За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
niakoi_si
Рейтинг: 616 НеутралноЕто как един човек може да нанесе щети за милиарди.... От чиста глупост.
Митко Василев
Рейтинг: 616 ВеселоЩеше ми се да видя как водата в корпуса прекатурва гемията при изправянето й
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаВолният Ибрик
Рейтинг: 118 Неутралнокато гледам как са натоварили хайванчето, нищо чудно да залитне на другия край
incognito
Рейтинг: 886 НеутралноНякой по-запознат може ли да сподели целта на тази операция? Очаква се да го изправят, избуксират и поправят? Или да го избуксират и нарежат за скрап? Ако е за скрап — не е ли по-добре да го режат директно на място? Ако ще го поправят — наистина ли може да се поправи от това състояние?
incognito
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#4] от "incognito":
-ship-idUSBRE98F02T20130916
"Once upright, the vessel will be stabilized before being towed away for scrap, probably next spring."
http://www.reuters.com/article/2013/09/16/us-italy
Хмм.. явно за скрап. Как точно тогава се опрвадава цената на операцията от 600 млн. евро, не разбирам. И странно, че това е начина, вместо да го нарежат на части и да местят тях.
Волният Ибрик
Рейтинг: 118 Неутрално[quote#5:"incognito"] И странно, че това е начина, вместо да го нарежат на части и да местят тях.
[/quote]
А по-евтино ли е да наемеш водолази за подводно рязане?
_dan_
Рейтинг: 775 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "incognito":
Явно има някаква далавера за застрахователите, иначе да вземат да командироват от България две тумби мургави събратя, а на брега да отворят пункт за изкупуване на метали - за един-два месеца корабът ще бъде разфасован!
gecatta
Рейтинг: 8 НеутралноМястото е резерват. Кораба трябва да бъде разкаран от там с възможно най-малко поражения за околната среда.
ASUS
Рейтинг: 118 ЛюбопитноНа живо...
ncordia
http://live.reuters.com/Event/Raising_the_Costa_Co
sashobal
Рейтинг: 340 НеутралноА нашите не можаха да извадят,а и все още не могат,онази купчина ръждиви железа при Равда
Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!Волният Ибрик
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#10] от "sashobal":
Тя не е ли там да се ползва за вълнолом?
Birdsong
Рейтинг: 643 Неутралнов момента операцията е в ход. доста бавно става на пръв поглед. корабът е вдигнат с не повече от 2.5 метра, но ми изглежда, че носът леко изпреварва задната част.
AModoMio
Рейтинг: 1130 НеутралноДиректно http://www.corriere.it/
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатитеincognito
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#6] от "Волният Ибрик":
Дали е по-евтино от 600 милиона евро? Бих предположил - да.
Волният Ибрик
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#14] от "incognito":
Май не си наясно колко човешкия труд на запад, да не говорим за подводна операция(опасни условия на труд), да не говорим че една година няма да им стигне на тия водолази, това не е опелче с ламарина като вестник че да го нарежеш са десет минути.
incognito
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#15] от "Волният Ибрик":
Аз с цената на човешкия труд на запад съм наясно. С това, че не е елементарна задача също. Но както да бъде нарязан на място няма да е лесно, така и тази операция не е особено простичка.
Мен не успяваш да ме убедиш, тъй като аргументите ти са доста общи и кваратлно-клюкарски (опелче, вестник, опасности а у), но няма значение. Айде хубав ден : )
Волният Ибрик
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#16] от "incognito":
Ами не се разбрахме ама карай, дано да е хубав деня, че почва отрано с нерви