Все още не са открити отломки от малайзийския самолет, търсенето продължава

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Стига сте търсили....нищо няма да откриете...Още онзи ден Ви казах, че самолета е преминал през портал и сега е в друго измерение......Я в 3D, я в 4D измерение.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  2. 2 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    Голяма мистерия, не помня при друг случай толкова дълго време да няма яснота.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  3. 3 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Пълна загадка около този самолет. Как изчезва безследно " Боинг " не знам, и колко дни никакъв резултат.

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  4. 4 Профил на Хитрата Сврака
    Хитрата Сврака
    Рейтинг: 2348 Разстроено

    [quote#2:"Jessika"]Голяма мистерия, не помня при друг случай толкова дълго време да няма яснота. [/quote]

    Помня инцидент със самолет летящ от Франция за Бразилия който падна насред Атлантическия океан.

    СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!
  5. 5 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Според мен трябва да има камери. Една в пилотската кабина, една в салона за пътници и една вградена в носа на самолета. Те трябва да снимат непрекъснато и да предават сигнала чрез сателит към база данни, където записите да се пазят и да се използват в такива случаи.

    TAKE THE RED PILL!
  6. 6 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#2] от "Jessika":

    Оказа се в края на краищата, че самолетът е изчезнал в района на Малакския проток. А той е много интересна зона, нещо като еквивалент на западния Бермудски триъгълник. В него за засичани от 19 век насам странни аномалии и светлинни явления - светещи кръгове или спици, които се въртят под водата. Както и светещи летящи обекти, излитащи или гмурващи се в океана.

  7. 7 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    Голяма мистерия... за съжаление явно не ни е по способностите, към момента, да я разгадаем.

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  8. 8 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 891 Неутрално

    До коментар [#5] от "Beyond":

    Абсолютно прав си. Своево рода онлайн черна кутия.

  9. 9 Профил на scrapisimo
    scrapisimo
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#4:"Хитрата сврака - с двата крака!"]Помня инцидент със самолет летящ от Франция за Бразилия който падна насред Атлантическия океан.
    [/quote]

    Там откриха отломки на втория/третия ден.

  10. 10 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Според последните новини които четох, зaписвaщото устройство което предaвa през 30 мин информaция зa рaботaтa нa двигaтелите е продължило дa дaвa дaнни 4 чaсa след изчезвaнето нa сaмолетa от рaдaрите. Тоест двигaтелите сa рaботили още 4 чaсa! Според мен сaмолетa е отвлечен от терористи, които сa зaстaвили пилотите дa летят нa нискa височинa под рaдaрите и дa изключaт трaнспондерите, нaсочили сa го към някоя държaвa в регионa с цел aтентaт тип 9/11, но пилоти сa рaзбрaли кaкво ги чaкa и сa опитaли дa се преборят с похитителите и в aнaрхиятa сa рaзбили сaмолетa. Проблемa е че незнaем в кaквa посокa сa поели, сaмолет със крaйцерскa скорост от 900км/ч зa 4 чaсa може дa мине 3600км което е огромен рaйон зa търсенa.

  11. 11 Профил на kimik
    kimik
    Рейтинг: 229 Любопитно

    При толкова спътници дето ти снимат вестника - направо не е за вярване. Все едно пак гледам 'Изгубени '...

  12. 12 Профил на Angelina
    Angelina
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Много странно, този самолет потъна в дън земя, заедно с пътниците, дано да стане чудо и всички на борда да са невредими, дано ги открият живи и здрави, но силно се съмнявам, това да се случи.

  13. 13 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 420 Неутрално

    друго измерение......Я в 3D, я в 4D измерение..... До коментар [#1] от "ARRI":

    И зелени човечета се гаврят с горките стюардеси

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  14. 14 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#10] от "achtung":

    Това за сега е най-правдивата теория, която съм срещал, но -
    1. Ако са се разбили, черната кутия ще писка на умряло, без значение дали е под или над вода и до сега да са я засекли вече.
    2. Ако са се разбили някъде на сушата, до сега да сме разбрали. Същото е и ако имаше отломки във водата. Дори да не са в предполагаемия диаметър на издирване, тези води са едни от най-натоварените откъм морски трафик в света и все някой щеше да забележи за толкова време самолетни отломки разпилени на километри в окена, пък дори да не ги е търсил специално. С изключение на металните компоненти, всичко друго в самолета може да се задържа над водата (включително и седалките, които са специално направени да могат да плават).

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  15. 15 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Направо дюшеш за екипа на Ancient Aliens ...

  16. 16 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1388 Неутрално

    Има някаква голяма удурма, Малайзийските власти нещо премълчават или някой е правил военни учения срещу истинска мишена, тъжното е че региона е добър както за почивка, така и за бизнес.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  17. 17 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1682 Неутрално

    кой знае къде е паднал и се разбил на хиляди парчета , за което не може да се забележи . дано го открият по скоро .

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  18. 18 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 672 Весело

    За мен и сектерните служби е пределно ясно, че самолета е отвлечен в неизвестна посока защото:

    1. Най-малко четирима души на борда са били с фалшиви или откраднати паспорти, един италиански, един австрийски, един китайски и един 19 годишен иранец.

    2. За отвличане без следи е достатъчно да се изключи захранването и батериите на системата "ACARS", която непрекъснато предава по радио вълни данни за полета и след това самолета да се снижи относително бързо до височина под 500 метра. Тогава той става невидим за радарите разположени на сушата поради кривината на земната повърхност.

    3. Самолета е летял от Куала Лампур за Пекин което е около 4000 км. Последните известни координати на самолета са "N6.92 E103.58" което е на 90 морски мили (166.7 км) от брега. С количеството гориво на борда, самолета е можел да измине още над 3500 км ниско над водата без да бъде забелязан от радарите и да кацне на предварително определено летище.

    4. Самолетите имат и други системи за показване на местоположението, но те се задействат само при авария.

    5. На разследващите им е пределно ясно, че е отвлечен но нарочно не го съобщават.

  19. 19 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 672 Весело

    [quote#18:"BlueWater"]Самолета е летял от Куала Лампур за Пекин което е около 4000 км. Последните известни координати на самолета са "N6.92 E103.58" което е на 90 морски мили (166.7 км) от брега. [/quote]Ето карта на района с нанесена информация за точката на изчезване и намереното до сега.

    http://avherald.com/img/malaysia_b772_9m-mro_gulf_of_thailand_140308_map.jpg

  20. 20 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Малайзия е една голяма джунгла. Да се търси в нея просека от няколко километра дори със спътни е трудна работа. Ще го намерят, иска се малко време.

  21. 21 Профил на meforpresident
    meforpresident
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#10] от "achtung":

    Има нов ъпдейт в CNN - малайзийските власти са опровергали информацията, че двигателите са работили още 4 часа. Не са получавани никакви данни от двигателите след изчезването.

  22. 22 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 672 Весело

    [quote#10:"achtung"]сaмолет със крaйцерскa скорост от 900км/ч зa 4 чaсa може дa мине 3600км което е огромен рaйон зa търсенa.[/quote]Това летене с 800-900 км/ч може да става САМО на височини над 8 000 - 10 000 метра, а в случая самолета е летял под 1000 метра дори под 500 метра над водата, за да не бъде засечен от радарите.

  23. 23 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Нaй-голямaтa сaмолетнa мистерия, според мен де, е не тaзи, a "удaрa" нa огромен Боинг в сгрaдaтa нa Пентaгонa, след който остaнa дупкa едвa 2-3 метрa в диaметър и пожaр, който бе потушен с 3 кофи водa.
    Отделно е мистерия кaк сaмолетa се е (цитирaм от официaлния доклaд) "изпaрил от високaтa темперaтурa",тa няколко души нa ръце изнесохa няколкото отломки от сaмолетa.
    Пълнa мистерия, хорa!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  24. 24 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 672 Весело

    [quote#23:"Walter_White"]Нaй-голямaтa сaмолетнa мистерия, според мен де, е не тaзи, a "удaрa" нa огромен Боинг в сгрaдaтa нa Пентaгонa, след който остaнa дупкa едвa 2-3 метрa в диaметър и пожaр, който бе потушен с 3 кофи водa. [/quote]Сбъркали сте над ДЕВЕТ ПЪТИ.

    Тази "дупка" е с размери само 19 на 30 метра или 570 кв.м. Това е над ПОЛОВИН ДЕКАР дупчица.

    Вижте сами снимката:
    http://more911.files.wordpress.com/2013/02/does-a-757-fit-into-pentagon-site.jpg

  25. 25 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Ужас! Подобна мистерия досега не се е случвала!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  26. 26 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Приемaм зaбелжките нa 21 и 22. Все пaк съм убеден, че ще го нaмерят, рaно или късно.

  27. 27 Профил на Момчил89
    Момчил89
    Рейтинг: 838 Любопитно

    До коментар [#10] от "achtung":

    Ако е похитен самолета как така ще спре да предава сигнал към радарите? Как в момента на отвличане не е подаден сигнал SOS примерно с морзов код? Не може просто така да се влезе в пилотската кабина. Ако летят на ниско нали ще работят GSM-ите . Дори и да не са в собствениците си би трябвало да може да се проследят чрез мобилните оператори дори да са в друга държава едва ли никой няма да има рууминг. А гсм-ите по-спомен работят и на голяма височина още от атентатите от 11-ти септември поне така се говори .

    Драконови закони ще оправят държавата!
  28. 28 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Неутрално

    До коментар [#26] от "achtung":

    Дано го намерят....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  29. 29 Профил на Tracia
    Tracia
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Защо още звънят джиесемите на пътниците на изчезналия боинг?

    Изчезналият боинг - 4 възможни обяснения, всичките невероятни

    Докато търсенето на малайзийския боинг от полет 370 продължава абсолютно да обърква разследващите, обясненията за това какво може да се е случило навлязоха в сферата на свръхестественото - така започва статия на Майк Адамс в naturalnews.com за четири възможности, нито една от които не е възможна.

    “Вашингтон пост” съобщава, че смартфоните на някои пътници все още са активни и свързани с мрежата, въпреки че самолетът, на който са били, изчезна. Как е възможно това, пита авторът и добавя, че обясненията изключват всичко онова, което си мислим, че знаем за реалността:

    Първа възможност - обяснение “отвличане” - самолетът някак се е приземил, без да оставя по никакъв начин следи на радарите, и всички пътници са задържани като заложници (затова са още живи), техните мобилни устройства са в обсег и по някаква причина не са конфискувани. Това обяснение изглежда изключително невероятно.

    Втора възможност - обяснение “Старгейт”. В небесата съществува портал за телепортация и самолетът е минал през него. Въпреки това изненадващо електромагнитни сигнали минават през портала и местата от двете му страни имат контакт по радиоспектъра. Това обяснение звучи като чиста научна фантастика и също е изключително невероятно.

    Трета възможност - обяснение “безрезултатно търсене”. То е далеч по-тривиално и предполага, че масираното неколкодневно търсене за останки от самолет просто все още не е стигнало до точното място. Това обяснение изглежда далеч по-достоверно, отколкото свръхестественото.

    Четвърта възможност - “напреднали оръжейни технологии”. Някоя военна структура, човешка или извънземна, тества възможностите на напреднала технология, способна да заличи голям въздушен обект или да го телепортира. Това обяснение звучи извънредно невероятно, но все пак

    така е изглеждала
    преди 1000 години и
    идеята за машина,
    която може да лети.

    Като човек, изкушен от науката, съм много скептичен за идеята, че самолетът от полет 370 е изчезнал по свръхестествени причини, но пък изчезването на самолета изключва засега всички конвенционални обяснения.
    Изчезването на самолет над океана впрочем не е безпрецедентно нещо. Според архивите така нареченият Бермудски триъгълник е бил причина самолети и кораби да изчезват по начин, който изключва научните обяснения.

    С всеки изминал ден, в който търсенето продължава, без да се намери нещо, изглежда логично поне да не изключваме свръхестествените обяснения в търсене на отговори, пише Адамс и добавя, че все пак трябва да се придържаме към тривиалните обяснения, докато не приключи търсенето.

    В предишен коментар той изброява 6 факта, повдигащи въпроси около изчезналия самолет.

    Факт 1: Всички машини “Боинг 777” имат черни кутии, които могат да оцелеят след всякаква експлозия на борда. Нито една експлозия в самолета не може да унищожи записващите устройства в черните кутии. Те са бомбоустойчиви и съдържат цифрови записи на разговорите в пилотската кабина и детайли за полета и управлението му.

    Факт 2: Всички черни кутии излъчват сигнали поне 30 дни след потъване в океана.
    И въпреки това черната кутия от този инцидент все още не е засечена. Ето защо разследващите изпитват такива трудности да я открият. Обичайно всичко, което е нужно, за да бъде локализирана тя, е приемниците да бъдат настроени на нейния сигнал. Но в случая с изчезналия самолет отсъствието на сигнал от черната кутия означава, че самата тя, която е проектирана да оцелява при мощни експлозии, трябва или да се е изпарила, или да е дала дефект и да не е сработила, или да е била унищожена от някаква сила, надминаваща най-големите страхове на авиоинженерите.

    Факт 3: Много от частите на самолетите са изработени от материали, които не потъват във вода.
    При авиокатастрофи над океана в миналото отломки от самолетите са били откривани да плуват по повърхността. Както вероятно си спомняте от често пренебрегваните от пасажерите инструкции за безопасност - "Вашата седалка може да се използва като спасително средство във водата".
    Да, седалките не потъват. Както и много от неметалните части на самолетите. Ако полет 370 е бил свален от някаква експлозия, би трябвало големи отломки да плават на повърхността на океана и не би било трудно те да бъдат забелязани. Фактът, че такива не са открити, само увеличава мистерията около изчезналата машина.

    Факт 4: Ако полет 370 е бил свален от бойна ракета, тя би оставила ясна следа в радарите.
    Появи се теория, че боингът е бил свален от ракета, която е взривила машината, раздробявайки я до микроскопични парченца, затова не са намерени останки. Проблемът с тази теория е, че не е известно да съществуват ракети земя-въздух или въздух-въздух с подобен капацитет. Всички познати ракетни снаряди оставят огромни отломки след поразяване на обекта. И снарядът, и отломките оставят значими следи в радарите, видими не само за техниката на военните, но и за гражданската авиация.

    Факт 5: Местоположението на самолета преди изчезването не е загадка. Авиодиспечерите знаят точно къде се е намирал той в момента, в който изчезва от радарите. Знаят координатите, височината, скоростта - три важни компонента, за да се прецени евентуалното местоположение на останките. Да не забравяме, че не говорим за лаици, а за експерти, които и преди са разследвали въздушни експлозии и знаят как се търсят останки след инцидент. Експертите са в състояние да направят достатъчно добре обосновани предположения за това къде да търсят машината. И въпреки това те са тотално объркани и нямат представа какво се е случило с полет 370.

    Факт 6: Ако полет 370 е бил отвлечен, радарите нямаше да го изгубят.
    Отвличането на самолет не води до изчезването му от радара. Дори ако транспондерите бъдат деактивирани, наземните радари са в състояние да проследят местоположението чрез т.нар. радиолокационна станция (класическа наземна радарна система, която излъчва сигнал и следи отражение му). Затова теорията за отвличане не се връзва. Отвлечените самолети не се изпаряват.
    Заключение: Полет 370 не се е взривил, а е изчезнал по начин, който засега не можем да си изясним.

    Засега най-вероятното обяснение според мен е, че до момента не са намерени останки, защото те са паднали в зона, останала извън претърсвания периметър. Но с всеки изминал ден дори това обяснение започва да олеква. Плашещото е не, че ще бъдат намерени отломки от полета, а че няма. Ако не намерим части от самолета, значи на планетата ни има нова, мощна и мистериозна сила, която е в състояние да сваля самолети от небето без да оставя следи.

    Ако съществува оръжие с подобен капацитет, който й да го контролира, вече има силата да доминира над човечеството със страховита сила, каквато не можем дори да си представим. Тази мисъл е далеч по-плашеща от представата са самолет, паднал заради фатална повреда.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  30. 30 Профил на scrapisimo
    scrapisimo
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#29:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Ако не намерим части от самолета, значи на планетата ни има нова, мощна и мистериозна сила, която е в състояние да сваля самолети от небето без да оставя следи. [/quote]

    Не, че не изключвам свръхестествени теориии, но понякога търсим под вола теле. Ако е отвлечен и приземен някъде също няма да се намерят части или отломки от самолета.

  31. 31 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 672 Весело

    До коментар [#27] от "Момчил89":

    На всичките ви въпроси отговорът е, че това е предварително организирано и добре обмислено отвличане.

  32. 32 Профил на Tracia
    Tracia
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Изчезналият самолет „Боинг 777-200" на Малайзийските авиолинии може да е продължил полета си в продължение на няколко часа, след като е била загубена връзката с екипажа, съобщи американският вестник „Уолстрийт Джърнъл".

    Позовавайки се на източници, запознати с детайли от разследването на инцидента, изданието съобщи, че самолетът е останал във въздуха още около четири часа след изчезването му от радарите. Специалисти от САЩ предполагат, че пилотът или някой друг човек на борда на самолета може да са изключили транспондерите и да е променил курса, отбелязва изданието.

    Виетнамски самолети не са открили отломки в близост до мястото, където в търсене на изчезналия малайзийски самолет китайски сателити са засекли плаващи обекти, съобщи АФП.

    „Тази сутрин изпратихме два самолета AN-26, които да инспектират районите около остров Кон Дао, където са забелязани три подозрителни предмета от китайски сателит. Самолетите вече се завърнаха, без да са открили нищо досега", каза заместник-директорът на виетнамската служба за гражданска авиация в шестия ден на търсенето.

    Вече шести ден светът не знае какво се е случило с малайзийския самолет.

    През изминалата нощ се появи информация, че Китай е направил снимка от спътник и е открил големи части от по 20 метра. Виетнам обаче отрича.

    „Черната кутия няма да излъчва сигнал при два случая - ако приземяването е меко, или е имало мек удар, например - кацане в океана. Третият вариант е да не са сложили батериите на излъчвателя", обясни в ефира на Нова телевизия бившият главен инспектор по безопасността на полетите в ГВА Ангел Борисов. Той бе категоричен, че друг вариант няма.

    Експертът сподели също така и впечатлението си, че „Малайзия еърлайнс" са „малко немарлив оператор".

    Той подчерта, че всички държави, над които е летял самолетът, са „невралгични пунктове" и не се разбират едни с други:

    „Китай с Виетнам е в много лоши отношения. Той трябва да наруши граници, ако не го води диспечерът отдолу и загубят връзката. Самолетът може да навлезе във въздушно пространство на друга държава и както е сред нощ, могат да го свалят като едното нищо."

    Ангел Борисов заяви, че не изключва версията самолетът да е бил свален.

    „За мен великите сили също премълчават част от ситуацията. Този район е един от най-наблюдаваните. Отгоре са американски, руски, китайски, френски, английски спътници. Всеки сантиметър се наблюдава, а никой нищо не е видял. Ако е имало експлозия на самолета, това няма как да не се види от нито един от тези спътници", коментира експертът.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  33. 33 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 672 Весело

    [quote#29:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"] Дори ако транспондерите бъдат деактивирани, наземните радари са в състояние да проследят местоположението чрез т.нар. радиолокационна станция (класическа наземна радарна система, която излъчва сигнал и следи отражение му). Затова теорията за отвличане не се връзва. Отвлечените самолети не се изпаряват. [/quote]Дрън, дрън че пляс.

    Наземните радари, разположени на морското равнище или близо до него, НЕ могат да засекат ниско летящ самолет над океана на голямо разстояние от тях.

  34. 34 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1391 Разстроено

    [quote#32:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Отгоре са американски, руски, китайски, френски, английски спътници. Всеки сантиметър се наблюдава[/quote]

    Мда...самолет попаднал в неподходящ момент над неправилното място...сега мълчанието ще е дружно и гробно...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  35. 35 Профил на sapundzieva
    sapundzieva
    Рейтинг: 602 Неутрално

    Досега май само теория, че извънземните са го отвлекли тоя самолет не съм чела. Единствено се надявам пътниците от него да са живи и той да не се е разбил.

  36. 36 Профил на Tracia
    Tracia
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#30:"grisho"]Ако е отвлечен и приземен някъде също няма да се намерят части или отломки от самолета. [/quote]

    Факт 6: Ако полет 370 е бил отвлечен, радарите нямаше да го изгубят.
    Отвличането на самолет не води до изчезването му от радара. Дори ако транспондерите бъдат деактивирани, наземните радари са в състояние да проследят местоположението чрез т.нар. радиолокационна станция (класическа наземна радарна система, която излъчва сигнал и следи отражение му). Затова теорията за отвличане не се връзва. Отвлечените самолети не се изпаряват.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  37. 37 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1396 Любопитно

    През 2014 година не можем да намерим цял самолет при положение, че всеки следи всеки и през тубата могат да видят и в тоалетната какво правим? Дали да им вярвам или просто не искат да намерят самолета? М?

    Предразсъдъците са за ограничените.
  38. 38 Профил на Dimitar Pehlivanov
    Dimitar Pehlivanov
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#10] от "achtung":

    това се връзва с информацията, че мобилните телефони на много от пътниците са давали "свободно" часове и дори дни след изчезването....

  39. 39 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Не съм специалист, но ме съмнява да е толкова лесно Боинг 777 да се сниши на височина "невидима" за радарите. Все пак това не е боен самолет, нито има стелт технология. Факт е, че всеки самолет под конкретна височина не може да бъде засечен, заради земната крива, но боинг-а не е самолет пригоден да лети дълго време на такава ниска височина. А и след 9/11 компаниите приеха доста мерки да ограничат отвличанията. До колкото знам е много трудно външен човек да проникне в кабината, а и екипажа е инструктиран в никакъв случай да не дава достъп до там, дори и ако убиват заложници. И не на последно място, малко вероятно е 4ма невъоръжени мъже да отвлекът самолет с над 200 души на борда. След 9/11 хорат биха се противопоставили.

  40. 40 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Също така при подобни атентати се цели публичност, а все още никой не е поел отговорност. Мисля, че пътниците летели с фалшиви паспорти за идентифицирани и би трябвало да се знае, дали са свързани с терористични организации. Щом са летели с фалшвиви паспорти, логично е да се предположи, че истинските им имена с в някакъв черен списък, т.е. би трябвало да са известни на властите. Каквато и да е истината, най-вероятно властите знаят повече, от колкото е уповестено, но това е нормално докато тече разследване.

  41. 41 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 672 Весело

    [quote#39:"nodamncat"]Не съм специалист, но ме съмнява да е толкова лесно Боинг 777 да се сниши на височина "невидима" за радарите.[/quote]Много е лесно.

    Ако радара е на 500м височина, а самолета е на височина под 500м то радара няма да го засече, когато той е на разстояние повече от 168км.
    [quote#18:"BlueWater"]Последните известни координати на самолета са "N6.92 E103.58" което е на 90 морски мили (166.7 км) от брега. [/quote]

  42. 42 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#2] от "Jessika":
    До коментар [#4] от "Хитрата сврака - с двата крака!":

    Не е същото! Самолетът на АФ изпрати куп автоматизирани съобщения в базата на авиокомпанията, с индикация за определени аномалии, които дадоха важна информация. Първите части от отломките бяха намерени веднага когато първите кораби пристигат на мястото на инцидента (защото за разлика от този случай, мястото беше далеч в океана). Това става три дни след инцидента. На седмия ден е намерен вертикалния стабилизатор. Проблемът беше да се намери "голямото парче" и черните кутии, защото веднага са се потопили в дълбокяи океан, а намерените парчета са били резултат на сблъсъкът с водата.

    Та Джес е права. От малайзийския самолет няма и следа, или поне това ни казват. А живеем в свят където всичко е свързано и технологиите са още по-напред и от 2009-та. Много е странно, даже започва да мирише на развалено.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  43. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#39] от "nodamncat":
    До коментар [#41] от "BlueWater":

    Обикновените радари за контрол на въздушното движение (не военните радари) трудно ще го проследят на 1000 фута (333м), в случая. Даже може да го изгубят и на по-високо заради разстоянието.
    Но! Да стигне до тази височина от 35,000 фута му трябват около 3 минути и половина. Максималната скорост на снижение ще е около 10-11,000 фута на минута.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  44. 44 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#36] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":

    Така е, но транспондерите са нужни за идентифициране и проследяване на полета. Без него, полетът може да излезе просто като точка, а такива се появяват на екрана от време на време. Това все пак не е военен радар. Изключването на транспондера води до загуба на информация за диспечера, а ако самолетът е достатъчно далеч, и особено ако се снижи, може да стане доста турден за проследяване.
    Ето и как изглежда покритието на малайзийзката радарна система:

    http://oi58.tinypic.com/rs52ll.jpg

    Но тук изобщо не е ясно каква е информацията. Изтече някой слух, и властите в Малайзия го опровергаят. Но пък в същото време изпозлват информацията в търсенето. Така стана със слуха, че самоелтът е минал северно от Малайзия, в посока запад. Уж нямало такова нещо (военните бяха казали, че са видяли неидентифициран самолет), но в същото време разшириха търсенето в местноста.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  45. 45 Профил на longbow
    longbow
    Рейтинг: 214 Неутрално

    До коментар [#24] от "BlueWater":

    Снимката която на която се позоваваш колега, е СЛЕД срутването на цялата секция от сградата. Walter_White преувеличава, но наистина първоначалната дупка е идеално кръгла, с диаметър няколко метра. http://publicintelligence.net/911-pentagon-damage-immediate-aftermath-high-resolution-photos/
    Тук можеш да видиш как изглежда минути преди и след пропадането. За съжаление няма добра снимка на дупката, но ако се разровиш можеш да откриеш и сам.

  46. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#29] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":

    Последните официални координати са над море, което е доста плитко. Много специалисти смятат, че ако е паднал там, отдавна е трябвало да се намерят дори основните отломки, да не говорим за отделни парчета. Всичко това с угивирката, че не крият нещо и информацията им е вярна.

    А за телефоните излезе и това възможно обяснение:

    http://www.nbcnews.com/storyline/missing-jet/malaysia-airlines-passengers-phones-ringing-maybe-not-n49371

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  47. 47 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 672 Весело

    [quote#45:"longbow"] но наистина първоначалната дупка е идеално кръгла, с диаметър няколко метра.[/quote]Може да е така, но си има разумно обяснение. Точно преди удара на това крило на сградата е завършен основен ремонт и усилване с цел сградата да издържи на бомбен удар! Това включва мрежа от стоманени колони и профили, които са забавили с 30 минути падането на ударената част от сградата, което дало време на стотици хора да я напуснат. Освен това всеки от прозорците е бил с дебелина 5 сантиметра и тегло 1134 кг. специално конструирани да издържат на взрив. Имало е новоизградени пожарни врати, които се отворили автоматично и новоизградени изходи, които позволили на хората да се евакуират.

    American Airlines Flight 77 struck the portion of the building that had already been renovated. It was the only area of the Pentagon with a sprinkler system, and it had been reconstructed with a web of steel columns and bars to withstand bomb blasts. The steel reinforcement, bolted together to form a continuous structure through all of the Pentagon's five floors, kept that section of the building from collapsing for 30 minutes--enough time for hundreds of people to crawl out to safety.

    The area struck by the plane also had blast-resistant windows--2 inches thick and 2,500 pounds each--that stayed intact during the crash and fire. It had fire doors that opened automatically and newly built exits that allowed people to get out.

  48. 48 Профил на longbow
    longbow
    Рейтинг: 214 Неутрално

    До коментар [#47] от "BlueWater":
    Не споря за това. Не смятам, че Пентагона е ударен от ракета или нещо такова. Наистина си има разумно обяанение. Просто исках да коригирам информацията ти въз основа на неподходяща снимка.

  49. 49 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 720 Неутрално

    До коментар [#24] от "BlueWater":

    А къде са следите от крилата на самолета? Размахът на крилата на толкова голям Боинг е съответно много голям, а тук - все едно самолета е оставил крилата си на гардероб.

  50. 50 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 672 Весело

    [quote#49:"ikar_01"]А къде са следите от крилата на самолета? [/quote]Те ще ви и извадят очите на всички снимки, но вие не ги "виждате" защото не знаете устройството на самолетите.

    [quote#45:"longbow"]http://publicintelligence.net/911-pentagon-damage-immediate-aftermath-high-resolution-photos/ [/quote] Защо според вас има пожари в толкова много помещения на фасадата разположени на до 15 - 20м едно от друго, при положение, че отвора е бил първоначално само 2-3 метра? Причината не е факлоносец, който бързо ги е обиколил, а точно КРИЛАТА на самолета, които са били ПЪЛНИ с ДЕСЕТКИ ТОНОВЕ керосин!
    Ето ви и видео запис от охранителна камера. Удара е след 01:20 мин.
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Pentagon_Security_Camera_1.ogv





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #