След протести френският премиер спря екотакса за камионите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Angelina
    Angelina
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Всичко се постига с протести, както у нас така и в Чужбина с тази разлика, че у нас и протестите понякога не постигат нищо

  2. 2 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 740 Неутрално

    "Трябва да се вслушаме какво ни казва страната. Това не е отстъпление, а крачка встрани. Правителството все пак не живее изолирано в кула от слонова кост"

    Социалистите могат да правят само крачки встрани, а никога напред.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  3. 3 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#2] от "grand funk railroad":

    Аре не давай акъл на французите.Най-хубавото на Франция е че никога няма да стане като англосаксонските помийни ями.Има грижа за хората за работническата класа работи се спокойно здравната система е перфектна и достъпна за всички.Тва не е Америка където на лекар не можеш да отидеш.А ве като не ви харесва у Франс що всички пробити американски копелдаци са в Париж да ви с..а на измислените щати.То Гершуин е композирал ''Един американец в Париж'' ма иначе много са зле дееба англосаксонците тъпи пъпкувате ли че така бързо се размножавате.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  4. 4 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 688 Неутрално


    <"Замразяването не означава отмяна", подчерта премиерът.>

    Това твърдение е малко спорно. Защото като се имат предвид неотдавнашните бунтове във Финистер срещу екотаксата, едва ли ще се намери правителство, което да опита втори път да я въведе ...

    От друга страна, любопитно е, че съответният закон бил гласуван в 2009 г. с пълно единодишие във френския парламент. А също има вече вложени много средства. Тези рамкови конструкции над магистралите (portiques), на които има камери за снимане на номерата на минаващите камиони (една такава portique се вижда на снимката над статията), са стрували около 800 млн. евро (ако не греша нещо). Освен това е трябвало да има и електронни устройства в самите камиони с GPS сигнал, които да отчитат емисиите.

    А има и сключен концесионен договор с фирмата, която щеше да събира екотаксата, и по него сигурно ще има някаква голяма неустойка. И т.н. Та наистина е трудно да се каже какво ще се случи.

    Иначе приходите от този данък щели да бъдат над 1 милиард евро годишно, и се е планирало да се разпределят между държавния бюджет (голямата част), местните бюджети, субсидии за алтернативен екологосъобразен транспорт и печалбата на фирмата концесионер.

    Представяте ли си ако това се беше случило у нас, какви коментари щеше да има?

  5. 5 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#3] от "Lavinata":

    Глазгоу, живея във Франция от 20 години.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  6. 6 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#4] от "ijj":
    [quote#4:"ijj"]са стрували около 800 млн. евро (ако не греша нещо). [/quote]

    Не грешиш. Вчера писах същото. Коментарът ти е много добър.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  7. 7 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#5] от "grand funk railroad":

    Нищо не си схванал обаче може и от 60 да живееш.Като не схващаш социалистическата идея недей да знаеш много.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  8. 8 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#7] от "Lavinata":
    [quote#7:"Lavinata"]Като не схващаш социалистическата идея недей да знаеш много.[/quote]

    Няма как да я схващам, тъй като съм нормален, мислещ и работещ човек. Оставям я на чесъните.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  9. 9 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#6] от "grand funk railroad":

    Ами така е - публично-частното партньорство при събиране на данъци си е опасна работа. Доколкото знам, преди години такава практика е имало в Османската империя - в смисъл частни лица са откупували от държавата правото да събират данъците в определен район.

    Сега за разглеждания тук случай намерих точните числа: дружеството Ecomouv (с участието на Autostrade per l'Italia, Thales, SNCF и SFR) са сключили с френската държава договор за 13 години и 3 месеца (включително 21 месеца за монтаж на оборудването и 11 години и половина за неговата експлоатация, след което то е трябвало да бъде предадено на държавата). Вложили са 650 млн. евро и приходите им в тези 11 години и половина е трябвало да бъдат 2,8 милиарда евро.

  10. 10 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#9] от "ijj":

    Mерси за информацията.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #