За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ironhorse
Рейтинг: 845 Неутрално10:41:00 (втори пилот): Б*си майката!
ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата, но ПП/ДБ ги надминаха само за няколко месеца!10:41:02 (въздушният контрол): Издигнете се за ново захождане
(вик на непознат глас): Еб* сииииииии.
10:41:05 (край на записа)
Ужас, ако не беше трагедия щеше да е водевил !
Има ли пилот в самолета ?!
гошо
Рейтинг: 177 РазстроеноНе е качествена псувнята на втория пилот То те поляците с това курва мач ето докъде стигнат имат си две думи и все тях си употребяват
гошоlp2
Рейтинг: 309 НеутралноУжас.
Aman
Рейтинг: 789 Неутралнот.е ...... Качински - самоубиец и убиец на 93 човека.......
"Европа свършва там, където започват да ядат шкембе чорба" Уинстън ЧърчилПлебейството на пилотите, чакащи решение на задника е друга тема...
Schlieffen
Рейтинг: 233 Неутрално1.10:30:32 (Мариуш Казана): Засега няма решение от президента какво да правим
Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for us2.10:38:00 (непознат глас): Тя (или той?) ще бъде разочарована, ако... (не се разбира от записа)...
така, както и си мислех.това ако не е оказване на натиск.
Качински с типичната си нерешителност е отлагал решението до последно, после се е сетил, че другите са успели все пак да кацнат и айде и той. само дето другите са нямали такава мъгла...
и сега излезе, че Качински е вкарал 93 пътника + себе си в гроба и поради това бе погребан редом до героите на Полша!
Schlieffen
Рейтинг: 233 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "gosho61":
Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for usима и други:
ty huju jebany!
Schlieffen
Рейтинг: 233 ВеселоДо коментар [#2] от "gosho61":
Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for usно по-правилно е да се каже:
Ty chuju jebany spierdalaj do dupy, ty gnoju!
VaKY
Рейтинг: 902 НеутралноАко не знаете, този самолет има много голям проблем при набирането на височина под 100 метра. До колкото знам, това е демонстрирано единствено в тестови полети....
Pro bono publicum with a bit more gustoxxxxxl
Рейтинг: 902 РазстроеноУважаеми форумци,нека сега да не даваме израз на най-долните си страсти.Кажете по-добре бог да прости....Поляците все пак са една достойна нация,която винаги е имало добро отношение към БГ и нашия народ.Никога няма да забравя как РЕШИТЕЛНО ни подкрепиха преди Проблемното ни влизане в ЕС и как ни дадоха на ДОБРА дума няколкостотин хиляди тона зърно в най-гладните години от прехода....
Защо сме още член на ЕСССР?****
Мненията на потребителя Слепият Пю бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.
scenik4o
Рейтинг: 8 Гневноабе с 2 думи докато карат тези руски бараки по на 30 и повече години ту-154 и тези авиатори които за мен не са профисионалисти Не можеш да допуснеш такива елементарни грешки Това да не е бай иван с трактора на полето Пълна безотговорност Все пак караш 1оо човека незнам просто не мога да си отговоря защо е станало така
noshtna_straja
Рейтинг: 8 НеутралноТоку-що по руския "Канал 1" съобщиха, че е публикувана въпросната стенограма, че решението за това публикуване е взето от Съвета за национална сигурност на Полша и веднага след това, от Правителството на страната. Руснаците казаха, че разследването продължава и не е завършено, и показаха симулативни кадри от падането на самолета. Само че руснаците не дадоха алтернативен превод на: /виж: 10.38.00/ "Той /ИЛИ ТЯ/...
ще бъде разочарованА, ако..", а цитираха направо: "ТОЙ ще бъде ВБЕСЕН, ако.../не се разчита/...". Само преди 7 мин. по руската.
Schlieffen
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#12] от "noshtna_straja":
Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for usтова е "the кey question". именно за това иде дума, а не както номер 9,Разстроено си мисли.никой не плуе по поляците, а най- малко пък аз, но:
Качински е оказал натиск върху пилота и сега следват:
1.нови итбори, на които брат му е фаворит
2.погребан е до маршал Пилсудки на Вавел. само за пояснение, който не знае-маршал Пилсудки е нещо като Левски за поляците.
genghis
Рейтинг: 233 НеутралноЕто официалния превод:
http://bi.gazeta.pl/im/2/7961/m7961942.pdf
Schlieffen
Рейтинг: 233 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "xxxl":
Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for usкой дава израз на най-долните си страсти, бе фаризейо?
тартюф, чети по-внимателно и не прави панахида с чужда пита, че от болни здрави носят взе да ми писва , по малко.
Десен
Рейтинг: 1416 РазстроеноПилота винаги (както0 и шофьора) носи 100% отговорността за живота освен на самия себе си и на пътниците, без значение какви са - президент, зам-директор, майка му, детето му, шефа му или който и да е.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.В случая поляците не са го разбрали и са допуснали критична грешка като са се предоверили на машината и на опита си като противодействие на метеоролигичните условия.
Жалко за загиналите, това беше цвета на полската нация.
Мир на праха им.
Fanetti Mazakura
Рейтинг: 1014 НеутралноБеше ясно като бял ден какво е станало. Нищо ново или изненадващо.
BOYKO BORISSOV – “RAPONA,” current Prime Minister of Bulgaria,(от Wikileaks)Athanatos
Рейтинг: 1768 НеутралноОще от време оно, когато ни учиха как комунягите умирали с думите "смърт на фашизма" съм си мислил, ако аз срещна смъртта - че моите думи ще са: "Бах мааму!".
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Ето че и полските пилоти доказаха тази моя теория.
Лека им пръст на загиналите!
lp2
Рейтинг: 309 НеутралноДо коментар [#18] от "Athanatos":
Георги Марков пък беше описвал как онези дето уж умирали с геройски комунистически клишета на уста всъщност питали/плакали за/пишейки до майките си...
Майките наистина са нещо важно...
Schlieffen
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#14] от "genghis":
Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for usмерси за линка. едно голямо благодаря.
понеже зная полски, мисли да обърна внимание върху пасаж
10:04:11,4
пилота казва:to bedzie...makabra bedzie.Nic nie widac.
щe стане ...ужасно меле,щe стане. Нищо не се вижда.
xxxxxl
Рейтинг: 902 ЛюбопитноДо коментар [#15] от "Schlieffen":
Защо сме още член на ЕСССР?*Ty chuju jebany spierdalaj do dupy, ty gnoju!*...ето,това не ми хареса плюс веселия ти тон.И макар думите ти да са малко извън *контекста* все пак става въпрос за смърта на много хора и такива каруцарски псувни просто не са *добрия* тон в слу4ая.Но ако съм те засегнал,готов съм незабавно да ти се извиня.Не ми беше това целта...
Та жив и здрав и приятна ве4ер...
бай Петко
Рейтинг: 233 НеутралноУжасна некадърносът и безотговорност от страна на пилотите, иначе катастрофата е станала заради Качински, вместо да го погребват като национален герой, трябваше да го осъдят задочно за убийство на 100 човека.
xxxxxl
Рейтинг: 902 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "Fanetti Mazakura":
940.html
Защо сме още член на ЕСССР?*Беше ясно като бял ден какво е станало. Нищо ново или изненадващо.*
За теб може да е било много ясно.Ама не и за останалите.Визирам поляците с тяхната траги4на история и руската опозиция.Ако знаеш колко *конспиративни теории* излязоха на бял свят след катастрофата,главата да ти се замае..
Ето ти една от тях...http://www.grani.ru/Events/Disaster/m.176
Музар
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#16] от "Десен":
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдНещо от транскрипта не ми се връзва с реалността. Ти вЕрваш ли на такава публикация???
Обърни внимание - при снижаване под 100 м в кабината твърдят, че се издигат, но след това записът твърди точно обратното. Неразподнатият глас се намесва доста на "по-ниско"...
genghis
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#17] от "Fanetti Mazakura":
Точно така е. Сега обаче поглеждам назад към спекулациите на прицвилващата пропагандна машина, която натягаше напрежението след 10-ти април... Кому бе нужно това?
Schlieffen
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#23] от "xxxl":
Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for usмного добре. само дето думите ми се отнасяха към:
1. коментар номер 2
2. весело-понеже няма графа за иронично
3. за това казах да четеш по- внимателно кой кого репликира и
4.не разбрах какво мислиш за "последните думи...." т.е. за темата на статията?
лека!
xxxxxl
Рейтинг: 902 ЛюбопитноДо коментар [#26] от "Schlieffen":
Защо сме още член на ЕСССР?*лека!*
Лека и на теб!
por.traktorist
Рейтинг: 620 Любопитноабе къде е оня куроед - бербенкоф да съчини некое постно съчинение с бездарни строфи?
iron_cross
Рейтинг: 789 ВеселоДо коментар [#28] от "zlatnia_chep":
Отговорът на въпроса ти се съдържа в "куроед", т.е. явно е "Зает" в момента
Sigmund Freud
Рейтинг: РазстроеноВсичко е толкова просто. Тези господа бяха погазили многократно човешката етика и политическите норми и суперегото даваше силен подсъзнателен стремеж към танатос. Което в крайна сметка се реализира.
Тъпата майна
Рейтинг: 1409 НеутралноДо коментар [#28] от "zlatnia_chep":
Това мнение е дело на една тъпа майнаБербенков спи
гугутка квачи
стон край езерото
там
KOBOLD
Рейтинг: 1127 НеутралноКапитанът на самолета има думата... той може да отстрани пътници, които не се държат прилично.... Например Сидеров ако на качване така се бе държал - Дойчо му цепи шут в гъза..... иначе на слизане викат полицията да го позакопчаят.... българинът обаче е гявол - носи си диаломатическия паспорт....
When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.Schlieffen
Рейтинг: 233 ВеселоДо коментар [#30] от "Sigmund Freud":
Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for usНе бихте ли поканили др. Гоце на кушетката, господин професоре?
чувал съм, че правите страшни клизми!
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#24] от "Музар":
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Наистина уместен въпрос. При всички други обстоятелства може би дори и на 30-20 че и на 10 м машината спокойно ще може да се издигне отново, това е самолет с много мощни и пъргави двигатели, може би е имало ефект и на въздушните течения, на растителността (дърветата) и пилотска грешка също така, както и на кулата.
Остава да разкрият и останалото от черните кутии и ситуацията ще се изясни окончателно.
yu22
Рейтинг: 853 РазстроеноДо коментар [#22] от "бай Петко":
мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...Отново си се налапал със сланина и чесън...,опънал си и повечко от домашното вино....Заври си сърпа и чука в задника и заспивай...!!!Недей да ръсиш мозък...!!
G. H.
Рейтинг: 733 ВеселоЕх, защо тази трагедия не сполетя българския народ?!
"In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act." George Orwelldeutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#23] от "xxxl":
&page=11
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨За това си има форумци-специалисти
http://forums.jetphotos.net/showthread.php?t=50144
WOI
Рейтинг: 1479 НеутралноДа припомня, че когато трагедията се случи преди близо два месеца, форумите на "Дневник" бяха пълни с конспиративни теории, базиращи се на всевъзможни измислици (зенитни ракети, пияни руснаци в контролната кула, въздушни взривове и др.), както и с цветущи псувни по адрес на "мръсните убийци" - руснаците. Тогава аз изразих надежда, че трагедията може да се окаже катализатор за сближаване между поляците и руснаците. Радвам се, че и руските, и полските държавни институции, общественици, медии и граждани проявиха забележителен такт, отговорност и зрялост, с което моята надежда се сбъдна.
“Better racy and sexy than racist and sexist!”shumkarov
Рейтинг: НеутралноДо 38!
Коее те кара да мислиш, че поляците приемат написаното за 100% истина?
Vili
Рейтинг: 1184 НеутралноДо коментар [#39] от "shumkarov":
http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0Това е проблем Поляков.
PS. Тази тема не е русофоб. Странно ...
Явно че всички сте заяви преди 2 месеца и сега те се срамуват.
___________________________________
...мислиш, че поляците приемат написаното за 100% истина?...
Это уже проблемма Поляков.
П.С. В Этой теме нет наших постоянных русофобов.
Явно они уже всё заявили 2 месяца назад и теперь им стыдно.
Хотя, стыда они как раз и не имеют.
kKk
Рейтинг: 958 Неутралнобез значение каква е политическата интрига и дали вярвате на конспирации или не, едно не мога да разбера - от първия сигнал до катастрофата има близо 55 секунди. Започват от 100 метра и явно се опитват да се издигнат - защо не могат. 100 метра са голяма височина! Съвременните самолети могат да се докоснат до пистата, да прекратят опита за кацане по средата и да се издигнат на безопасна височина преди края на пистата. Този самолет не е бил повреден или претоварен. Изглежда че в продължение на 55 секунди поне от 100м височина се опитват да се издигнат но не могат. Не ми говорете глупусти че някой точно в тези последни 55 сек ще им каже да кацат. Ясно е че са имали гориво да кръжат още 30 мин и след това да отидат на алтернативно летище.
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?Има нещо гнило тук. Или самолета е бил повреден или е имало "доун драфт" - това е силен локален полъх на вятър отгоре надолу. Трябва да се види и другата кутия за да се разбере дали всичко е било наред със самолета.
kKk
Рейтинг: 958 НеутралноМежду другото всякъкви теории за конспирация винаги накрая се оказват неверни. Нито 9/11 е дело на Евреите или на ЦРУ, нито Руснаците са свалили нарочно този самолет. Просто няма никакъв смисъл. Какво ще спечелят? За какво им е? Не вярвам и че Полския президент е предизвикал катасртофата. Естествено е да иска да кацнат, да се опитат още веднъж но ясно се вижда че са катасртофирали не при опит отново да кацнат а докъто са захождали. Също имат достатъчно време и височина да се издигнат отново. Има нещо друго. Най-вероятно технически проблем или метеорологичен.
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?Истината винаги се оказва много по-проста и прозаична от теориите за конспирация.
renegat
Рейтинг: 1191 НеутралноДо коментар [#40] от "Vili":
интересно защо се появиха толкова много теории за конспирации - оговорът е един - защото никой не вярва на РУСИЯ, РУСНАЦИТЕ И ДНЕшНОТО ИМ РЪКОВОДСТВО. Доверието "ето самое главное на свете" - много лесно се губи, а трудно се възстановявя, понякога даже е невъзможно. Сам си отговори защо това е така.
johnatan-livingston
Рейтинг: 563 Неутралнот.е. доколкото разбирам не са могли да се издигнат отново??
Smile and the world smiles with you.Fart and you stand alone.гадно
Vili
Рейтинг: 1184 НеутралноДо коментар [#43] от "renegat":
http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0...много лесно се губи...
Это ваши комплексы и проблеммы.
Я лично вообще не верю Западу после бомбардировок Сербии или обмана и оккупации Ирака, но это не даёт мне право плевать на Болгарию. Потому, что только животное действует рефлекторно, а человек действует разумно.
Alien
Рейтинг: 1047 НеутралноДо коментар [#45] от "Vili":
То не ти дава право, ама ти редовно го правиш. Не че ни пука де - свикнали сме ви на азиатските мурафети.
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#41] от "kKk":
entid=2622&d=1272015725 7c255.jpg
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Няма доказателство за техническа повреда или даун-фрафт - щеше да има някакъв коментар от пилотите, а другата черна кутия щеше директно да покаже евентуална техническа аномалия.
Колкото и да ти е странно, няма и доказателства че са се опитвали да се издигнат от 100м. Правили са визуално кацане в много лошо време и вероятно са объркали хълмовете
http://forums.jetphotos.net/attachment.php?attachm
Грешката е открита много късно, когато на 8 метра почват да удрят дървета.
http://smolensk.ws/uploads/images/3/e/3/3/49/6dc6d
Изглежда чак тогава почват да се издигат, но е късно, а и на двигателите им трябва време да се форсират. Успяват да наберат малко височина, но местността пред тях също се изкачва. В процеса на катерене удрят други дървета, едно от което откъсва част от едното крило и се завъртат.
Така че да, пробвали са да кацат през цялото това време под 100м.
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#45] от "Vili":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Кое ти дава право да плюеш по България?
И аз нямам никакво доверие на Русия, но не плюя по нея без причина.
Бегемот
Рейтинг: 120 Неутрално...руснаците го свалиха чрез умишлено подаване на неверни сигнали от земята чрез подвижен военен радар. Видеото с това как разстрелват няколкото оцелели също се видя, и дори го признаха от полската прокуратура. официално.
поляците са сами в света на лицемерната дипломация, но много добре си знаят какво се е случило!
Sioux
Рейтинг: 466 ЛюбопитноБи било интересно да се публикуват и останалите данни от черната кутия, а именно около това:
"10:40:50 (втори пилот): Издигаме се отново."
Какви са характеристиките на двигателите и съответно подадените команди по същото време. Ударът в дървото е цели 10 секунди след това, а самолетът продължава да се снижава, въпреки това "издигаме се отново".
genghis
Рейтинг: 233 НеутралноПовреда дрън-дрън. В 10:42:49 помощник пилота докладва "W normie.". Щурманът отброява височината до 20м (!) ПРЕДИ сигнала на БПРМ, при чуването на който е трябвало да се намират на 60м.
amp;postcount=207
http://forums.jetphotos.net/showpost.php?p=548736&
kKk
Рейтинг: 958 Неутралноdeutschwagen, Sioux, И аз това се чудя.
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?(80 метра)
10:40:50 (втори пилот): Издигаме се отново.
Това означава че пилотите по това време или малко преди това вече са правили опит да се издигнат. Това не са случайни пилоти. Няма да му мислят много след като чуят Алармата. Още повече че вече са подготвени да изоставят опита за кацане и знаят че нямат видимост. Вярно е че е необходимо време на двигателите да поемат но те вече са в такъв режим. Никой самолет не каца по "инерция". Удара в първото дърво е след 10 сек. За тези 10 сек спадат от 80м на 20м това са 60 метра - 6 метра за секунда е спускането им, колкото обикновен модерен асансьор. Това не е много. Ако наистина са се опитвали да се издигнат и самолета е бил изправен поне щяха да задържат на ниво около 30 метра. Един 6 етажен блок е 20 метра висок. Такива високи дървета около летището??? На мене ми се струва че нещо е станало със самолета или е било комбинация от технически проблем и времето.
А Вили беззъбите нападки да си ги завре в задника. Никой не вярва на Руснаците. Затова и хората веднага ги подозират. Иронично е че ги защитава и то точно за този инцидент когато поляците отиваха на Катинската гора. До яреди 6 месеца Руснаците още отричаха този геноцид та сега да им вярваме? Защо? щото Вова бил казал?
genghis
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#50] от "Sioux":
Преводът е много лош - прочетете оригинала - там няма такава реплика. Помощник пилотът казва единствено "Odchodzimy." т.е. предлага прекратяване на захода.
kKk
Рейтинг: 958 Неутралноgenghis, тази схема обяснява нещата. Но тогава кой ги насочва по този завой срещу хълм? Нямат ли радар? Това е още по-странно. Имай предвид че същия пилот е кацал на това летище! Няма да е луд и да лети на 80 метра да "търси" летището след като знае че има хълмове наоколо. има ли официална версия от Поляците? Сори ама на рашанците не им вярвам.
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?ahasver
Рейтинг: 1014 НеутралноДо коментар [#49] от "Рога и Копита":
Кога те пуснаха от Раднево ?
ahasver
Рейтинг: 1014 НеутралноНатягането пред началниците понякога е фатално.
****
Този коментар беше изтрит в 20:08 на 26/04/2011 от неговия автор.
genghis
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#54] от "kKk":
На тях ако не вярваш, поне повярвай на поляците иначе е смешно. Комисията по разследването от първия миг е руско-полска.
Радарът не е от полза за такива неща.
Виждам две причини:
- стандартната процедура при прекратяване на захода на това летище изисква ляв завой;
- пилотът е искал да избегне горичката, която вече е била над височината на полета.
Интересното е, че ако е продължил направо, вероятно е нямало да повреди необратимо самолета и е щял да кацне с минимални повреди. Кренът от левия вираж е наклонил самолета така, че крилото се среща с дърво, което го поврежда фатално.
Не е бил луд със сигурност, но както се вижда от оригинала на записа, е бил заставен да направи всичко възможно, за да не "разсърди" Качински. Височината за взимане на решение е 100м. Това, че пилотът не е виждал пистата, но е продължил да снижава под тази граница, е грубо нарушение на правилата за безопасност, което може да се обясни единствено с оказания му натиск.
Димитров
Рейтинг: 1183 НеутралноВторият пилот казва: "издигаме се отново", а те не се издигат. Може да е имало технически проблем.
Музар
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#51] от "genghis":
Само следя за разминаване в поднесената от медиите информация. Едната гръмна веднага: било имало три опита за кацане, а се оказа че било на 3-тия заход (една от маневрите при единствен опит за кацане).
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдМоже би не разбирам добре написаното от теб, но аз го тълкувам като силно разминаване между подаваната инфо от наземните диспечери и действителната височина на самолета. Не знам полски и не мога да се ориентирам в оригиналните записи. А, и никакви познания по пилотиране нямам
CIA Germany
Рейтинг: 1183 Неутралноhttp://www.youtube.com/watch?v=PxIFh3NkEvM
Hope is the first step on the road to disappointment.Tracia
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#49] от "Рога и Копита":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannМного си зле. Относно видеото, да разбра се, за какво става на въпрос. Просто на летището е имало полско бодигардове, от службата им за охрана, които са пристигнали по-рано, за да чакат политиците. И когато самолетът пада, те първи се втурват към него, изстрелите пак те ги произвеждат, за да спрат руснаците от летищните служби да не се доближават до самолета. Това го призна шефа на полската служба за охрана имало е интервю с него по полската телевизия, където човека обяснил какво точно се е случило. Интервюто му е излязло и из полската преса, тези, които говорят полски могат без проблем да намерят.
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#52] от "kKk":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨До коментар [#50] от "Sioux":
Съгласен съм за Вили. Странното в тази история е, че прекалено голяма част от полското правителство и военни пътуват в един самоелт, което по принцип не се прави поради съображения за сигурност.
За сега нямаме данни дали наистина се опитват да се издигнат 1 мин преди първия удър. Това ще се покаже в другата черна кутия, но ако са пробвали да се издигнат и не са могли, пилотите щаха да го коментират. По всичко личи, че са се снижавали умишлено. Възможно е да не са се усетили колко са се снижавали, но не е вероятно, защото да, имали са радар, който им чете височината над земята (за разлика от обикновенната индикация за надморска височина).
Мисля че наистина най-вероятно са объркали хълма - спускали са се и са очаквали пистата, вместо това се изправят пред друг хълм с дървета (хълма, над който вероятно си мислят че се намират). Вярно е, че в последните моменти се намират на височина под нивото на пистата, но е възможно да са го пропуснали, защото това ще се покаже на индикатора за надморска височина и в напрежението е възможно никой да не се е сетил да свери.
Ударът с първото дърво е на 8м, не 20м.
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#58] от "genghis":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨А аз го бях разбрал, че са летели направо към пистата. Единственият ляв завой (доста остър) за който знам е чак след като удрят едн оот дърветата, което им откъсва парче от крилото. Този завой е неволен.
genghis
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#64] от "deutschwagen":
Проверих - прав си. Цитирал съм по памет една от първите версии, която впоследствие е била отхвърлена. Причината за нея е, че дървото се намира доста вляво от глисадата и са предположили, че пилотът рязко е маневрирал. Данните от черната кутия впоследствие опровергават това предположение.
alx
Рейтинг: НеутралноДо коментар [#34] от "Десен":
До коментар [#34] от "Десен":
Според мен веднага не може да се набере височина, докато се развърти на максимални обороти турбината, да не говорим, че и самолета не е малък, т.е ще му трябва известно време да ускори и тогава да се издигне. Но 5 минути са ПРЕДОСТАТЪЧНИ независимо от всичко. Поне аз така мисля. Аз лично изводи какво е станало от тези записи не мога да направя, но и не съм специалист все пак и не ми е това работата. Може и ръчките за дроселиране на двигателите да са заяли или на командира да му е станало нещо понеже не се обажда от 10:35:22 до края (не че това е станало де - давам само много тъпи примери). С две думи искам да кажа, че празни хипотези може да си се съчиняват до безкрай.
kKk
Рейтинг: 958 НеутралноКонспирация няма! Никой няма полза и освен това всички конспирации рано или късно се разкриват. На мене ми е интересна техническата страна на въпроса. Не ми звучи вероятно и да са катастрофирали защото Качински е казал да кацнат. Естествено че ще настоява да кацнат ако могат или да кръжат и да се опитат пак но не им е казал да катастрофират. Тоба е тъпо. Явно или пилотите са били тотално дезориентирани или нещо е станало със самолета.
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?Sioux
Рейтинг: 466 Неутралноdeutschwagen, ясно, тези графики обясняват всичко. Летището изглежда коварно и особено при такава мъгла е било лудост да се пробват да кацат. Може би точно опитността и самоувереността на екипажа им е изиграла лоша шега.
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#68] от "Sioux":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Да, това се води за малко военно летище, не се използва всекидневно. Няма и екипировка за кацане по инструменти ILS