Daily Mail: Не сме публикували материали от подслушвания

Британската медийна група Daily Mail & General Тrust (DMGT) заяви пред журналисти, че никога не си е позволявала да публикува материали, които са резултат от хакерство или подслушване.
Главният изпълнителен директор на корпорацията – Марк Морган съобщи още, че се обмисля създаването на нов таблоиден продукт, който да запълни нишата освободена от вече закритото издание на Мърдок – седмичника News of the World.
"Обмисляме дали има пазарна ниша за ново неделно издание", каза Морган на пресконференция пред журналисти във вторник, цитиран от "Ройтерс". "Нашите заглавия не са публикували истории, които черпят материал от хакнати съобщения", добави той, като допълни, че не смята, че са необходими допълнителни вътрешни проверки за незаконни репортерски практики.
Според финансовия директор на компанията и бивш главен финансов директор на News of the World – Стивън Дейнит, тиражът на вестник Mail on Sunday се е увеличил с около 500000 броя след намаление в цената и откакто скандалният неделен таблоид News of the World беше закрит.
Тиражът на Mail on Sunday се е покачил от 1.9 милиона броя на 2.4 милиона отбелязаха от "Ройтерс". News of the World, който беше и най-тиражния седмичник на Острова, достигна стойности от 2.7 милиона броя преди да бъде затворен в резултат на скандала с подслушванията.
След като се разрази скандала, рекламодателите му започнаха масово да се оттеглят. Загубите бяха оценени на 40 милиона английски лири годишно. Според представителите на "Дейли Мейл", притежаван от DMGT, средствата от реклама за изданието са намалели през юли, но това е отчасти и заради нестабилния британски пазар в момента.
Акциите на корпорацията се увеличиха рязко след закриването на News of the World, но като цяло беше отбелязан годишен спад от 26%. "Очакваме да постигнем още растеж в дохода от акция...въпреки променящите се и несигурни пазарни условия, пред които е изправен британския бизнес", заяви Морган пред журналистите.