За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Dollar Akbar
Рейтинг: 984 НеутралноТе и клиентите им са такива - в единия джоб трева в другия айфон
In debt we trustjackdaniels
Рейтинг: 854 Неутралнознаех си че имаме нещо общо със Стив
Sioux
Рейтинг: 442 НеутралноДобро утро.
Blackradio
Рейтинг: 488 НеутралноКакто се вижда също наркотиците са му помогнали да стане шизофреник
Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.Blackradio
Рейтинг: 488 НеутралноПфу...грешка - параноик...ма все тая...ненормален...продуктит е му също - за зомбиране и зомбирани
Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.Десен
Рейтинг: 1341 НеутралноДрогата не прощава.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.B52
Рейтинг: 1505 ЛюбопитноНяма съмнение че Стив бе свободен дух!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.И остана до края "гладен и безрасъден "
Относно преводаческите "способности" на списвачите на дневник, предлагам или да се обърнат примерно към Гоогле
(creative adjective - творчески съзидателен градивен), или направо през просото да го ударят с едно КРИЕЙТИВ
skiper
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#5] от "Лунчо":
Е да като по цял свят има луди да му ги купуват и да се радват, че са ги докопали....ОБКРЪЖЕНИ СМЕ ОТ ЗОМБИРАНИ!!!
Sioux
Рейтинг: 442 Неутрално[quote#7:"B52"](creative adjective - творчески съзидателен градивен), или направо през просото да го ударят с едно КРИЕЙТИВ[/quote]
Ааа, не... в никакъв случай "криейтив". Имаме си хубава дума и тя е "изобретателен".
takeshi303
Рейтинг: 960 Неутрално[quote#5:"Лунчо"]Пфу...греш а - параноик...ма все тая...ненормален...продуктит е му също - за зомбиране и зомбирани [/quote]
Това са глупости, все едно да кажеш, че колите на Мерцедес са направени за мутри.
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноТ.е. - ако не е бил вземал дрога, да не е бил креативен, така ли?
Да бъдеш креативен е състояние на духа, то е от Бог и няма как да бъде създадено изкуствено. Историята познава много талантливи хора, които са погубили талантите си под въздействието на алкохол или дрога. И не познава нито един случай, когато човек, лишен от таланти, придобива такива след изпиването на литър ракия, пушене на марихуана или хашиш, или смъркане на кокаин.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Distributed
Рейтинг: 969 НеутралноДо коментар [#11] от "Вишински":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Erdős
Orchid
Рейтинг: 543 НеутралноАбе, направо си е пример за подражание този Стив Джобс! Такова идеологизиране и митологизиране имаше само по време на комунизма с Ленин, Маркс и подобните им.
Сегашното поколение само се чуди как да си измисли оправдание за някои леки и не толкова наркотични вещества, както и да не учи.
Ура! Вече знаем, че LSD, марихуаната и хашиша ще те направят "криейтив", пък после може и да се промениш в полижително посока. Ако доживееш, де....
takeshi303
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#11] от "Вишински":
Напротив, аз не знам за един от великите изобретатели, новатори и творци , който да е бил въздържател от алкохол или други субстанции.
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноА най-лошото нещо на ай-фоните и подобните им е, че животът профучава покрай теб, докато стоиш вгледан в екрана. И като вдигнеш глава си по-стар, загубил време и възможнсти и неспечелил нищо.
Да, забавни са тези джажди. И увлекателни. И приятни. Такъв е и захарния сироп, който мухите толкова обичат. Те влизат в шишето, смучат и пият до насита. Крилата им натежават от захарта и залепват за стъклото, приковавайки мухите към дъното на шишето завинаги, до края на живота им.
А отгоре идват нови мухи, защото да се пие захарен сироп и да се лази в него е така приятно.
sbe331351643
Рейтинг: 1341 ВеселоЕ много важно, че е пушил трева.
Човека беше лидер в областта си и като такъв е по-нормално да залага на идеи, а не на порядки.
До коментар [#11] от "Вишински":
Това е верно - или го имаш или го нямаш
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#15] от "normandy":
Никола Тесла.
Вернер фон Браун.
Бенджамин Франклин...
Списъкът е безкраен.
Blackradio
Рейтинг: 488 НеутралноЦРУ-то си го е използвало както трябва. И още много като него. На тех им трябват опитни зайчета от всички слоеве на обществото. Правят се анализи как може да се влияе на тълпата. Както се вижда са постигнали огромен успех. Стада от зомбирани тичат да купуват безполезни телефони с идеята, че с тях ще са по-умни, по-красиви и по-желани. Всъщност последното е вярно. Всички си ги мерят телефоните. Чудно как така бързо света се напълни с боядисани, перчещи се маймуни ? За има няма 20 години успяха да смъкнат общия интелект на човечеството до едноцифрено число.
Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#13] от "Distributed":
Не разбирам какво показва примера?
takeshi303
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#18] от "Вишински":
Мда забравих, да спомена, че има изключения, но те са имали някакви психически отклонения.
Distributed
Рейтинг: 969 НеутралноДо коментар [#20] от "Вишински":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Според мен имате плосък и черно-бял възглед върху креативността и, по-важното, продуктивността на хората.
Каква е разликата между човек с талант, който никога не реализира, и човек без талант?
Никаква.
Ако наркотиците или каквото и да де кара човек да реализира таланта си - тогава нека ги ползва. Това, че си се родил с някакъв талант, нищо не значи докато не го реализираш.
Aragorn
Рейтинг: 381 ЛюбопитноСтрахотен пример за младите новатори..... нямам думи!!!!
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#21] от "normandy":
Какви психически отклонения са имали Исак Нютон или Карл - Фридрих Гаус?
А може би Маркони е бил с отклонения?
Или гореизбороените са до един изключения? Като Менделеев, примерно, или като Капица, или като Нилс Бор?
Тезата ти е незащитима. Пропускаш чудесна възможност да замълчиш.
Tracia
Рейтинг: 1341 Весело[quote#18:"Вишински"]Никол Тесла.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannВернер фон Браун.
Бенджамин Франклин...
Списъкът е безкраен. [/quote]
А откъде знаеш, че не са пушили трева? Познаваш ги лично, първа дружка си им бил и не си се отделял от тях?
omega
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#18] от "Вишински":
Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.Ами, просто има и такива, които не си признават.
kirkata
Рейтинг: 595 НеутралноТова го прави още по-емблематичен! Наркотици, депресии... и той е човек като всички нас. Това трябва да мотивира всички млади предприемачи да не се отказват от мечтите си!
takeshi303
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#24] от "Вишински":
Toчно Нютън е имал bipolar disorde. Никола Тесла също е бил малко луд и той.
Dollar Akbar
Рейтинг: 984 Неутрално[quote#25:"VеnRus 2008"]А откъде знаеш, че не са пушили трева? Познаваш ги лично, първа дружка си им бил и не си се отделял от тях? [/quote]
In debt we trustТи откъде знаеш, че Иван Костов не е пушил трева или не се е дрогирал с хеорин? Познаваш го лично и не си се отделяла от него?
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#22] от "Distributed":
[quote#22:"Distributed"]Каква е разликата между човек с талант, който никога не реализира, и човек без талант?
Никаква. [/quote]
Има разлика. Огромна.
Това е все едно да се каже, че няма разлика между страна с атомна бомба и страна без бомба. Така де, нали и едната, и другата никога не пускат бомбата. Няма разлика, така излиза.
Това е глупост.
Разликата е, че изобретателният, при озарение, ще прояви таланта си. Лишеният от тази дарба никога не може да я прояви, колкото и да се напъва. Ако Франция поиска, може да пусне бомба. А Еквадор не може, колкото и да иска това.
Озарението идва от Бог. То не идва от шише ракия или някаква форма на дрога.
Това е и заблудата на наркоманите, една от тях, защото те ги имат много. Че дрогата отключва някакви таланти в тях, които иначе стоят заключени.
По-добре е да си зададат въпроса защо им е нужна дрога, за да направят нещо полезно или интересно? Толкова ли не могат без нея? Толкова ли талатите им са скопени, че им трябва дрога, за да добият потентност?
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#28] от "normandy":
Моля те, сподлели от къде черпиш тази потресаваща медицинска информация. Някой ти я каза, или я прочете някъде? Къде по-точно?
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#25] от "VеnRus 2008":
Сама ли ще оцениш колко глупаво нещо си написала, или се нуждаеш от моята помощ за това?
Николай Колев
Рейтинг: 2859 НеутралноДали се отнася за всички?
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Distributed
Рейтинг: 969 НеутралноДо коментар [#30] от "Вишински":
ата е, че изобретателният, при озарение, ще прояви таланта си. Лишеният от тази дарба никога не може да я прояви, колкото и да се напъва[/quote]
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Бля бля бля дрън дрън дрън. Но кефеща аналогия между атомната бомба и таланта..
[quote#30:"Вишински"]Разли
А какво лошо има това озарение да дойде от наркотици? Кое е по-зле - да не дойде никога озарението или озарението да дойде под въздействието на наркотици?
По-нататък в поста ви следва някаква религиозна пропаганда.
Distributed
Рейтинг: 969 ВеселоДо коментар [#30] от "Вишински":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Нима вашия Бог не е създал наркотиците (мариджуаната по-конкретно) и не ни ги е предоставил за употреба и така чрез тях да получим Неговото озарение?
Tracia
Рейтинг: 1341 ВеселоДо коментар [#32] от "Вишински":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannЗададох елементарен въпрос и очаквам елементарен отговор. Откъде знаеш, че споменатите от теб никога не са пушили марихуана, хашиш, не са злоупотребявали с алкохол или не са развивали креативността си с някакви други нестандартни методи?
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#25] от "VеnRus 2008":
В духа на написаната тъпотия (да ме прощаваш, но не се сещам за по-подходяща дума), излиза, че можем да говорим каквото си искаме за която си искаме историческа личност?
Примерно, можем да кажем, че Чърчил е имал четири тестиса, два от които под мишниците му?
Така де, защо пък да е нямал? Нито го познавам лично, нито първа дружка съм му бил, нито пък не съм се отделял от него?
С този си "аргумент" можеш да докажеш всичко и да не постигнеш нищо.
takeshi303
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#31] от "Вишински":
_illness
Creativity and psychopathology
Many famous historical figures gifted with creative talents may have been affected by bipolar disorder. Ludwig van Beethoven, Virginia Woolf, Ernest Hemingway,Isaac Newton, and Robert Schumann are some people whose lives have been researched to discover signs of mood disorder.[11] In many instances, creativity and psychopathology share some common traits, such as a tendency for "thinking outside the box," flights of ideas, speeding up of thoughts and heightened perception of visual, auditory and somatic stimuli.
http://en.wikipedia.org/wiki/Creativity_and_mental
Tracia
Рейтинг: 1341 Любопитно[quote#29:"Dollar Akbar"]Ти откъде знаеш, че Иван Костов не е пушил трева или не се е дрогирал с хеорин? Познаваш го лично и не си се отделяла от него? [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannДа съм твърдяла някъде, че Иван Костов не е пушил трева и не се е дрогирал?
aron25
Рейтинг: 1341 Весело[quote#39:"VеnRus 2008"]Да съм твърдяла някъде, че Иван Костов не е пушил трева [/quote]
))))
Оставаше да не е опитвал па хич! Това си е своеобразен вид "невежество"
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#38] от "normandy":
Най-доброжелателен съвет: подбирай по-придирчиво "източниците" си на знания.
Все едно човек да съди за живота в някаква страна по прочетеното в "Стандарт"...
Tracia
Рейтинг: 1341 Весело[quote#37:"Вишински"]Приме но, можем да кажем, че Чърчил е имал четири тестиса, два от които под мишниците му?
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannТака де, защо пък да е нямал? [/quote]
Може и да е имал, но би била странна аномалия, защо по принцип мъжете се раждат само с два. Докато използването на някаква субстанция не е аномалия, а нещо често срещано сред хората, затова е глупаво да се твърди категорично, че някой си никога не бил използвал такава. Още повече, когато не си съвременник на въпросния.
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#35] от "Distributed":
[quote#35:"Distributed"]Нима вашия Бог[/quote]...
Мой Бог аз нямам. Персонални божества и идоли имат само езичниците. Бог е един, за всички. И за теб, независимо от мнението ти по въпроса.
aron25
Рейтинг: 1341 Весело[quote#35:"Distributed"](мариджу ната по-конкретно) [/quote]
))
Маджунът за джамовете със сигурност е изобретение человеческо, но марихуаната си е продукт на Сатаната, както и всички тайни удоволствия, които си "купуваме" далеч от хорските очи, а после ги "анатемосваме", за да пазим имиджа си в обществото
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#42] от "VеnRus 2008":
Оценявам упорството ти в стил "Щом съм го казала вече, ще си го защитавам", но с това достойнствата на написаното от теб се изчерпват.
Писала си далеч по-верни и умни неща, не ги девалвирай с подобни нелепици, като сегашните.
aron25
Рейтинг: 1341 Весело[quote#43:"Вишински"]Бог е един, за всички.[/quote]
))))
Би ли бил любопитен да научиш мнението на Марк Твен по този въпрос? Уверявам те, че ще бъдеш "силно" изненадан, подобно на голямата му щерка Клара
Distributed
Рейтинг: 969 НеутралноДо коментар [#43] от "Вишински":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/[quote#43:"Вишински"]Мой Бог аз нямам. Персонални божества и идоли имат само езичниците. Бог е един, за всички. И за теб, независимо от мнението ти по въпроса.[/quote]
И все пак Той/Тя/То е създал/а/о наркотиците и благодарение на това ние ги ползваме и така полуаваме Неговото/Нейното озарение.
takeshi303
Рейтинг: 960 Неутрално[quote#41:"Вишински"]Най-до брожелателен съвет: подбирай по-придирчиво "източниците" си на знания.
[/quote]
Koлко си предвидим, знаех, че точно за извора ще се заядеш и затова не ти го написах в предният пост , че ти давам Уикито, защото е по лесно и бързо вместо да се ровя в интернет за по надежни източници.
cash_dani
Рейтинг: 221 НеутралноПо-добре такива, отколкото с дълъг нокът на малкия пръст
baghatur
Рейтинг: 168 ВеселоНаркоман,доносник и крадец ... и в България успелите са от този род ... значи,нищо ново под слънцето ...
Liberate Your Mind!omega
Рейтинг: 328 Весело[quote#30:"Вишински"]Озаре ието идва от Бог. То не идва от шише ракия или някаква форма на дрога. [/quote]
Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.А, защо не? Защо не дадете формула, та да знаят всички творци по земята от къде идва "озарението". Всеки си знае най-добре.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Distributed
Рейтинг: 969 НеутралноДо коментар [#51] от "omega":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Едвам се сдържам да не отворя темата за гейовете творци хаха..
опа.. не се удържах.
Sioux
Рейтинг: 442 Неутрално[quote#30:"Вишински"]Озаре ието идва от Бог. То не идва от шише ракия или някаква форма на дрога.[/quote]
ре е да си зададат въпроса защо им е нужна дрога, за да направят нещо полезно или интересно? Толкова ли не могат без нея? Толкова ли талатите им са скопени, че им трябва дрога, за да добият потентност?[/quote]
А какво ако някой усеща Бог по-силно, когато приеме определено вещество? Какво нередно или лошо виждаш в това? Бог е любов, Бог е ирационален. Изключването на части от разума (или промяната му) могат и водят до приближение към Бога у много хора.
[quote#30:"Вишински"]По-доб
Могат. Но помисли върху нещо друго. Виж стреса и средата, в която живеем. Може ли един творец - да живее в тази среда, да ходи на работа, да речем, от 9 до 6, и след това - хоп, да освободи съзнанието си и да почне да твори като по команда? Не твърдя, че единственият начин са психостимулантите, но те все пак СА начин. Един от начините. Друг е медитацията, например.
Но остави хората сами да избират техния път и не ги съди, заради избора им.
Tracia
Рейтинг: 1341 Весело[quote#52:"Dollar Akbar"]не богохулствай [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannНе богохулствам. Никъде не съм споменала Бойко Борисов.
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#47] от "Distributed":
Така е. Бог е създал всичко, в това число и наркотиците. И в същото време, Бог е създал и човешкия разум, от който се очаква да прави разлика между доброто и злото и да отхвърля последното.
Бог е създал и отровните паяци, но това все още не е причина да ги слагаме в устите си, нали? А отровата им, в малки дози, също има свойството да въздейства на психиката и "да отключва таланти". Пробвайте.
Наркоманите не ядат паяци, защото не е приятно. Виж, дрогата си е друга работа...
Изобщо, Бог винаги ни оставя да получим точно онова, което искаме, при условие, че сме готови после да платим цената му.
А разумът ни би трябвало да е в състояние да я оцени.
Tracia
Рейтинг: 1341 Весело[quote#45:"Вишински"]Оценя ам упорството ти в стил "Щом съм го казала вече, ще си го защитавам", но с това достойнствата на написаното от теб се изчерпват. [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannСъщото може да се каже и за теб. По никакъв начин не можеш да докажеш, че споменатите от теб не са пушили марихуана или използвали някаква друга субстанция за повишаване на креативността, обаче упорито продължаваш да го твърдиш, само защото си го казал веднъж.
takeshi303
Рейтинг: 960 Неутрално[quote#54:"Sioux"] Един от начините. Друг е медитацията, например.
[/quote]
При медитация в мозъка се задействат процеси в мозъка, които протичат и при употреба на някои психотропни вещества. Тя също крие своите рискове и не е толкова безобидна.
aron25
Рейтинг: 1341 Весело[quote#55:"VеnRus 2008"]Не богохулствам. Никъде не съм споменала Бойко Борисов. [/quote]
Е, току-що го направи. Докладвана си. Точка по въпроса
Distributed
Рейтинг: 969 Весело[quote#56:"Вишински"]Нарко аните не ядат паяци, защото не е приятно. Виж, дрогата си е друга работа...[/quote]
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Но ближат жаби
Distributed
Рейтинг: 969 НеутралноДо коментар [#56] от "Вишински":
, Бог винаги ни оставя да получим точно онова, което искаме, при условие, че сме готови после да платим цената му.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/[quote#56:"Вишински"]Изобщ
А разумът ни би трябвало да е в състояние да я оцени.[/quote]
А сега сериозно.
Точно този Ви цитат е изцяло в подкрепа на използването на наркотици с цел повишаване на творчеството и продуктивността.
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#48] от "normandy":
За*еби го източника, той не е важен. Важно е това, което ти казваш, поне ако съм те разбрал правилно. Та ти казваш, че не знаеш за един от великите изобретатели, новатори и творци , който да е бил въздържател от алкохол или други субстанции.
Нали така?
А, дори и да има такива, то те са или ненормални (с психични разстройства) или са просто изключения.
Човече, това е разтърсващо! Клетият Опънхаймер, или е бил таен шизофреник, или е някакво изключение. И Архимед. И Гутенберг. И Декарт. И Лайбниц. И Нобел...
Да, смазващ аргумент. Наистина.
Но, както вече бе посочено тук - можем да сме сигурни само в хора, кото познаваме и с които сме си играли като малки.
Те това е същественото, това си е гениалност! А източниците са маловажни, те бледнеят пред тези висоти на човешкия ум.
ouzo
Рейтинг: 381 Веселохахаха....
Повечето май само заглавието прочетохте и веднаха - свободен дух,това онова,марихуната еди си какво,ала бала....
В статията драги атлантистчета пише,за връзките му с военното и контраразузнаването на САЩ и как през 80-те е пробвал да навлезе на пазара на СССР - търсил е сътрудничество с Москва,чрез адвокат,който по негови думи вероятно е бил от КГБ и т.н и т.н. ....
Питам аз,защо Държавна сигурност със своите по-сериозни отдели и външнотърговски дружества са лоши,а Епъл,Пиксар и т.н. споменати компании са добри въпреки,че са държанки на ЦРУ ?
Естествено въпросът е риторичен.
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#57] от "VеnRus 2008":
Доказвам: пради естеството на заболяването си, Стив Хокингс никога не е пушил дрога...
А Нютон е бил почти религиозен фанатик, намирал е греховност в употребата дори на вино...
Бащите на съветската атома бомба правят всички свои разработки в концлагери. Как смяташ, колко пъти на ден там съм им давали алкохол и дрога?
Ами колегите им в САЩ? Които до последно не са били сигурни в критичната маса, които не са знаели ще гръмне ли и колко силно? Които, до последно, са изчислявали и преизчислявали всички уравнения отново и отново? До пълно изтощение. И си на мнение, че са го правили на замъглена глава или около наргиле с хашиш? А да, забравих, все пак не съм бил там...
Не намираш ли, че "дискусията" ни падна до наистина долно ниво?
omega
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#63] от "ouzo":
/, но пък си признава, че е пушил трева и ДОРИ му е харесало /ужасТ/ !!
Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.Мда, за това пише основно. Явно е имал връзки /нищо
Distributed
Рейтинг: 969 НеутралноДо коментар [#62] от "Вишински":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Нека припомня от къде тръгна всичко и защо не можем да се разберем:
[quote#11:"Вишински"] Историята познава много талантливи хора, които са погубили талантите си под въздействието на алкохол или дрога. И не познава нито един случай, когато човек, лишен от таланти, придобива такива след изпиването на литър ракия, пушене на марихуана или хашиш, или смъркане на кокаин[/quote]
Вие казахте:
Теза 1. "Съществува Х" и "Х е такъв че е много талантлив" и "Х си е затрил таланта с наркотици".
Теза 2"Не съществува У" и " У няма никакъв талант" и "У да е придобил талант чрез наркотици"
Обаче ние се опитваме да ви кажем, че не изброявате напълно цялото множество. Ние твърдим, че има и следното:
Теза 3. "Съществува Зъ" и "Зъ е талантлив" и "Зъ не е знаел за таланта си" и "Зъ и не е реализирал таланта си, докато не е употребил наркотици"
А Вие се опитвате да ни убедите, че Теза 3 няма и/или Теза 3 е глупост и/или Теза 3 трябва да бъде изключена от история на талантите.
Колаборационист
Рейтинг: 594 ЛюбопитноДа не опиташ, е същото, като да не опиташ ..
Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !takeshi303
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#62] от "Вишински":
Еми затова и хората са казали, че границата между гениалността и лудостта е много тънка и трудно определима. Аз казах, че мнозинството от считаните за гении или са употребявали стимуланти, не толкова с цел да развиват гения си, а да борят стреса и за удоволствие, а тези от тях, които не са употребявали са имали психични отклонения, къде по леки, къде по големи. Сигурно има и изключения, но това са фактите.
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#66] от "Distributed":
Ако Зет е талантлив, пък не е развил таланата си, то той ще го развие. Просто е въпрос на време. За целта не са му нужни никакви наркотици.
А ако Зет е талантлив и взема наркотици, толкова по-зле за него. Това неминуемо ще се отрази на таланта му и ще го лиши от пълния му потенциал.
Наркотиците никога и никъде не са направили някого по-добър, по-умен, по-талантлив или по-изобретателен. Независимо от субективните усещания.
Само в руските филми и калпавите уестърни човешките качества се подобряват след употреба на алкохол и стрелецът улучва от първи изстрел, само като надигне шишето.
Много талантиви хора са се затрили от алкохол или наркотици.
omega
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#66] от "Distributed":
Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим....Теза 4. Зъ да е талантлив, да знае за таланта си, да го реализира къде с наркотици, къде с ракия, къде с планински въздух или игра на топчета....
Sioux
Рейтинг: 442 Неутрално[quote#58:"normandy"]Тя също крие своите рискове и не е толкова безобидна.[/quote]
Напълно съм съгласен.
Tracia
Рейтинг: 1341 Весело[quote#64:"Вишински"]Стив Хокингс...
Тесла.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannНютон...
Бащите на съветската атома бомба... [/quote]
Ам, да ти припомня какво писа по-горе...
[quote#18:"Вишински"]Никол
Вернер фон Браун.
Бенджамин Франклин... [/quote]
omega
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#69] от "Вишински":
Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.Вие да не сте ББ?
Distributed
Рейтинг: 969 НеутралноДо коментар [#69] от "Вишински":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/[quote#69:"Вишински"]Ако Зет е талантлив, пък не е развил таланата си, то той ще го развие. Просто е въпрос на време. За целта не са му нужни никакви наркотици.[/quote]
Аааа не така. Тук изказахте много силна теза:
Теза 4 "Всеки талантлив Зет винаги развива таланта си"
Естествено, ако оценката дали има някой талант минава през наблюдението, че си го е развил, т.е. Ако някой развие талант, тогава значи го има иначе го няма, може и да е вярно.
Но аз твърдя, че не всеки талантлив човек развива таланта си. Може и да не го развие, например от контузия, но след като си вземе болкоуспокояващите пак да може да твори.
aron25
Рейтинг: 1341 Весело[quote#69:"Вишински"]Прост е въпрос на време. За целта не са му нужни никакви наркотици. [/quote]
)))
Така е. Но..все пак трябва да се има предвид, че.."Неведоми са пътищата Господни"
Distributed
Рейтинг: 969 НеутралноКорекция на коментар 74 - да пише Теза 5
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Tracia
Рейтинг: 1341 Весело[quote#68:"normandy"]мнозинств то от считаните за гении или са употребявали стимуланти, не толкова с цел да развиват гения си, а да борят стреса и за удоволствие, а тези от тях, които не са употребявали са имали психични отклонения, къде по леки, къде по големи. Сигурно има и изключения, но това са фактите. [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannАбсолютно! Обаче другаря Вишински, като праволинеен комунист, никога не се отклонява от партийната линия. А щом партията е казала, че талант с наркотици не се развива, значи е така и толкова, не е необходимо да се спори, да се доказва и прочие. Партията винаги знае най-добре.
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#73] от "omega":
Какво е ББ?
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#77] от "VеnRus 2008":
И къде видя някаква партия тук?
Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#72] от "VеnRus 2008":
Т.е. - Вернер фон Браун е къркал редовно?
aron25
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноДо коментар [#72] от "VеnRus 2008":
))))
Аз пък искам да ти припомня за един тежко болен дел Джезу, който беше "лекуван" с наркотици дълги години, изолиран от света, за да създаде брилятните звуци на цигулката "Гуарнери"
aron25
Рейтинг: 1341 Весело[quote#78:"Вишински"]Какво е ББ?[/quote]
Бащата на българите.
Sioux
Рейтинг: 442 Неутрално[quote#56:"Вишински"]И в същото време, Бог е създал и човешкия разум, от който се очаква да прави разлика между доброто и злото и да отхвърля последното.[/quote]
Точно така. Но доброто и злото са субективни неща. Ако даден човек, с разума си, преценява, че тетрахидроканабинола или диетиламида на лизеринговата киселина, са добри за него и го карат да се чувства добре, карат го да обича, да мечтае, да докосва Бога, то кой сте вие, да го заклеймявате като зъл?
Изживявате се като последна инстанция за нещо, от което сте много далеч и едва ли разбирате. Съветвам ви да прочетете книгата на Алберт Хофман (откривателя на LSD, починал на 102 годишна възраст) "LSD: My Problem Child". Пък после ако решите, го заклеймете като абсолютното зло и го горете на виртуалната си клада.
http://www.maps.org/books/mpc/
doneva
Рейтинг: 461 ВеселоДо коментар [#54] от "Sioux":
Което ми напомня, че религиозната екзалтация си е същото състояние на транс, което се получава и от химически стимуланти/психотропни в-ва и пр.
jubal harshaw
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноВъпрос с повишена трудност за редактора - как се казва "креативен" на български?
http://jubalharshaw.wordpress.comddm2010
Рейтинг: 114 ВеселоДо коментар [#1] от "Dollar Akbar":
Хаха уцели 1:1
saseff
Рейтинг: 274 НеутралноVIVA LA MARYHUANA.!!!!!!!
saseffПубликувано през m.dnevnik.bg
omega
Рейтинг: 328 Весело[quote#69:"Вишински"]А ако Зет е талантлив и взема наркотици, толкова по-зле за него. Това неминуемо ще се отрази на таланта му и ще го лиши от пълния му потенциал. [/quote]
Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.Предполагам, че има писатели, музиканти и актьори, които изпълват душата ви, когато ги четете, слушате, гледате....дали си казвате:"Могат и повече, ама съсипаха си таланта с тези наркотици" или просто се наслаждавате на това, което създават, което са, или избирате "да харесвате" само такива, които са "доказани ?!?!" въздържатели, защото те са по-добрите творци от другите - тези проявили глупостта сами да се лишат от пълен потенциал.
Тъмносин вирусоносител
Рейтинг: 960 НеутралноМарихуаната замени прозак-а...
Yanni Dimitrov
Рейтинг: 1014 ВеселоСъбрали са се тук някакви лайняни прашинки да обсъждат Стив Джобс ! Наркоман бил, крадец бил ! Алайняните прашинки никога не са пушили марихуана, честни , праведни и правилни били цял живот ! И какво - останали си такива каквито цял живот били - лайняни прашинки !
doneva
Рейтинг: 461 НеутралноДо коментар [#88] от "omega":
В интерес на истината си казвам, да. Колкото и да ме кефи съответният творец. Зависимостта е кофти цена.
Петър Николов
Рейтинг: 694 Неутрално[quote#84:"doneva"]ето ми напомня, че религиозната екзалтация си е същото състояние на транс, което се получава и от химически стимуланти/психотропни в-ва и пр.[/quote] Много ми е интересно как сте стигнали до този извод, защото аз и роднините ми, които са изпадали в подобно състояние на екзалтация нито ползваме наркотици, нито задължително сме сред тамян, свещи и т.н. (да не говорим, че свещите ни са от парафин, а тамяна в повечето църкви не е качествен). На мен ми се е случвало по време на каране на колело в най-обикновена софийска среда или сред природата, или вкъщи ... нищо общо с конкретни химикали.
Малко коментар по статията. Не познавам LSD субстанциите, но си спомням за една статия миналата седмица за американец, който след употреба на дизайнерска дрога взел да отхапва парчета месо от лицето на бездомник, тъй че не препоръчвам на никого ! С удоволствие съм готов да се лиша от всякакви глезотии, чудеса на света и "креативни" неща в ползата на нормални хора около мен.
Хипчо
Рейтинг: 1341 ВеселоО небеса, Стив Джобс ще го занят и след 500 години, а вас - докато хвърлите топа.
ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!Хипчо
Рейтинг: 1341 ВеселоКато че ли няма писатели и велики музиканти, които са се друсали, пили и т.н. и които са вечни, ей!
ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!Tracia
Рейтинг: 1341 Весело[quote#80:"Вишински"]Т.е. - Вернер фон Браун е къркал редовно?[/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannНе мога да знам, може и да е, може и да не е. А, като не знам нещо със сигурност, не го заявявам категорично. Както правиш ти.
aron25
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#91:"doneva"]Зависимост а е кофти цена.[/quote]
Точно така. Съгласен съм и аз..
maria.ar
Рейтинг: 1375 НеутралноКогато става дума за марихуаната и Стийв Джобс - човек, на практика постигнал мечтите си - марихуаната няма как да се използва като мръсна дума.
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)Вишински
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#95] от "VеnRus 2008":
Човек може само да се учи от теб - как превръщаш незнанието си за нещо в аргумент.
Ти зодия телец ли си?
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
omega
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#91] от "doneva":
Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.Естествено, че е кофти цена.