За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Eisbär
Рейтинг: 583 Любопитнокораба е направен в Китай?
Хитро. Сега сметката излиза наяве.
takeshi303
Рейтинг: 942 НеутралноДо коментар [#1] от "gesch18":
Корейски е. Поне компанията, която го е построила.
Асенчо
Рейтинг: 628 Неутралноеми китайски кораб боклук като всичко китайско
Казвам се Асен и съм от Сливен но не съм Костовистдр. Иванов
Рейтинг: 838 НеутралноТози е от няколкото най-големи кораба с този тонаж. Общото му с Китай е само името "Пекин".
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!*****
НеутралноСега като се завъртят борсите.......,имам чувството,че накрая такива като нас ще операт пишкира.Все пак се успокоявам,че няма да е за последен път,а пък пенсионерите ще почакат за увеличението на пенсиите....
B52
Рейтинг: 1460 Весело[quote#3:"Митьо Пищова"]еми китайски кораб боклук като всичко китайско [/quote]
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Типична първосигнална реактзиа на балкански "експерт"...
redguy
Рейтинг: 1138 ЛюбопитноТова ще е интересно инженерно предизвикателство - спасяването на кораба. Очаквам скоро по Дискавъри да излезе филм-репортаж за случая.
kardinalat
Рейтинг: 531 ВеселоМного символика
и Айфончетата са тамошно производство
и най-умният си е малко прост....До коментар [#3] от "Митьо Пищова": Мите,тези идеологеми некъде другаде
redguy
Рейтинг: 1138 НеутралноЕто оригиналната статия:
mammoth-vale-ore-carrier-may-sink-at-brazilian-por t/article2260782/
http://www.theglobeandmail.com/report-on-business/
В нея наистина пише, че е РЕГИСТРИРАН в Панама, но във всички останали статии пише, че плава пот флага на Маршаловите острови. И е правен в Ю. Корея впрочем (много вероятно от Самсунг, които са едни от най-големите корабостроители).
totilas
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#9] от "redguy":
Май не е Самсунг, а Хюндай....
totilas
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#5] от "miho45":
Борси?
Какво искате да кажете?
totilas
Рейтинг: 740 НеутралноНай-добре управляваната фирма в таз област (сухи насипни товари - драй бълк) е гръцката Diana Shipping Inc. (DSX)....
totilas
Рейтинг: 740 НеутралноПредполагам, че Дневник са сбъркали превода и това е грешно:
"...Компаниите Vale, BHP Billiton и Rio Tinto контролират повече от две трети от целия трафик по вода на желязна руда в света.."
Тези компании само я добиват рудата... Превозвачите се други... като тази с проблемния кораб...
Pan Ocean Co., Ltd, together with its subsidiaries, provides marine transportation and related services. Its services include breakbulk liner, tramper, large bulker, container, car carrier, tanker, and LNG carrier services. The company transports grains, sugar, logs, fertilizers, scraps, minerals, and other bulk cargoes; steel products, wooden products, project cargoes, and other general breakbulk/bulk cargoes; and oils and fats, chemical products, and crude oil, as well as petroleum products, such as gasoline, light oil, jet oil, and naphtha. The company also engages in shipping agency, forwarding, and logistics operations. It operates in Asia, Oceania, Europe, North America, South America, and Africa. As of December 31, 2009, the company operated approximately 130 owned and chartered-in vessels. STX Pan Ocean Co., Ltd. has a joint venture with Seatrade Group. The company was incorporated in 1966 and is headquartered in Seoul, Korea.
totilas
Рейтинг: 740 Неутрално"...Корабът "Пекин", собственост на Vale, е 361-метров плавателен съд, който може да пренася до 400 000 тона желязна руда..."
Предполагам, че Вале само го е наел от оператора на кораба STX Pan Ocean, който да му докара рудата до Китай.
Цените на кириите са по така наречения Baltic Dry Bulk Index, който се бе скапал поради свръхкапацитети от кораби... но в момента се качва лека-полека....
totilas
Рейтинг: 740 НеутралноА може би Вале наистина да си има собствени кораби и да им търси някой да ги кара насам-натам ???
Това е и новост за мен....
kumbeto
Рейтинг: 681 ВеселоАйшето като чула за това и се насълзила.
Няма невъзможни неща, така че ...пишете на кирилица! Римембъ ит!Хасан и се скарал:
– За какво ревеш ма, нали няма жертви?
Айшето отговорила:
– Виж само колко желязо ще потъне.
gianni
Рейтинг: 889 НеутралноДо коментар [#10] от "totilas":
=vessel&subview=summary&vesselid=30616
Не е и Хюндай, построен е от Деу.
https://exchange.dnv.com/exchange/main.aspx?extool
totilas
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#17] от "gianni":
Аааа Даево , са биле... окей...
Roger
Рейтинг: 942 Неутрално"пренася до 400 000 тона желязна руда."
НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.WOW.