил, но може ли този облак да се простира от Шотландия до Гърция и от Мадрид до Стокхолм ?!
според мен това е някаква истерия .защо някои летища порсто затвориха за спорта и днес са отворени
*****
НеутралноИзмервания за прах в Германия не са правени. Може и да има райони, където все още съдържанието на прах е високо, но може да има и такива, където той вече се е утаил (особено при безветрие - тези частички нямат крилца, та да си летят от самосебе си)
Небето при мен е ясно и няма никакви облаци вече 4-ти ден. Става дума за Бремен, Северна Германия.
*****
НеутралноДо коментар [#8] от "conservoir":
Облакът не е компактно тяло, а на различни височини вятърът има различна посока и скорост. Но доколко "моделът" на движение, който ни показват е достоверен...
*****
НеутралноДо коментар [#6] от "Рапон4о":
"...Ако не сме авиационни инженери, трудно бихме могли да преценим риска.."
Риск при полет в облак от вулнанична пепел има и е голям. Но въпросът е дали изобщо има такива над небето в Европа. Ако пък ли има, каква е концентрацията на прах. Никой не е мерил, а и да е мерил няма полза, защото липсва стандарт указващ допустимите норми.
А бе за да има облаци с опасна концентрация от пепел над цяла Европа, сигурно в небето над Исландия трябва да има облаци от тухли четворки.
ARRI
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#6] от "Рапон4о":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!От както изригна вулкана се говори , колко са загубите в пари . То е ясно , че сега се търси начин да се избиват по-бързо тези пари . И ще бъде изнесена всякъква информация от /опасно/ е , до /безопасно/е . И в крайна сметка ще ги пуснат полетите....И ние ще трябва сами да решим , дали ще вярваме ,че е безопасно , или ще вярваме , че е опасно . Е това е....да се чудиш на кого да вярваш...за някои парите са повече от човешкия живот...
enwor
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "Цец":
Да който реве, първо да гледа това!
*****
НеутралноПарите са винаги над всичко за компаниите.И за политиците разбира се,но те зависят и от гласовете.Затова ще го решат простичко.Ще дадат парични помощи и компенсации са авио-компаниите и ще отворят частично небето!/а от къде идват парите за компенсациите знаем-ха-ха-ха../
Гуано
Рейтинг: 740 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "ARRI":
У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестниТъй, ти си пилот, шубе те е. Кой кара самолета? единственият пътник, комуто му се лети?
А ако самолетът падне, кой плаща? Застрахователят? А ако падне върху атомна централа, примерно.. или химическа фабрика... или кой го знае какво? Какво тогава?
ARRI
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#15] от "Гуано":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!В пост # 2 , ти се летеше . Сега вече , явно не ти се лети . Ето за това казах всеки да си преценява , дали ще лети или няма . Абе , ако не ти се налага , недей сега да летиш , изчакай 2 сед .
capitalist
Рейтинг: 1058 НеутралноДо коментар [#15] от "Гуано":
А ако самолетът падне, кой плаща? Застрахователят
=======================================
не е сигурно ,че застрахователят ще плати ........може и да съди авиокомпанията ,че не се е съобразила със обстановката ......
*****
НеутралноАвио компаниите щом искат да летят, да летят - Обаче всеки пътник да подпише декларация, че е съгласен да рискува.
Обаче, Аз на самолет вече не стъпвам, щом като печалбите за тях са над сигурността на пътниците, да си фъркат сами.
Хриси
Рейтинг: 1416 НеутралноПреди малко в сайта на BBC, където междувпрочем има много добра информация, която се ъпдейтва постоянно, пишеше, че исландската меторологична служба е съобщила, че днес вулканът не бълва много пепел и облакът е паднал под височина, на която може да бъде засичан от меторологична техника.
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.И к'во правим сега?
Моето предположение, че до утре вечер най-късно истерията ще попремине и ще пуснат полетите, защото, мисля, на всички ни е ясно, че това не може да продължава до безкрайност.
*****
НеутралноМного разумно поведение. Нов Смоленск не ни трябва.
*****
НеутралноЗа опасносите от вулканичния облак не мога да преценя. Възможно е да са попресилили нещата. Но от всичко това извлякоха полза автобусните превозвачи,железопътния и воден транспорт. Какво да се прави,енергията не се губи.Само се превръща от един вид в друг.
y
Рейтинг: 8 Неутрално"обсъдат" се пише с "я" - "обсъдят"!!!
Гуано
Рейтинг: 740 ВеселоДо коментар [#16] от "ARRI":
У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестниНа тебе ти се лети през цялото време: с или без самолет, с или без пилот. А аз ти обяснявам, че само с "На мен ми се лети пък!" не става тая работа, както си я мислиш. Като си такава арабия наеми си самолет, па лети колкото искаш. Да, ама пак не става: трябва ти пилот поне, а и ти да си пилота, трябват ти диспечери и... разрешително да излетиш (а и да кацнеш). Когато обаче е забранено летенето и да искаш и да не искаш... не летиш. Разбра ли сега или още веднъж да повторим отначало?
Аз не обсъждам дали облакът пречи или не, дали го има или го няма. Казвам само, че след като са спрени полетите и да искаш и да не искаш — не летиш.
ARRI
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#23] от "Гуано":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Пич , ние с теб нещо се разгубихме по трасето . Аз имах напредвид , че парите ще надделеят над разума и ще пуснат полетите , и че всеки трябва за себе си , да прецени дали да лети или не . Ето от тук се загубихме ........
*****
НеутралноСъс сигурност е ФАЛШИВА "опастност". Един самолет тръгна от РУСИЯ за Италия и нищо не му стана! Доказателство, че НЯМА опастност. Това е просто поредния театър на дивите капиталисти!
*****
НеутралноСпоред мен в резултат на затварянето на въздушното пространство са/ще умрат повече хора от пасажерите на 3-4 самолета.
- много хора ще останат без работа и осигуровки;
- много хора ще опитат автомобилния транспорт на големи разстояния и със сигурност някои от тях ще катастрофират;
- много животоспасяващи доставки (например за присаждане на органи) ще бъдат провалени;
- много хора ще/са изживели стрес, който ще се отрази неименувано на здравето им;
Друг е въпроса, колко катастрофи би имало, ако се отвори пространството.
*****
НеутралноЕто ви един сайт който показва в реално време къде е облака и как летят самолетите.
http://www.radarvirtuel.com/
Според медиите в САЩ някоколко Ф16 изтребителя имат повреди след като се летели в облака, не разбирам защо авиолиниите смятат че след като са направили тестови полет от Дюселдорф до Амстердам, което е 160 км, всичко ще е наред.
Много сложен момент и изглежда скоро няма да има разрешение. Последното изригване на този вулкан е продължило 2 г., и винаги до сега е било предизвестник на изригването на друг, още по-голям вулкан. Европейските агенции трябва да се стегнат и да разработят алтернативи, а не само да си прехвърлят топката.
Гуано
Рейтинг: 740 ВеселоДо коментар [#24] от "ARRI":
У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестниТи явно не си летял с някоя местна азиатска компания от село А до село Б. Там нищо не им пречи да летят — ни вулкани, ни липса на гориво, ни липса на крила. На един пич – пилот му беше писнал живота в средата на полета и се беше бодро забил в един хълм барабар с всички пътници (никой не беше оцелял). Ти си преценяваш дали да се качваш. По–добре да не знаеш какво вършат пилотите в кабината, дори да им се обади терорист отвътре, ще му се изсмеят. После като започнат лупингите и пикиранията в свредел може малко да те хване шубе, но все пак над 90% стигат целта, макар и понякога по корем.
Това е за мен "Искам да летя, пък каквото ще да става!". А ако ставаше дума за пари само, авиокомпаниите щяха да пренебрегнат веселите предупреждения на института за борба с вулканичната пепел. При тях е също и Страх лозе пази.
ARRI
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#28] от "Гуано"
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!//Там нищо не им пречи да летят — ни вулкани, ни липса на гориво, ни липса на крила. На един пич – пилот му беше писнал живота в средата на полета и се беше бодро забил в един хълм барабар с всички пътници (никой не беше оцелял).//
Ти вече го удари на гооолляяям майтап... недей така.....пък и за терористите....нали сега и скенери слагаме да ги ловим...
*****
НеутралноАз за сега няма да летя,пък за вас не знам!
Гуано
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#29] от "ARRI":
У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестниНе е никакъв майтап, а реалност.
igeorge71
Рейтинг: 120 ВеселоЕгати, като ви чета се чудя да качвам ли тъщата на първия самолет да се при6ира в БГ. Дилема голяма. Има за и против такова решение. Голям размисъл ще падне
ARRI
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#31] от "Гуано":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Обиден
Това , че са ме обявили за форумния тъпак , не означава , че не различавам майтапа от истината . Колкото до толкова мога да ги преценявам нещата , а ти съвсем се уля .........
Гуано
Рейтинг: 740 ВеселоДо коментар [#33] от "ARRI":
У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестниАма ти май вярно от майтап не разбираш?
Гуано
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#33] от "ARRI":
У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестниОбаче това със самоубийството на пилота на пътнически самолет по време на редовен полет е самата истина, случва се в Тайланд, преди около десетина години. В черната кутия откриват прощалната му реч, преди да изключи двигателите и да се забие в земята.
ARRI
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#35] от "Гуано":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Разбирам от майтамп .Ама тва за пилота , където забил самолета с пътниците е гадно . Ти там ли живееш ? Мойта мечта е преди да навърша 29г. да съм се изнесал в Тайланд да живея . Без майтап . Искам да си имам два бардака и друго не ми трябва . Далече от България , роднини и др. ежедневни дразнители.........от сорта , топло , ток ....корумпирани политици..........РАЙЙЙЙЙ!!!! И ша го направя....
*****
НеутралноАз съм летял с азиатски компании в Азия (междуселски полети полети). Наистина те ползват самолетите така, както в София маршрутните таксита. Качваш се в самолета без да минаваш на скенер, никой не те пребърква. Не ти трябва да си запазваш билети, защото между две села има полети на 30 мин.
*****
ЛюбопитноКой според е най-добрият вариант за тестов пилот?
1. Пиян руснак.
2. Екзалтиран японец.
3. Луднал янки.
4. Англичанин със засегната чест.
5. Има ли пилот в самолета?
*****
НеутралноЕто ви линк до статията която дори има снимки показващи пораженията по самолетните двигатели от вулканична пепел. За нечетещите англ., в статията пише че снимките са от 2000 г., когато самолет е летял през вулк. прах без пилотите да разберат; дори по време на полета е имало краткотрайно подобрение на параметрите на работа на двигателите. Просто за извадили късмет хората. А последните 2 сники са направени от Финландски Ф18 сега в Европа, това са пораженията по двигателите докато са тествали въздуха. Вие си решавайте до колко е реална опасноста.
vironment/
http://www.msnbc.msn.com/id/36649628/ns/us_news-en
Гуано
Рейтинг: 740 ВеселоДо коментар [#38] от "Аз нямам отговор":
У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестниЗабравил си:
6. Недоспал българин.