Огромен потъващ кораб заплашва да запуши важно бразилско пристанище

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 583 Любопитно

    кораба е направен в Китай?
    Хитро. Сега сметката излиза наяве.

  2. 2 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#1] от "gesch18":

    Корейски е. Поне компанията, която го е построила.

  3. 3 Профил на Асенчо
    Асенчо
    Рейтинг: 628 Неутрално

    еми китайски кораб боклук като всичко китайско

    Казвам се Асен и съм от Сливен но не съм Костовист
  4. 4 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Този е от няколкото най-големи кораба с този тонаж. Общото му с Китай е само името "Пекин".

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  5. 5 Профил на miho45
    *****
    Неутрално

    Сега като се завъртят борсите.......,имам чувството,че накрая такива като нас ще операт пишкира.Все пак се успокоявам,че няма да е за последен път,а пък пенсионерите ще почакат за увеличението на пенсиите....

  6. 6 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1460 Весело

    [quote#3:"Митьо Пищова"]еми китайски кораб боклук като всичко китайско [/quote]

    Типична първосигнална реактзиа на балкански "експерт"...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  7. 7 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1138 Любопитно

    Това ще е интересно инженерно предизвикателство - спасяването на кораба. Очаквам скоро по Дискавъри да излезе филм-репортаж за случая.

  8. 8 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 531 Весело

    Много символика

    До коментар [#3] от "Митьо Пищова": Мите,тези идеологеми некъде другаде и Айфончетата са тамошно производство

    и най-умният си е малко прост....
  9. 9 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    Ето оригиналната статия:

    http://www.theglobeandmail.com/report-on-business/mammoth-vale-ore-carrier-may-sink-at-brazilian-port/article2260782/

    В нея наистина пише, че е РЕГИСТРИРАН в Панама, но във всички останали статии пише, че плава пот флага на Маршаловите острови. И е правен в Ю. Корея впрочем (много вероятно от Самсунг, които са едни от най-големите корабостроители).

  10. 10 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#9] от "redguy":

    Май не е Самсунг, а Хюндай....

  11. 11 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#5] от "miho45":

    Борси?

    Какво искате да кажете?

  12. 12 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Най-добре управляваната фирма в таз област (сухи насипни товари - драй бълк) е гръцката Diana Shipping Inc. (DSX)....

  13. 13 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Предполагам, че Дневник са сбъркали превода и това е грешно:
    "...Компаниите Vale, BHP Billiton и Rio Tinto контролират повече от две трети от целия трафик по вода на желязна руда в света.."

    Тези компании само я добиват рудата... Превозвачите се други... като тази с проблемния кораб...

    Pan Ocean Co., Ltd, together with its subsidiaries, provides marine transportation and related services. Its services include breakbulk liner, tramper, large bulker, container, car carrier, tanker, and LNG carrier services. The company transports grains, sugar, logs, fertilizers, scraps, minerals, and other bulk cargoes; steel products, wooden products, project cargoes, and other general breakbulk/bulk cargoes; and oils and fats, chemical products, and crude oil, as well as petroleum products, such as gasoline, light oil, jet oil, and naphtha. The company also engages in shipping agency, forwarding, and logistics operations. It operates in Asia, Oceania, Europe, North America, South America, and Africa. As of December 31, 2009, the company operated approximately 130 owned and chartered-in vessels. STX Pan Ocean Co., Ltd. has a joint venture with Seatrade Group. The company was incorporated in 1966 and is headquartered in Seoul, Korea.

  14. 14 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 740 Неутрално

    "...Корабът "Пекин", собственост на Vale, е 361-метров плавателен съд, който може да пренася до 400 000 тона желязна руда..."

    Предполагам, че Вале само го е наел от оператора на кораба STX Pan Ocean, който да му докара рудата до Китай.

    Цените на кириите са по така наречения Baltic Dry Bulk Index, който се бе скапал поради свръхкапацитети от кораби... но в момента се качва лека-полека....

  15. 15 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 740 Неутрално

    А може би Вале наистина да си има собствени кораби и да им търси някой да ги кара насам-натам ???

    Това е и новост за мен....

  16. 16 Профил на kumbeto
    kumbeto
    Рейтинг: 681 Весело

    Айшето като чула за това и се насълзила.
    Хасан и се скарал:
    – За какво ревеш ма, нали няма жертви?
    Айшето отговорила:
    – Виж само колко желязо ще потъне.

    Няма невъзможни неща, така че ...пишете на кирилица! Римембъ ит!
  17. 17 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#10] от "totilas":

    Не е и Хюндай, построен е от Деу.

    https://exchange.dnv.com/exchange/main.aspx?extool=vessel&subview=summary&vesselid=30616

  18. 18 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#17] от "gianni":

    Аааа Даево , са биле... окей...

  19. 19 Профил на Roger
    Roger
    Рейтинг: 942 Неутрално

    "пренася до 400 000 тона желязна руда."

    WOW.

    НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #