С въздушни удари иракските сили за сигурност са спрели екстремистите на 110 км от Багдад

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (44)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    Натия идил могат булвално да превземат България ако ни бяха до границта....

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  3. 3 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Любопитно

    "С въздушни удари иракските сили за сигурност са спрели екстремистите на 110 км от Багдад"

    Браво, най-накрая една добра новина от Ирак.

    Време е армията, правителството, полицията и цялото обществото там (шиити, кюрди и умерени сунити) да се стегнат и да обединят сили срещу ислямистите от ИДИЛ! Просто няма друг начин, трябва да се бият срещу злото и да изгонят ислямистите от всеки иракски град, от всяко село и провинция.... трябва да подобри и контрола на границата със Сирия от къде голяма част от терористите дойдоха!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  4. 4 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 782 Неутрално

    ИДИЛ трябва да бъдат заличени от лицето на земята.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  5. 5 Профил на 404
    404
    Рейтинг: 63 Любопитно

    "Радикалните сунити от свързаната с "Ал Кайда" групировка "Ислямска държава в Ирак и Леванта" (ИДИЛ) осъществиха впечатляваща офанзива в сряда, като достигнаха и до най-голямата петролна рафинерия в страната. Според Би Би Си обаче те само са преминали през град Байджи, където се намира рафинерията, без да го превземат."

    Това дава отговори на мнооого въпроси

  6. 6 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1846 Неутрално

    Спешно САЩ да изпратят безпилотни самолети и никакви живи хора.
    Още по-спешно е държавите от ЕС да започнат създаването на собствена безпилотна авиация.
    Никъде другаде по света освен страните, където доминира европейската култура няма мир. Но и за Европа няма да има мир без добра отбрана.

    подпис
  7. 7 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 775 Неутрално

    [quote#6:"Иван К"]Спешно САЩ да изпратят безпилотни самолети и никакви живи хора.
    Още по-спешно е държавите от ЕС да започнат създаването на собствена безпилотна авиация.
    Никъде другаде по света освен страните, където доминира европейската култура няма мир. Но и за Европа няма да има мир без добра отбрана. [/quote]
    И после пак ще се вайкаме, защо имало атентати в Европа. Ей от такива акъли къде и на кого да казваме какво да прави.

  8. 8 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Ето затова е важна авиацията....

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  9. 9 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 886 Неутрално

    А как така ИДИЛ се снабди с модерно оръжие и е в състояние да се съпротивлява на две държавни армии - Сирия и Ирак? Механизмът е ясен. През Турция и Йордания се вкарва оръжие, за произхода и спонсорите всички знаем. Асад се стабилизира и ги отблъсква към Ирак и Турция и то напоследък много успешно. В разклатената държава Ирак намират най добра почва за действие. Следващата е Турция. Да, сбърканата политика към Сирия допълнително влошава ситуацията. Джихада е в пълен ход. ИДИЛ вече са заявили своите претенции. Искат ислямска държава. Всички, включително и техните "приятели" са техни врагове. Всички са неверници и ще бъдат подложени под ножа. Това е сила, която всяка минута нараства и имат смисъл паниката и спешните събирания на Съвета за сигурност.

  10. 10 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3485 Весело

    [quote#9:"baxter"]През Турция и Йордания се вкарва оръжие, [/quote]

    [quote#9:"baxter"]Следващата е Турция[/quote]

    Уникална логика демонстрираш, ханъм. Значи Турция снабдява ИДИЛ с оръжие, за да може ИДИЛ да я заплашва.

    I 💜 Leka Borislavovna
  11. 11 Профил на Dreadlord
    Dreadlord
    Рейтинг: 677 Весело

    БИАТ СА САС ЛОШИТЕ!

    Крайно време е най-близкият самолетоносач да ги нарита тия, че явно иракските власти са доста смотани...

    Who is General Failure and why is he reading my disk?
  12. 12 Профил на iSiktir
    iSiktir
    Рейтинг: 775 Неутрално

    КОЙ въоръжаваше ИДИЛ за да се бори с диктатора Асад??
    Нали си спомняте?

    Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система
  13. 13 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 941 Неутрално

    До коментар [#3] от "Иво":

    Ако не могат, да поискат помощ САЩ. Време е някой да спре тази паплач.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  14. 14 Профил на iSiktir
    iSiktir
    Рейтинг: 775 Неутрално

    [quote#11:"Lord Dreadfort"]Крайно време е най-близкият самолетоносач да ги нарита тия[/quote]

    Да - броненосеца "Доналд Дък" който напусна в силен шок черно море, може да използва възможноста да си вдигне самочувствието като отиде да изплаши иракските камили.

    Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система
  15. 15 Профил на only4thinkers
    only4thinkers
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Обама, Обама...
    Като се намесиш там, където не ти е работа - после така става.
    Саддам такъв, Саддам онакъв - на ти сега Ал Каида.
    А вместо сирийци вече ще чакаме иракчани по границите...
    И дано не дойдат заедно с джагалите, които ги гонят.

  16. 16 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Нашите изключително неприятни, азиатски комшии дават оръжие и всякаква помощ на ислямските кървави зверове.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  17. 17 Профил на хуz84О14722
    хуz84О14722
    Рейтинг: 645 Неутрално

    [quote#2:"Осип Хармс-Манделщам"]Да попитам сега, дали САЩ ще продължат да въоръжават и тренират бунтовниците срещу Асад?[/quote]
    Разбира се, че ще продължават. Терористите са верни съюзници в борбата на САЩ за глобално надмощие. С любезното съдействие на Саудитска Арабия.

  18. 18 Профил на хуz84О14722
    хуz84О14722
    Рейтинг: 645 Неутрално

    [quote#16:"Ойро Пролетариат"]Нашите изключително неприятни, азиатски комшии дават оръжие и всякаква помощ на ислямските кървави зверове.[/quote]
    Не е много сигурно. Който е чел по-внимателно новините е забелязал, че в Сирия имаше две опозиционни фракции, едната протурска, другата просаудитска. И те двете водиха сериозни сражения помежду си. Това е и причината САЩ да се разсърдят и да организират "майдан" и на Ердоган.

  19. 19 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 506 Весело

    Иракското Боково кученце, се превърна в ислямски Лев!

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  20. 20 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 996 Неутрално

    При положение ,че и сега са си добре въоръжени и в Мосул са си "намерили" ок 430 млн. долара кеш,нещата при борбата с крайния ислямизъм не иглеждат много обещаващи.....След свалянето на Саддам и окупацията на Ирак в района се отвори "черна дупка", която днес никой не знае как да запълни...

    ThePirinEagle
  21. 21 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1846 Неутрално

    До коментар [#9] от "baxter":
    "Джихада е в пълен ход. ИДИЛ вече са заявили своите претенции. Искат ислямска държава."

    Тази мащабна офанзива ще бъде лебедова песен на ИДИЛ.
    Терористи, които се бият на открит фронт без да се крият зад човешки щит губят.
    Ето ви пресен пример. В Донецк сепаратистите излезоха на открита в летищено и загубиха с десетки жертви. Да си бяха стояли по канцелариите на общините и по детските градини никой нямаше да ги закача.

    подпис
  22. 22 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    [quote#10:"Blood Red Skies"]Уникална логика демонстрираш, ханъм. Значи Турция снабдява ИДИЛ с оръжие, за да може ИДИЛ да я заплашва.[/quote]
    ИДИЛ се бие на страната на опозицията в Сирия срещу Асад.
    Опозицията е въоръжавана от САЩ и съюзници.
    Сега същите тия ИДИЛ са налазили Ирак и правителството на Ирак пищиса.
    САЩ забъркаха такава грандиозна каша, че ако не беше трагедията на тия хора в Ирак и изключителната опасност,която представляват ИДИЛ, щяха да са посмещище за целия свят.
    Неслучайно Съвета са сигурност на ООН се събира на пожар.


    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  23. 23 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Любопитно

    До коментар [#6] от "Иван К":

    Цъкнах ти + въпреки, че не си прав в изречението, че по света има мир само в страните в които доминира европейска култура, това не е вярно, има много държави в Азия, където не доминира европейска култура, но те са стабилни и мирни.....

    Както и да е, за останалите неща в коментара ти те подкрепям...

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  24. 24 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Любопитно

    [quote#8:"angevins"]Ето затова е важна авиацията.... [/quote]

    Една от най-важните компоненти за всяка армия по света... макар, че трябва и сухопътни сили за да се прочисти един регион от врага.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  25. 25 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Притеснява ме потенциала за бежанска вълна към България.
    Президента трябва да свика спешно КСНС по повода, да не се окажем изненадани с 50 хиляди бежанци на границата.Там става страшно.Огромен конфликт може да разрази.
    Ни пари имаме да ги издържаме, ни нерви да интегрираме.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  26. 26 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Любопитно

    До коментар [#13] от "vesolr":

    В краен случай, ако не могат да се справят сами трябва да поискат и чуждестранна помощ.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  27. 27 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 941 Неутрално

    До коментар [#26] от "Иво":
    Ще трябва да платят за нея, парите свършиха, а на данъкоплатците им писна да плащат за експедиционни корпуси. Дано се справят и без тях.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  28. 28 Профил на Mladen Varbanov
    Mladen Varbanov
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Ако си спомням добре, Ирак беше от малкото страни в Близкия Изток без местни терористични структури. Имаха силна наука и образование, жените и мъжете бяха равнопоставени. Минали са само 10-12 години и тази страна е в руини и беззаконие. Въпреки всичките приказки и баснословните пари хвърлени на вятъра. Подобно е положението с Афганистан и Либия. Сирия чака своят ред.

  29. 29 Профил на iSiktir
    iSiktir
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#28] от "2384":

    Е беше, но САЩ разровиха там л@*ната и това им се брои за голяма грешка.
    Сега като се замисля - че от гледна точка на САЩ нищо лошо не се е случило. Те са на 8000км оттам.
    Европа е застрашена.
    Кризата в Украйна е по същата логика - забъркваме войни около Европа, ние сме на безопасно разстояние.

    Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система
  30. 30 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3485 Неутрално

    [quote#22:"Sour Cherry"]ИДИЛ се бие на страната на опозицията в Сирия срещу Асад[/quote]
    Ами не. ИДИЛ в Сирия се бие и срещу Асад, и срещу Сирийската освободителна армия. Бързото настъпление на ИДИЛ в Ирак се дължи на разчистване на вътрешнополитиèски сметки на президента Малики. Не случайно до момента правителствените сили почти не оказваха съпротива на терористите.

    I 💜 Leka Borislavovna
  31. 31 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3485 Неутрално

    До коментар [#28] от "2384":

    Афганистан през 60-те години на миналия век също е бил доста нормална държава. Мъже с италиански скутери по улиците, облечени с костюми, жени с поли, киносалони, прожектиращи американски филми. Всичкото това беше докато ССССР не реши да строи социализъм и там. Всички виждаме последствията.

    I 💜 Leka Borislavovna
  32. 32 Профил на rpkanev5
    rpkanev5
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#29] от "iSiktir":

    О, не само това. Помниш ли, че три години наред Израел много искаше да бъде ударен Иран. Е, тази война на практика вече се води.

    аман от неграмотници...
  33. 33 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Любопитно

    До коментар [#27] от "vesolr":

    Дано, това ще е най-добрия вариант.... между другото си мисля, че американците биха помогнали и без пари... безвъзмездно така да се каже. Но, най-добре е иракската армия сама да се справи с кризата.... и ако иракските кюрдите им помогнат ще бъде още по-добре.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  34. 34 Профил на rpkanev5
    rpkanev5
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#13] от "vesolr":

    Вече поискаха и вече им отказаха (днешният "Ню Йорк Таймс". Нали някой трябва да върже Иран с потенциално безкрайна война. А ако трябва - да организира и планински туризъм в Кавказ.

    аман от неграмотници...
  35. 35 Профил на херувим
    херувим
    Рейтинг: 956 Весело

    [quote#15:"theanalyser"]Обама, Обама...
    Като се намесиш там, където не ти е работа - после така става.
    Саддам такъв, Саддам онакъв - на ти сега Ал Каида. [/quote]

    Какъв Обама, бе момче? Първата ограничена война срещу Саддам Хюсеин я води Буш старши, а синът му започна втора и свали диктатора от власт. Обама изкара войските от змийското гнездо Ирак и добре направи. Грешките са на Буш син.

    heruvim
  36. 36 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#31] от "Blood Red Skies":

    Афганистан продължава да бъде "нормален" вкл и под про-съветския режим - хора с коли, жени в модерни дрехи, смесване на половете на работното място итн. "Красотата" започва, едва след като талибаните, които Р.Рейгън има добрината да сравни с "бащите основатели", свалят "безбожниците" и взимат властта.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  37. 37 Профил на petergriffin
    petergriffin
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Ислямистите за тумор.А туморите се лекуват с химиотерапия.Така че действайте.

    The things you own end up owning you
  38. 38 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3485 Неутрално

    До коментар [#36] от "civis_eu_sum":

    Ако нямаше съветска окупация на Афганистан, нямаше да има талибани.

    I 💜 Leka Borislavovna
  39. 39 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 923 Неутрално

    И как така са подминали стратегическия обект - рафинерия, без да я превземат??? Никаква логика откъм военна и стратегическа гледна точка. Да не са и тия някакви "назначени терористи"?

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  40. 40 Профил на хуz84О14722
    хуz84О14722
    Рейтинг: 645 Неутрално

    Освободените от „Ислямска държава в Ирак и Леванта” турски шофьори са попаднали в плен на друга терористична групировка

    http://focus-news.net/news/2014/06/12/1931138/osvobodenite-ot-islyamska-darzhava-v-irak-i-levanta-turski-shofyori-sa-popadnali-v-plen-na-druga-teroristichna-grupirovka.html

  41. 41 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#38] от "Blood Red Skies":

    Е, ако нямаше болшевишка революция най-добре и първа световна, ама на - живот.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  42. 42 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Ей го резултата от безумната политика на Фашингтон. Над милион убити иракчани, срината икономика, окрадена култура и гражданска война . Да не говорим за появата на нова ислямска държава в рамките на Ирак, която се създава от детето на Франкенщайна на ЦРУ - Ал Кайда.

  43. 43 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 886 Неутрално

    [quote#21:"Иван К"]Тази мащабна офанзива ще бъде лебедова песен на ИДИЛ.
    [/quote]

    Тази лебедова песен вече десет години се пее в Ирак, а в Афганистан още толкова. Вместо това зомбитата стават все повече и все по непредвидими.

  44. 44 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 506 Гневно

    [quote#31:"Blood Red Skies"]Всичкото това беше докато ССССР не реши да строи социализъм и там. Всички виждаме последствията[/quote]
    Акоу, неБЕСТНИЯТ, кой създаде Бин Ладен и талибаните, и ги въоръжи с модерни америКАНСКИ оръжие, да се бият срещу светското правителство на Афганистан.

    http://www.dnevnik.bg/sviat/2011/09/28/1164975_hakani_-_neobhodimiiat_vrag/

    Провери, какво казва Карзай за положителната роля на СССР, за развитието на страната му.

    http://news.day.az/world/476302.html

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #