За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
charlesdegaulle
Рейтинг: 334 ВеселоМай само те могат да се справят...
venciч
Рейтинг: 414 НеутралноКакво са се договорили като специално Катар и СА ги финансират?!
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my assdedo pepo
Рейтинг: 877 НеутралноДано не е само проформа.
Храбър
Рейтинг: 1366 ЛюбопитноНе е ли малце късничко?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"El Chuncho
Рейтинг: 877 НеутралноПет арабски държави усетиха,че ще ядат дебелия и решиха да изпреварят събитията.
Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
angevins
Рейтинг: 847 НеутралноСамо позицията на СА и Катар е съмнителна, но от друга стана ако само Запада се ангажира ще изглежда ,като война срещу исляма..
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...tamplierr
Рейтинг: 171 Неутралнокъсно е чадо .Спретнахте Арабската пролет , а покрай нея и радикалните елементи си спретнаха държава и 50 хилядна армия на злото .Дори да ги разбийте -тези с европейските паспорти ще се приберат по страните си .Отам насетне е въпрос на време да припламне верската искра ///
Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТОМного Съм Лоша!
Рейтинг: 388 Неутрално"Съвместни действия" ако означава "физическо елиминиране и на последния терорист" съм съгласна!
Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат!!!Но като ги знам какви са арабелите , дълбоко се съмнявам. Най-вероятно ще излязат с декларация....
stedim
Рейтинг: 453 НеутралноДано освен декларации има и реални действия. Тези изроди трябва да бъдат унищожени.
palav_nik
Рейтинг: 225 ЛюбопитноНаучно доказано е, че шейховете имат повече кинти, отколкото пипе...
a4kataaa
Рейтинг: 8 НеутралноВъпреки, че СА е малко съмнителна, все пак се радвам, че са в тази група заедно с Египет, които може да се каже, че са водещите сили сред арабските сили.
Цецо
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#2] от "venci4":
Covid live matter. Stop the genocide.Така съвсем специално. Имаш ли идея кой кой е в региона или си говориш ей така?
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1388 НеутралноДо коментар [#2] от "venci4":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Това е точния въпрос ? ++
lordcris
Рейтинг: 815 НеутралноКато прибавим и Иран това са най-големите им подръжници.
antikommunist
Рейтинг: 388 ЛюбопитноТова е много важна и добра новина. Тези държави представляват легитимната истинска част на ислямския свят с която може прекрасно да се съжителства. Кралят на Йордание от хашемитската династия, заедно с мароканския крал, е признат от всички важни ислямски проповедници за директен потомък на пророка Мохамед. Крайно време е тази част от ислямския свят да се обедини срещу революционната ислямистка варварска сган, която се пише за много вярваща, но взривява вековни джамии, защото се използвали за последно от грешото верско течение или защото рахитекрурно не отговарят на талибанските им представи, и искат да унищожът истинските водачи на ислямския свят, така както бандитите аятоласи, които се пишат големи шиити и вярващи, унищожиха Шаха, който по всепризнати шиитски традиции и вярвания е олицетворението на пророка на земята.
Специалистите по конспирацията сега пак ще тупкат с крачета, че що е арабин все е ислямист, и как те не били врагове, а спонсори на ислямистите, както според тях Израел бил създал Хамас, но това не променя реалностите по света, където фронтът не преминава между религиите или етносите, а между сивилизовани хора и общества и варвари.
Lou
Рейтинг: 967 НеутралноВъпросът е в какво се разпростират тези съвместни действия. Ако става въпрос за военна акция, просто забрави. Арабите са известни със своята некадърност в това отношение. Преди 1300 години били много силни с конете и ятаганите, но сега с новите технологии са пълна скръб. Израел ги смля за 6 дни преди години.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Тъжното в ситуацията е слабата иракска армия. По времето на Саддам иракчаните не бяха от световно ниво, но със старата съветска техника все пак бяха силав региона. Днес не могат да превземат и тоалетна. На всички е ясно, че без намеса на САЩ и ЕС, джихадистите ще превземат Ирак.
Цецо
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#15] от "lordcris":
Covid live matter. Stop the genocide.Още знаещи.
Като как си представяш СА и Иран да подкрепят едни и същи?
antikommunist
Рейтинг: 388 Весело[quote#2:"venci4"]Какво са се договорили като специално Катар и СА ги финансират?! [/quote]
Ето го първия... Човек, ако си от тези за които "що е чаршаф все е ислямист", няма нужда да си губиме времето. Но иначе не е зле да правиш разлика между определени богати и силно ислямистки настроени групи в страните от залива (такъв беше и самия бин Ладен например), които наистина финансират и подпомагат тероризма, и традиционните елити и династии там, които се страхуват от първите като дявол от тамян. Може да не знаете, но където що има ислямист из региона, основната му цел, заедно с унищожението на Израел е събарянето на династиите от Персийския залив и Йордания. Не могат въобще да ги дишат, защото са твърде близки със Запада...
Много Съм Лоша!
Рейтинг: 388 Неутрално[quote#11:"palav_nik"]шейховете имат повече кинти, отколкото пипе[/quote]
Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат!!!То на планетата няма хора с толкова пипе , че да е повече от парите на пустинните камилари с петрол...
sto67nes
Рейтинг: 1359 НеутралноПет арабски държави договориха съвместни действия срещу "Ислямска държава"...........Само с приказки не става.......трябва и нещо друго.....
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!antikommunist
Рейтинг: 388 Весело[quote#14:"EREBUS"]Това е точния въпрос ? [/quote]
Точният въпрос е само за човек, който чете че изродът терорист който наскоро уби журналиста е британец, в почва да пищи че Великобритания участва на страната на терористите. Но какво да се прави акълът понякога е дефицитна стока...
Jessika
Рейтинг: 1203 НеутралноТова е много важно, "нормалните" мюсюлмани да признаят, че екстремният ислям е зло, което е заплаха за човечеството.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Това договаряне е начало, дано да има и практическо продължение.
Много Съм Лоша!
Рейтинг: 388 Неутрално[quote#17:"Lou"]Тъжното в ситуацията е слабата иракска армия[/quote]
Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат!!!Тъжното в ситуацията е силната турска армия , която седи на две граници и гледа.
Задният им двор гори , а те чакат Америка да го гаси.
petergriffin
Рейтинг: 442 НеутралноТова е добра новина
The things you own end up owning youIn my world
Рейтинг: 279 ВеселоСиси ще да праща 50-100 самолета ф16 и да започва да ги праща в ада
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)oex13531876
Рейтинг: 116 ЛюбопитноНяма да посмеят - алаха им ще ги накаже. Нали по коран са братя.
Athanatos
Рейтинг: 1693 Неутрално[quote#15:"lordcris"]Като прибавим и Иран това са най-големите им подръжници.[/quote]
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Точно па Иран е от най-големите врагове на ИД.
Ислямистите от ИД не признават шиитите и ги третират наравно с християни и евреи.
Ако някой наистина може да помогне там, това е Иран.
И преди съм писал (и не само аз), че Иран е естествения съюзник на Запада в региона. И рано или късно това ще стане.
petergriffin
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#8] от "diablo3":
The things you own end up owning youИма риск да се върнат.За това - физическо елиминиране.Оня ден гледам в ЮТюб Абдула един Абдула отишал с детето си в Ирак да се бие на страната на ИДИЛ.Циганинът идва от Брюксел и е взел и невръстното си момченце и го пита : "Ти какъв искаш да станеш тате, джихадист или самоубиец атентатор" и детето вика "Джихадист тате, но да умра като атентатор"
Физическо елиминиране е единственото решение.Никакви затвори.
Иво
Рейтинг: 3200 НеутралноСА и Катар ше се борят срещу ИД и тероризма!? Звучи като виц...
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Публикувано през m.dnevnik.bg
daam
Рейтинг: 660 НеутралноЕднакви са Саудитска Арабия и джихадистите, нали те ги захранват с пари.
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1141 Любопитно[quote#16:"antikommunist"]Кралят на Йордание от хашемитската династия, заедно с мароканския крал, е признат от всички важни ислямски проповедници за директен потомък на пророка Мохамед.[/quote]
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Айде бе, това сериозно ли?
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 Неутрално[quote#30:"Иво"]СА и Катар ше се борят срещу ИД и тероризма!? Звучи като виц... [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich people+++
У нас помним какво се случва по света най-много седмица ! Катар е държава която финансира ислямисти по целия свят.
http://www.segabg.com/article.php?id=689842
Да не говорим ,че по времето на същите събития когато хората си отзоваваха от там посланиците , наши държавни мъже приближени до ГЕРБ ходиха в Катар да харчат пари на данъкоплатците без да стане ясно защо !!!???
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 Неутрално[quote#32:"Мойше! Толкоз!!!"]Айде бе, това сериозно ли? [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleМоже пък да се наговорили както иракското правителство с минимум ,жертви да отстъпват максимум бойна техника и банкови трезори на ислямските !
Athanatos
Рейтинг: 1693 Неутрално[quote#32:"Мойше! Толкоз!!!"]Айде бе, това сериозно ли?[/quote]
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Май да.
Хашемитите са наследници, и носят името на Хашим ибн абд'Манаф... прадядо на пророка.
gozambo
Рейтинг: 761 Неутрално[quote#17:"Lou"] На всички е ясно, че без намеса на САЩ и ЕС, джихадистите ще превземат Ирак. [/quote]
Намеса-да, но не и САЩ да воюват вместо останалите. Ислямският халифат засяга непосредствено всички в целия регион. И арабските държави, и Турция, и Русия, и Европа. Съгласен съм с Обама, че всички тези държави с Ирак и Сирия разбира се, трябва да се стегнат и да дадат отпор, а САЩ ще помагат.
Много Съм Лоша!
Рейтинг: 388 НеутралноДо коментар [#32] от "Мойше! Толкоз!!!":
Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат!!!Ми те пустинните камилари така разправят
Иначе са наследници на племенни тартори сложени за "крале" на "държави" с начертани от пиян английски майор граници.
dimko
Рейтинг: 761 НеутралноПолитическото съдържание
в процеса на нарастване на капитала,
винаги се изразява - като Империализъм...
Империализма е самият Негов "глад"-
като Политика, осигуряваща неговото самонарастване...
Той се проявява в "критични маси" на натрупването-
една е тя при петролните араби,
коренно различна - в Русия,
трета - в следвоенна Европа
четвърта - ...
Парадокс няма,
Острова и неговите доминиони са вън от тази класация -
като "класици" на империализма,
днес те препращат любопитното ни съзнание към
непрекъснато опровергавания Фукуяма,
без да държат сметка за
появяващите се нови и нови Субекти,
в световната ни, Нова история...
Какъв е Проблема ???...
Сами по себе, Острова и САЩ са тежко зависими
и неспособни да дефинират
Основното противоречие на империализма през 21-я век,
а така, светът ни ще се лута в самото му огнище...
херувим
Рейтинг: 938 НеутралноНормалният потребител на новини в медиите едва ли може да разбере какво става. Само някои елементарни въпроси, на които никой не отговаря:
heruvim- кой финансира тия терористи и защо не се спират парите?
- от къде са им оръжията и боеприпасите?
- къде живеят те и кой ги храни?
- защо никоя армия не може да се справи с тях?
- защо американските ВВС удрят с доста скромни резултати?
- и т.н., и т.н.
Цялата история прилича на една огромна манипулация на общественото мнение. С каква цел, ще разберем един ден.
mr. wonderworld.
Рейтинг: 1366 НеутралноЩом уахабитите от Саудитска Арабия вдигнаха мерника на братята си сунити от ИД, значи последните са прекалили с простотиите.
In my Wonderworld each sleeping vision is so real.antikommunist
Рейтинг: 388 Неутрално[quote#32:"Мойше! Толкоз!!!"]Айде бе, това сериозно ли? [/quote]
Малко Википедия за начало... За който иска повече инфо, интернета е пълен с вседостъпно и неизчерпаемо количество.
http://de.wikipedia.org/wiki/Haschimiten
Мастър Йода
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#16] от "antikommunist":
Аз не остря моливи, аз руша империи!Не те знам що за антикомунист си, но съдейки по коментара ти, подозирам, че си мюсулманин. Ти си чудесният повод още веднъж да отбележа, че на исляма ще му трябват още 200-300 години, за да се превърне в нормална позитивна религия. Коментарът ти е оптимистичен белег за това. Твърдението ти, че си антикомунист няма да го коментирам.
demolisher
Рейтинг: 116 НеутралноНяма шанс Иран да е приятел на ИД.
world-militants-outline-chilling-five-year-plan-gl obal-domination-declare-formation-caliphate.html/
1-во: Иран подкрепя Асад и му помагаше докато тези не им отрязаха връзката. А ИД се бореше и пордължава да се бори с армията на Асад
2-ро: следващата държава към която се целят ИД е Иран. Не напразно в момента ИД започна да напада пашмергите (кюрди), които граничат с Иран. А Иран заедно с Пашмергите последните 2 дни ги налегнаха и ИД загуби 3-4 града и села вече. Затова и вчера имаше атентат в Ирбил (столицата на Кюрдстката автономиа в Ирак.
Но за СА и Катар съм озадачен че ще направят нещо по върпса с ИД. Истината е че наистина имаха в началото много сериозна подкрепя от СА и Катар, финансова и религиозна. СА и Катар отдавна си мечтаят за такива изтъпления но в по лек варият, получи се така че ИД доста надхвърли очакванията на няколко аиатолаха и шейха и сега вече усетиха че децата им са станали изродчета но вече им е трудно да ги спрат.
Но ето и мотива на Катар и СА - цената на петрола. ИД имат вече няколко огромни находища и резервоара за петрол с милиони барели. Отгоре на това държат и 2-3 рафинерии. И продават евтин петрол и гориво навсякъде наоколо за да си финансират организацииката. Ето и примери.. цената на лекие да кажем средно се движи около 100 долара на барел. Главорезите го продават между 12-18 долара тази седмица. аминалата беше 20-40 долара.
Така че всичко се прави за пари. Религиозните истории са за децата на канада и великобританиа дето кълват на тях и се учат да режат глави.
ето и една карта, за да видите защо арабските страни следва да се обединят:
http://pamelageller.com/2014/06/islamic-state-map-
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1141 Неутрално[quote#35:"Athanatos"]Май да.

И като такива нито са владеели писмеността, нито са имали някакво подобие на историци, та да проследят родАта на Абдулла. Това са били войнствени скитници в пустинята, не улегнали хора с училища и "университети" (мадрасе), каквито е имало в Дамаск, Александрия, Бухара и на други места.
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Хашемитите са наследници, и носят името на Хашим ибн абд'Манаф... прадядо на пророка. [/quote]
Да, ама тази "Хашемитска" династия съществува само от както англичаните поставиха прадядото на днешния крал (Абдулла втори) на име Абдулла първи за шеф на новосъздадената ТРАНСЙордания през 1946, на мястото на ТРАНСЙорданския емират, образуван от англичаните и французите след ПСВ, и признат като такъв от Лигата на нациите"
Преди това този Абдулла е бил един от многото племенни вождове на разни БЕДУИНСКИ племена, които са щъкали в района (виж в нета що е то "бедуин"
Еле пък сегашният крал Абдулла, и баща му Хюсеин (и двамата пичаги, по мойте параметри) пол'вината арабски свят не ги диша (демек мрази ги до дъното на душата си). По ред обективни (арабски) и субективни причини.
Ама нейсе, ако се опънат на ИДИЛ, и им посвият сърмите-да е на хаирлия. Ще бъде нещо като повторение на "Черния Септември" от 1970, когато палестинският ФАТАХ почти катурна Хюсеин от власт в Йордания, и всички арабски държави наоколо си траеха (не го обичаха, меко казано).
Тогава само Израел му помогна, като постави танкове близо до границата със Сирия (за да предотврати сирийска намеса в полза на Фатах). И затегна ЯКО контрола между Западния бряг и Йордания, да не бягат шашкъните обратно от Йордания (където Хюсеин ЯКО ги погна) към Западния бряг. Помня го това време МНОГО добре, щото тогава се случих на запас, и по цели нощи висяхме на границата и пуцахме по де що шава
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1141 Весело[quote#42:"Мастър Йода"]Не те знам що за антикомунист си, но съдейки по коментара ти, подозирам, че си мюсулманин.[/quote]
Не само цитираното, а и всичко останало
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!До коментар [#42] от "Мастър Йода":
Това е ПЪРВИЯ ПЪТ в който съм съгласен с твой коментар
danvan
Рейтинг: 7244 ВеселоКатар се отрекоха, сега е ред на турците и остава само Хамас
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatМойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1141 ВеселоДо коментар [#41] от "antikommunist":
Прав си! Което му е 'убавото на Википедията е че се обновява периодично, полит'коректно
Ама и там (в детайлите де) няма помен за исторически факти свързващи Хашемитите (или мароканския крал) с Мохаммед, нали
Чети библиографията, и обърни внимание на датите на публикациите
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO![quote#41:"antikommunist"]Малко Википедия за начало... За който иска повече инфо, интернета е пълен с вседостъпно и неизчерпаемо количество.[/quote]
Нейсе, не ми пука дали сегашният Абдулла втори (пичага, по мойте параметри) е отрок на Мохамед, или на кръвосмешение от племенният период на бедуините. Чоу Ен Лай (или някой друг) е казал (или цитирал някой друг): Не е важнно какъв цвят е котката, важното е тя да лови мишките
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1141 Весело[quote#48:"Мастър Йода"]Ако приемаш това за истина, смятай колко по-вярно е всичко останало, което съм казал досега. Впрочем, не бързай. И на теб ще ти трябва още малко време. [/quote]
И с вси1ко което си написал не съм 100% съгласен
Щото според мен на ислама му трябват бая повече от 2-300 години (хронологически те са назад с 700+ г') за да стане нормален. Ама иди знай, "гнилият запад" и там гризе яко, може да вземат по 700 г'
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Е, не се увличай де
За предишните ти писания...ай' да кажа че хич не съм бил съгласен с тях. Ама...показваш нормализация, за което-респект
Мастър Йода
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#49] от "Мойше! Толкоз!!!":
4/1221852-goering_albert-0/
Аз не остря моливи, аз руша империи!Глей ся, запазил съм една статия специално за теб. Ама преди това да ти напомня за едни цитати на Маркс, че евреите тогава ще станат нормални граждани на гражданското общество, когато се еманципират. Те самите! А статията е за един от семейство Гьоринг, спасил доста евреи. А вие за тоя човек ни дума, ни вопъл, ни стон. Трябва да се еманципирате. И да станете по-човечни.
http://www.pravda.ru/society/family/life/19-08-201
Мастър Йода
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#49] от "Мойше! Толкоз!!!":
Аз не остря моливи, аз руша империи!Ако евреите се бяха еманципирали на ранните стадии от развитието на капитализма, нямаше да има нацистки гонения срещу тях. Лошата новина е, че те все още не искат да се еманципират. Не го приемай лично.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 НеутралноИслямската Държава е реална заплаха за Израел !
Libertarianism is just anarchy for rich people[quote#51:"Мастър Йода"]Ако евреите се бяха еманципирали на ранните стадии от развитието на капитализма, нямаше да има нацистки гонения срещу тях.[/quote]
Явно достатъчно са се еманципирали щом от банкерите от Цюрих почти нищо не са върнали на себеподобните си евреи след 2СВ !
За жертвите е създадена заплаха и те са напълнили трезорите а след това "добрите" банкери и до ден днешен пазят банковата тайна над 6 млн евреи , и немските офицери депозирали златни зъбки ,плочки от платина , часовници и каквото там са си "намирали" на бойното поле!
херувим
Рейтинг: 938 Неутрално[quote#41:"antikommunist"]За който иска повече инфо, интернета е пълен с вседостъпно и неизчерпаемо количество.
heruvim[/quote]
Да, интернет е пълен също и с неизчерпаемо количество пропаганда - от най-изтънчената до най-долнопробната. Майсторството е в това, да разбереш разликата между информация и пропаганда. Не всеки може да я разбере.
baxter
Рейтинг: 870 НеутралноПри положение' че Ал Каида има официално представителство в Доха е повече от нагло. То бива, бива ама такава наглост не бива. Остава САрабия да се обявят за умерени ислямисти и картинката ще е пълна. Тогава КОЙ стои зад радикалните ислямисти? Ватикана може би. Кой ги спонсорира, кой ги въоръжава?
antikommunist
Рейтинг: 388 Весело[quote#42:"Мастър Йода"]подозирам, че си мюсулманин.[/quote]
Че обществата около персийския залив, а и по нататък, си живеят ментално и до ден днешен в средновековието, го знае всеки който разбира от темата. Но това с нищо не променя факта, че и там има групи които макар и да са силно консервативни са достатъчно конструктивни за да може да се съжителства и работи с тях прекрасно (както през последните почти 100 години), както и такива които са обикновени бандити убийци и терористи веещи ислямското знаме...
Всъщност не мислех да отговарям на лични нападки, вместо на коментари по същество, но това което пишете подсказва доста за дървеният балкански манталитет зад думите. Та как ви хрумна горното? Изглежда според вас всеки който изпусне положителна дума за определени групи мюсюлмани и не плюе наред "чаршафите", не може да не е от тях? Всъщност съм православен християнин, но от вярващите, а не от балканският тип такива, които са страшни християни ако трябва да плюят или гонят "резаците", но ако ги попиташ не могат да ти кажат и Отче Наш или Символът на Вярата и не са прочели и два реда от Библията камо ли да я осмислят. И за които дали си християнин или мюсюлманин (както и в политиката дали си ляв или десен) е като дали си от Левски или от ЦСКА, без да си дават зора да вникнат в същността на религията.
И понеже съм пътувал доста, живял съм в различни страни и имам приятели от най-различни народности и религии, виждам нещата по-диференцирано, и съм разбрал че преди да се дават опростенчески обяснения трябва да се вникне в детаилите.
И за това мога само да се смея на коментари от рода на "що е чалма все е терорист или дивак": хора твърдящи това обикновенно не са срещали жив мюсюлманин камо ли да са си имали работа с такива, иначе щяха да знаят че и сред тях както и сред всяка друга група хора има както боклуци така и прекраски интелигентни и толерантни хора.
И още нещо по темата на статията и за 200-300те години.
Мастър Йода
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#55] от "antikommunist":
Аз не остря моливи, аз руша империи!Няма нападки, бе, човек, отношението ми беше позитивно и го подчертавам. Имаше съмнение дали си мюсулманин и заради това го поставих като въпрос.
antikommunist
Рейтинг: 388 ЛюбопитноДо коментар [#47] от "Мойше! Толкоз!!!":
Абе човек, първо преди англичаните хашемитите не са били просто някакви бедуински главатари, а дълго време шерифите на Мека, което все пак е "малка" разлика... Това формално.
Но това не е важното. Въобще не се наемам да споря до колко са свързани кръвно с Мохамед, и аз имам силни съмнения по въпроса. Но хашемитите от векове са признати в ислямския свят за такива, и аз не съм чувал някой от уважаваните ислямски проповедници, да е поставял това под въпрос. А че много хора там ги мразели... Ами то в силно консервативните католически среди и в братството на Пий Х. Папа Франциск не се радва на особена популярност, но това не го прави с нищо по-малко легитимен папа и наследник на трона на Св. Петър. Не случайно дадох примера с персихския Шах който според многовековната шиитска традиция е представителя на пророка на земята, но "много вярващите" аятоласи не им мигна окото да станат срещу него. Не ги харесвали понеже били прогресивни и близки със Запада? Само че това не променя с нищо легитимността им.
Но както казах: всяко революционно ислямиско движение няма нищо консервативно в себе си, а по-скоро бандитско.
П.П. Схемата е между другото позната и в Европа от 16.-17. век където се пръкват пуританите, отхвърлили всяка легитимна църковна власт и решили да се правят на по християни от Исус Христос, и блестящи с липса на най-централната християнска добродетел, заедно с любовта към Господа, любовта към ближния и любовта към себе си. Най-обикновени християнски талибани, с огромни прилики и паралели с днешните ислямисти, които обаче просто са си отишли с времето, след като са донесли на континента огромни мъки...
pentuer
Рейтинг: 870 НеутралноНа петте държави май почна да им пари род краката...нрайно време беше..
nonsense
Рейтинг: 116 Неутрално[quote#46:"danvan"]Катар се отрекоха, сега е ред на турците и остава само Хамас [/quote]
shut up retardКатар-Турция-Хамас ? Страхотна логика. Сигурно това са джихадистките събратя на тея от ИД. Особено турците са най-големите джихадисти.