Казусът "Литвиненко" не попречи на бизнеса между Великобритания и Русия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (143)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Весело

    За вас е публична тайна, че корупцията съществува и в Обединеното кралство.

    Може би Камерън искрено вярва в отсъствие на корупция в Англия?
    Той е високопоставен служител- то сам е корупция?

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  2. 2 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Като се има предвид, че в Русия корупцията е държавна политка, би трябвало малко да се засрамите преди да се сравнявате с англичаните.

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  3. 3 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    [quote#1:"Публикация"]"Много е трудно да се работи с повечето държави на нашата планета, защото корупцията е централен елемент, който съществува навсякъде. За вас е публична тайна, че корупцията съществува и в Обединеното кралство ... заяви Медведев.[/quote]
    Нахален, та нахален - то бива, бива, ама ... и нека слуша Давид - скоро друг английски премиер няма да стъпи в тая азиатска пустош...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  4. 4 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    скоро друг английски премиер няма да стъпи в тая азиатска пустош.
    За тази пустош - не е от значение.
    Светът вече не се върти около Англия.
    Старият имперски лъв ... Минали подвиги и сила ... Отдавна са отминали времена.
    Англия е по-добре да го чуя то от стария съперник.
    Отколкото от Еквадор. За пример.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  5. 5 Профил на barabana
    barabana
    Рейтинг: 162 Неутрално

    подобни изказвания се правят само за пред руската и българската преса от пресслужбата на президентството. Иначе не им стиска на двамата руски президенти да кажат нещо подобно в лицето на англичаните. Щото ще има бой по манерката и ГЛАД.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  7. 7 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 873 Неутрално

    "Ние също имаме въпроси относно това как се вземат съдебните решения във Великобритания, но не ги повдигаме"

    Хахаха, евала на медведката.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  8. 8 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#7] от "Реконструктор":

    Когато британците са имали съд, варягите още са ходели с мечи кожи на гърбовете. Тихо.

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  9. 9 Профил на goshogoshev
    goshogoshev
    Рейтинг: 675 Весело

    До коментар [#4] от "Vili":

    От Еквадор за сега не знам ама от Индия и Пакистан отдавна на британския лъв му набиват чембери

  10. 10 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 873 Неутрално

    До коментар [#8] от "Kaspar":

    Когато са ходили с мечи кожи, германските племена са яли заблудили се римски легионери.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  11. 11 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Точно обратната гледна точка е застъпена в Mediapool: http://www.mediapool.bg/лондон-отказа-на-москва-размразяване-на-сътрудничеството-на-спец-слжбите-news183917.html

    Business as usual, но ... we don't trust you, commie bastards.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#4:"Vili"]Старият имперски лъв ... Минали подвиги и сила ... [/quote]

    Эээээхх, какви времена были...
    Варшавский договор.
    Кипучая, магучая.
    Гагарин, Брежнев, доктрина Брежнева.
    Патом пришол Гарбачов и всьо пашло нахуй.
    И дастало.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на samir
    samir
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#10] от "Реконструктор":

    Да не говорим американците какво са правели по това време..

  14. 14 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#10] от "Реконструктор":

    Аха...Добре :О

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  15. 15 Профил на uran
    uran
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Британия винаги е цакала Русия при удобна възможност.

    Yet another blue planet.
  16. 16 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1291 Весело

    ...........особено впечатляващ резултат, като се изключат обявените бизнес сделки за малко над 200 млн. лири.

    Камерън ,ами те руснаците купуват замъци и земи в Обединето ти Кралство за повечко пари ,а ти какво постигна инвестиция колкото един замък

  17. 17 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#15] от "uran":

    И това е едно от най-положителните и качества

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  18. 18 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 924 Весело

    Хахаха сравнение на руско и британско правосъдие - индианците викат на белите, че и те се събличали голи от време на време...

  19. 19 Профил на vasiliyk
    vasiliyk
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#8] от "Kaspar":

    Така лииии? Малко запознаване с историята сочи, че Англия е по-млада държава от Русия и английската нация и език също са по-млади. Хммм...?

  20. 20 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    До коментар [#12] от "dodge_ram":
    Можете обърка мечка с лъв?
    Лъв е сега муден и стари. Мечка е само в зимен сън, хибернация свършва.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  21. 21 Профил на panasonic
    panasonic
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#4] от "Vili":

    [quote#4:"Vili"]Светът вече не се върти около Англия. [/quote]
    Абе около Англия не знам, я се върти, я не се върти. Но около Русия със сигурност не се върти.

    Левичарството, във всички свои форми и степени, създава паразити!
  22. 22 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    До коментар [#21] от "panasonic":
    Съгласен съм с вас.
    Света не са върти около Русия. (Русия - Горна Волта с ракети. )
    Това е вярно.
    Англия и Русия - не са центрове на света.
    Англия трябва да бъдат скромни и не изискват много от другите.
    Първо трябва да изплати дълговете си.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  23. 23 Профил на panasonic
    panasonic
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#22] от "Vili":

    [quote#22:"Vili"]Англия трябва да бъдат скромни и не изискват много от другите.
    Първо трябва да изплати дълговете си. [/quote]
    А Русия да върне заграбеното.

    Левичарството, във всички свои форми и степени, създава паразити!
  24. 24 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Любопитно

    До коментар [#23] от "panasonic":
    Ъ?
    Русия заграбила нещо от Англия?
    Или просто искате да се говори за факта, че Русия - най-отвратителните страна?
    След това имате нужда от специалист.
    Извинете.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  25. 25 Профил на panasonic
    panasonic
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#24] от "Vili":

    Не, от Англия не може и да иска. А тя си иска ама нема. Заграбила е от България, Чехословакия, Румъния, ГДР, Полша, Унгария. Заграби 45 години, които няма да може да върне, защото е ялова.

    Левичарството, във всички свои форми и степени, създава паразити!
  26. 26 Профил на panasonic
    panasonic
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#24] от "Vili":

    Преди 2-3 години заграби и от Грузия.

    Левичарството, във всички свои форми и степени, създава паразити!
  27. 27 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    До коментар [#25] от "panasonic":
    Можете нарича страната, които бяха с Хитлер.
    Тези страни са убити 24 милиона от моите съграждани.
    Хитлер с неговите съюзници атакува моята страна, убити жени, възрастни хора и деца. Роб нашите къщи, извади нашето богатство. Те съсипа моята страна, а България и варени плодове компот за нацистки войници.
    Затваряй си устата. Вие сте съучастник на убийството 24 милиона души на моята страна. Само православна църква, кирилица, и добра руска душа те спаси от отмъщение.


    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  28. 28 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    До коментар [#26] от "panasonic":
    Заедно с Франция, Великобритания и САЩ, ние сме смачкани ти съюзник като гниди.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  29. 29 Профил на Гуано
    Гуано
    Рейтинг: 675 Любопитно

    А не е ли някак странно, че подобни "случаи" все във Великобритания се случват? Не в Италия, не във Франция, не и в Испания. Дори и в САЩ не.

    Има нещо гнило в Дания!

    У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестни
  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на alkash12
    alkash12
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#29] от "Гуано":

    Колкото и да се мъчат да изкарат от това "посещение" някаква "голяма новина" - всъщност то е МНОГО ПРОЗАИЧНО!!!

    Става на въпрос за едно СЪБИТИЕ, което ще има ВЗРИВООПАСЕН ХАРАКТЕР за АЛКАШСТАН!!!
    И най-вече за неговите ДЖУДЖЕНЦА!!!
    На 20 септември МЕЖДУНАРОДНИЯТ СЪД в Страсбург ще оповести СВОЕТО РЕШЕНИЕ по
    ДЕЛОТО "ЮКОС"!!!
    А там - според НЕЗАВИСИМИ ЕКСПЕРТИ става въпрос за
    "ПРИСВОЯВАНЕ ОТ ДЖУДЖЕЛАНДИЯ" на активи на стойност
    НАД 100 МИЛИАРДА ДОЛАРА!!!

    Та Камерън просто дойде да
    КАЖЕ НА ДЖУДЖЕТАТА КАКВО ГИ ЧАКА!!!

    Дори и да не се стигне до ПРИСЪДА ЗА ВЪЗМЕЗДЯВАНЕ от 100 МИЛИАРДА ДОЛАРА - важното в случая е,че
    РЕШЕНИЕТО ДОКАЗВА УМИШЛЕНОТО ПРИСВОЯВАНЕ НА АКТИВИТЕ на "юкос"!!!
    А това е РЕШАВАЩО ДОКАЗАТЕЛСТВО В ДРУГИЯ ПРОЦЕС - процесът на ХОДОРКОВСКИ СРЕЩУ КРЕМЪЛ, който се води в Съда по правата на човека!!!
    А там СУМИТЕ СА 4-но ПО –ГОЛЕМИ !!!

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  33. 33 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#31] от "alkash12":

    Няма нищо прозаично в посещението. То е интересно дори и само с това, че се е състояло. За доста продължителен период отношенията между двете страни бяха само мъ-ъ-ъничко над точката на замръзване.

    Североизточните славянчета убиваха когото си искат на територията на Обединеното кралство, гавреха се с Британския съвет на своя територия, а британският посланик в Москва изпълняваше чисто формални функции, единствено чрез соматично присъствие.

    Сега Камерън отиде за да провери и лично какво е положението преди предстоящите избори. И да намекне, че не всички врати са во веки затръшнати. Без, обаче, да направи и намек за евентуално отстъпление на Запада по принципните противоречия с Русия.

    Винаги може да се окаже полезно един западен държавник да поогледа със собствените си очи предизборна Русия. Дори и единствено за да прецени как е била отразена визитата му в самата Русия. От един властови център, от друг такъв, от опозицията или от обществото.

    Дрънканиците на необлагодетелствани от Майката-природа индивиди като Вили за старческата летаргия на лъва, противопоставена на - хахахахахаха! - (в конкретния случай вечната) хибернация на мечката също могат да бъдат материал за размисъл. А сключените търговски спогодби играят единствено ролята на винетки (не в автомобилния, а в книжовния вариант). Ясно е, че няма какво да се търгува с Русия, понеже тя не предлага нищо - извън суровините и ограбените от собственото си население пари - което би могло да предизвика дори бегъл интерес от страна на Запада.

    Свобода за Надежда Савченко!
  34. 34 Профил на rotos
    rotos
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Като погледне човек по-обективно, за нас, българите и Русия, и Англия са еднакво противни. И двете империи са ни причинили по много вреди и немаме никакво основание да изпитваме към тех нещо повече от неприязън.

    Е, така се стекоха обстоятелствата, че сега с Англия сме съюзници, а с Русия се гледаме накриво, но едва ли ние сме виновни за това.

    Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
  35. 35 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#34] от ".dru":

    Не виждам нищо чак толкова обективно в подобни - иначе в известна степен правдиви - исторически ретроспекции. С по подобен начин обусловена "обективност" - и с наивна вяра в Русия - Сърбия я докара до ниво Белградски санджак, плюс малко ресто.

    Никакви обстоятелства не са се "стекли". Станахме свидетели на съвсем естествени процеси, а България направи - не толкова отдавна - свой собствен, ясен и съзнателен избор на съюзници. Терминът "цивилизационен" в случая не беше преувеличение.

    Свобода за Надежда Савченко!
  36. 36 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 368 Неутрално

    Статията не е съвсем точна. Ето как стоят нещата:
    http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-14886152

  37. 37 Профил на rotos
    rotos
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#35] от "GogoPG":

    Доживех и това - некой да ме обвини в симпатии към Русия...

    Требва все пак да сме наясно, че за Англия (и англичаните, за разлика от Германия и германците) ние винаги ще бъдем втора категория хора. Колкото и да ни е неприятно.

    Поради тая причина за мен споменът за Дойран е едно приятно преживяване, а за нашите врагове от ВСВ пет пари не давам.

    Както и за тия, които ни обявиха война на 05.09.44-та.

    Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
  38. 38 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#37] от ".dru":

    Събуди се! С коя своя словесна конструкция съм те обвинил именно в това?!?

    Ако съм написал думи, които са те накарали да помислиш подобно нещо, съжалявам. Просто си позволих да разсъждавам и импровизирам върху изразената от теб позиция.

    Свобода за Надежда Савченко!
  39. 39 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#19] от "vasiliyk":

    Но затова пък доста по-бързо са се развили. Чаткаш ли, дорогой? От средновековието до ден днешен все изоставате. Явно е генетично.

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  40. 40 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#27] от "Vili":

    Абе милицинерче, нали и вие бехте съюзници с Хитлер бе, даже си поделихте Полша? Га ядохте кифтетана, ни ривахте, хаха Да не говорм, че победените немци за 10 г. си направиха дърбавата отново картинка, а победилия СССР си остана все същия коптор.
    П.П. И ти казах, да се сържиш малко по-възпитано, защото си на гости. Ако не ти харесва какво се пише тук за миризиливата ти родина, бий си камшика. Няма да липсваш на никого! ОК?

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  41. 41 Профил на vasiliyk
    vasiliyk
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#39] от "Kaspar":

    Мда. Гагарин е англичанин.

  42. 42 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#41] от "vasiliyk":

    Гаргарин какво общо има със съдебната сиситема, ако смея да запитам?

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  43. 43 Профил на vasiliyk
    vasiliyk
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#42] от "Kaspar":

    Не спомена къде са се развили по-бързо. Помислих, че говориш за просперитет в науката. А колкото до развитата съдебна система - зависи на коя версия за убийството на Политковская и Литвиненко вярваш. Аз лично вярвам, че Путин няма нищо общо, защото би било страшно тъпо да убива световно неизвестните дисиденти. Литвиненко по-скоро е бил двоен агент. Доигрался Литвиненко... Та в такъв случай не вярвам в английската система. Защото ако ми кажеш, че давързването на индийци за дулата на топовете и стреляне е било начин за наказание по време на Британската империя или робството и т.н. са били приети. Говори ми хайде. Обясни ми колко са лоши руснаците и колко са добри англичаните. Аз не казвам, че руските управляваи са света вода ненапита, ама е много тъпо да си затваряш очите за несправидливостите на англичаните преди и сега и за техните зверства, а да гледаш само руските косури.

  44. 44 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#40] от "Kaspar":

    Те това го отричат! СССР и Райхът никога не са били приятели.

    Свобода за Надежда Савченко!
  45. 45 Профил на samir
    samir
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Русия и Англия си прават бизнеса, а случая Литвиненко го използват за да си подгряват агитките
    На печелившите честито!

  46. 46 Профил на mapto СУПЕР
    mapto
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    [quote#3:"Майстор Балкански"]Нахален, та нахален - то бива, бива[/quote]

    В КГБ и Симеоново ги учат така...

    Включете се в свободния интернет, без цензура на корпорации, партии, олигарси,... https://feddit.bg/c/fediverse
  47. 47 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#43] от "vasiliyk":

    Само ще кажа, че до средата на 19 в. в Русия е съществувало робство и ще спра дотук. Колкото до науката и образованието, пак е смешно да се сравнявате с Англия. Не ми се рови сега, но си има класации на университети, на патенти, на нововъведения, на постижения във високите технологии. Опитайте се да бъдете реалисти. Волгата не е Ягуар

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  48. 48 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#21:"panasonic"]Абе около Англия не знам, я се върти, я не се върти. Но около Русия със сигурност не се върти. [/quote]

    Русия до Урал, оттатък - китайци...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  49. 49 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#47:"Kaspar"]Само ще кажа, че до средата на 19 в. в Русия е съществувало робство и ще спра дотук. [/quote]

    Е как до средата на 19 век, ами 20 век (1917-1991) какво беше?!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  50. 50 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    До коментар [#49] от "dodge_ram":

    Или да си припомним по кое време някои селяни получиха право на паспорт?!!?

    Свобода за Надежда Савченко!
  51. 51 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#50:"GogoPG"]Или да си припомним по кое време някои селяни получиха право на паспорт?!!? [/quote]

    Да бе, нямаха право от Москва до Ленинград да пътуват тия оръфляци, седнали с Англия и Америка да се сравняват.

    Скоро няма да ги има, самите те си го казват:
    http://eng.globalaffairs.ru/number/n_3874

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  52. 52 Профил на panasonic
    panasonic
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#27] от "Vili":

    В твоята старна загинаха 24 милиона, заради боклука Сталин. Хората (разбирай войниците) са били изпращани в сражения без оръжие. Били са инструктирани да вземат оръжието на убитите. Да не говорим за технологическото изоставане от хитлеристка Германия. Толкова е струвал човешкия живот в твоята страна, а и сега не е по-различно. Вие спечелихте войната въпреки Сталин, благодарение на некадърността на Хитлер и благодарение на материалната и технологическа помощ на Запада. Много от тези 24 милиона човешки живота можеха да бъдат спестени ако не беше некадърния и маниакален урод Сталин. Патетичните опити на такива като теб да извличат дивиденти от трагедията на други хора са жалки. Това, че са дали много жертви не говори добре за страната. Руските (съветски) войници са нормални хора, а не въркулаци със светещи очи, които се хвърлят пред картечницата в саможертва за родината и Сталин. Уродливата ви пропаганда се опитва да ги представя такива.

    Левичарството, във всички свои форми и степени, създава паразити!
  53. 53 Профил на sbe331351643
    sbe331351643
    Рейтинг: 1291 Весело

    Е много ясно - алъшвериша трябва да върви.

    Хубав портерет обаче виси на стената зад тях, а на другаря Ленин още му пазят мумията. Шантава работа

  54. 54 Профил на Теодор Малли
    Теодор Малли
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Пак ще отбележа, че Дейвидчо Камерън ще сведе покорно глава пред Путя и Мечо, ще се поклони, така както и пред царицата си не се кланя, защото мижавата му държавица вече пет пари не струва (отидоха си славните колонизаторски години, когато изсмукваше цели континенти и народи) и го е закъсала яко финансово!

    После с хиляди извинения и със сервилна усмивка на уста, ще изръси нещо за Литвиненко, ама с пояснението:
    "Владимир и Дмитрий, извинявам се предварително за въпроса...аз... само така... за пред жълтата ни преса... нали разбирате..? Нямам това предвид...".

    След което с подвита опашчица, ще се поклони отново и ще помоли Путя и Мечо да простят на ВР и да я допуснат отново на руския пазар, а ако може и на Шел нещо да се даде...(нали с него на посещението е домъкнал и шефовете на ВР ина Шел).

    После, пак ще се наведе, ще целуне ръката на Путя и на Мечо и с мазна усмивка на лице ще си отиде по живо по драго!

    И преминавайки на излизане през Спасская башня, ще се обърне, ще погледне към часовника и с дълбока и тежка въздишка, с характерната британска самоирония, ще си каже:
    "Ех, до къде я втасахме...И това ми бил министър-председател на една "Империя" (смях)..." и една сълзичка бавно ще започне да се стича по лицето му...

  55. 55 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#54] от "Теодор Малли":

    Или с други думи казано тръгна като аслан /лъв/, връща се малко нас...н!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  56. 56 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#47:"Kaspar"]Само ще кажа, че до средата на 19 в. в Русия е съществувало робство и ще спра дотук.[/quote]

    В Русия е бил феодален строй и са били крепостни селяни, а не роби.

    Нима имаш предвид САЩ с техните роби и расова сегрегация до средата на 20-ти век?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  57. 57 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#52:"panasonic"]Руските (съветски) войници са нормални хора, а не въркулаци със светещи очи, които се хвърлят пред картечницата в саможертва за родината и Сталин. [/quote]
    И освен това безпартийните са писали преди да тръгнат в сражение : "Если погибну - считайте коммунистом". ( Ако загина - смятайте ме за комунист".
    Надпис на стената на Брестката крепост, съпротивявала се на нацистките свръхчовеци по дълго от цялата френска армия.
    http://stalinism.narod.ru/docs/pozdravlenia/zastalina1.jpg

  58. 58 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#43:"vasiliyk"]много тъпо да си затваряш очите за несправидливостите на англичаните преди и сега и за техните зверства[/quote]

    Конц.лагери са били използвани за пръв път в света в Англо-бурските войни в края на 19-ти век! Там Английската Империя е заточвала бурите в Южна Африка!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  59. 59 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2800 Неутрално

    Смешно е как двамата поданици на руският цар и боклуците от петата им колона защитават северноазиатската си матушка и вожда и учителя им, руският батюшка. Смешно е защото английският министър председател ви показа нагледен урок как една демократична държава защитава гражданите си. Литвиненко не е гражданин на Русия, той е гражданин на Обединеното Кралство.

    Членство в СТО няма да има докато Русия не изпълни договореностите по изтеглянето от Южна Осетия подписани с посредничеството на Франция. Тази част от речта на Камерън беше пропусната от синхронният превод. Няма я и във руската версия. Да не би в матушката ви да има цензура, а другарчета?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  60. 60 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    До коментар [#52] от "panasonic":
    Не скъпи Panasonic.
    Моята страна е бил нападнат от Хитлер. А съюзниците е била страни, за която ви питам [#25]. Тези страни са причинили неизмерими страдания на моите съграждани.
    За вас руския народ - мравки. Вие не оценяват техните страдания. Възможно ли е притеснен за Унгария .... За вас е всички ясно. Двойни стандарти от вас.
    П.С.
    Смятате ли, съзнателно разказва края на историята. Вие не казват какво и защо убийците са били наказани.
    Но моята страна им даде опрощение. Опрощение за убийците.


    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  61. 61 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Весело

    До коментар [#59] от "Realist":
    ...Членство в СТО няма да има...
    Голяма, благодарение за то!

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  62. 62 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    До коментар [#59] от "Realist":
    ...английският министър председател ви показа нагледен урок ...
    Да, ние знаем, ние знаем ...
    To Vladimir Putin, David Cameron is a useful idiot
    http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2011/sep/12/david-cameron-putin-russia

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  63. 63 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#59:"Realist"]Литвиненко не е гражданин на Русия, той е гражданин на Обединеното Кралство. [/quote]

    Англия дава гражданство на всяка руска отрепка? Британската Империя е била пълна с отрепки, заселили са цял континент /Австралия/ с такива престъпници и затворници!

    Много лош английски геннен потенциал!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  65. 65 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2800 Неутрално

    До коментар [#62] от "Vili":

    Не само Камерън показа че струва милиони пъти повече от двете ви ка- ге- бешки джудженца, но и британците. Четирима бивши министър председатели на Обединеното Кралство написаха писмо на Камерън в защита на Литвиненко. Има от кого да се учите на на гражданска доблест.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  66. 66
    Realist
    Рейтинг: 2800 Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  67. 67 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1291 Весело

    - Полша беше едновременно нападната и поделена от Райха и СССР. Факт.
    - Райхът атакува СССР превантивно, практически броени часове преди началото на съветското нахлуване. Факт.
    - Вермахтът попиля некадърниците при операцията си срещу тях. Факт.
    - Германия направи голяма грешка, като се държа по тъп начин в Украйна след победите си. Иначе цяла Украйна, а не само част от нея, щеше да се бие срещу Съветите. Факт.
    - Едните изроди много помогнаха, за да бъде тръшнат другия изрод - Хитлер. Факт.
    - Приносът на съветските изроди, сам по себе си, не би бил достатъчен, за да бъде изродът Хитлер победен. Факт.
    -Британската империя е единствената държава на света, воювала с Райха от първия до последния ден на Втората световна война. Факт.
    - СССР поддържаше дипломатически отношения с България и след като тя стана съюзник на Германия. Година, след година, след година. Факт.
    - СССР едновременно прекъсна отношения с България и обяви война на страната ни едва тогава, когато България се отказа от съюзническите отношения с Райха и обяви война на Берлин. Факт.
    - Едва ли компотите и хлябът, изпратени от България за Вермахта, са станали причина за отнемането и на 1/4 животи на съветски граждани, отколкото животи са отнели "мотивиращите" сили на НКВД зад всяко съветско отстъпление или настъпление. Факт.
    - Казусът "Литвиненко" и днешното незачитане на човешките права и свободи от страна на Москва - от една страна - и всичко онова, второсветовновоенното, с което руснаците не спират да се самообхвалват, понеже с друго не могат, нямат нищо общо помежду си. Факт.
    - Днес Русия е точно толкова изостанала от Запада, колкото беше и при възшествието на Путин. Факт.
    - По-гръмогласна е. Също факт.

    Свобода за Надежда Савченко!
  68. 68 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#56] от "Курт Деликуртев":

    Бай Курти, каква е разликата между крепостния селянин и роба? И едните и другите са се търгували като стока. Само дето хронологията е такава, че докато мужиците се радват, че батюшка ги е освободил от крепосничеството, вече около половината от английските мъже имат избирателни права. Първите избори в Русия са 1906 г. - 27 г. след малка и новоосвободена България. Така, че когато говорим за демокрация и гражданско общество, руснаците и с нас не могат да се сравняват, каквото да говорим за Великобритания

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  69. 69 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#67:"GogoPG"]-Британската империя е единствената държава на света, воювала с Райха от първия до последния ден на Втората световна война. Факт. [/quote]

    Чембърлей предаде Чехословакия и Полша на Хитлер още на Мюнхенската конференция! Когато Хитлер нападна Полша /01.09.1939/ британците не помогнаха, както бяха обещали, т.е. стояха си като обикновени страхливци на Острова!

    Питам как така участват от първия ден на ВСВ?

    Гоше , пак си извадил голямата торба с лъжи?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  70. 70
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  71. 71 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Разстроено

    [quote#68:"Kaspar"]Бай Курти, каква е разликата между крепостния селянин и роба?[/quote]

    Щом трябва да ти се обяснява разликата си много зле!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  72. 72 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 829 Неутрално

    [quote#57:"petrakieva"]"Если погибну - считайте коммунистом". ( Ако загина - смятайте ме за комунист". [/quote]
    Ако пък миличкият откаже да напише по горе посоченото от Вас,100% ще загине/погибнет/.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  73. 73 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    До коментар [#69] от "Курт Деликуртев":

    Например... като веднага след нападението срещу Полша, обявиха война на Райха?

    Свобода за Надежда Савченко!
  74. 74 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    [quote#73:"GogoPG"]Например... като веднага след нападението срещу Полша, обявиха война на Райха? [/quote]

    А как помогнаха на Полша? С какво? С празни думи без покритие?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  75. 75 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Весело

    До коментар [#71] от "Курт Деликуртев":

    Да, едните са в южните американски щати и са черни, а другите са руски мужици с бради. Важна и съществена за нашия разговор разлика, която пропуснах да отбележа

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  77. 77 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#74] от "Курт Деликуртев":

    Поне не си поделиха териториите им с Райха, ако не ме лъже паметта... И при гнусотията около Катин пръст нямаха, май? Сториха онова, което им беше по силите в момента.

    Свобода за Надежда Савченко!
  78. 78 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#65] от "Realist":

    Гражданска доблест? Първо е нужно да имаш граждани, които да притежават тая доблест. В Русия гражданите са една шепа интелектуалци, останалото е алкохолизирана маза, народонаселение

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  79. 79 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Любопитно

    До коментар [#65] от "Realist":
    ...написаха писмо на Камерън в защита на Литвиненко...
    Тези овце не са толкова глупави, че не разбират.
    1. Престъпника - определени от съда.
    2. Разследване и разпити на заподозрени лица - Русия не пречи.
    3. Руската конституция забранява - да екстрадира свои граждани.

    Английски капризите - за Африка.
    Руската - независима държава. Великобритания не може да промени конституцията на Русия.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  80. 80 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2800 Весело

    [quote#71:"Курт Деликуртев"]Щом трябва да ти се обяснява разликата си много зле! [/quote]

    Разбирам Щуцер, позицията ти за Литвиненко е подобна на позицията ти за Георги Марков. И в двата случая защитаваш партийните си другари от КГБ и КДС.

    Фатмашкото и партийното минало говори в тебе със силен глас. а?


    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  81. 81 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2800 Любопитно

    До коментар [#79] от "Vili":

    Що не ви стиска пратите Луговой на разпит? И защо го избрахте за депутат, ти казваш един мафиот повече или по- малко в парламента ви няма разлика, а, те всички там са мафиоти.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  82. 82 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#77] от "GogoPG":

    Русия и Германия винаги са имали обща граница! От векове! Поразрови малко историята, Гошко!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  83. 83 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    До коментар [#81] от "Realist":

    А що Англия не и стиска да изпрати Березовский на разпит в Москва?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  84. 84 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    До коментар [#81] от "Realist":
    ...Що не ви стиска пратите Луговой на разпит?...
    Конституцията забранява.
    Разбирате ли? К-О-Н-С-Т-И-Т-У-Ц-И-Я. kushtetutë. Сonstitution. חוקה


    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  85. 85 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Весело

    До коментар [#82] от "Курт Деликуртев":
    ...Русия и Германия винаги са имали обща граница! От векове! ...
    Прав си. По-голямата част от времето. Необходимо е да се възстанови историческата истина.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  86. 86 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#84] от "Vili":

    Какво му обясняваш, он се прави на умряла лисица!

    Америка също не дава свои граждани на друга държава! Дори не признават съда в Хага!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  87. 87 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2800 Неутрално

    [quote#84:"Vili"]Конституцияа забранява. [/quote]

    Разбирам, и разрешава да го наградите с дУпетатско място в мафиотският ви парламент.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  88. 88 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Любопитно

    До коментар [#84] от "Vili":

    Ама вие откога започнахте да спазвате конституцията си?
    http://www.youtube.com/watch?v=l0-kSKBI6Ts&feature=player_embedded

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  89. 89 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2800 Весело

    [quote#83:"Курт Деликуртев"]А що Англия не и стиска да изпрати Березовский на разпит в Москва? [/quote]

    Защо да ти изпратят Березовски? Имаш ли данни за това, че е убил някой, я раздуй какво те е инструктиртал водещият агент.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  90. 90 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#89] от "Realist":

    Само за разпит, бре!

    Да си признае как е откраднал милиардите, панимаеш?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  91. 91 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    До коментар [#87] от "Realist":
    ... и разрешава да го наградите с дУпетатско място ...
    Това не е свързано с Вас или в Англия. Това не изключва правосъдие.
    Това е вътрешен въпрос.


    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  92. 92 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2800 Весело

    [quote#90:"Курт Деликуртев"]Да си признае как е откраднал милиардите, панимаеш? [/quote]

    Нали знаеш, нещо матушката ти и с Интерпол и всички европейски държави не може да се разбере, не само с Обединеното Кралство. Щото останалите са се наговорили срещу вас, или щото ракетата ви е крива? Май по- вероятно е второто.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  93. 93 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    До коментар [#89] от "Realist":
    ...Березовски...
    Березовски, един крадец.
    Руснаците знаят това. Имам един приятел - Березовски е откраднал парите си. 17 000 $( в 90 години). Березовски трябва да бъдат съдени за икономически престъпления. За да започнете...

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  94. 94 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2800 Весело

    До коментар [#93] от "Vili":

    Напиши ми кой от известните ви политици не е крадец? Путя ли, не ме разсмивай.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  95. 95 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    До коментар [#94] от "Realist":
    Въпросът е около Березовски.
    И не за негри в Америка.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  96. 96 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#94] от "Realist":

    Не е Путин, Буш е!

    А Березовский колко милиона плати за да му дадат "пуделите" статут на недосегаем рунгел?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  97. 97 Профил на Kaspar
    Kaspar
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#93] от "Vili":

    Защо не започнете от олигарсите, които все още се в Русия, ами все за Березовски питате? Странна работа, досега от всички олигарси преследват само онези, които не се договориха с Путин. Останалите - добри и честни олигарси. Дерипаска - честен олигарх, Фридман - честен и почтен олигарх, Прохоров - честен олигарх, Александър Лебедев - честен олигарх. И така, докато не застрашат политическите амбиции на чекистите, всички са честни и добри.

    "I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
  98. 98 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2800 Весело

    До коментар [#93] от "Vili":

    Вили, лозунгите са хубаво нещо, виждам, че ти по стар комунистически обичай не можеш да се научиш да не ги рецитираш. Направете обосновано предложение, не само Обединеното Кралство не ви връща тези които наричате престъпници, но и цяла Европа.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  99. 99 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2800 Любопитно

    [quote#96:"Курт Деликуртев"]Не е Путин, Буш е! [/quote]

    Бием негрите?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #