За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ARRI
Рейтинг: 1391 НеутралноСтига сте търсили....нищо няма да откриете...Още онзи ден Ви казах, че самолета е преминал през портал и сега е в друго измерение......Я в 3D, я в 4D измерение.....
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Jessika
Рейтинг: 1225 НеутралноГоляма мистерия, не помня при друг случай толкова дълго време да няма яснота.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”bee
Рейтинг: 803 НеутралноПълна загадка около този самолет. Как изчезва безследно " Боинг " не знам, и колко дни никакъв резултат.
" Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "Хитрата Сврака
Рейтинг: 2348 Разстроено[quote#2:"Jessika"]Голяма мистерия, не помня при друг случай толкова дълго време да няма яснота. [/quote]
СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!Помня инцидент със самолет летящ от Франция за Бразилия който падна насред Атлантическия океан.
Beyond
Рейтинг: 782 НеутралноСпоред мен трябва да има камери. Една в пилотската кабина, една в салона за пътници и една вградена в носа на самолета. Те трябва да снимат непрекъснато и да предават сигнала чрез сателит към база данни, където записите да се пазят и да се използват в такива случаи.
TAKE THE RED PILL!xrp43572691
Рейтинг: 1384 НеутралноДо коментар [#2] от "Jessika":
Оказа се в края на краищата, че самолетът е изчезнал в района на Малакския проток. А той е много интересна зона, нещо като еквивалент на западния Бермудски триъгълник. В него за засичани от 19 век насам странни аномалии и светлинни явления - светещи кръгове или спици, които се въртят под водата. Както и светещи летящи обекти, излитащи или гмурващи се в океана.
Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
Рейтинг: 1059 НеутралноГоляма мистерия... за съжаление явно не ни е по способностите, към момента, да я разгадаем.
"В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковскиtaratanki
Рейтинг: 891 НеутралноДо коментар [#5] от "Beyond":
Абсолютно прав си. Своево рода онлайн черна кутия.
scrapisimo
Рейтинг: 229 Неутрално[quote#4:"Хитрата сврака - с двата крака!"]Помня инцидент със самолет летящ от Франция за Бразилия който падна насред Атлантическия океан.
[/quote]
Там откриха отломки на втория/третия ден.
Фат Ким
Рейтинг: 720 НеутралноСпоред последните новини които четох, зaписвaщото устройство което предaвa през 30 мин информaция зa рaботaтa нa двигaтелите е продължило дa дaвa дaнни 4 чaсa след изчезвaнето нa сaмолетa от рaдaрите. Тоест двигaтелите сa рaботили още 4 чaсa! Според мен сaмолетa е отвлечен от терористи, които сa зaстaвили пилотите дa летят нa нискa височинa под рaдaрите и дa изключaт трaнспондерите, нaсочили сa го към някоя държaвa в регионa с цел aтентaт тип 9/11, но пилоти сa рaзбрaли кaкво ги чaкa и сa опитaли дa се преборят с похитителите и в aнaрхиятa сa рaзбили сaмолетa. Проблемa е че незнaем в кaквa посокa сa поели, сaмолет със крaйцерскa скорост от 900км/ч зa 4 чaсa може дa мине 3600км което е огромен рaйон зa търсенa.
kimik
Рейтинг: 229 ЛюбопитноПри толкова спътници дето ти снимат вестника - направо не е за вярване. Все едно пак гледам 'Изгубени '...
Angelina
Рейтинг: 720 НеутралноМного странно, този самолет потъна в дън земя, заедно с пътниците, дано да стане чудо и всички на борда да са невредими, дано ги открият живи и здрави, но силно се съмнявам, това да се случи.
venciч
Рейтинг: 420 Неутралнодруго измерение......Я в 3D, я в 4D измерение..... До коментар [#1] от "ARRI":
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my assИ зелени човечета се гаврят с горките стюардеси
osl19549478
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#10] от "achtung":
НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!Това за сега е най-правдивата теория, която съм срещал, но -
1. Ако са се разбили, черната кутия ще писка на умряло, без значение дали е под или над вода и до сега да са я засекли вече.
2. Ако са се разбили някъде на сушата, до сега да сме разбрали. Същото е и ако имаше отломки във водата. Дори да не са в предполагаемия диаметър на издирване, тези води са едни от най-натоварените откъм морски трафик в света и все някой щеше да забележи за толкова време самолетни отломки разпилени на километри в окена, пък дори да не ги е търсил специално. С изключение на металните компоненти, всичко друго в самолета може да се задържа над водата (включително и седалките, които са специално направени да могат да плават).
klecho
Рейтинг: 723 НеутралноНаправо дюшеш за екипа на Ancient Aliens ...
Consumer
Рейтинг: 1388 НеутралноИма някаква голяма удурма, Малайзийските власти нещо премълчават или някой е правил военни учения срещу истинска мишена, тъжното е че региона е добър както за почивка, така и за бизнес.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantPeni Nikol
Рейтинг: 1682 Неутралнокой знае къде е паднал и се разбил на хиляди парчета , за което не може да се забележи . дано го открият по скоро .
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.BlueWater
Рейтинг: 672 ВеселоЗа мен и сектерните служби е пределно ясно, че самолета е отвлечен в неизвестна посока защото:
1. Най-малко четирима души на борда са били с фалшиви или откраднати паспорти, един италиански, един австрийски, един китайски и един 19 годишен иранец.
2. За отвличане без следи е достатъчно да се изключи захранването и батериите на системата "ACARS", която непрекъснато предава по радио вълни данни за полета и след това самолета да се снижи относително бързо до височина под 500 метра. Тогава той става невидим за радарите разположени на сушата поради кривината на земната повърхност.
3. Самолета е летял от Куала Лампур за Пекин което е около 4000 км. Последните известни координати на самолета са "N6.92 E103.58" което е на 90 морски мили (166.7 км) от брега. С количеството гориво на борда, самолета е можел да измине още над 3500 км ниско над водата без да бъде забелязан от радарите и да кацне на предварително определено летище.
4. Самолетите имат и други системи за показване на местоположението, но те се задействат само при авария.
5. На разследващите им е пределно ясно, че е отвлечен но нарочно не го съобщават.
BlueWater
Рейтинг: 672 Весело[quote#18:"BlueWater"]Самолета е летял от Куала Лампур за Пекин което е около 4000 км. Последните известни координати на самолета са "N6.92 E103.58" което е на 90 морски мили (166.7 км) от брега. [/quote]Ето карта на района с нанесена информация за точката на изчезване и намереното до сега.
of_thailand_140308_map.jpg
http://avherald.com/img/malaysia_b772_9m-mro_gulf_
charlesdegaulle
Рейтинг: 340 НеутралноМалайзия е една голяма джунгла. Да се търси в нея просека от няколко километра дори със спътни е трудна работа. Ще го намерят, иска се малко време.
meforpresident
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#10] от "achtung":
Има нов ъпдейт в CNN - малайзийските власти са опровергали информацията, че двигателите са работили още 4 часа. Не са получавани никакви данни от двигателите след изчезването.
BlueWater
Рейтинг: 672 Весело[quote#10:"achtung"]сaмолет със крaйцерскa скорост от 900км/ч зa 4 чaсa може дa мине 3600км което е огромен рaйон зa търсенa.[/quote]Това летене с 800-900 км/ч може да става САМО на височини над 8 000 - 10 000 метра, а в случая самолета е летял под 1000 метра дори под 500 метра над водата, за да не бъде засечен от радарите.
manu_chao
Рейтинг: 830 НеутралноНaй-голямaтa сaмолетнa мистерия, според мен де, е не тaзи, a "удaрa" нa огромен Боинг в сгрaдaтa нa Пентaгонa, след който остaнa дупкa едвa 2-3 метрa в диaметър и пожaр, който бе потушен с 3 кофи водa.
Отделно е мистерия кaк сaмолетa се е (цитирaм от официaлния доклaд) "изпaрил от високaтa темперaтурa",тa няколко души нa ръце изнесохa няколкото отломки от сaмолетa.
Пълнa мистерия, хорa!
Публикувано през m.dnevnik.bg
BlueWater
Рейтинг: 672 Весело[quote#23:"Walter_White"]Нaй-голямaтa сaмолетнa мистерия, според мен де, е не тaзи, a "удaрa" нa огромен Боинг в сгрaдaтa нa Пентaгонa, след който остaнa дупкa едвa 2-3 метрa в диaметър и пожaр, който бе потушен с 3 кофи водa. [/quote]Сбъркали сте над ДЕВЕТ ПЪТИ.
757-fit-into-pentagon-site.jpg
Тази "дупка" е с размери само 19 на 30 метра или 570 кв.м. Това е над ПОЛОВИН ДЕКАР дупчица.
Вижте сами снимката:
http://more911.files.wordpress.com/2013/02/does-a-
grand funk railroad
Рейтинг: 782 НеутралноУжас! Подобна мистерия досега не се е случвала!
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheФат Ким
Рейтинг: 720 НеутралноПриемaм зaбелжките нa 21 и 22. Все пaк съм убеден, че ще го нaмерят, рaно или късно.
Момчил89
Рейтинг: 838 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "achtung":
. Дори и да не са в собствениците си би трябвало да може да се проследят чрез мобилните оператори дори да са в друга държава едва ли никой няма да има рууминг. А гсм-ите по-спомен работят и на голяма височина още от атентатите от 11-ти септември поне така се говори
.
Драконови закони ще оправят държавата!Ако е похитен самолета как така ще спре да предава сигнал към радарите? Как в момента на отвличане не е подаден сигнал SOS примерно с морзов код? Не може просто така да се влезе в пилотската кабина. Ако летят на ниско нали ще работят GSM-ите
Иво
Рейтинг: 3225 НеутралноДо коментар [#26] от "achtung":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Дано го намерят....
Tracia
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноЗащо още звънят джиесемите на пътниците на изчезналия боинг?
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannИзчезналият боинг - 4 възможни обяснения, всичките невероятни
Докато търсенето на малайзийския боинг от полет 370 продължава абсолютно да обърква разследващите, обясненията за това какво може да се е случило навлязоха в сферата на свръхестественото - така започва статия на Майк Адамс в naturalnews.com за четири възможности, нито една от които не е възможна.
“Вашингтон пост” съобщава, че смартфоните на някои пътници все още са активни и свързани с мрежата, въпреки че самолетът, на който са били, изчезна. Как е възможно това, пита авторът и добавя, че обясненията изключват всичко онова, което си мислим, че знаем за реалността:
Първа възможност - обяснение “отвличане” - самолетът някак се е приземил, без да оставя по никакъв начин следи на радарите, и всички пътници са задържани като заложници (затова са още живи), техните мобилни устройства са в обсег и по някаква причина не са конфискувани. Това обяснение изглежда изключително невероятно.
Втора възможност - обяснение “Старгейт”. В небесата съществува портал за телепортация и самолетът е минал през него. Въпреки това изненадващо електромагнитни сигнали минават през портала и местата от двете му страни имат контакт по радиоспектъра. Това обяснение звучи като чиста научна фантастика и също е изключително невероятно.
Трета възможност - обяснение “безрезултатно търсене”. То е далеч по-тривиално и предполага, че масираното неколкодневно търсене за останки от самолет просто все още не е стигнало до точното място. Това обяснение изглежда далеч по-достоверно, отколкото свръхестественото.
Четвърта възможност - “напреднали оръжейни технологии”. Някоя военна структура, човешка или извънземна, тества възможностите на напреднала технология, способна да заличи голям въздушен обект или да го телепортира. Това обяснение звучи извънредно невероятно, но все пак
така е изглеждала
преди 1000 години и
идеята за машина,
която може да лети.
Като човек, изкушен от науката, съм много скептичен за идеята, че самолетът от полет 370 е изчезнал по свръхестествени причини, но пък изчезването на самолета изключва засега всички конвенционални обяснения.
Изчезването на самолет над океана впрочем не е безпрецедентно нещо. Според архивите така нареченият Бермудски триъгълник е бил причина самолети и кораби да изчезват по начин, който изключва научните обяснения.
С всеки изминал ден, в който търсенето продължава, без да се намери нещо, изглежда логично поне да не изключваме свръхестествените обяснения в търсене на отговори, пише Адамс и добавя, че все пак трябва да се придържаме към тривиалните обяснения, докато не приключи търсенето.
В предишен коментар той изброява 6 факта, повдигащи въпроси около изчезналия самолет.
Факт 1: Всички машини “Боинг 777” имат черни кутии, които могат да оцелеят след всякаква експлозия на борда. Нито една експлозия в самолета не може да унищожи записващите устройства в черните кутии. Те са бомбоустойчиви и съдържат цифрови записи на разговорите в пилотската кабина и детайли за полета и управлението му.
Факт 2: Всички черни кутии излъчват сигнали поне 30 дни след потъване в океана.
И въпреки това черната кутия от този инцидент все още не е засечена. Ето защо разследващите изпитват такива трудности да я открият. Обичайно всичко, което е нужно, за да бъде локализирана тя, е приемниците да бъдат настроени на нейния сигнал. Но в случая с изчезналия самолет отсъствието на сигнал от черната кутия означава, че самата тя, която е проектирана да оцелява при мощни експлозии, трябва или да се е изпарила, или да е дала дефект и да не е сработила, или да е била унищожена от някаква сила, надминаваща най-големите страхове на авиоинженерите.
Факт 3: Много от частите на самолетите са изработени от материали, които не потъват във вода.
При авиокатастрофи над океана в миналото отломки от самолетите са били откривани да плуват по повърхността. Както вероятно си спомняте от често пренебрегваните от пасажерите инструкции за безопасност - "Вашата седалка може да се използва като спасително средство във водата".
Да, седалките не потъват. Както и много от неметалните части на самолетите. Ако полет 370 е бил свален от някаква експлозия, би трябвало големи отломки да плават на повърхността на океана и не би било трудно те да бъдат забелязани. Фактът, че такива не са открити, само увеличава мистерията около изчезналата машина.
Факт 4: Ако полет 370 е бил свален от бойна ракета, тя би оставила ясна следа в радарите.
Появи се теория, че боингът е бил свален от ракета, която е взривила машината, раздробявайки я до микроскопични парченца, затова не са намерени останки. Проблемът с тази теория е, че не е известно да съществуват ракети земя-въздух или въздух-въздух с подобен капацитет. Всички познати ракетни снаряди оставят огромни отломки след поразяване на обекта. И снарядът, и отломките оставят значими следи в радарите, видими не само за техниката на военните, но и за гражданската авиация.
Факт 5: Местоположението на самолета преди изчезването не е загадка. Авиодиспечерите знаят точно къде се е намирал той в момента, в който изчезва от радарите. Знаят координатите, височината, скоростта - три важни компонента, за да се прецени евентуалното местоположение на останките. Да не забравяме, че не говорим за лаици, а за експерти, които и преди са разследвали въздушни експлозии и знаят как се търсят останки след инцидент. Експертите са в състояние да направят достатъчно добре обосновани предположения за това къде да търсят машината. И въпреки това те са тотално объркани и нямат представа какво се е случило с полет 370.
Факт 6: Ако полет 370 е бил отвлечен, радарите нямаше да го изгубят.
Отвличането на самолет не води до изчезването му от радара. Дори ако транспондерите бъдат деактивирани, наземните радари са в състояние да проследят местоположението чрез т.нар. радиолокационна станция (класическа наземна радарна система, която излъчва сигнал и следи отражение му). Затова теорията за отвличане не се връзва. Отвлечените самолети не се изпаряват.
Заключение: Полет 370 не се е взривил, а е изчезнал по начин, който засега не можем да си изясним.
Засега най-вероятното обяснение според мен е, че до момента не са намерени останки, защото те са паднали в зона, останала извън претърсвания периметър. Но с всеки изминал ден дори това обяснение започва да олеква. Плашещото е не, че ще бъдат намерени отломки от полета, а че няма. Ако не намерим части от самолета, значи на планетата ни има нова, мощна и мистериозна сила, която е в състояние да сваля самолети от небето без да оставя следи.
Ако съществува оръжие с подобен капацитет, който й да го контролира, вече има силата да доминира над човечеството със страховита сила, каквато не можем дори да си представим. Тази мисъл е далеч по-плашеща от представата са самолет, паднал заради фатална повреда.
scrapisimo
Рейтинг: 229 Неутрално[quote#29:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Ако не намерим части от самолета, значи на планетата ни има нова, мощна и мистериозна сила, която е в състояние да сваля самолети от небето без да оставя следи. [/quote]
Не, че не изключвам свръхестествени теориии, но понякога търсим под вола теле. Ако е отвлечен и приземен някъде също няма да се намерят части или отломки от самолета.
BlueWater
Рейтинг: 672 ВеселоДо коментар [#27] от "Момчил89":
На всичките ви въпроси отговорът е, че това е предварително организирано и добре обмислено отвличане.
Tracia
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноИзчезналият самолет „Боинг 777-200" на Малайзийските авиолинии може да е продължил полета си в продължение на няколко часа, след като е била загубена връзката с екипажа, съобщи американският вестник „Уолстрийт Джърнъл".
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannПозовавайки се на източници, запознати с детайли от разследването на инцидента, изданието съобщи, че самолетът е останал във въздуха още около четири часа след изчезването му от радарите. Специалисти от САЩ предполагат, че пилотът или някой друг човек на борда на самолета може да са изключили транспондерите и да е променил курса, отбелязва изданието.
Виетнамски самолети не са открили отломки в близост до мястото, където в търсене на изчезналия малайзийски самолет китайски сателити са засекли плаващи обекти, съобщи АФП.
„Тази сутрин изпратихме два самолета AN-26, които да инспектират районите около остров Кон Дао, където са забелязани три подозрителни предмета от китайски сателит. Самолетите вече се завърнаха, без да са открили нищо досега", каза заместник-директорът на виетнамската служба за гражданска авиация в шестия ден на търсенето.
Вече шести ден светът не знае какво се е случило с малайзийския самолет.
През изминалата нощ се появи информация, че Китай е направил снимка от спътник и е открил големи части от по 20 метра. Виетнам обаче отрича.
„Черната кутия няма да излъчва сигнал при два случая - ако приземяването е меко, или е имало мек удар, например - кацане в океана. Третият вариант е да не са сложили батериите на излъчвателя", обясни в ефира на Нова телевизия бившият главен инспектор по безопасността на полетите в ГВА Ангел Борисов. Той бе категоричен, че друг вариант няма.
Експертът сподели също така и впечатлението си, че „Малайзия еърлайнс" са „малко немарлив оператор".
Той подчерта, че всички държави, над които е летял самолетът, са „невралгични пунктове" и не се разбират едни с други:
„Китай с Виетнам е в много лоши отношения. Той трябва да наруши граници, ако не го води диспечерът отдолу и загубят връзката. Самолетът може да навлезе във въздушно пространство на друга държава и както е сред нощ, могат да го свалят като едното нищо."
Ангел Борисов заяви, че не изключва версията самолетът да е бил свален.
„За мен великите сили също премълчават част от ситуацията. Този район е един от най-наблюдаваните. Отгоре са американски, руски, китайски, френски, английски спътници. Всеки сантиметър се наблюдава, а никой нищо не е видял. Ако е имало експлозия на самолета, това няма как да не се види от нито един от тези спътници", коментира експертът.
BlueWater
Рейтинг: 672 Весело[quote#29:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"] Дори ако транспондерите бъдат деактивирани, наземните радари са в състояние да проследят местоположението чрез т.нар. радиолокационна станция (класическа наземна радарна система, която излъчва сигнал и следи отражение му). Затова теорията за отвличане не се връзва. Отвлечените самолети не се изпаряват. [/quote]Дрън, дрън че пляс.
Наземните радари, разположени на морското равнище или близо до него, НЕ могат да засекат ниско летящ самолет над океана на голямо разстояние от тях.
Γαλλα
Рейтинг: 1391 Разстроено[quote#32:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Отгоре са американски, руски, китайски, френски, английски спътници. Всеки сантиметър се наблюдава[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Мда...самолет попаднал в неподходящ момент над неправилното място...сега мълчанието ще е дружно и гробно...
sapundzieva
Рейтинг: 602 НеутралноДосега май само теория, че извънземните са го отвлекли тоя самолет не съм чела. Единствено се надявам пътниците от него да са живи и той да не се е разбил.
Tracia
Рейтинг: 1391 Неутрално[quote#30:"grisho"]Ако е отвлечен и приземен някъде също няма да се намерят части или отломки от самолета. [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannФакт 6: Ако полет 370 е бил отвлечен, радарите нямаше да го изгубят.
Отвличането на самолет не води до изчезването му от радара. Дори ако транспондерите бъдат деактивирани, наземните радари са в състояние да проследят местоположението чрез т.нар. радиолокационна станция (класическа наземна радарна система, която излъчва сигнал и следи отражение му). Затова теорията за отвличане не се връзва. Отвлечените самолети не се изпаряват.
Нефертити
Рейтинг: 1396 ЛюбопитноПрез 2014 година не можем да намерим цял самолет при положение, че всеки следи всеки и през тубата могат да видят и в тоалетната какво правим? Дали да им вярвам или просто не искат да намерят самолета? М?
Предразсъдъците са за ограничените.Dimitar Pehlivanov
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#10] от "achtung":
това се връзва с информацията, че мобилните телефони на много от пътниците са давали "свободно" часове и дори дни след изчезването....
nodamncat
Рейтинг: 678 НеутралноНе съм специалист, но ме съмнява да е толкова лесно Боинг 777 да се сниши на височина "невидима" за радарите. Все пак това не е боен самолет, нито има стелт технология. Факт е, че всеки самолет под конкретна височина не може да бъде засечен, заради земната крива, но боинг-а не е самолет пригоден да лети дълго време на такава ниска височина. А и след 9/11 компаниите приеха доста мерки да ограничат отвличанията. До колкото знам е много трудно външен човек да проникне в кабината, а и екипажа е инструктиран в никакъв случай да не дава достъп до там, дори и ако убиват заложници. И не на последно място, малко вероятно е 4ма невъоръжени мъже да отвлекът самолет с над 200 души на борда. След 9/11 хорат биха се противопоставили.
nodamncat
Рейтинг: 678 НеутралноСъщо така при подобни атентати се цели публичност, а все още никой не е поел отговорност. Мисля, че пътниците летели с фалшиви паспорти за идентифицирани и би трябвало да се знае, дали са свързани с терористични организации. Щом са летели с фалшвиви паспорти, логично е да се предположи, че истинските им имена с в някакъв черен списък, т.е. би трябвало да са известни на властите. Каквато и да е истината, най-вероятно властите знаят повече, от колкото е уповестено, но това е нормално докато тече разследване.
BlueWater
Рейтинг: 672 Весело[quote#39:"nodamncat"]Не съм специалист, но ме съмнява да е толкова лесно Боинг 777 да се сниши на височина "невидима" за радарите.[/quote]Много е лесно.
Ако радара е на 500м височина, а самолета е на височина под 500м то радара няма да го засече, когато той е на разстояние повече от 168км.
[quote#18:"BlueWater"]Последните известни координати на самолета са "N6.92 E103.58" което е на 90 морски мили (166.7 км) от брега. [/quote]
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#2] от "Jessika":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨До коментар [#4] от "Хитрата сврака - с двата крака!":
Не е същото! Самолетът на АФ изпрати куп автоматизирани съобщения в базата на авиокомпанията, с индикация за определени аномалии, които дадоха важна информация. Първите части от отломките бяха намерени веднага когато първите кораби пристигат на мястото на инцидента (защото за разлика от този случай, мястото беше далеч в океана). Това става три дни след инцидента. На седмия ден е намерен вертикалния стабилизатор. Проблемът беше да се намери "голямото парче" и черните кутии, защото веднага са се потопили в дълбокяи океан, а намерените парчета са били резултат на сблъсъкът с водата.
Та Джес е права. От малайзийския самолет няма и следа, или поне това ни казват. А живеем в свят където всичко е свързано и технологиите са още по-напред и от 2009-та. Много е странно, даже започва да мирише на развалено.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#39] от "nodamncat":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨До коментар [#41] от "BlueWater":
Обикновените радари за контрол на въздушното движение (не военните радари) трудно ще го проследят на 1000 фута (333м), в случая. Даже може да го изгубят и на по-високо заради разстоянието.
Но! Да стигне до тази височина от 35,000 фута му трябват около 3 минути и половина. Максималната скорост на снижение ще е около 10-11,000 фута на минута.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#36] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Така е, но транспондерите са нужни за идентифициране и проследяване на полета. Без него, полетът може да излезе просто като точка, а такива се появяват на екрана от време на време. Това все пак не е военен радар. Изключването на транспондера води до загуба на информация за диспечера, а ако самолетът е достатъчно далеч, и особено ако се снижи, може да стане доста турден за проследяване.
Ето и как изглежда покритието на малайзийзката радарна система:
http://oi58.tinypic.com/rs52ll.jpg
Но тук изобщо не е ясно каква е информацията. Изтече някой слух, и властите в Малайзия го опровергаят. Но пък в същото време изпозлват информацията в търсенето. Така стана със слуха, че самоелтът е минал северно от Малайзия, в посока запад. Уж нямало такова нещо (военните бяха казали, че са видяли неидентифициран самолет), но в същото време разшириха търсенето в местноста.
longbow
Рейтинг: 214 НеутралноДо коментар [#24] от "BlueWater":
immediate-aftermath-high-resolution-photos/
Снимката която на която се позоваваш колега, е СЛЕД срутването на цялата секция от сградата. Walter_White преувеличава, но наистина първоначалната дупка е идеално кръгла, с диаметър няколко метра. http://publicintelligence.net/911-pentagon-damage-
Тук можеш да видиш как изглежда минути преди и след пропадането. За съжаление няма добра снимка на дупката, но ако се разровиш можеш да откриеш и сам.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#29] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":
sia-airlines-passengers-phones-ringing-maybe-not-n 49371
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Последните официални координати са над море, което е доста плитко. Много специалисти смятат, че ако е паднал там, отдавна е трябвало да се намерят дори основните отломки, да не говорим за отделни парчета. Всичко това с угивирката, че не крият нещо и информацията им е вярна.
А за телефоните излезе и това възможно обяснение:
http://www.nbcnews.com/storyline/missing-jet/malay
BlueWater
Рейтинг: 672 Весело[quote#45:"longbow"] но наистина първоначалната дупка е идеално кръгла, с диаметър няколко метра.[/quote]Може да е така, но си има разумно обяснение. Точно преди удара на това крило на сградата е завършен основен ремонт и усилване с цел сградата да издържи на бомбен удар! Това включва мрежа от стоманени колони и профили, които са забавили с 30 минути падането на ударената част от сградата, което дало време на стотици хора да я напуснат. Освен това всеки от прозорците е бил с дебелина 5 сантиметра и тегло 1134 кг. специално конструирани да издържат на взрив. Имало е новоизградени пожарни врати, които се отворили автоматично и новоизградени изходи, които позволили на хората да се евакуират.
American Airlines Flight 77 struck the portion of the building that had already been renovated. It was the only area of the Pentagon with a sprinkler system, and it had been reconstructed with a web of steel columns and bars to withstand bomb blasts. The steel reinforcement, bolted together to form a continuous structure through all of the Pentagon's five floors, kept that section of the building from collapsing for 30 minutes--enough time for hundreds of people to crawl out to safety.
The area struck by the plane also had blast-resistant windows--2 inches thick and 2,500 pounds each--that stayed intact during the crash and fire. It had fire doors that opened automatically and newly built exits that allowed people to get out.
longbow
Рейтинг: 214 НеутралноДо коментар [#47] от "BlueWater":
Не споря за това. Не смятам, че Пентагона е ударен от ракета или нещо такова. Наистина си има разумно обяанение. Просто исках да коригирам информацията ти въз основа на неподходяща снимка.
ikar_01
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#24] от "BlueWater":
А къде са следите от крилата на самолета? Размахът на крилата на толкова голям Боинг е съответно много голям, а тук - все едно самолета е оставил крилата си на гардероб.
BlueWater
Рейтинг: 672 Весело[quote#49:"ikar_01"]А къде са следите от крилата на самолета? [/quote]Те ще ви и извадят очите на всички снимки, но вие не ги "виждате" защото не знаете устройството на самолетите.
gence.net/911-pentagon-damage-immediate-aftermath- high-resolution-photos/ [/quote] Защо според вас има пожари в толкова много помещения на фасадата разположени на до 15 - 20м едно от друго, при положение, че отвора е бил първоначално само 2-3 метра? Причината не е факлоносец, който бързо ги е обиколил, а точно КРИЛАТА на самолета, които са били ПЪЛНИ с ДЕСЕТКИ ТОНОВЕ керосин! y_Camera_1.ogv
[quote#45:"longbow"]http://publicintelli
Ето ви и видео запис от охранителна камера. Удара е след 01:20 мин.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Pentagon_Securit