BMW спира три завода заради авиационния хаос

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на osman aga
    *****
    Неутрално

    spored statıstika na turskite proızvodıtelı na avtocasti v grad bursa istanbul adapazarı v BMV se izpolzvat 72 broya razlicni turski avtocasti.

  2. 2 Профил на theWho
    theWho
    Рейтинг: 177 Любопитно

    Скоростни кутии от САЩ???
    Ако не си правят сами скоростните кутии, какво правят тогава?

  3. 3 Профил на Стрелочник
    *****
    Неутрално

    Това не е оправдание, има влакове за тая работа.

  4. 4 Профил на Aleks
    *****
    Неутрално

    Миризмата след катастрофата на полският ТУ 154 все по-силно се усеща!

  5. 5 Профил на 111
    *****
    Весело

    А другите части са от Китай но неискат да си признаят.

  6. 6 Профил на senser
    *****
    Неутрално

    Това на снимката ми прилича на БМВ от преди 15 години някъде.

  7. 7 Профил на #
    *****
    Неутрално

    Дали да повярвам... на статията... за скоростните кутии, дето ги возят със самолети...

  8. 8 Профил на Bulgarische Motoren Werke
    *****
    Неутрално

    От коя година е тая снимка?

    Иначе това не е оправдание. За първи път чува да носят скоростни кутии със самолет. Мислех, че ги превозват с кораб.

  9. 9 Профил на VitaminX
    VitaminX
    Рейтинг: 839 Любопитно

    Мислех, че доставки на каквито и да е компоненти в голям обем става чрез морски/наземен транспорт, явно не е така. Не е ли най-евтин морския транспорт обаче?

    Missão dada é missão cumprida!
  10. 10 Профил на VitaminX
    VitaminX
    Рейтинг: 839 Весело

    Забравих пиратите.

    Missão dada é missão cumprida!
  11. 11 Профил на Шофьор
    *****
    Неутрално

    Добре, че частите не се правят в България. Иначе немците щяха да затворят всички заводи на БМВ и то - окончателно!

  12. 12 Профил на Deep Blue
    *****
    Неутрално

    в бьлгария се продават старите бмв та за да има жизнено пространство за новите по скьпи бмв та по европа
    от сащ идват скоростните кутии сигурно само за скьпите модели за по малко клиенти

  13. 13 Профил на Noone
    *****
    Неутрално

    Това на снимката е Х1. което както и да го погледнеш си е от 2009 година.

  14. 14 Профил на n
    *****
    Неутрално

    стоманата е китайска отливката китайска зглобяването мексиканско в америка името германско.
    постепенно само китайския народ ще остане да произвежда и снабдява света с продукти остатука ще чака на "подхвърлени трохички от тях".
    америка вече и е трудно да направие дори отверка защото стоманата и се обработва в китай и е доста мека.
    апъл се чува че също се подготвя да почне производство в китай като постепенно може и изцяло да напусне за там.
    трудно се подържат профсъюзите в сащ нещата отиват към социализум какъвто в б-я мечтаха да стигнат.

  15. 15 Профил на Razmisal
    *****
    Разстроено

    Мъгла над Смоленкс,
    облък над европа,
    много свидни полски жертви,
    да спасим Европа!

  16. 16 Профил на mepis
    *****
    Неутрално

    И БМВ вече не е това,което беше.Скоростни кутии от САщ,Ауспуси от Китай примерно.....ЗЛЕ!!!

  17. 17 Профил на очевидно
    *****
    Неутрално

    Кутиите са на БМВ, просто са поръчани на подизпълнител в САЩ, ако примерно джиповете или роудстерите се продават повече там (те имат даже завод)

    Истинската стойност на нещата е в интелектуалната собственост и маркетинга - кой върти гайките и натиска бутоните долу в цеха не е важно - вече всички го могат, нема вече некадърни и балами.

  18. 18 Профил на blue_sky
    blue_sky
    Рейтинг: Неутрално

    глобализация

  19. 19 Профил на do 11
    *****
    Неутрално

    И в България се правят някои помпи за БМВ. До Пловдив, отскоро.

  20. 20 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    С тоя евтин долар и това скъпо евро скоро не само скоростните кутии ще ги аутсорсват в САЩ.

    Сега разбирам защо е толкова надценен BMW - ми то въздушното карго е 4-5 пъти по-скъпо от морското.

    Явно затова като си направи човек сметката и излиза:

    http://bit.ly/dzEBhe

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  21. 21 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    До коментар [#14] от "n":

    америка вече и е трудно да направие дори отверка защото стоманата и се обработва в китай и е доста мека.
    =====================================
    като вземите да си ги плющите ей тъй колкото да ни заспите ...
    http://en.wikipedia.org/wiki/U.S._Steel
    япония и германия също са фактор ........

  22. 22 Профил на Penyo Nikolov
    Penyo Nikolov
    Рейтинг: 844 Неутрално

    До коментар [#21] от "capitalist":

    Ей, капут(алист) ко ги показваш тез измишльотини ваааа

  23. 23 Профил на :)
    *****
    Неутрално

    Не знам, ама 3ма човек да бършат 1 кола с парцал.. как не са фалирали още, тази работа отдавна трябваше да е изцяло автоматизирана.

  24. 24 Профил на plamen1989
    plamen1989
    Рейтинг: 902 Неутрално

    По-стара снимка не можахте ли да немерите , например някоя Е30-ка можехте да покажете , тя спря да се произвежда 92ра

  25. 25 Профил на KAD
    *****
    Неутрално

    Ей ама големи специалисти сте.Първо,тия петимата не бършат колата а оглеждат за дефекти след боядисването и сглобяването на купето това се нарича качествен контрол.Второ, снимката въобще не е стара това е или Х1 или Х3.Трето, имат завод в САЩ и там продават много автомобили да не говорим че някой модели се произвеждат изцяло там.

  26. 26 Профил на chushka
    chushka
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#25] от "KAD":

    ай тотали агрий уит ю !

  27. 27 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Това изглежда е БВМ Х3.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #