"Тъп начин да умреш" обра оскарите за реклама

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Браво на австралийците, много свежо.

  2. 2 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1505 Любопитно

    Спомням си как се изкефих на това преди месеци, но че такъв успех 6те има не съм предполагал! Нямам предвид наградите, ами "за 8 месеца от началото на кампанията Metro Trains регистрират намаляване на инцидентите и смъртните случаи с 21 процента".
    Може би все пак има надежда хората да се поучат

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  3. 3 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    А най-тъпо е да умреш в комунистическа държава , без да направиш стъпки да си промениш живота...

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  4. 4 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Свежарско, а ако забавното клипче наистина е довело до намаляване на инцидентите и смъртните случаи, си е постижение.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  5. 5 Профил на Schliwobeatz
    Schliwobeatz
    Рейтинг: 167 Весело

    Ххахаха, велико!

  6. 6 Профил на Vedrin Jeliazkov
    Vedrin Jeliazkov
    Рейтинг: 800 Весело

    Може да се направи и продължение "Тъп начин да живееш", вдъхновено от политическата действителност в България.

  7. 7 Профил на Milva
    Milva
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Не самата реклама, а намаляването на смъртните случаи е най-големият успех на кампанията.

    I don't want to believe. I want to know.
  8. 8 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 960 Неутрално

    Наистина забавно, наистина иронично-саркастично, но чак подобно признание... Задавам си въпроса толкова ли е изпосталяла креативността по рекламните агенции или това е резултат от други фактори!?

  9. 9 Профил на jilieff
    jilieff
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Много добро!

    "Когато тръгне пороят, гюбрето плува най-отгоре."
  10. 10 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 541 Весело

    "Най-важното е обаче, че за 8 месеца от началото на кампанията Metro Trains регистрират намаляване на инцидентите и смъртните случаи с 21 процента"

    Така действат наистина добрите идеи! Помня клипчето, хареса ми още първия път, на границата е, но от правилната страна

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  11. 11 Профил на Vassco
    Vassco
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Следващият път да включат вътре и Орешарски и Станишев с убийствения ход да номинират Певски за ДАНС. )) Дааа, има много тъпи начини да умреш...

  12. 12 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 732 Весело

    Филмчето е "свежo".
    За 3 мин. се проля толкова кръв, колкото в пълнометражна продукция... все едно гледам Родригес или Тарантино!

    I Want To Believe




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #