За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
iut07368175
Рейтинг: 221 НеутралноПак започнаха с "експертните" обяснения, преди да са намерени и проучени дори само записите от "черните кутии".
hill875
Рейтинг: 818 НеутралноПолет 447 на Air France наистина е преминал през много лошо време. Сензорите за скорост (тръби на Пито) замръзват и не предават вярна информация за скоростта, но главният проблем е бил, че пилотите са направили грешни преценки и се е стигнало до срив на потока (stall). От предаването Air crash investigaton поне това съм разбрал, че причината да се разбие самолет почти никога не е само една.
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1155 Неутрално[quote#2:"hill875"]причината да се разбие самолет почти никога не е само една[/quote]
но никога компанията-собственик на самолета не е виновна или пък производителя. Човешка грешка на мъртвия пилот/и и толкоз. Чистичко.
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2174 Неутрално447 падна заради заледяване на тръбите на Пито, не на двигателите. А филтрите, в които се събираше лед и спираше притока на гориво, заради което 38 се издумка в началото на пистата, бяха модифицирани и вече го няма този проблем.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.Николов
Рейтинг: 755 Неутралноокончателният доклад тук да не вземе да изпревари разбилият се в Украйна?
Публикувано през m.dnevnik.bg
Непукистка
Рейтинг: 971 НеутралноВ авиацията не се ли използва думата "обледеняване"? Малко се стреснах от заглавието. Мислех, че само пистата може да е заледена.
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln