За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
at.kaan
Рейтинг: 785 НеутралноОще отначало плановете бяха такива. Киренайка! Богата на петрол, най-важното - мъчителите на сестрите ни ще са ръководителите. Ще идват на посещения в България, ще им постиламе червени килими.
http://youtu.be/yPsUxLLeV1EТия полу-автономии - мижи да те лажем
mapen
Рейтинг: 505 НеутралноАйде дивите племена разцепиха Либия...
mrakogor
Рейтинг: 165 НеутралноТози Ахмед аз Зубайр е братовчед на сваленият от Кадафи крал Идриз. Шефът на военните сили на прясно самообявилата се автономна област между другото заяви , че не искат война, но ще защитават ако трябва със сила решението си за автономия . Остава да видим сега другите райони, които се развиват в момента самостоятелно и имат собствени военни сили - Мисрата и берберите от областта Нафуза, какво ще направят.
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1159 ЛюбопитноЯ, те имали и "местна армия"
"... Според Алхайри решението се ползва с подкрепата на местната армия, на политическите и племенните лидери..."
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Сега остава да се види как "местната армия на Триполи" ще реагира. Всъщност всичко се свежда до къде ще се харчат повечето пари получени за либийския нефт, та може и без голям кютек да минат нещата.
at.kaan
Рейтинг: 785 НеутралноРазделяй и владей
http://youtu.be/yPsUxLLeV1EWC_Окупатор
Рейтинг: 165 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
ХАААА-ХХААААА-ХААА!!!!
Измамените камиларчета !!!!
Цепнаха ви държавата, малоумници.
На ви сега "демокрация" по американски !!!
Наивни глупаци ....
Дамян
Рейтинг: 1309 НеутралноЕ сега си ... такова таковата
Дамян
Рейтинг: 1309 НеутралноЛично на мен отново ми замирисва на гражданска война
Tracia
Рейтинг: 1316 НеутралноТо това се очакваше... Не можеш да набуташ в една държава две или повече различни враждуващи от край време и мразещи се племена и да очакваш да заживеят мирно и щастливо. Не само в Либия е така, в цяла Африка държавните граници са чертани както дойде, без да се вземат предвид културните особености на населяващия ги материал.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannTod
Рейтинг: 1002 НеутралноОчаквано развитие на ситуацията.Редица арабисти предвиждаха подобно разцепление още в хода на войната.
Истината няма пресечна точка с популизма на БСПИван K
Рейтинг: 1698 НеутралноБи трябвало населението на всяка територия да може да поиска автономия. Но това може да предизвика конфликти. Да си спомним как безболезнето Словения се отдели от Югославия и Словакия се отдели от Чехословакия. Въпрос на зрелост.
подписmapen
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#9] от "VеnRus 2008":
Един от големите успехи на Кадафи е, че успя да унищожи каквато и да било алтернатива на режима си. Сега вече Либия кучета я яли. Такова име няма да има наскоро в световната карта.
Curb Your Enthusiasm
Рейтинг: 804 ЛюбопитноНа някои промити мозъци взе да им идва просветлението, но малко късно.
-libyan-mob-s-desecration-of-british-and-canadian- war-cemetery-absolutely-appalling?bn=1
http://www.thestar.com/news/world/article/1140915-
БГ Владо
Рейтинг: 733 Любопитнои защо чакаха една година - мислех, че по-рано ще искат разделяне
оти да се косиме, като ке ни минеbaizuo
Рейтинг: 751 НеутралноTaзи година полуавтономия, догодина пълна
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Чеша си езика
Рейтинг: 479 НеутралноХа, такааааааа, ами сега?
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.WC_Окупатор
Рейтинг: 165 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Преди една година
ntun_ubedila_obama_da_se_atakuva_libiia/
коментар 92
http://www.dnevnik.bg/sviat/2011/03/19/1061985_kli
Няма по-лицемерни твари от американските крадливи копелдаци
Пропаганда
Рейтинг: 479 НеутралноТи да видиш!
До тук с обещанията за свободна и демократична Либия.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1159 Неутрално[quote#11:"Иван К"]Да си спомним как безболезнето Словения се отдели от Югославия и Словакия се отдели от Чехословакия. Въпрос на зрелост. [/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Е не сравнявай европейци с братя араби, че ще те обвинят в расизъм.
WC_Окупатор
Рейтинг: 165 НеутралноТова е все едно да отцепиш в автономия богатите Варненска, Бургаска и Добричка област, където са курортите, туризма, транспортните връзки, пристанищата, флота, петролната рафинерия, контрабандните канали, логистиката, строителството, търговията с недвижимости, Добруджа- житницата на страната
и да оставиш останалата част на да се дави в мизерия и нищета.
Точно по тази схема Сащ отцепи Сърбия от излаз на море и изсра съвсем преднамерено две мюсулмански изкуствени държави в сърцето на Европа.
Васил Дакев
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#2] от "mapen":А аз си мисля,че я разцепи НАТО?
Ian Smith
Рейтинг: 1316 НеутралноНяма абсолютно никаква драма. Не искат да живеят заедно, да си се разделят. Няма защо да бъдат държани с репресии в една държава. Хървати и босненци също не искаха да са в една държава със Сърбия - трябваше ли затова да бъдат трепани от бандитите на Милошевич ?!
В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.Ian Smith
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "mapen":
В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.СССР като се разпадна дивите племена ли го разцепиха ?!
Ian Smith
Рейтинг: 1316 Любопитно[quote#6:"moshe_nick11"]На ви сега "демокрация" по американски !!!
В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.Наивни глупаци .... [/quote]
Демокрацията пък какво общо има ?! В САЩ като има демокрация да не би да са се разпаднали ?! И въобще няма американска или друга демокрация - демокрацията си е демокрация. Идва от запад и върви на изток
mapen
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#22] от "molesan2":
НАТО изгарантира ,че след него няма да съществува Кадафи именно защото само той можеше и направи Либия единна. Т.е. прав си. Сега Киренайка я гушва Египет, Триполитания- Тунис,а и Чад има претенции за Южна Либия. Но разпокъсана Либия като цяло ще си остане в същите корпоративни западни ръце.
чобанмахала
Рейтинг: 890 ВеселоКоментар от "propaganda"]До тук с обещанията за свободна и демократична Либия. [/quote]
Защо,Пропаганда? Получават хората още по-свободна и по-демократична част от Либия. Интересно е какви са плановете на кандидат-управляващите Източна Либия. Мисля си,че ако решат да направят Източно-либийска петролна компания /държавна/,то бързо ще бъдат обявени за мародери и т.н. и т.п. и ще бъдат очистени като предатели и поддръжници на Кадаифа.
БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
Рейтинг: 707 Неутралноха, ха, ха,,,,КАЗВАХ ЛИ ВИ АЗ? Племенната държава започва да се разпада, но преди да се разпадне съвсем, ще бъде достолепно ОГРАБЕНА....сЪС СМЪРТТА НА КАДАФИ , либийците бог да ги прости!
mapen
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#24] от "Ian Smith":
Именно дивите племена наречени муджахидини в Афганистан под ръководството на Осама бин Ладен и идеологическия и финансов спонсор САЩ /Бжежински/ разпаднаха Русия.
at.kaan
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#26] от "mapen":
http://youtu.be/yPsUxLLeV1EИ сбогом на златния динар, сбогом на развитието на този район!
Zayo Cicin
Рейтинг: 3411 Неутрално[quote#11:"Иван К"]безболезнето Словения се отдели от Югославия [/quote]
I 💜 Leka BorislavovnaАми не. Словения се отдели след, макар и кратка, но кървава война. Виж, Словакия и Чехия се разделиха културно.
mapen
Рейтинг: 505 Неутрално[quote#29:"mapen"]разпаднаха Русия[/quote]
Поправка :разпаднаха СССР
at.kaan
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#28] от "dol":
+++++
Ian Smith
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#21:"moshe_nick11"]Точно по тази схема Сащ отцепи Сърбия от излаз на море и изсра съвсем преднамерено две мюсулмански изкуствени държави в сърцето на Европа. [/quote]
В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.Сърбия пък кога е имала излаз на море ?!?!?!?!?!
Ти какво предлагаш - сърбите да бяха поизклали 2 милиона косовари и 3 милиона бошнаци, които не искаха да са в една държава с тях ?! Пътьом де що има хърватин, словенец и македонец ?! А нашите в Западните покрайнини ?! И те под ножа , а ?!
Бреййй, българин загрижен за просперитета на Сърбия ?!?!?!
Zayo Cicin
Рейтинг: 3411 Неутрално[quote#29:"mapen"]Именно дивите племена наречени муджахидини в Афганистан под ръководството на Осама бин Ладен и идеологическия и финансов спонсор САЩ /Бжежински/ разпаднаха Русия. [/quote]
I 💜 Leka BorislavovnaНе е вярно, но звучи добре.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
чобанмахала
Рейтинг: 890 Любопитно[quote#4:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"] Всъщност всичко се свежда до къде ще се харчат повечето пари получени за либийския нефт[/quote]
Може на тези, които плащат за либийския петрол , парите да им се виждат множко .Може и да са получили по-малко парче от баницата /петрола и сега да искат "връщане на земята в реални граници" ,демек ,докато племенните вождове се дърлят и петрола ще им бъде взет на безценица и са пазар за оръжията.
Ian Smith
Рейтинг: 1316 Любопитно[quote#32:"mapen"]разпаднаха Русия- цитат на коментар #29 от “mapen”
В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.Поправка :разпаднаха СССР [/quote]
Що бе ?! Добре си го казал ?! Ще вземеш да излезеш пророк !
И викаш огромната ( 22 милиона кв. км. без да броим колониите в Източна Европа ) империя я разпадна някакво афганско опълчение ?! Тцъ, тцъ ...
БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#25] от "Ian Smith":от запад на изток върви и фашизмът братчед....в чистия му вид(Мусолини)!!..успешно се съчетава с демокрация междувпрочем..ай зимай си тая демокрация и вземи си я свари на чорба!
mapen
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#30] от "kom.at":
Местните не трябва да имат стандарт ала Либия. Те трябва да мизерстват и да се молят ежеминутно на аллаха за хляб. Т.е. няма да им остане време за други помисли като революции .Да не забравяме , че една от големите кризи в Либия ,която Кадафи потъпка за угода на Запада бе през 2006 г., когато в Бенгази имаше силни демонстрациите срещу западните карикатури на пророка Мохамед.
Пропаганда
Рейтинг: 479 НеутралноПри първа възможност (гражданска война след обявяване на фалит) Тексас ще е първият щат обявил независимост.
БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#34] от "Ian Smith":е, ма моля ти се...демократите от САщ само ускориха и подпомогнаха етническото прочистване...КВО ТОЛКОЗ за такива ''демократи'' КАТО ТЕБ....
mapen
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#38] от "Ian Smith":
Това вече минава към тема за Русия. Прочети в нета каква е ролята на неуспеха на СССР в Афганистан за разпада му.
хуz84О14722
Рейтинг: 614 НеутралноДемократична Либия - няма референдуми по съдбоносните въпроси, няма избори, държавата се разпада, Запада доволен... Голяма картинка.
Ogiigo
Рейтинг: 1215 НеутралноЕ Либия (като държава) май ще отиде в историята! Да видим само кой ще гушне най-апетитната хапка!
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.Tracia
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#40:"mapen"]Те трябва да мизерстват и да се молят ежеминутно на аллаха за хляб.[/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannА не може ли да работят и да си изкарват сами хляба, без да се налага аллах да им го дава? Или работата не е сред културните особености на музлитата?
dobrich
Рейтинг: 845 ВеселоТова полуавтономия ли е: ...."регионът просто се връща към споразумение от 1950 г., което разделя Либия на три щата – Киренайка, Триполитания и Фезан, и дава широка автономия на Киренайка"....
mapen
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#35] от "g_t":
В момента други вървят по този път в Афганистан.Палачинката се обърна.
loureed
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#15] от "dgd":
Точно това си казах и аз!
БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#46] от "VеnRus 2008":те не са работили откак се помнят....работа?-кво е това??? КАДАФИ даваше доде те си бъркат в ушите и се плендцжосват на килимчетата по пет. шест пъти на ден....сега ще видят буквално КЪДЕ С...Т ГЛАДНИТЕ.
mapen
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#46] от "VеnRus 2008":
Могат ида могат. Но при правилния диктатор. Сега вече не в Киренайка.Точно това го знаеха и преследваха като цел САЩ и ЕС. Кадафи ги изнудваше и донякъде гонеше и либийските ,т.е. народни интереси. Новите племенни религиозни вождета се интересуват единствено как да си гледат рахата и да тълкуват Шариат.
plamitus
Рейтинг: 785 ВеселоДо коментар [#25] от "Ian Smith":
Хайде нека не коментираме как САЩ съвсем "демократично" си завоюваха няколко щата от съседно Мексико, "изкупиха" Луизиана и Аляска, присвоиха след 2 св.в. архипелази в Тихия океан, "разредиха" коренните жители на Америка и после ги оставили за атракция в резервати, водили война с южняците ей така за демокрация, пък после расизма е бил официална политика до началото на 70-те години на миналия век, че и досега се разхождат едни симпатяги с бели роби и качулки и си правят огнено шоу с горящи кръстове, някой път даже връзват на тях по някой възмургав братчед за разнообразие....
Tracia
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#51:"mapen"]Новите племенни религиозни вождета се интересуват единствено как да си гледат рахата и да тълкуват Шариат. [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannТова ще е до време. Щото аллах дава ала в кошара не вкарва, та като поогледнеят, ще трябва да се хванат и на работа. Сега вече го няма Кадафи, дето раздаваше с пълни шепи, та ще се наложи да се учат и да работят.
antikomunist
Рейтинг: 8 Неутралнода нещата си идват на мястото скоро гражданската воина ще почне и кой кого не се знае
Amigo
Рейтинг: 572 НеутралноМда, сатанистите от кагала постигнаха целта си- разпарчетосаха богатата на ресурси Либия и я цоцат ли цоцат...
Йосиф Виссарионович: "Единственото по-лошо нещо от войната с англосаксонците е приятелството с тях"mapen
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#53] от "VеnRus 2008":
Да,права си. Но те искат да са като страните от Гълфа. А там виждаш местните се "скъсват" от работа. Но пък моленето е най-важното. И консумирането ,разбира се.
mapen
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#54] от "антикомунист":
Там ще се лее още много кръв.Обилно и напоително. Този път Кадафи няма да има нищо общо.
_plamen_
Рейтинг: 733 НеутралноХаха, я да видим сега швабите и другите западняци, изобретатели на м-у др. "Източна Румелия", "Източна Прусия", "Източен Йерусалим", итн., как ще реагират за Източна Либия.
СЛАВА НА УКРАЙНА! СЛАВА НА ГЕРОИТЕ!Dollar Akbar
Рейтинг: 969 НеутралноЛибийците със закъснение разбраха, че петрола е за запада, а за либийците ще остане демокрацията и демократичните ценности.
In debt we trustappen13
Рейтинг: 688 РазстроеноКристално ясно е, какво се готви на Сирия, Ирак и други държави от региона....явно "демократизаторите" разчитат на племенните войни и междуособици да забавят поне малко, настъплението на радикалния ислям....а стотиците хиляди избити и милионите прокудени от родните си места...това е статистика....то бива цинизъм, лицемерие и презрение към човешкия живот и човешките трагедии, но това вече надхвърля дори най-отвратителните представи за това.....изобщо неолиберализма в пълния си и кървав блясък....
„Не е важно каква е котката — черна или бяла, важното е да лови мишки.“DirtyBastard
Рейтинг: 628 НеутралноАбе, я се успокойте малко с Източните Румелии, всъщност дебатът за федерализация или не тече с различен интензитет още от началото на промените в Либия, съвсем валиден дебат си е, а сега явно навлиза в нов етап. А пък как хората които ликвидираха основният виновник за СПИН-драмата са видите ли 'мъчители на сестрите', това е толкова комплексарско, че просто не се нуждае от коментар! Нека обаче 'некомпплексарите' си дадем сметка, че и на другия бряг ще има комплексари (и то има такива), които да твърдят, че сестрите са 'се измъкнали с малко' и т.н... И да ги игнорираме, както им се полага!
Amigo
Рейтинг: 572 Неутрално[quote#59:"Dollar Akbar"]Либийците със закъснение разбраха, че петрола е за запада[/quote]
Йосиф Виссарионович: "Единственото по-лошо нещо от войната с англосаксонците е приятелството с тях"Не беше изминала и седмица от смъртта на Кадафи и... либийският петрол започна да тече в правилната посока- само срещу 25$ барела. Един вид реверанс към "господата благодатели", понеже, разбираш ли, били помогнали на либийците да се освободят от "сатрапа"... Защо ли НЕ съм изненадан?!
dnewnik
Рейтинг: 165 НеутралноСлава богу, че нямаме петрол, щяха да ни скапят от демократизация.
makadam
Рейтинг: 785 Весело[quote#9:"VеnRus 2008"]Не можеш да набуташ в една държава две или повече различни враждуващи от край време и мразещи се племена[/quote]
А във Великобритания да знаете колко много се обичат шотландци, ирландци и англичани.
mapen
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#62] от "Amigo":
ЕС купува 79 на сто от либийския петрол.Което е 10 на сто от европейския петрол .Затова рецептата “Петрол - арабска/либийска/ кръв = положително число".
Вашето име
Рейтинг: 374 Неутралномного са тъпи тия циганета от либия.Сега се питате каде е кадафито.Петрола на лубия вече е европейски.Скоро Франция ще прати фирми и банки да наложат монопол.Либийците ще бъдат прецакани и ще се чудах каде е кадафито
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
mapen
Рейтинг: 505 Неутрално[quote#64:"BASCO"]А във Великобритания да знаете колко много се обичат шотландци, ирландци и англичани. [/quote]
И искат да се цепят. Лошо няма...
mapen
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#66] от "Повелителя":
Само Франция ли?
mapen
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#63] от "dnewnik":
Но пък сме имали шистов газ и хлебарките ни наскачаха...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ламбо
Рейтинг: 688 НеутралноОх, добре че в България нямаме нефт.
Fortuna favet fortibus.Ѡлегъ
Рейтинг: 950 НеутралноСАЩ и ЕС подкрепиха ето тези: http://youtu.be/lubTLu_AnFA
"Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273Заради варвари убиха без съд Гаддафи(((
zabejko
Рейтинг: 733 НеутралноДа живей Народно-демократична Ислямо-социалистическа Източно Либийска Република !!!!
veni vidi fugiБорислава (be_free)
Рейтинг: 1025 ГневноЧестито седеуроди, честито демукради! Постигнахте си целта, съсипахте Либия!
Абсолютната свобода дава абсолютна власт, а власта покварява, а абсолютната власт абсолютно покварява!На ви свобода, на ви демокрация!
Егоистите в богатите райони естествено искат да се отделят - какво ги ебе тях за мизерното население в останалата част на страната! Там няма такива понятия като нация, всяко племе е само за себе си.
Какъв ще е крайния резултат ли? Както всички знаем - концесиите за петрол ще ги получат "правилните хора", жителите на автономната част ще си запазят жизнения стандарт, някои от тях ще станат свръхбогати, а останалите 2/3 от страната ще настигнат България по жизнен стандарт - в посока рязко надолу.
И всичко това защото бяха достатъчно тъпи да не се надигнат да защитят Кадафи против узурпаторите бунтовници, и позволиха на САЩ и НАТО да им съсипят страната в името на димукрадцията!
gorid
Рейтинг: 733 НеутралноВсе пак бившите империи много добре са предвидили какво ще стане когато си отидат и оставят след себе си нетрайни държавни формирования. Държави в които живеят племена с непреодолими противоречия са без бъдеще. В почти всички африкански държави са заложени етнически бомби. Въпрос на време и интереси е да избухнат. Кадафи беше един от наивниците,вярващи ,че от племена може да направи нация. Никога не е имало и няма да има либийски народ. Няма нигерийска,анголска,суданс ка,танзанийска...нации. Има етнически бомби...
at.kaan
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#60] от "appen13":
http://youtu.be/yPsUxLLeV1EПровокират война между шиити и сунити. Особено в Ирак.
Тия бомбени атентати по джамиите са предвестник на това.
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#59:"Dollar Akbar"]Либийците със закъснение разбраха, че петрола е за запада, а за либийците ще остане демокрацията и демократичните ценности. [/quote]
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯЗападът им подаде ръка, ама средния пръст е леко напред...
Дали останалите племена вече не вадят томахавките?
gorid
Рейтинг: 733 НеутралноДо Олегъ, по коментар 73: Истинските "демократи" у нас ,а и по света не се интересуват от това какво правят ислямските "демократи".
Mai Tai
Рейтинг: 1309 НеутралноДо коментар [#63] от "dnewnik":
Слава богу, че нямаме петрол, щяха да ни скапят от демократизация. [/quote]
Те вече ни скапаха от демократизация и без петрол.
Гражданин
Рейтинг: 165 НеутралноАз неукия пък мислех, че цялата онази "загриженост" на западните демократизатори, е била заради свободата на волните либийски камилари!??? Човек и Дневник да чете, пак не може да прозре истината.
rozablue
Рейтинг: 322 НеутралноТия на снимката са много изтупани. Киренайка - нали имаше едно стихотворение на Вапцаров: далечните звезди на Киренайка. Името звучи хубаво и намирам идеята за много добра: разделяне на три щата с полуавтономия, като всеки си плаща някакви данъци към държавата. Много добре.
appen13
Рейтинг: 688 РазстроеноДо коментар [#82] от "rozablue": то е "Писмо", а строфата е
„Не е важно каква е котката — черна или бяла, важното е да лови мишки.“Може ли българин да не знае поне малко от поезията на Вапцаров, баси агресивното невежество....Стихотворение
"Ти помниш ли
морето и машините
и трюмовете, пълни
с лепкав мрак?
И онзи див копнеж
по Филипините,
по едрите звезди
над Фамагуста"
"Фамагуста" е в Кипър... а Вапцаров никога не е споменавал "Киренайка"...
защо ли не се учудвам и на лакейския ти възторг от унищожаването на една доскоро преоцветяваща страна...
Scorpi_4404
Рейтинг: 914 ЛюбопитноТова е доста резонно.Сега всеки се опитва да спечели максимални ползи там.
Опознай себе си...Нищо излишно.pompi33
Рейтинг: 583 НеутралноСАЩ и Великобритания доволно потриват ръце. НЕЕЕЕЕЕЕФТ. Лека - полека постигат целите си. Разделяй и владей.
Мърмор
Рейтинг: 733 НеутралноСпокойно! Жертвите са калкулирани. Нефтът е преразпределен съвсем демократично и в правилните посоки. Внесените "барели" демокрация сега се компенсират с износ на съответни количества нефт. Така де, демокрацията е много скъпа стока! Но интересното предстои. Само след няколко десетилетия демократичните нефто-консуматори ще запеят друга песен. Защо ли? Ами някак си неусетно започнаха, без да го желаят, да внасят и друга "стока" с по-тъмен "оттенък" - ДНК. Което не е лошо ако я разреждаш, но мисля, че последствията ще бъдат други. Толкова други, че за износителите на демокрация, многоспоменаваната Югославия и случаят Косово ще изглеждат като бледи комикси! Между другото и ние сме големи демократи, както се казва с чифте демокрация на гол задник! И сме с крачка напред - туй темнуту ДНК си гу имаме в голем размер ши знайш, голем бизнес ша прайм!
rozablue
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#83] от "appen13":
А, объркала съм нещо. Обаче имаше някъде "киренайка", споменаваше се някъде.
pompi33
Рейтинг: 583 ВеселоА ето как и кога започна всичко:http://www.dnevnik.bg/sviat/2010/09/1 6/961749_sasht_davat_na_iemen_12_mlrd_za_borba_s_t erorizma/.
На по - следващ етап са Иран и Венецуела.
rozablue
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#83] от "appen13":
Да, ето -намерих:
Колко всички майки си приличат в света!
И сърцата им как са еднакви!
Иди потърси на Украйна в степта
и след туй провери в Киренайка...
appen13
Рейтинг: 688 ВеселоДо коментар [#87] от "rozablue":
„Не е важно каква е котката — черна или бяла, важното е да лови мишки.“Един-единствен път в творчеството му се споменава "Киренайка" в стихотворението "Майка"...
Колко всички майки си приличат в света!
И сърцата им как са еднакви!
Иди потърси на Украйна в степта
и след туй провери в Киренайка...
Имала майка,
имала син. –
Хубав бил, млад бил
и волен.
Раснал.
Над него синеел Пирин
с мури и камъни голи..... и т.н.
и няма нищо общо със звезди....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
rozablue
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#90] от "appen13":
Аз не твърдя,че се среща много пъти, а само веднъж. Благодаря ти,че ме накара да си освежа в паметта тези прекрасни стихотворения и особено "Майка". Прекрасно.
rozablue
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#83] от "appen13":
А Вие, аппен13, че никога не е споменавал Киренайка- трябва да се извините.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#91] от "rozablue":Боже мили, КЪДЕ е ВАПЦАРОВ, къде е ЛИБИЯ, къде е нефтът,,,,,и да ти се чуди човек къде видя поезия в трагедията да се разпарчетоса , а преди това првеърне в руини, една страна превърната в рай от пустинята, богата и независима? дъските Ви може да се зоват дръзки, но скрибуцат яко!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Irina
Рейтинг: 1316 РазстроеноEeeех ,горките либийци..Тия ,които останаха -яко ще духат супата..Тия ,които се биеха-сега се бият в Сирия и добре им плащат за това...
БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#73] от "Ѡлегъ":тия са ония- дето му лапаха оная работа на Кадафи , та чак се изгавриха с българските сестри..а ПОСЛЕ СЕ ИЗДОКАРАХА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ПОБОРНИЦИ за демокрация....демо-фалшифик ция.
kolokot
Рейтинг: 785 НеутралноАйде сега Нато да бомбардира. Какво означава славянската дума "Майтап"!
БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#91] от "rozablue":Има обаче факти....те не търпят СОБСТВЕНО или ЧУЖДО мнение...факт е, че в ''Писмо'' Киренайка не се споменава, а в "Майка" звездите на Киренайка отсъстват..НЕ И ЗА ЛИБИЙЦИТЕ обаче...СКОРО МНОЗИНА ОТ ТЯХ ще видят ЗВЕЗДИ посред бял ден.