За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Angelina
Рейтинг: 681 НеутралноВсичко се постига с протести, както у нас така и в Чужбина с тази разлика, че у нас и протестите понякога не постигат нищо
grand funk railroad
Рейтинг: 740 Неутрално"Трябва да се вслушаме какво ни казва страната. Това не е отстъпление, а крачка встрани. Правителството все пак не живее изолирано в кула от слонова кост"
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheСоциалистите могат да правят само крачки встрани, а никога напред.
Avalanche
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#2] от "grand funk railroad":
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!Аре не давай акъл на французите.Най-хубавото на Франция е че никога няма да стане като англосаксонските помийни ями.Има грижа за хората за работническата класа работи се спокойно здравната система е перфектна и достъпна за всички.Тва не е Америка където на лекар не можеш да отидеш.А ве като не ви харесва у Франс що всички пробити американски копелдаци са в Париж да ви с..а на измислените щати.То Гершуин е композирал ''Един американец в Париж'' ма иначе много са зле дееба англосаксонците тъпи пъпкувате ли че така бързо се размножавате.
ijj
Рейтинг: 688 Неутрално<"Замразяването не означава отмяна", подчерта премиерът.>
Това твърдение е малко спорно. Защото като се имат предвид неотдавнашните бунтове във Финистер срещу екотаксата, едва ли ще се намери правителство, което да опита втори път да я въведе ...
От друга страна, любопитно е, че съответният закон бил гласуван в 2009 г. с пълно единодишие във френския парламент. А също има вече вложени много средства. Тези рамкови конструкции над магистралите (portiques), на които има камери за снимане на номерата на минаващите камиони (една такава portique се вижда на снимката над статията), са стрували около 800 млн. евро (ако не греша нещо). Освен това е трябвало да има и електронни устройства в самите камиони с GPS сигнал, които да отчитат емисиите.
А има и сключен концесионен договор с фирмата, която щеше да събира екотаксата, и по него сигурно ще има някаква голяма неустойка. И т.н. Та наистина е трудно да се каже какво ще се случи.
Иначе приходите от този данък щели да бъдат над 1 милиард евро годишно, и се е планирало да се разпределят между държавния бюджет (голямата част), местните бюджети, субсидии за алтернативен екологосъобразен транспорт и печалбата на фирмата концесионер.
Представяте ли си ако това се беше случило у нас, какви коментари щеше да има?
grand funk railroad
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#3] от "Lavinata":
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheГлазгоу, живея във Франция от 20 години.
grand funk railroad
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#4] от "ijj":
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche[quote#4:"ijj"]са стрували около 800 млн. евро (ако не греша нещо). [/quote]
Не грешиш. Вчера писах същото. Коментарът ти е много добър.
Avalanche
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#5] от "grand funk railroad":
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!Нищо не си схванал обаче може и от 60 да живееш.Като не схващаш социалистическата идея недей да знаеш много.
grand funk railroad
Рейтинг: 740 ВеселоДо коментар [#7] от "Lavinata":
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche[quote#7:"Lavinata"]Като не схващаш социалистическата идея недей да знаеш много.[/quote]
Няма как да я схващам, тъй като съм нормален, мислещ и работещ човек. Оставям я на чесъните.
ijj
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#6] от "grand funk railroad":
Ами така е - публично-частното партньорство при събиране на данъци си е опасна работа. Доколкото знам, преди години такава практика е имало в Османската империя - в смисъл частни лица са откупували от държавата правото да събират данъците в определен район.
Сега за разглеждания тук случай намерих точните числа: дружеството Ecomouv (с участието на Autostrade per l'Italia, Thales, SNCF и SFR) са сключили с френската държава договор за 13 години и 3 месеца (включително 21 месеца за монтаж на оборудването и 11 години и половина за неговата експлоатация, след което то е трябвало да бъде предадено на държавата). Вложили са 650 млн. евро и приходите им в тези 11 години и половина е трябвало да бъдат 2,8 милиарда евро.
grand funk railroad
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#9] от "ijj":
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheMерси за информацията.