Предизборната кампания на новия украински президент е струвала 8.2 млн. долара

На живо
Заседанието на Народното събрание

Предизборната кампания на новия украински президент е струвала 8.2 млн. долара

Предизборната кампания на новия украински президент е струвала 8.2 млн. долара
Reuters
Новият президент на Украйна Петро Порошено е инвестирал в предизборната си кампания 96 милиона гривни (8.2 милиона долара). Данните са от отчет за употребата на средства от предизборния фонд на президента, публикуван в "Голос Украини".
Според изданието за материали за предизборна агитация Порошенко е похарчил 363 хиляди долара, а 7 милиона са били инвестирани за реклама в медиите. Останалите пари, приблизително милион долара, са за "други форми на предизборна агитация и услуги, свързани с тях".
По-рано ръководителят на щаба на Порошенко Виталий Ковалчук съобщи пред журналисти, че за предизборната кампания са похарчени приблизително 7.7 милиона долара.
В събота в Киев Порошенко положи клетва като президент на страната след като спечели извънредните избори на 25 май. Той изложи планове за възстановяване на мира в източната част на Украйна, според който там ще се разреши ползването на руски език като официален, ще бъдат проведени извънредни избори за местна власт. Новият президент обща конституционна реформа, децентрализация на властта и икономически реформи.