Последните думи от кабината в самолета на Качински

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (69)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 845 Неутрално

    10:41:00 (втори пилот): Б*си майката!

    10:41:02 (въздушният контрол): Издигнете се за ново захождане

    (вик на непознат глас): Еб* сииииииии.

    10:41:05 (край на записа)

    Ужас, ако не беше трагедия щеше да е водевил !
    Има ли пилот в самолета ?!

    ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата, но ПП/ДБ ги надминаха само за няколко месеца!
  2. 2 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 177 Разстроено

    Не е качествена псувнята на втория пилот То те поляците с това курва мач ето докъде стигнат имат си две думи и все тях си употребяват

    гошо
  3. 3 Профил на lp2 СУПЕР
    lp2
    Рейтинг: 309 Неутрално
  4. 4 Профил на Aman
    Aman
    Рейтинг: 789 Неутрално

    т.е ...... Качински - самоубиец и убиец на 93 човека.......

    Плебейството на пилотите, чакащи решение на задника е друга тема...

    "Европа свършва там, където започват да ядат шкембе чорба" Уинстън Чърчил
  5. 5 Профил на Schlieffen
    Schlieffen
    Рейтинг: 233 Неутрално

    1.10:30:32 (Мариуш Казана): Засега няма решение от президента какво да правим
    2.10:38:00 (непознат глас): Тя (или той?) ще бъде разочарована, ако... (не се разбира от записа)...
    така, както и си мислех.това ако не е оказване на натиск.
    Качински с типичната си нерешителност е отлагал решението до последно, после се е сетил, че другите са успели все пак да кацнат и айде и той. само дето другите са нямали такава мъгла...
    и сега излезе, че Качински е вкарал 93 пътника + себе си в гроба и поради това бе погребан редом до героите на Полша!

    Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for us
  6. 6 Профил на Schlieffen
    Schlieffen
    Рейтинг: 233 Любопитно

    До коментар [#2] от "gosho61":

    има и други:
    ty huju jebany!

    Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for us
  7. 7 Профил на Schlieffen
    Schlieffen
    Рейтинг: 233 Весело

    До коментар [#2] от "gosho61":
    но по-правилно е да се каже:
    Ty chuju jebany spierdalaj do dupy, ty gnoju!

    Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for us
  8. 8 Профил на VaKY
    VaKY
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Ако не знаете, този самолет има много голям проблем при набирането на височина под 100 метра. До колкото знам, това е демонстрирано единствено в тестови полети....

    Pro bono publicum with a bit more gusto
  9. 9 Профил на xxxxxl
    xxxxxl
    Рейтинг: 902 Разстроено

    Уважаеми форумци,нека сега да не даваме израз на най-долните си страсти.Кажете по-добре бог да прости....Поляците все пак са една достойна нация,която винаги е имало добро отношение към БГ и нашия народ.Никога няма да забравя как РЕШИТЕЛНО ни подкрепиха преди Проблемното ни влизане в ЕС и как ни дадоха на ДОБРА дума няколкостотин хиляди тона зърно в най-гладните години от прехода....

    Защо сме още член на ЕСССР?
  10. 10
    ****

    Мненията на потребителя Слепият Пю бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.

  11. 11 Профил на scenik4o
    scenik4o
    Рейтинг: 8 Гневно

    абе с 2 думи докато карат тези руски бараки по на 30 и повече години ту-154 и тези авиатори които за мен не са профисионалисти Не можеш да допуснеш такива елементарни грешки Това да не е бай иван с трактора на полето Пълна безотговорност Все пак караш 1оо човека незнам просто не мога да си отговоря защо е станало така

  12. 12 Профил на noshtna_straja
    noshtna_straja
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Току-що по руския "Канал 1" съобщиха, че е публикувана въпросната стенограма, че решението за това публикуване е взето от Съвета за национална сигурност на Полша и веднага след това, от Правителството на страната. Руснаците казаха, че разследването продължава и не е завършено, и показаха симулативни кадри от падането на самолета. Само че руснаците не дадоха алтернативен превод на: /виж: 10.38.00/ "Той /ИЛИ ТЯ/...
    ще бъде разочарованА, ако..", а цитираха направо: "ТОЙ ще бъде ВБЕСЕН, ако.../не се разчита/...". Само преди 7 мин. по руската.

  13. 13 Профил на Schlieffen
    Schlieffen
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#12] от "noshtna_straja":

    това е "the кey question". именно за това иде дума, а не както номер 9,Разстроено си мисли.никой не плуе по поляците, а най- малко пък аз, но:
    Качински е оказал натиск върху пилота и сега следват:
    1.нови итбори, на които брат му е фаворит
    2.погребан е до маршал Пилсудки на Вавел. само за пояснение, който не знае-маршал Пилсудки е нещо като Левски за поляците.

    Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for us
  14. 14 Профил на genghis
    genghis
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Ето официалния превод:

    http://bi.gazeta.pl/im/2/7961/m7961942.pdf

  15. 15 Профил на Schlieffen
    Schlieffen
    Рейтинг: 233 Любопитно

    До коментар [#9] от "xxxl":

    кой дава израз на най-долните си страсти, бе фаризейо?
    тартюф, чети по-внимателно и не прави панахида с чужда пита, че от болни здрави носят взе да ми писва , по малко.

    Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for us
  16. 16 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    Пилота винаги (както0 и шофьора) носи 100% отговорността за живота освен на самия себе си и на пътниците, без значение какви са - президент, зам-директор, майка му, детето му, шефа му или който и да е.

    В случая поляците не са го разбрали и са допуснали критична грешка като са се предоверили на машината и на опита си като противодействие на метеоролигичните условия.

    Жалко за загиналите, това беше цвета на полската нация.
    Мир на праха им.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  17. 17 Профил на Fanetti Mazakura
    Fanetti Mazakura
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Беше ясно като бял ден какво е станало. Нищо ново или изненадващо.

    BOYKO BORISSOV – “RAPONA,” current Prime Minister of Bulgaria,(от Wikileaks)
  18. 18 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    Още от време оно, когато ни учиха как комунягите умирали с думите "смърт на фашизма" съм си мислил, ако аз срещна смъртта - че моите думи ще са: "Бах мааму!".
    Ето че и полските пилоти доказаха тази моя теория.

    Лека им пръст на загиналите!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  19. 19 Профил на lp2 СУПЕР
    lp2
    Рейтинг: 309 Неутрално

    До коментар [#18] от "Athanatos":

    Георги Марков пък беше описвал как онези дето уж умирали с геройски комунистически клишета на уста всъщност питали/плакали за/пишейки до майките си...

    Майките наистина са нещо важно...

  20. 20 Профил на Schlieffen
    Schlieffen
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#14] от "genghis":

    мерси за линка. едно голямо благодаря.
    понеже зная полски, мисли да обърна внимание върху пасаж
    10:04:11,4
    пилота казва:to bedzie...makabra bedzie.Nic nie widac.
    щe стане ...ужасно меле,щe стане. Нищо не се вижда.

    Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for us
  21. 21 Профил на xxxxxl
    xxxxxl
    Рейтинг: 902 Любопитно

    До коментар [#15] от "Schlieffen":

    *Ty chuju jebany spierdalaj do dupy, ty gnoju!*...ето,това не ми хареса плюс веселия ти тон.И макар думите ти да са малко извън *контекста* все пак става въпрос за смърта на много хора и такива каруцарски псувни просто не са *добрия* тон в слу4ая.Но ако съм те засегнал,готов съм незабавно да ти се извиня.Не ми беше това целта...
    Та жив и здрав и приятна ве4ер...

    Защо сме още член на ЕСССР?
  22. 22 Профил на бай Петко
    бай Петко
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Ужасна некадърносът и безотговорност от страна на пилотите, иначе катастрофата е станала заради Качински, вместо да го погребват като национален герой, трябваше да го осъдят задочно за убийство на 100 човека.

  23. 23 Профил на xxxxxl
    xxxxxl
    Рейтинг: 902 Любопитно

    До коментар [#17] от "Fanetti Mazakura":



    *Беше ясно като бял ден какво е станало. Нищо ново или изненадващо.*
    За теб може да е било много ясно.Ама не и за останалите.Визирам поляците с тяхната траги4на история и руската опозиция.Ако знаеш колко *конспиративни теории* излязоха на бял свят след катастрофата,главата да ти се замае..
    Ето ти една от тях...http://www.grani.ru/Events/Disaster/m.176940.html

    Защо сме още член на ЕСССР?
  24. 24 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#16] от "Десен":

    Нещо от транскрипта не ми се връзва с реалността. Ти вЕрваш ли на такава публикация???

    Обърни внимание - при снижаване под 100 м в кабината твърдят, че се издигат, но след това записът твърди точно обратното. Неразподнатият глас се намесва доста на "по-ниско"...

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  25. 25 Профил на genghis
    genghis
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#17] от "Fanetti Mazakura":

    Точно така е. Сега обаче поглеждам назад към спекулациите на прицвилващата пропагандна машина, която натягаше напрежението след 10-ти април... Кому бе нужно това?

  26. 26 Профил на Schlieffen
    Schlieffen
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#23] от "xxxl":

    много добре. само дето думите ми се отнасяха към:
    1. коментар номер 2
    2. весело-понеже няма графа за иронично
    3. за това казах да четеш по- внимателно кой кого репликира и
    4.не разбрах какво мислиш за "последните думи...." т.е. за темата на статията?
    лека!

    Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for us
  27. 27 Профил на xxxxxl
    xxxxxl
    Рейтинг: 902 Любопитно

    До коментар [#26] от "Schlieffen":

    *лека!*
    Лека и на теб!

    Защо сме още член на ЕСССР?
  28. 28 Профил на por.traktorist
    por.traktorist
    Рейтинг: 620 Любопитно

    абе къде е оня куроед - бербенкоф да съчини некое постно съчинение с бездарни строфи?

  29. 29 Профил на iron_cross
    iron_cross
    Рейтинг: 789 Весело

    До коментар [#28] от "zlatnia_chep":

    Отговорът на въпроса ти се съдържа в "куроед", т.е. явно е "Зает" в момента

  30. 30 Профил на Sigmund Freud
    Sigmund Freud
    Рейтинг: Разстроено

    Всичко е толкова просто. Тези господа бяха погазили многократно човешката етика и политическите норми и суперегото даваше силен подсъзнателен стремеж към танатос. Което в крайна сметка се реализира.

  31. 31 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    До коментар [#28] от "zlatnia_chep":

    Бербенков спи
    гугутка квачи
    стон край езерото
    там

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  32. 32 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Капитанът на самолета има думата... той може да отстрани пътници, които не се държат прилично.... Например Сидеров ако на качване така се бе държал - Дойчо му цепи шут в гъза..... иначе на слизане викат полицията да го позакопчаят.... българинът обаче е гявол - носи си диаломатическия паспорт....

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  33. 33 Профил на Schlieffen
    Schlieffen
    Рейтинг: 233 Весело

    До коментар [#30] от "Sigmund Freud":

    Не бихте ли поканили др. Гоце на кушетката, господин професоре?
    чувал съм, че правите страшни клизми!

    Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for us
  34. 34 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#24] от "Музар":

    Наистина уместен въпрос. При всички други обстоятелства може би дори и на 30-20 че и на 10 м машината спокойно ще може да се издигне отново, това е самолет с много мощни и пъргави двигатели, може би е имало ефект и на въздушните течения, на растителността (дърветата) и пилотска грешка също така, както и на кулата.
    Остава да разкрият и останалото от черните кутии и ситуацията ще се изясни окончателно.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  35. 35 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 853 Разстроено

    До коментар [#22] от "бай Петко":

    Отново си се налапал със сланина и чесън...,опънал си и повечко от домашното вино....Заври си сърпа и чука в задника и заспивай...!!!Недей да ръсиш мозък...!!

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  36. 36 Профил на G. H.
    G. H.
    Рейтинг: 733 Весело

    Ех, защо тази трагедия не сполетя българския народ?!

    "In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act." George Orwell
  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#23] от "xxxl":

    За това си има форумци-специалисти
    http://forums.jetphotos.net/showthread.php?t=50144&page=11

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  38. 38 Профил на WOI
    WOI
    Рейтинг: 1479 Неутрално

    Да припомня, че когато трагедията се случи преди близо два месеца, форумите на "Дневник" бяха пълни с конспиративни теории, базиращи се на всевъзможни измислици (зенитни ракети, пияни руснаци в контролната кула, въздушни взривове и др.), както и с цветущи псувни по адрес на "мръсните убийци" - руснаците. Тогава аз изразих надежда, че трагедията може да се окаже катализатор за сближаване между поляците и руснаците. Радвам се, че и руските, и полските държавни институции, общественици, медии и граждани проявиха забележителен такт, отговорност и зрялост, с което моята надежда се сбъдна.

    “Better racy and sexy than racist and sexist!”
  39. 39 Профил на shumkarov
    shumkarov
    Рейтинг: Неутрално

    До 38!
    Коее те кара да мислиш, че поляците приемат написаното за 100% истина?

  40. 40 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    До коментар [#39] от "shumkarov":
    Това е проблем Поляков.

    PS. Тази тема не е русофоб. Странно ...
    Явно че всички сте заяви преди 2 месеца и сега те се срамуват.
    ___________________________________
    ...мислиш, че поляците приемат написаното за 100% истина?...
    Это уже проблемма Поляков.

    П.С. В Этой теме нет наших постоянных русофобов.
    Явно они уже всё заявили 2 месяца назад и теперь им стыдно.
    Хотя, стыда они как раз и не имеют.



    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  41. 41 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 958 Неутрално

    без значение каква е политическата интрига и дали вярвате на конспирации или не, едно не мога да разбера - от първия сигнал до катастрофата има близо 55 секунди. Започват от 100 метра и явно се опитват да се издигнат - защо не могат. 100 метра са голяма височина! Съвременните самолети могат да се докоснат до пистата, да прекратят опита за кацане по средата и да се издигнат на безопасна височина преди края на пистата. Този самолет не е бил повреден или претоварен. Изглежда че в продължение на 55 секунди поне от 100м височина се опитват да се издигнат но не могат. Не ми говорете глупусти че някой точно в тези последни 55 сек ще им каже да кацат. Ясно е че са имали гориво да кръжат още 30 мин и след това да отидат на алтернативно летище.
    Има нещо гнило тук. Или самолета е бил повреден или е имало "доун драфт" - това е силен локален полъх на вятър отгоре надолу. Трябва да се види и другата кутия за да се разбере дали всичко е било наред със самолета.

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  42. 42 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 958 Неутрално

    Между другото всякъкви теории за конспирация винаги накрая се оказват неверни. Нито 9/11 е дело на Евреите или на ЦРУ, нито Руснаците са свалили нарочно този самолет. Просто няма никакъв смисъл. Какво ще спечелят? За какво им е? Не вярвам и че Полския президент е предизвикал катасртофата. Естествено е да иска да кацнат, да се опитат още веднъж но ясно се вижда че са катасртофирали не при опит отново да кацнат а докъто са захождали. Също имат достатъчно време и височина да се издигнат отново. Има нещо друго. Най-вероятно технически проблем или метеорологичен.
    Истината винаги се оказва много по-проста и прозаична от теориите за конспирация.

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  43. 43 Профил на renegat
    renegat
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    До коментар [#40] от "Vili":

    интересно защо се появиха толкова много теории за конспирации - оговорът е един - защото никой не вярва на РУСИЯ, РУСНАЦИТЕ И ДНЕшНОТО ИМ РЪКОВОДСТВО. Доверието "ето самое главное на свете" - много лесно се губи, а трудно се възстановявя, понякога даже е невъзможно. Сам си отговори защо това е така.

  44. 44 Профил на johnatan-livingston
    johnatan-livingston
    Рейтинг: 563 Неутрално

    т.е. доколкото разбирам не са могли да се издигнат отново??
    гадно

    Smile and the world smiles with you.Fart and you stand alone.
  45. 45 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    До коментар [#43] от "renegat":
    ...много лесно се губи...
    Это ваши комплексы и проблеммы.
    Я лично вообще не верю Западу после бомбардировок Сербии или обмана и оккупации Ирака, но это не даёт мне право плевать на Болгарию. Потому, что только животное действует рефлекторно, а человек действует разумно.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  46. 46 Профил на Alien
    Alien
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    До коментар [#45] от "Vili":

    То не ти дава право, ама ти редовно го правиш. Не че ни пука де - свикнали сме ви на азиатските мурафети.

  47. 47 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#41] от "kKk":

    Няма доказателство за техническа повреда или даун-фрафт - щеше да има някакъв коментар от пилотите, а другата черна кутия щеше директно да покаже евентуална техническа аномалия.
    Колкото и да ти е странно, няма и доказателства че са се опитвали да се издигнат от 100м. Правили са визуално кацане в много лошо време и вероятно са объркали хълмовете
    http://forums.jetphotos.net/attachment.php?attachmentid=2622&d=1272015725
    Грешката е открита много късно, когато на 8 метра почват да удрят дървета.
    http://smolensk.ws/uploads/images/3/e/3/3/49/6dc6d7c255.jpg
    Изглежда чак тогава почват да се издигат, но е късно, а и на двигателите им трябва време да се форсират. Успяват да наберат малко височина, но местността пред тях също се изкачва. В процеса на катерене удрят други дървета, едно от което откъсва част от едното крило и се завъртат.
    Така че да, пробвали са да кацат през цялото това време под 100м.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  48. 48 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#45] от "Vili":

    Кое ти дава право да плюеш по България?
    И аз нямам никакво доверие на Русия, но не плюя по нея без причина.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  49. 49 Профил на Бегемот
    Бегемот
    Рейтинг: 120 Неутрално

    ...руснаците го свалиха чрез умишлено подаване на неверни сигнали от земята чрез подвижен военен радар. Видеото с това как разстрелват няколкото оцелели също се видя, и дори го признаха от полската прокуратура. официално.

    поляците са сами в света на лицемерната дипломация, но много добре си знаят какво се е случило!

  50. 50 Профил на Sioux СУПЕР
    Sioux
    Рейтинг: 466 Любопитно

    Би било интересно да се публикуват и останалите данни от черната кутия, а именно около това:

    "10:40:50 (втори пилот): Издигаме се отново."

    Какви са характеристиките на двигателите и съответно подадените команди по същото време. Ударът в дървото е цели 10 секунди след това, а самолетът продължава да се снижава, въпреки това "издигаме се отново".

  51. 51 Профил на genghis
    genghis
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Повреда дрън-дрън. В 10:42:49 помощник пилота докладва "W normie.". Щурманът отброява височината до 20м (!) ПРЕДИ сигнала на БПРМ, при чуването на който е трябвало да се намират на 60м.

    http://forums.jetphotos.net/showpost.php?p=548736&amp;postcount=207

  52. 52 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 958 Неутрално

    deutschwagen, Sioux, И аз това се чудя.

    (80 метра)

    10:40:50 (втори пилот): Издигаме се отново.
    Това означава че пилотите по това време или малко преди това вече са правили опит да се издигнат. Това не са случайни пилоти. Няма да му мислят много след като чуят Алармата. Още повече че вече са подготвени да изоставят опита за кацане и знаят че нямат видимост. Вярно е че е необходимо време на двигателите да поемат но те вече са в такъв режим. Никой самолет не каца по "инерция". Удара в първото дърво е след 10 сек. За тези 10 сек спадат от 80м на 20м това са 60 метра - 6 метра за секунда е спускането им, колкото обикновен модерен асансьор. Това не е много. Ако наистина са се опитвали да се издигнат и самолета е бил изправен поне щяха да задържат на ниво около 30 метра. Един 6 етажен блок е 20 метра висок. Такива високи дървета около летището??? На мене ми се струва че нещо е станало със самолета или е било комбинация от технически проблем и времето.
    А Вили беззъбите нападки да си ги завре в задника. Никой не вярва на Руснаците. Затова и хората веднага ги подозират. Иронично е че ги защитава и то точно за този инцидент когато поляците отиваха на Катинската гора. До яреди 6 месеца Руснаците още отричаха този геноцид та сега да им вярваме? Защо? щото Вова бил казал?

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  53. 53 Профил на genghis
    genghis
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#50] от "Sioux":

    Преводът е много лош - прочетете оригинала - там няма такава реплика. Помощник пилотът казва единствено "Odchodzimy." т.е. предлага прекратяване на захода.

  54. 54 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 958 Неутрално

    genghis, тази схема обяснява нещата. Но тогава кой ги насочва по този завой срещу хълм? Нямат ли радар? Това е още по-странно. Имай предвид че същия пилот е кацал на това летище! Няма да е луд и да лети на 80 метра да "търси" летището след като знае че има хълмове наоколо. има ли официална версия от Поляците? Сори ама на рашанците не им вярвам.

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  55. 55 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#49] от "Рога и Копита":
    Кога те пуснаха от Раднево ?

  56. 56 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Натягането пред началниците понякога е фатално.

  57. 57
    ****

    Този коментар беше изтрит в 20:08 на 26/04/2011 от неговия автор.

  58. 58 Профил на genghis
    genghis
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#54] от "kKk":

    На тях ако не вярваш, поне повярвай на поляците иначе е смешно. Комисията по разследването от първия миг е руско-полска.

    Радарът не е от полза за такива неща.

    Виждам две причини:

    - стандартната процедура при прекратяване на захода на това летище изисква ляв завой;

    - пилотът е искал да избегне горичката, която вече е била над височината на полета.

    Интересното е, че ако е продължил направо, вероятно е нямало да повреди необратимо самолета и е щял да кацне с минимални повреди. Кренът от левия вираж е наклонил самолета така, че крилото се среща с дърво, което го поврежда фатално.

    Не е бил луд със сигурност, но както се вижда от оригинала на записа, е бил заставен да направи всичко възможно, за да не "разсърди" Качински. Височината за взимане на решение е 100м. Това, че пилотът не е виждал пистата, но е продължил да снижава под тази граница, е грубо нарушение на правилата за безопасност, което може да се обясни единствено с оказания му натиск.

  59. 59 Профил на Димитров
    Димитров
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    Вторият пилот казва: "издигаме се отново", а те не се издигат. Може да е имало технически проблем.

  60. 60 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#51] от "genghis":

    Може би не разбирам добре написаното от теб, но аз го тълкувам като силно разминаване между подаваната инфо от наземните диспечери и действителната височина на самолета. Не знам полски и не мога да се ориентирам в оригиналните записи. А, и никакви познания по пилотиране нямам Само следя за разминаване в поднесената от медиите информация. Едната гръмна веднага: било имало три опита за кацане, а се оказа че било на 3-тия заход (една от маневрите при единствен опит за кацане).

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  61. 61 Профил на CIA Germany
    CIA Germany
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    http://www.youtube.com/watch?v=PxIFh3NkEvM

    Hope is the first step on the road to disappointment.
  62. 62 Профил на Tracia
    Tracia
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#49] от "Рога и Копита":

    Много си зле. Относно видеото, да разбра се, за какво става на въпрос. Просто на летището е имало полско бодигардове, от службата им за охрана, които са пристигнали по-рано, за да чакат политиците. И когато самолетът пада, те първи се втурват към него, изстрелите пак те ги произвеждат, за да спрат руснаците от летищните служби да не се доближават до самолета. Това го призна шефа на полската служба за охрана имало е интервю с него по полската телевизия, където човека обяснил какво точно се е случило. Интервюто му е излязло и из полската преса, тези, които говорят полски могат без проблем да намерят.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  63. 63 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#52] от "kKk":

    До коментар [#50] от "Sioux":

    Съгласен съм за Вили. Странното в тази история е, че прекалено голяма част от полското правителство и военни пътуват в един самоелт, което по принцип не се прави поради съображения за сигурност.
    За сега нямаме данни дали наистина се опитват да се издигнат 1 мин преди първия удър. Това ще се покаже в другата черна кутия, но ако са пробвали да се издигнат и не са могли, пилотите щаха да го коментират. По всичко личи, че са се снижавали умишлено. Възможно е да не са се усетили колко са се снижавали, но не е вероятно, защото да, имали са радар, който им чете височината над земята (за разлика от обикновенната индикация за надморска височина).
    Мисля че наистина най-вероятно са объркали хълма - спускали са се и са очаквали пистата, вместо това се изправят пред друг хълм с дървета (хълма, над който вероятно си мислят че се намират). Вярно е, че в последните моменти се намират на височина под нивото на пистата, но е възможно да са го пропуснали, защото това ще се покаже на индикатора за надморска височина и в напрежението е възможно никой да не се е сетил да свери.
    Ударът с първото дърво е на 8м, не 20м.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  64. 64 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#58] от "genghis":

    А аз го бях разбрал, че са летели направо към пистата. Единственият ляв завой (доста остър) за който знам е чак след като удрят едн оот дърветата, което им откъсва парче от крилото. Този завой е неволен.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  65. 65 Профил на genghis
    genghis
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#64] от "deutschwagen":

    Проверих - прав си. Цитирал съм по памет една от първите версии, която впоследствие е била отхвърлена. Причината за нея е, че дървото се намира доста вляво от глисадата и са предположили, че пилотът рязко е маневрирал. Данните от черната кутия впоследствие опровергават това предположение.

  66. 66 Профил на alx
    alx
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#34] от "Десен":
    До коментар [#34] от "Десен":

    Според мен веднага не може да се набере височина, докато се развърти на максимални обороти турбината, да не говорим, че и самолета не е малък, т.е ще му трябва известно време да ускори и тогава да се издигне. Но 5 минути са ПРЕДОСТАТЪЧНИ независимо от всичко. Поне аз така мисля. Аз лично изводи какво е станало от тези записи не мога да направя, но и не съм специалист все пак и не ми е това работата. Може и ръчките за дроселиране на двигателите да са заяли или на командира да му е станало нещо понеже не се обажда от 10:35:22 до края (не че това е станало де - давам само много тъпи примери). С две думи искам да кажа, че празни хипотези може да си се съчиняват до безкрай.

  67. 67 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 958 Неутрално

    Конспирация няма! Никой няма полза и освен това всички конспирации рано или късно се разкриват. На мене ми е интересна техническата страна на въпроса. Не ми звучи вероятно и да са катастрофирали защото Качински е казал да кацнат. Естествено че ще настоява да кацнат ако могат или да кръжат и да се опитат пак но не им е казал да катастрофират. Тоба е тъпо. Явно или пилотите са били тотално дезориентирани или нещо е станало със самолета.

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  68. 68 Профил на Sioux СУПЕР
    Sioux
    Рейтинг: 466 Неутрално

    deutschwagen, ясно, тези графики обясняват всичко. Летището изглежда коварно и особено при такава мъгла е било лудост да се пробват да кацат. Може би точно опитността и самоувереността на екипажа им е изиграла лоша шега.

  69. 69 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#68] от "Sioux":

    Да, това се води за малко военно летище, не се използва всекидневно. Няма и екипировка за кацане по инструменти ILS

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #