За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Додо
Рейтинг: 602 ГневноЧе е трагедия, трагедия е. Но от друга страна, кога ще си научим уроците, и това се чудя?
Просто, в тази индустрия,необходимо е при толкова много пътници, да има по-голяма контрол и повече сигурност.
СССР
Рейтинг: 168 НеутралноКвото и да говорим станала е белята.
Без датчик, без преглед, тръгнал през бурята.
В авиацията и корабоплаването няма място за компромиси.
Всичко трябва да е точно на 100% иначе стават инциденти.
Много пилоти вече разчитат изцяло на компютрите, и като стане напечено не могат да управляват самолета ефективно (много ме съмнява че тука случая е точно такъв). Липса на опит в реални летателни условия (не летете на компютри и опит трупан в симулатора).
Като прибавим и алчността на Авиокомпаниите който не отменят полети и не променят курса на полета при лошо време всичко си идва на мястото.
Авиацията не е шега хора, трябва по сериозно.
Повече тренировки за пилотите, по добро познаване на машината, по сериозно при бури и лошо време.
deutschwagen
Рейтинг: 855 НеутралноКакво общо имат двигателите с датчиците за ъгъла на атака? Ройтерс пак се опитват да са специалисти по всичкология.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2002 Неутралнобуквално преди седмици агенциите за авиационна сигурност в Европа и САЩ са наредили моделите на "Еърбъс" A320, A330 и A340 да бъдат снабдени с такава система.
Libertarianism is just anarchy for rich people___________
Ясно , с всяко тупване на самолет следва покупката на нова система за няколко милиарда!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Xumpomo name
Рейтинг: 541 НеутралноДо коментар [#3] от "deutschwagen":
Birds of a feather flock together.то не вярвам и "бордовият компютър преценил, че самолетът е спрял", по-вероятно да е лош превод на "stall", което има нещо общо с ъгъла на атака
Xumpomo name
Рейтинг: 541 НеутралноДо коментар [#5] от "Тюфлекчия":
Birds of a feather flock together.отдаден е на борбата с капитализма и американският империализъм
Петър Николов
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#5] от "Тюфлекчия":
Уви е прав... всяка нова глупост която се сътвори винаги става след инцидент и е препоръчително или задължително да се приложи веднага.
Иначе ако последва авария от същия тип следват едни съдебни дела от близки на починалите дето не са за описване и струват много повече отколкото самата инвестиция.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2002 Неутрално[quote#6:"rldkfl"]"бордовият компютър преценил, че самолетът е спрял"[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleЕ значи и системата за диагностика ще дигностицира спрял двигател след като самолета стане неуправляем.
[quote#5:"Тюфлекчия"]Разбираме, че майка ти не те е обичала достатъчно[/quote]
Единственото което се разбира е ,че Дневник толерира твоето тролелене и даже го насърчава!
chicago514
Рейтинг: 711 НеутралноНяма да е само това сигурно.
Тюфлекчия
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#8] от "Петър Николов":
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!В случая очевидно няма връзка между едното и другото. Да не говорим, че препоръките на EASA и американският и еквивалент нямат задължителен характер (даже никакъв) за полети в рамките на Азия. Просто за пореден път си плющи тъпанарската пропаганда.
Тюфлекчия
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#9] от "comandante vs либертарианци и корпокративисти":
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Разбирам че да те поставят на мястото ти за теб е неприемливо. Само не знам какво общо има "Дневник" (за който отдавна подозирам че ти и още няколко души тук работите).
Петър Николов
Рейтинг: 480 ВеселоДо коментар [#11] от "Тюфлекчия":
Прав си че едното няма нищо общо със другото.
Докато не се намерят кутиите се чешат езици по форумите. А освен че разбираме от богатата руска душевност, икономика, футбол, бокс, световната криза. Защо да не разбираме и от самолети?
Xumpomo name
Рейтинг: 541 НеутралноДо коментар [#12] от "Тюфлекчия":
Birds of a feather flock together.аз си мислех, че е дежурен по "Дневник"
d10001
Рейтинг: 968 Неутралнопо мое мнение летенето в тази част на света е като Дивия Запад (Индонезия, Малайзия и прочие)... има зле подготвени пилоти и има такива дето "оцеляват" при всеки полет..предполагам и при наземния персонал е така...но пък за сметка на това корупцията е на всяко ниво ...преди време имаше забрана на индонезйски превозвачи да летят до и от ЕС...
deutschwagen
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#6] от "rldkfl":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨За stall става дума, разбира се, и включването на alpha floor и alpha prot. Само където дори това да стане по грешка заради заледени датчици, трудно ще накара самолетът да падне. Единственият случай, за който знам е тренировъчния полет XL 888, където неправилни процедури в хангара са вкарали вода в датчиците, кяото после е замръзнала по време на тренировъчния полет. А екипажът е тествал именно системата за предупреждение и предотвратяване на срив, кяото е нямало как да работи при заледени датчици. Но както става и там, когато бордовият компютър получава конфликтна информация заради заледени или неработещи датчици, той не откача, а по-скоро "изключва" като деградира до по-ниско ниво на автоматизация, оставяйки нещата в ръцете на пилотите. Така е станало и с АФ447
Хакуна Матата !
Рейтинг: 826 Неутрално[quote#15:"d10001"]по мое мнение летенето в тази част на света е като Дивия Запад[/quote]
Stupid people make me sickНай-добре е да не дърпаме дявола за опашката...
Петър Николов
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#16] от "deutschwagen":
Обаче XL 888 пада през деня, докато AF 447 през ноща. AF 447 е имал шанс ако са виждали хоризонта което през ноща няма как да стане уви.
deutschwagen
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#9] от "comandante vs либертарианци и корпокративисти":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Е защо да е неупралвяем самолетът? Нали е спрял? И двигателят, и той спрял. Остава само да дръпнат ръчната и да внимават да не спре и системата за диангостициране, както и нета.
deutschwagen
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#18] от "Петър Николов":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Едва ли биха видяли хоризонта с вдигнатия от тях нос. Но това няма особено значение. Имали са предостатъчно информация. Имали са и процедура, която е трябвало да изпълнят, но не са го направили. Абе да не бяха правили нищо, пак нямаше да стане белята.
Петър Николов
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#20] от "deutschwagen":
Жалко за хората само.
sylvester
Рейтинг: 694 НеутралноДо коментар [#2] от "ivt26316017":
Провери колко са се увеличили полетите и превозените пътници в последнит години. И какъв е броят на падналите самолети. И ще видиш ясно, че сигурността на полетите се е повишила значително. А инциденти винаги ще има. Със десетки хиляди полети всеки ден (даже тая година май минаха 100 хиляди дневно) няма как нещо да не се обърка веднъж или два пъти годишно. Просто няма как.
Nikoi
Рейтинг: 488 Неутралноединственото сигурно е ,че нищо не се знае за самолета и всичко останало е чесане на езици
angeles
Рейтинг: 839 НеутралноДо коментар [#7] от "rldkfl":++++++++ha ha haa
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2002 Неутрално[quote#19:"deutschwagen"]Е защо да е неупралвяем самолетът? Нали е спрял? И двигателят, и той спрял. Остава само да дръпнат ръчната и да внимават да не спре и системата за диангостициране, както и нета. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleНикой самолет не остава на ръчна в небесата.
Май се се изморил от четене за северноорейска авиация и вудоо магиите с които я контролират !
КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 960 НеутралноНай вероятно пилотът не е успял да издигне машината над буреносния облак и навлизайки в него трагедията се е случила. Ако намерят черните кутии ще се разбере, какво точно се е случило. Всичко останало е дрън-дрън.
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/Жалко за загиналите.
goblenka
Рейтинг: 328 НеутралноВсе още не се е чуло, самолетът да е паднал. Дори и да е съдал проблем този датчик....
goblenkalone wolf
Рейтинг: 754 НеутралноДо коментар [#26] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":
Да разлая троловете!!Първо да намерят самолета!
lone wolf
Рейтинг: 754 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "deutschwagen":
Да разлая троловете!!А, стига бе! Сериозно ли пишете?
Та това е един от най-важните компоненти в системата за автоматично регулиране!
Няма да се впускам в подробни обяснения, но свържете само ъгъла на самолета спрямо хоризонта, и тягата, която създават двигателите!
deutschwagen
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#29] от "lone_wolf":
jpg
pg
Engine_Port_from_front.JPG
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Да, сериозно пиша. Какво общо има това:
http://static2.stuff.co.nz/1284666786/249/4138249.
http://www.airteamimages.com/pics/110/110035_big.j
http://www.aircraftmech.com/pics/aoa.jpg
..... с това:
http://www.airlinercafe.com/Walkarounds/a320/A320_
????
Чакам подробностите. Бзз "свързвания с хоризонти".
deutschwagen
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#25] от "comandante vs либертарианци и корпокративисти":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Прав си, по дяволите! Вместо система за диагностика за "няколко милиарда", която "диагностицира спрял двигател", да сложат ръчни като хората. Ще бъде много по-евтино, а и полезно, нали? Ама трябва едни милиарди да се вземат от корпорациите....
dedo pepo
Рейтинг: 861 НеутралноДо коментар [#10] от "chicago514":Няма да е само това сигурно.
-Сигурно.
deutschland
Рейтинг: 800 НеутралноЕ добре бе то няма връзка... блокирал датчика и насочва носа автоматично надолу, да беше на 500 метра окей, но те са на 10000м и пилота има предостатъчно време за да вдигне носа ръчно.
Ако ще и от Камбоджа да е пилота, първата му инстинктивна реакция щеше да е тази.
Иначе ако ъгъла на атака е голям и самолета се изкачва+завой - попада във свредел, ако се изкачва без да завива ще пропадне.
Това са едни от малкото начини самолет да падне като круша от 10000метра.
Tom Sawyer
Рейтинг: 381 НеутралноНе бих се качил на малаизийска авиокомпания. Голям карък.
Реформаторски миражи. Оставка! If you don`t want to Democracy, Democracy will come to you.vixa5
Рейтинг: 221 НеутралноПреди малко получих push notification от АР, че австралийски военен самолет е забелязал плуващи обекти в морето на няколко стотин мили от последната точка на контакт с полет 8501. Малко е рано да се спекулира, но дано да открият самолета час по-скоро.
Ерих Хартман
Рейтинг: 114 ЛюбопитноЕ, нали бил кацнал принудително ?
Какво стана ?
Партенка ли беше ?
Peni Nikol
Рейтинг: 1657 НеутралноТова е трагедия за близкити пътували на този самолет, дано да открият черните кутии за да се разбере какво всъщност е станало.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.vixa5
Рейтинг: 221 НеутралноАко беше кацнал принудително, то това щеше да е на някое летище в близост до последната точка на контакт със самолета. Тогава наземните служби щяха да са информирали света, а пътниците да са се свързали с близките си.
Трагедията е факт, дано успеят да открият самолета и телата на хората за да могат близките им да се простят с тях както обичаите/религията им повелява.
todorus
Рейтинг: 8 НеутралноУжасна трагедия.
lone wolf
Рейтинг: 754 НеутралноДо коментар [#30] от "deutschwagen":
Да разлая троловете!!Хубави КАРТИНКИ!
Но щом няма да свързваме зависимостите между "хоризонти"; "тяга" "датчици" - no comment!
Ерих Хартман
Рейтинг: 114 Разстроено"....Самолетът изчезва от радара 3 минути по-късно без да изпрати сигнал за бедствие."
(
Нямали са време за реакция...
Станало е много бързо.
deutschwagen
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#40] от "lone_wolf":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Смисълът е в това, че описват случай на отказ на "определени датчици", след което се казва, че това са датчиците за ъгъла на атака. А вс татията се говори за някаква система за диагностика на двигателите. Къде е връзката? Датчиците за ъгъла на атака си работят напълно отделно. Величината ъгъл на атака е отделна величина от тягата, или разположението спрямо хоризонта. За това и си има коренно отделни датчици, които работят на принципа на потока на въздуха, чиято посока определя ъгъла на атака.
Роси
Рейтинг: 5587 НеутралноКаквато и да е причината,загинаха хора,за пореден път тази година.Жалко и за тях ,и за близките им.
Дразнител
Рейтинг: 800 НеутралноДо коментар [#1] от "Додо":
Жизнь или Life - избор има.Критериите за сигурност са изключително високи и именно в авиационната индустрия инцидентите и жертвите са много по-малко (с порядък!), отколкото в автомобилния или ЖП транспорт. И това при изравняване на показателите за брой пътници и изминато разстояние.
Винаги има какво да се желае, но този транспорт е много по-безопасен от автомобилния.
grand funk railroad
Рейтинг: 754 РазстроеноКолко самолета трябва да паднат, за да стане рентабилно за авиокомпаниите, да увеличат мерките за сигурност!
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheStarec
Рейтинг: 434 Весело[quote#45:"grand funk railroad"]Колко самолета трябва да паднат, за да стане рентабилно за авиокомпаниите, да увеличат мерките за сигурност![/quote]
ПоздравиНиколко! Абсолютна сигурност ти осигурява само Господ, че някога ще те прибере. Всичко друго, особено направено от човека, е вероятност. В космическата индустрия са най-високите стандарти и там стават гафове и катастрофи. По "надолу" е авио-индустрията и най-"ниско" са таратайките дето всеки ден ги караме. Ама не слизаме от тях?
А ако отидеш в "Пирогов", ще видиш, че и двата ни крака са си едно силно рисково нещо. Ама си ходим, нали?
Иди във Флайт радар за да видиш колко хиляди самолети има всяка секунда в небето, за да оцениш, колко е безопасен този транспорт.
А прочети и това, дето ти го пише "дразнител" и поумней.
frequentflyer
Рейтинг: 114 Неутралноhttp://www.reuters.com/article/2014/12/29/us-indon esia-airplane-idUSKBN0K601C20141229
=0
http://avherald.com/h?article=47f6abc7&opt
разбирасе че FAA AD & EASA AD са задължителни за изпълнение в целия свят а не само в Щатите и Европа
Публикувано през m.dnevnik.bg
Додо
Рейтинг: 602 НеутралноДо коментар [#44] от "Дразнител":
Съгласен съм с теб. По-скоро на мен ми се струва, че не е нормално, да няма яснота, по всяко едно време на полета, къде е самолета. В този аспект, мисля, трябва да се направят необходимите промени и инвестиции.
deutschwagen
Рейтинг: 855 НеутралноЕто и цитирания в статията случай. Както се очакваше, никъде не се говори за никакви двигатели:
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨http://avherald.com/h?article=47d74074&opt=0
goblenka
Рейтинг: 328 НеутралноА на мен ми се струва, че за толкова късо време стават такива неща все с малайзийски самолети!
goblenka