Египетският президент призова за съвместна арабска военна организация

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3099 Неутрално

    Освен Египет и Йордания, кои други държави биха могли да участват?

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  2. 2 Профил на plamen97
    plamen97
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Поредната държава съсипана от Сащ са Либия.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  3. 3 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Спасението на давещите се е в ръцете на самите давещи се.
    Арабите сами да си нашамарят калпазаните.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  4. 4 Профил на хуz84О14722
    хуz84О14722
    Рейтинг: 673 Неутрално

    [quote#1:"Николай Колев"]Освен Египет и Йордания, кои други държави биха могли да участват?[/quote]
    Сирия, Ливан, Либия, Алжир, Турция, Ирак, Иран. Има потенциал за коалиция.

  5. 5 Профил на calypso
    calypso
    Рейтинг: 172 Неутрално

    До #1, Николай Колев


    Дори и Саудитска Арабия. Тунис, Кувейт, Сирия... Само трябва да проумеят, че "Ислямска държава" е заплаха за всички тях. Тези са някаква ислямска секта, която вярва в Апокалипсиса и смятат, че трябва да го предизвикат. Опасността идва от вярването, че те самите трябва да предизвикат света, който да им отговори. Вярват, че само 5000 от тях ще оцелеят, но ще дойде Великият Пророк да въздаде правда и унищожи враговете. След това за тези пет хиляди вече ще настъпи Златният век и те отново ще заселят земята.
    Кашата е абсолютна, но мозъците са болни!
    Бедата е, че регионът е тъп и безпросветени. Продължават да се делят на мюсюлмани и по- мюсюлмани, без да обръщат внимание, че къщата им гори!

  6. 6 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 451 Неутрално

    "Египетският президент призова за съвместна арабска военна организация"
    ==============================
    Сигурно има предвид сунитска военна организация.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  7. 7 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Ислямът стещу исляма. Може би това е рецептата. Но, първо трябва да бъдат смазани уахабитските династии и може би тогава да се случи нещо. Подобни неуспешни опити бяха правени в миналото между Сирия и Ирак, по късно Между Сирия и Египет, но много бързо бяха разтурвани.

  8. 8 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1886 Неутрално

    Браво

    подпис
  9. 9 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Весело

    Израел питали ли са дали може?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  10. 10 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 763 Неутрално

    Араби от всички страни обединявайте се срещу тероризма.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  13. 13 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 283 Неутрално

    [quote#11:"venci4"]Ахахахах!! В арабите генетично е заложено поведение на разбойници, конекрадци, страхливци и подлеци, но не и на доблестни воини, защото ценностната им система не го позволява като поставя на първо място ... хм.. там едно доста странно нещо... С две думи- колективна невменяемост..

    А какво ще кажеш за 100-тиците хиляди мюсюлмани отдали живота си по бойните полета на 1-вата и 2-та световна война + в колониалните им войни на Англия и франция особенно в съствава на техните армии !? Много от тях с най високи военни отличия. Дай по-скромно, като ти куцат знанията по темата.

  14. 14 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 889 Любопитно

    До коментар [#12] от "Никола Георгиев":


    [quote#12:"Никола Георгиев"] е че държавата Кюрдистан ще се появи отново на картата.[/quote]


    Кога е имало такава държава на политическата карта на Близкия Изток?

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  15. 15 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#1] от "Николай Колев":

    ОАЕ...

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  16. 16 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 524 Весело

    Преди това Сиси да разкара САЩ от региона, те забъркаха кашата с авантюрите в Ирак и Афганистан в 2003 и съвсем закопаха работата с "Арабската пролет 2011".....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  17. 17 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#14] от "angevins":

    На практика от 2003 година, време е да стане и де юре.... кюрдите са 35-45 млн. човека днес.... определено имат право на държава....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  18. 18 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 122 Неутрално



    Така се почва - първо панарабска армия, после ще я "превземат" отвътре ислямистите.

    След това - глобална война на мюсюлманите със Запада.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  20. 20 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 889 Любопитно

    До коментар [#17] от "boby1945":

    Кой ще бъде този политик, който ще каже че трябва да се посегне на териториалната цялост на Ирак и Турция?

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  21. 21 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#4] от "Отнесен":

    Трудна работа. Турция и Иран не са арабски държави, това първо. Второ, всяка от тях (Турция и Иран), както и Египет и Саудитска арабия имат противоположни интереси, като претендират за доминираща роля в Близкия изток.

  22. 22 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#12] от "Никола Георгиев":

    Кога е имало държава Кюрдистан? Макар че аз подкрепям напълно създаването на независими държави Кюрдистан и Палестина.

  23. 23 Профил на Sars Saraktos
    Sars Saraktos
    Рейтинг: 466 Весело

    Като за начало Израел и САЩ да спрат подкрепата си за ИДИЛ, който те създадоха:
    "Тази версия Едуард Сноудън изложи, аргументирайки я с нова поредица от разкрития. В нова поредица от документи, с които разполага бившия служител на ЦРУ и АНС Едуард Сноудън хвърля светлина върху операция „Стършелово гнездо“, която се провежда в съглашение с израелските, американските и британските секретни служби. Според операция „Стършелово гнездо“ терористите от ИДИЛ, които вилнеят в Сирия и Ирак са обучавани, финансирани и контролирани основно от израелските служби МОСАД. В документите, предоставени от Сноудън, нуждата от терористите се описва като „единствен начин да се защити съществуването на израелската държава“. Според операцията, за да подсигури съществуването си Израел се нуждае от враг на своята граница, но и от дестабилизиращ фактор в държавите от Близкия Изток.
    Сноудън разкрива още, че Абу ал-Багдади е бил обучаван от израелските секретни служби и е получавал финансова помощ от тях.
    Четете още на: http://www.epochtimes-bg.com/201403/14061120.html#ixzz3S5uZhbZD

    А и това:
    "Всеизвестно е, че ИД краде петрол в Ирак и Сирия, транспортира го по нефтопровода до турското пристанище в Сейхан, от където се заминава за Израел с танкери на Palmali Shipping & Agency JSC – турско-азерска компания на милиардера Мубариз Гурбаноглу. На пристанището в Ашкелон израелските власти осигуряват фалшиви сертификати за произход от Елиат, а след това го изнасят за Европейския съюз. Където всички се преструват, че вярват в израелския произход на петрола."
    https://alterinformation.wordpress.com/2014/11/03/79878765/

    "Който търси истината, Бог вижда..."
  24. 24 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#20] от "angevins":

    Ами същият този който посегна на териториалната цялост на Османската империя в 1919-22 години...
    Апропо 80% от проблемите в Близкият изток се дължат днес на нефелното разпарчедосване на Османската империя главно от англичаните.... и Ирак и Сирия и Трансйордания са плод на това разпарчедосване, направено неумело.....
    В 1948 се добави и държавата Израел за пълно щастие....
    Така че прекрояването предстои, една по яка война, не че сегашната не е яка, може и да сложи нещата по местата им...
    Нали не си мислиш, че днешните кюрди ще гледат в устата някой шиит тип Малики да ги управлява от Багдат?

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  25. 25 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#23] от "Sars Saraktos":

    Натам отиват работите и САЩ "забелязаха" че са сбъркали с ИДИЛ.... малко нещо, но съществено....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  26. 26 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#19] от "Никола Георгиев":

    1919 е само проект. Тогава всичко в Близкия Изток е под мандата на UK и France...

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  27. 27 Профил на Sars Saraktos
    Sars Saraktos
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#25] от "boby1945":

    Там е работата, че нищо не са сбъркали. Всичко си е много добре планирано.
    А и сега уж хвърлят от самолети оръжие на кюрдите, пък то пада при ИДИЛ-ските главорези. "Сбъркали координатите", казват. Всичко си е много ясно.....

    "Който търси истината, Бог вижда..."
  28. 28 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    "Необходимостта от единна арабска сила се разраства и става все по-неотложна всеки ден''
    Така е,вие си ги отгледахте,сега ще трябва вие да се справяте с тях.

  29. 29 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 122 Неутрално

    До коментар [#19] от "Никола Георгиев":

    Сещам се. Но знам също така, че много от идеолозите на исляма отдавна се борят за световен емират, за което е необходима обединена армия - както по времето на Осман.

    Дано се лъжа, но това не ми мирише на хубаво. 3та световна война, кхм ...

  30. 30 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Любопитно

    [quote#10:"chicago514"]Араби от всички страни обединявайте се срещу тероризма.[/quote]

    Ето един прекрасен пример от Тунис за това как обществото обединява срещу тероризма:

    http://www.euronews.com/2015/02/21/tunisians-protest-against-terrorism-in-tunis/

    П.П.
    В шествието са участвали всякакви тунизийци от всички политически партии, включително и от религиозните.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  31. 31 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    О една страна ген. Сиси обединява арабите от друга страна Ердоган обединява мюсюлманите. Dajjal and Mahdi !

    Ердоган вече стана застъпник на правата и на мюсюлманите в САЩ. В наскорошния случай, когато в САЩ бяха убити 3'ма мюсюлманина, Ердоган с много остър тон призова Обама да вземе отношение. Отделно се занимава и с положението на мюсюлманите в Ю.Америка....

  32. 32 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    [quote#27:"Sars Saraktos"]А и сега уж хвърлят от самолети оръжие на кюрдите, пък то пада при ИДИЛ-ските главорези. [/quote]

    Защо го правят според Вас ?

  33. 33 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    До коментар [#20] от "angevins":

    Кюрдите живеят на териториите на 4 държави, Ирак-Иран-Сирия-Турция. Арабите по принцип са против създаването на независима кюрдска държава. според тях независим Кюрдистан би бил дестабилизиращ фактор в района, нари1ат го втори Израел. Ако арабите се обединят, Кюрдистан няма да има. Само че, е невъзмоно арабите да се обединят

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  35. 35 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    [quote#34:"Никола Георгиев"]И тримата ли? [/quote]

    Това не го разбрах.

    Че кюрдите имат право а и ще създадът здрава държава съм напълно съгласна.

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  37. 37 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    До коментар [#36] от "Никола Георгиев":

    Ердоган първо се писа защитник на правата на арабите. Спомнете си Давос. В последно време се занимава усърдно с положението на мюсюлманите в Ю.Америка. Освен посещенията и речите на Ердоган, бяха изследвани мюсюлманските общества и нуждите им във всяка от страните в Ю.Америка. В Африка от години Турция разширява дейността си, а религиозният лидер Гюлен строи училища.

    Случаят в САЩ е първият случай, когато Ердоган се застъпва за американски мюсюлмани. С много остър и настоятелен тон 2 дни неспирни призоваваше Обама да вземе отношение и да защити мюсюлманите. Досега не съм го чувала да говори така на Обама!!
    А иначе гонения и дискриминация в САЩ няма и според мен. Забележете обаче, че в Америка мюсюлмани са предимно черните !

  38. 38 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#33] от "maria_":

    Да, знам. Но Турция и Ирак се считат все още за приятели на Запада. Затова питах кой е този западен политик , който ще се осмели да прекроява границите на ,,приятелски'' страни !?

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #