Психолози: Няма сигурен начин да се предотврати самоубийство на пилот

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Автопилотът не би трябвало да позволява задаване на толкова ниска височина на полета при планински терен. Това е толкоз просто и логично.

    TAKE THE RED PILL!
  2. 2 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1273 Неутрално

    Тоалетна в пилотската кабина!

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Може и да е изтрещял пилота, няма да разберем, но от това, което видях по телевизията останах с впечатление, че самолета е станал на конфети, т.е. пръснал се е във въздуха, ако беще забит, със около 800 к/ч. в планината, картинката щеше да е друга.

  4. 4 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1137 Неутрално


    Всички сме в Божите ръце.

  5. 5 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Но пък има сигурен начин да се предотврати смъртта на още 150 човека - като не се допуска пилота, дето от половин година обикаля психиатри, до самолета.

  6. 6 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 497 Весело

    [quote#2:"Шапчица"]Тоалетна в пилотската кабина![/quote]
    Памперси?

  7. 7 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2241 Неутрално

    Работата им е много стресова.Никой не е застрахован.

  8. 8 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2241 Неутрално

    До коментар [#5] от "teridan":

    Въобще не е трябвало да става летец.

  9. 9 Профил на Gligani
    Gligani
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#5:"teridan"]Но пък има сигурен начин да се предотврати смъртта на още 150 човека - като не се допуска пилота, дето от половин година обикаля психиатри, до самолета.[/quote]

    Да, но така ще му се навлезе в личното пространство на човечеца. И според действащите разпоредби същият би могъл да осъди работодателя за дискриминация заради здравословен проблем.

    Такива събития сякаш ни подсказват, че сме дали прекалено много лична свобода на хора с отговорни професии...

  10. 10 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    Пилотът е имал синдром на професионалното изчерпване (на английски: burnout ['бърн,аут]), според мен.
    От 13 г е мечтал да стане пилот, минал е през редиц свръх трудни изпити и изüитания, представял си е, че ставайки пилот светът ще легне в краката му, а девойките ще е редят на опашка...
    Реалността го настига, бушона гръмва, откача и в отчаянието и разочарованието си, си отмъщава, дърпайки в бездната 149 души.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  11. 11 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    До коментар [#8] от "hodounski":
    Въобще не е трябвало да става летец.
    .............
    Не, защо пък? Това е била метата му.
    Човекът може да е имал любовна мъка, депресия и тн.
    Никой не е имунизран срещу такива сътресения.
    Просто трябва по-чести психо-тестове, по-малко часове на летене и почивка селд това, с други думи, компаниите трябва да отделят внимание на човешкият фактор, а те изстискват пилотите като лимони, третират ги като магарета.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  12. 12 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Не знам как в Германия са допуснали такъв пилот до полети. В България, дето даже не е държава, контролът сигурно е по-строг.

  13. 13 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Жалко е, но понякога една усмивка или дребен жест на доброта може да има невероятен ефект върху хора в депресия. Не трябва да с лека ръка да определяме такива изгубени души като психопати, ненормалници и т.н., те имат преди всичко нужда от помощ.
    Бъдете по-добри с хората около себе си!

  14. 14 Профил на A.K
    A.K
    Рейтинг: 924 Разстроено

    Когато пилот иска да се самоубие е едно обаче когато с него повлича още 149 човека това си е убийство. Той добре е съзнавал че на самолета не е сам така че е добре да започнат да се назовават нещата с истинските думи.

  15. 15 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 497 Весело

    [quote#14:"A.K"]Той добре е съзнавал че на самолета не е сам[/quote]
    Май преди да се качи в самолета не е бил сам, само не знам дали го е съзнавал.

  16. 16 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 497 Весело

    [quote#13:"nodamncat"]Жалко е, но понякога една усмивка или дребен жест на доброта може да има невероятен ефект върху хора в депресия.[/quote]
    Ами да назначат в компаниите хора да се усмихват на пилотите. (само за сведение, аз съм добър човек и често се усмихвам, ако търсят кандидати... срещу 5000 евро месечно... )

  17. 17 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 978 Неутрално

    За мен първият пилот има косвена вина за случилото се.В случаят вторият пилот е бил само на няколко месеца служба.А първият пилот е човек с опит,който се явява и шеф на другият.Като по-опитен и висшестоящ е трябвало да направи всички усилия да приобщи младият мъж.Да създаде приятелски взаимоотношения,а не само служебни.След полет да седнат в заведение на по бира,да говорят за жени,футбол или каквото друго ги интересува .Изобщо да създаде такава атмосфера между двамата,че по-младият пилот да му се доверява като на втори баща и да му споделя проблемите си.Говоря от личен опит,защото като новопостъпил така съм бил приобщен от по-опитен колега а после аз така съм постъпвал с новопостъпили колеги.Ако беше така вторият пилот никога нямаше да иска да загине и човек към който е привързан.Но най-вероятно първият пилот се е правел на голямата работа,изобщо не е зачитал другият и са имали хладни взаимоотношения.В такъв случай на другият не му е пукало за него.Това се потвърждава и от факта,че когато се е върнал от тоалетната изобщо не се е опитал да разговаря с вторият пилот,а първо само е чукал ,а след това се е опитал да разбие вратата с брадва.

  18. 18 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Камикадзе, странното обаче е че, не е мюсли!

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  19. 19 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Чак и редица психолози докараха за да потвърдят версията.
    Както писах преди малко в немските авиолинии командирът на самолета си е командир, даже да иде до кенефа. Т.е. кода му за влизане е от първа инстанция.
    Много е интересно що в Ню йорк таймс първо излезе версията и след това я натаманяват.
    И в крайна сметка вторият пилот преди време е бил само в депресия. Това не е състояние,което да е кой знае колко опасно. Че то у нас всеки втори е с депресия поради икономическото си състояние.Ама не ходи да се трепе и най вече да трепе стотици други. И ако се самоубива,то е състояние на крайна депресия и нещо отгоре. А тук тоя някога имал депресия и ходел на психиатър. И сега ,години след това,когато командирът рекъл че ще ходи да пикае и хоп... върнала му се е депресията.
    Ами че той е имал 630 часа летателни досега. И командирът никога досега да не е ходил да пикае или излиза за нещо от кабината?
    И досега всеки път ,когато някой е искал да се самоубива със самолет,той го е правел с остро пикиране,а не с почти нормално снижаване.

  20. 20 Профил на Missyng Mai Kittie
    Missyng Mai Kittie
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Аз още не мога да разбера как може вратата да се заключи така при положение, че отвън има пилот, че и брадва? Не е ли по лесно да направят логически заключвания, 2 пилота вътре - може да се заключи напълно, 1 вътре - може да се заключи за всеки, но не и за 2-рия пилот. Кво е това прайвъси на хиляди метра височина, чакай малко искам да остана сам. Дори и да не го направи нарочно, а да припадне след като се заключи, нали вратата трябва да се отвори за втория пилот?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  21. 21 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1826 Гневно

    "След което обаче допълва, че темата е доста деликатна."

    Наистина много е деликатна темата. По-деликатна от сто убити.

    подпис
  22. 22 Профил на ck СУПЕР
    ck
    Рейтинг: 1619 Неутрално

    Свидетели сме на деградация на някои хора - справка Андреас Лубиц!

  23. 23 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1826 Неутрално

    Трябва да се върви в посока лайнерите да се управляват дистанционно. Компютрите грешат по-малко от хората. Освен това никой не се опитва да защитава правата на компютрите и ще си правим с компютрите всичко каквото е в интерес на сигурността.

    подпис
  24. 24 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 218 Неутрално

    [quote#20:"Missyng Mai Kittie"]Не е ли по лесно да направят логически заключвания, 2 пилота вътре - може да се заключи напълно, 1 вътре - може да се заключи за всеки, но не и за 2-рия пилот.[/quote]
    Ами не. Презумпцията е, че вероятността самолетът да бъде отвлечен е по-голяма от тази да бъде разрушен от самоубиец-пилот. Затова последната дума за това кой да влезе в кабината има този, който седи зад щурвала. Иначе е теоретически възможно терорист да вземе пилота за заложник и да го принуди да отвори вратата.

    #KOЙ номинира бокова!
  25. 25 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1826 Гневно

    До коментар [#17] от "kermit":
    "Изобщо да създаде такава атмосфера между двамата,че по-младият пилот да му се доверява като на втори баща и да му споделя проблемите си."

    Предлагаш всички пилоти да станат психолози. Но ако станат психолози, няма да им остане умствена енергия да бъдят пилоти.

    подпис
  26. 26 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 218 Неутрално

    [quote#20:"Missyng Mai Kittie"]Дори и да не го направи нарочно, а да припадне след като се заключи, нали вратата трябва да се отвори за втория пилот? [/quote]
    Заключването е само в продължение на 5 минути. След това вратата може да бъде отворена отвън с код, освен ако този вътре отново не я заключи.

    #KOЙ номинира бокова!
  27. 27 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 161 Неутрално

    До коментар [#10] от "СДС":

    Е, не вярвах, че ще се случи, но ето: 100% съм съгласен с този твой коментар. Човек се учи, докато е жив...

  28. 28 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1826 Гневно

    До коментар [#9] от "Gligani":
    "Такива събития сякаш ни подсказват, че сме дали прекалено много лична свобода на хора с отговорни професии..."

    То да са само пилотите! Всички политици, магистрати, началници на всички им пазим личното пространство.

    подпис
  29. 29 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    До коментар [#27] от "minusm":
    Еми, общо взето прочетох последните твои 50 коментара и съм съгласен с мнението ти. Не робувай на предубеждения.
    Както казват поляците:
    Само кравата не си променя мнението.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  30. 30 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    Човек с история на психическо заболяване, каквото е депресията не бива въобще да се допуска до пилотската кабина.
    И какво значи някой да се е излекувал от психическо заболяване? Значи, че има временно подобрение без да се знае кога ще е следващото обостряне на заболяването. Особено при професии с психическо натоварване, каквато е тази на летеца.

  31. 31 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 218 Неутрално

    [quote#23:"Иван К"]Трябва да се върви в посока лайнерите да се управляват дистанционно.[/quote]
    Това е напълно възможно и днес. Но има изследване, че огромна част от хората не биха пътували с автоматично (и от разстояние) направляван самолет. Съответно не се въвежда. При военните вече колко години хвъркат безпилотни самолети.

    #KOЙ номинира бокова!
  32. 32 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 161 Неутрално

    До коментар [#29] от "СДС":

    ОК, и с това съм съгласен... за кравата, промяната и мнението!

  33. 33 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Прави са психолозите.
    Да направят на пилотите отделна тоалетна вътре в пилотската кабина и да са поне трима, тъй че да не се налага да излизат или да оставят самолета на произвола на съдбата...

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  34. 34 Профил на gedk
    gedk
    Рейтинг: 199 Неутрално

    До коментар [#17] от "kermit":
    Излишна надинтерпретация на чужди отношения повлияна от личен опит.

  35. 35 Профил на Gligani
    Gligani
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#14:"A.K"]Той добре е съзнавал че на самолета не е сам така че е добре да започнат да се назовават нещата с истинските думи.[/quote]
    При психотични разстройства засегнатите се изключват от реалността и спират да осъзнават действията си. Някои някои престъпници се изкарват луди, за да отърват присъда предвид факта, че не съзнават какво вършат и съответно не могат да носят отговорност за стореното.

  36. 36 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#19] от "чобанмахала":

    последната информация е че в жилището му са намерени болнични листове, с дата ден преди полета, с диагноза че не може да лети. Ако е подозирал за това, но го е крил, вероятно е можел да бъде подведен под отговорност. Във всеки договор има клауза че работника е длъжен да уведоми раоботодателя ако има заболяване което би се отразило на работата му. А даже и да е бил честен и нищо да не е крил, пак щяха да му отнемат пилотския лиценз. Ето това се е променило.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  37. 37 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Още не всичко е казано по случая. Тоя май е приел исляма докато е отсъствал от часовете

  38. 38 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 815 Неутрално

    [quote#4:"Един препатил"]Всички сме в Божите ръце.[/quote]

    Тези точно 150 души които са убити са били в на един луд ръцете.

    Когато един смешник забавлява народа, това е комедия. Когато същият този смешни води народа - трагедия.
  39. 39 Профил на maginka
    maginka
    Рейтинг: 584 Неутрално

    определено трябва да се намери най-ефективният начин, за да се намали възмоността някой друг пилот-психопат да направи подобно нещо.

  40. 40 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 116 Неутрално

    [quote#1:"Beyond"]Автопилотът не би трябвало да позволява задаване на толкова ниска височина на полета при планински терен. Това е толкоз просто и логично.[/quote]

    До коментар [#1] от "Beyond":

    На прости хора сложните неща все прости им се виждат! Автопилотът как разбира за терена според вас? Да не е електронна игра!

  41. 41 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 116 Неутрално

    [quote#39:"maginka"]определено трябва да се намери най-ефективният начин, [/quote]

    До коментар [#39] от "maginka":

    Ми то си пише там магинка, пилота никога сам в кабината! Измислено е и се прилага в САЩ, ама в Европа чакаме поне една трагедия и тогава чак ще го приложат.

  42. 42 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 116 Неутрално

    [quote#23:"Иван К"]Трябва да се върви в посока лайнерите да се управляват дистанционно.[/quote]

    До коментар [#28] от "Иван К":

    Не знам защо са ти натряскали минуси, но и аз това си мислех. Поне като почне да се държи странно самолета да има начин за овъррайд от земята като дроните.

  43. 43 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    "...кой може 100% да прогнозира поведението на човешко същество?"

    За съжаление е точно така.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  44. 44 Профил на maginka
    maginka
    Рейтинг: 584 Неутрално

    До коментар [#41] от "yoankata":

    ами каква е гаранцията,че психопата пилот няма да навреди на останалия с него и да направи това, което е решил. не знам може би трябва да измислят нещо с карти-чипове за пилотите. тоест врататапак да се затваря,за да няма достъп външни лица,но екипажа да име нещо като карти за достъп.

  45. 45 Профил на Ivan Philipov
    Ivan Philipov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#19] от "чобанмахала":

    тоест?

  46. 46 Профил на Ivan Philipov
    Ivan Philipov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#20] от "Missyng Mai Kittie":

    доколкото се разбра от инфото, отвън пилотът отключва, но този отвътре има някакво кратко време, в което да забрани влизането. Така, ако терорист с пистолет настоява да влезе, този отвътре пречи. А ако на този вътре му е лошо, след някакви секунди ще може да се влезе (така че да има време да се спаси ситуацията). Нелоша система, която години наред е работила, но ето, че и на нея и се намира пробойна.

  47. 47 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 815 Неутрално

    А дали не е възможно да е припаднал или нещо друго подобно.

  48. 48 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#47] от "waterfall":как ще е припаднал, като веднага е започнал да манипулира автопилота да слезе на морското равнище през силуета на Алпите. Пристъп на суицидна депресия е най-вероятният убиец ....Подобно поведение само в психиатриите може да се овладее - чувал съм, че се е стигало до закопчаване към леглата...

  49. 49 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 116 Неутрално

    [quote#48:"Nikolai Tsekov"]Подобно поведение само в психиатриите може да се овладее - чувал съм, че се е стигало до закопчаване към леглата... [/quote]

    До коментар [#48] от "Nikolai Tsekov":

    Ако се налага закопчаване за легло значи не е точно овладяване...

  50. 50 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#44] от "maginka":

    [quote#44:"maginka"]ами каква е гаранцията,че психопата пилот няма да навреди на останалия с него и да направи това, което е решил. [/quote]

    Какво значи навреди и за каква гаранция говорите? Както е видно от този случай чакал е да излезе колегата. Ако почнат да се боричкат нали ще могат да се задействат дистрес сигналите или да се поиска помощ от пътниците и стуардите? С какво ще му навреди като не могат да внасят на борда ножове, пистолети и прочее.

    [quote#44:"maginka"]не знам може би трябва да измислят нещо с карти-чипове за пилотите. тоест врататапак да се затваря,за да няма достъп външни лица,но екипажа да име нещо като карти за достъп.[/quote]

    Не по е врат ами по шия - да не е код ами карти?? Що са безмислици.

  51. 51 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 724 Неутрално

    Това е истината.

  52. 52 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#36] от "DareDebil": Няколко дена им трябваше да намерят "болничните" листове. Сега сигурно търсят доктора,дето да се съгласи,че ги е издал, щото тоя е ходил на частно на преглед. Щото ако си беше ползвал служебната осигуравка при плащането в кабинета ,вече щяхме да знаем за това не от "хартиения" болничен, а от тяхната здравна каса.И като е толкова зле,че чак ще се убива,ще ходи да се преглежда? А колегата му нищо не разбрал,докато ни излязъл от кабината,а разследващите сред тия шумове разбраха за равномерното му дишане,когато е ходел напред назад 8 минути и е заключвал вратата. Че тоя значи и излъгал медицинските лица преди полета, колегата си и след това изведнъж се е депресирал. И то как? Вместо да забие самолета направо надолу, той го е направил в режим на аварийно снижаване, да не би да се стреснат хората че ще умрат.
    Хайде с тия.

  53. 53 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#49] от "yoankata":ми ако не ги закопчаят единствено сопа по главата остава...това също овладяване ли го наричаш? Е, слагат им сигурно инжекции, ама на пилот можеш ли да сложиш приспивателно при полет?

  54. 54 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#44] от "maginka":имаше такъв случай - пилот напада двамата си колеги с лост, но макар и окървавени и с разбити глави двамата го преборват и успяват да приземят....

  55. 55 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 116 Неутрално

    [quote#53:"Nikolai Tsekov"]До коментар [#49] от "yoankata":ми ако не ги закопчаят единствено сопа по главата остава...това също овладяване ли го наричаш? [/quote]

    До коментар [#53] от "Nikolai Tsekov":

    Нито едното, нито другото е овладяване, това имах предвид, не е ли очевидно. Овладяване би било ако може да се излекуват или да са на хапчета и да живеят нормално, не закпчани!!!

  56. 56 Профил на blancpain
    blancpain
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#18] от "klatikurti":

    Расист и глупак, интересна комбинация.

  57. 57 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#52] от "чобанмахала":

    явно си прозрял през плоските скалъпени лъжи на властите и пресата, та всичко ти е ясно. Освен че въобще не е ставал от мястото си, защото вратата се заключва от приборното табло, с копче, не с резе.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  58. 58 Профил на zaphod
    zaphod
    Рейтинг: 225 Неутрално

    "психолози предупреждават, че няма сигурен метод да бъде предотвратено повторение на подобна трагедия"

    Нали на психотестовете разчитаме, че до професията пилот на граждански самолет ще бъдат допускани хора, които ще направят всичко възможно за да ни закарат от точката на излитане до точката на кацане. Както са го написали излиза, че всеки път като влизаме в самолет трябва да имаме едно на ум, че в пилотската кабина може би има и камикадзе.

  59. 59 Профил на pomnesht
    pomnesht
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#45] от "ungeheuer":
    До коментар [#46] от "ungeheuer":

    Оставете го този махленски овчар е неспасяем и така ангажиран политически че най добре е да не му се обръща внимание.
    Относно вратата, тя е конструирана така че отвън не може да се отвори само ако съзнателно пилота от вътре противодейства.
    Точно заради терористична заплаха.
    Знам това защото от 1975 година работя в авиацията не съм пилот а техник и от 1992г работя и на А320.
    Въпросът с психическото състояние на пилотите е много особен и според мен статията добре е отразила състоянието на нещата.
    Преди години (1988г.) при една акция в Скопие. Тогава бяхме с Ту154 и се получи подобен срив с един също втори пилот казваше се Румен забравил съм фамилията, който беше минал всички психо тестове. Екипажът разбра че нещо става с това момче защото бяхме на акция и летяха в продължение на дълго време едни и същи хора, а освен това и след полета пак бяхме заедно. Докато в нормална обстановка летят различни хора с него и след полета всеки в дома си.
    Аз мисля че най важно е да не остава сам такъв човек и не че този който е с него ще прилага сила а просто психологическата обстановка е друга в кокпита.

  60. 60 Профил на pomnesht
    pomnesht
    Рейтинг: 761 Неутрално

    [quote#20:"Missyng Mai Kittie"]з още не мога да разбера как може вратата да се заключи така при положение, че отвън има пилот, че и брадва?[/quote]
    За брадвата не съм съгласен че е била на разположение на пилота отвън, защото след 11.09.2001-ва излезе заповед брадвата да се съхранява в кокпита за да не могат терористи да я позват.
    А колкото до вратата е изключено да бъде разбита даже и с брадва, защото тя е бронирана и е проектирана да издържа и на изстрели.

  61. 61 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#59] от "pomnesht":


    [quote#59:"pomnesht"]казваше се Румен [/quote]

    Руцо го познавам и знам поради какви причини е бил толкова разтроен 1988....Не ми се говори затова.Причината е съвсем друга няма връзка с летене а с един приятел който бе в затвора
    и на Руцу му се печеше яйце на гъз@.....

  62. 62 Профил на pomnesht
    pomnesht
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#61] от "the_fat":

    Сгрешил съм става дума за 1998г летяхме за "Авиоимпекс" и след това го срещах момчето в София на следващата година наистина не беше добре.

  63. 63 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#17:"kermit"]Изобщо да създаде такава атмосфера между двамата,че по-младият пилот да му се доверява като на втори баща и да му споделя проблемите си.[/quote]
    Никой служител няма подобни задължения, а и не е редно. Да не говорим, че за германец подобно поведение би било чудо невиждано.
    Капитанът си е бил ок, въпросът е как са допуснали психичноболен да управлява самолет, и то по време на болнични.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #