Луфтханза въвежда правилото за двама души в самолетната кабина при полет

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Дано по-бързо да въведат това правило,но с правилните хора!

    Tony
  2. 2 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 860 Неутрално

    ... кой шА бъде Фтория у кабината... т'ва значи ли, че веке шА има трима пилоти в екипажа или шА има назначен бодигард. Той к'ва квалификация трЕбе да има...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  3. 3 Профил на Константин
    Константин
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#2] от "ДЗВЕР":

    Главният стюард. А иначе при България Ер мисля че отдавна си го има това правило.

  4. 4 Профил на biba_jaba
    biba_jaba
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До няколко години човешкият фактор вероятно ще бъде премахнат , а самолетите ще се управляат от земята.

    Пребиваването в социалните мрежи от служебния компютър е по-голяма заплаха за капитализма от пролетарска революция.
  5. 5 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Абе направете целия самальот една голема кабина и всички вътре, кво си играете на дребно...

  6. 6 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 122 Любопитно

    Луфтханза въвежда правилото за двама души в самолетната кабина при полет
    ............................................

    Правилото компанията да не се интересува от психиатричния статус на пилотите си остава ли?

  7. 7 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 122 Неутрално

    До коментар [#2] от "ДЗВЕР":

    Треа да има квалификация на "Пасажер 57" - Черен, бръснат нула номер и влизат в самолета през носовата стойка на колесника... А, и да не забравя - гърми на месо и на поразия

  8. 8 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 860 Неутрално

    [quote#3:"Константин"]Главният стюард. А иначе при България Ер мисля че отдавна си го има това правило. [/quote]
    ... т'ва го знам... Попитах, щот' в "контекста" на проблема, дали главния стюард е "квалифициран" да проследи к'ви ги врЪши пилота, освен да сА гледат с подозрение един-друг.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  9. 9 Профил на biba_jaba
    biba_jaba
    Рейтинг: 860 Весело

    До коментар [#7] от "Волният Ибрик":

    м'чи и ся има ваздушни шерифи,
    мъ съ толкова тайни,
    че сами себе си не откриват в случай на нужда.

    Пребиваването в социалните мрежи от служебния компютър е по-голяма заплаха за капитализма от пролетарска революция.
  10. 10 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#3] от "Константин":

    Има много неща, които не харесвам при България Еър, но наистина винаги, като е излизал пилот от кабинката, е влизала стюардеса - поне, когато аз съм пътувал.

  11. 11 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 841 Неутрално

    [quote#10:"kamenpavlov"]но наистина винаги, като е излизал пилот от кабинката, е влизала стюардеса [/quote]
    Или, може би, като е влизала стюардеса е излизал един от пилотите?

  12. 12 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    След като загинаха 150 човека.

  13. 13 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 763 Неутрално

    Не съм запознат със степента на обучението на старшата стюардеса с пилотската професия,но ако вземем този последния случай-дали ще може да разбере какво прави пилота с автопилота и какви параметри на полета му задава.

  14. 14 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 860 Неутрално

    След дъжд - качулка...

  15. 15 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#6] от "nenad": Авиокомпанията ,която и да е изисква един пилот да има EASA 1st class medical certificate, издаден от съответният лицензиран лекар или комисия. Той е оторизираното лице, което определя твоето здравно (вкл. психическо) здраве и годността ти да пилотираш.

  16. 16 Профил на Missyng Mai Kittie
    Missyng Mai Kittie
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Така е по-добре, поне няма да се самоубиват от мъка като има 1 стюардеса при тях

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  17. 17 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#13] от "chicago514": Тук не става въпрос да разбира от пилотиране, а точно да натисне копчето за отваряне на заклучената врата на кокпита или да попречи на пилота да държи бутона за зклучено положение на вратата.

  18. 18 Профил на brusuev
    brusuev
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#4] от "biba_jaba":


    [quote#4:"biba_jaba"]

    До няколко години човешкият фактор вероятно ще бъде премахнат , а самолетите ще се управляат от земята. [/quote]

    Чудно ми е защо само минуси има този коментар, явно умствения капацитет на четящите не е много голям. Наистина това е най-логичното нещо. След като в днешно време фаталните инциденти със самолети се дължат 90% на човешки грешки, какво по-логично и страшно има ако полетите се контролират изцяло от компютри!!! Колкото и фантастично да звучи, предполагам че до 10-20 години професията пилот ще изчезне и всички полети ще се контролират от компютри + оператори от земята. Това го има дори днес, но само с военните безпилотни самолети! Сега някои умници ще кажат, че така може самолет да бъде "хакнат", ами сигурно сега може, но след 10-20 години ще има непробиваеми системи.

  19. 19 Профил на alieng
    alieng
    Рейтинг: 409 Неутрално

    закривай! и без това само стачкуват, а и както се видя никакъв контрол над пилотите.

  20. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#11] от "yavooor":

    [quote#11:"yavooor"]Или, може би, като е влизала стюардеса е излизал един от пилотите?[/quote]

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  21. 21 Профил на ръмжо
    ръмжо
    Рейтинг: 860 Неутрално

    Тия правила нищо не променят. Ако единия пилот е решил да "приземи" самолета ще намери начин да неутрализира другия. Просто се иска по стриктен контрол за това кой може и кога може да е пилот, и то не само на приемните изпити. Но и да няма заспиващи от преумора пилоти като в щатите.

  22. 22 Профил на Chernomorski СУПЕР
    Chernomorski
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Подир дъжд-качулка! - това е реакцията на компанията. Че се изложиха е повече от ясно. Сега трябва да се разбере Андреас по какви причини е бил допуснат да лети - дали от прекомерна толерантност или става дума за други лични взаимоотношения.

  23. 23 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 638 Неутрално

    [quote#4:"biba_jaba"]До няколко години човешкият фактор вероятно ще бъде премахнат , а самолетите ще се управляат от земята. [/quote]

    Тогава на ИД и Алкайда, няма да им се налага да крадат самолети. Хакерите им ще ги забиват в небостъргачите от компютъра си в кухнята.

  24. 24 Профил на Василева
    Василева
    Рейтинг: 237 Неутрално

    България Ер има въведено такова правило, а защо други чакат първо да стане инцидент и после да правят промени. Поне и ние да сме в нещо по-напред от другите.

  25. 25 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Всяка система измислена от човек може да бъде хакната, въпроса е цената за успех т.е. дали си струва парите, времето и риска при неуспех. В тоя ред на мисли дали компютър ще управлява автономно самолета, дали пилот на земята или на борда, риска някой луд на хакне системата ще го има, до като политиката за кадрите, стреса на работното място и мотивацията е неадекватна. И 10 човека да сложат в пилотската кабина, достатъчно мотивиран психопат пак ще разбие самолет, щом са го пуснали вътре. И вместо да правят вътрешни звена за сигурност, да въведат механизми за работа с хората, не проформа, а работещи, и сериозен контрол на психипрофилите.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  26. 26 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 466 Неутрално

    По-важното е да знаят дали екипажът получава факсове от космоса.

  27. 27 Профил на brusuev
    brusuev
    Рейтинг: 237 Неутрално



    До коментар [#23] от "dombi":

    А ето го умника, за който предвих в пост 18 .
    Ако беше толкова лесно и сега хакерите щяха да си контролират дроните на американците и да ги насочват към белия дом както са си заредени с ракетите!
    За момента технологиите не са напреднали толкова за безпилотни полети за граджанската авиация и то най-вече в посока сигурност. Технически съм сигурен че и днес може да се направи безпилотен граждански самолет.
    Като гледате как напреднаха технологиите само за 20-30 години, си представете след 20-30 години всичко ще е изкуствен интелект - коли, самолети, влакове. И днес има много метросистеми без машинисти - пример: метрото в Дубай, линия 14 в Париж и много други. Спомням си преди години имаше подобен инцидент в някакво метро - машиниста на пълна газ нарочно се беше забил на края на линията и имаше доста жертви.


  28. 28 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    И 5 души да влязат в кабината, 100 % сигурност никой не може да осигури. Щом става дума за техника и човешки фактор, инциденти ще стават, дано само да са изключително рядко.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  29. 29 Профил на brusuev
    brusuev
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#25] от "z_zafirov":

    Съгласен съм. Никога няма 100% сигурност за нищо. И двама пилоти да са, ако единия реши ще вкара някакъв спрей с приспиващ газ, ако не стане с газ, ще дебне да се падне с някой слаботелесен пилот и ще го удуши с голи ръце. Нико и за нищо няма 100% сигурност.

  30. 30 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Ако беше полет на израелска компания, въоръженият таен охранител на борда може би щеше да успее да отвори вратата на кабината.

  31. 31 Профил на Хитрата Сврака
    Хитрата Сврака
    Рейтинг: 2468 Любопитно

    [quote#4:"biba_jaba"]До няколко години човешкият фактор вероятно ще бъде премахнат , а самолетите ще се управляат от земята. [/quote]

    Глупости, никой няма да иска да се качи на такъв самолет! Друго си е когато пилотите са си сложили главата в торбата! Освен това пилотите са най-нужни именно при аварийни ситуации, иначе през повечето време самолетът е на автопилот.

    Искам да видя как ще стане това над средата на Атлантика (или Тихия океан)! Ще кажеш - със сателити. Ама е ужасно скъпо, почти никоя авиокомпания не иска да плаща тия зверски цени! А и какво правим при слънчева буря която блокира сателитните комуникации??

    СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!
  32. 32 Профил на Хитрата Сврака
    Хитрата Сврака
    Рейтинг: 2468 Неутрално

    [quote#10:"kamenpavlov"]винаги, като е излизал пилот от кабинката, е влизала стюардеса[/quote]

    ...да ухажва другия пилот Най-малкото, да го разсейва и обърква Много кофти идея!!!

    СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!
  33. 33 Профил на Хитрата Сврака
    Хитрата Сврака
    Рейтинг: 2468 Неутрално

    [quote#10:"kamenpavlov"]винаги, като е излизал пилот от кабинката, е влизала стюардеса[/quote]

    И тия двамцата ако решат да се заключат насаме за по-продължително... Утиди коня у ряката!!!

    СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!
  34. 34 Профил на Хитрата Сврака
    Хитрата Сврака
    Рейтинг: 2468 Неутрално

    [quote#13:"chicago514"]Не съм запознат със степента на обучението на старшата стюардеса с пилотската професия,но ако вземем този последния случай-дали ще може да разбере какво прави пилота с автопилота и какви параметри на полета му задава.[/quote]

    Надали, но можеше да отключи вратата и с главния пилот да надвият оня куку и да поемат контрол над самолета.

    СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!
  35. 35 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    Значи ако единият от двамата пилоти страда от прикрито раздвояване на личността,
    пасажерите ще бъдат летени от трима.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  36. 36 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 810 Весело

    До коментар [#3] от "Константин":
    [quote#3:"Константин"]А иначе при България Ер мисля че отдавна си го има това правило.[/quote]

    Правят си "тройка" със стюардесата.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  37. 37 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 810 Разстроено

    След дъжд - качулка!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  38. 38 Профил на Хитрата Сврака
    Хитрата Сврака
    Рейтинг: 2468 Неутрално

    [quote#18:"bbrusev"]какво по-логично и страшно има ако полетите се контролират изцяло от компютри!!![/quote]

    Не разбираш от психология! Никой няма да се качи на такъв самолет! Аз лично нямам никаква вяра на компютри, програмисти, хакери и вируси! И на имейли дето ти казват "цъкни тука" (под какъвто и да било благовиден предлог)! Пилотите си залагат живота всеки път като полетят със самолет, на това разчитаме пътниците - че имат инстинкт за самосъхранение, семейства и приятели при които искат да се приберат живи и здрави!

    СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!
  39. 39 Профил на Хитрата Сврака
    Хитрата Сврака
    Рейтинг: 2468 Неутрално

    [quote#27:"bbrusev"]Ако беше толкова лесно и сега хакерите щяха да си контролират дроните на американците и да ги насочват към белия дом както са си заредени с ракетите! [/quote]

    Ама ти ИЗОБЩО не си в час! Че нали Иран прихвана комуникацията на американски стелт дрон с руска машина за радиоелектронна борба, и го приземи почти без повреди?!

    А дроновете нямат толкова гориво в резервоарите, че да прелетят от Близкия изток чак до Щатите! Сега ги учат да презареждат във въздуха от самолети-цистерни, ама най-вероятно цистерната няма да го чака над Западна Европа!

    СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!
  40. 40 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    След дъжд качулка!
    В България го имаме от 2001г.!

  41. 41 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#13] от "chicago514":

    Не!

  42. 42 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#38] от "Хитрата сврака - с двата крака!":

    Аз не бих се качил на самолет управляван от сапиенс ако имаше управлявани от компютър.

    И не съм само аз. Не бих се учудил ако в рамките на моя живот само спортните самолети се управляват от бъгавите въглеродни блобове известни като сапиенс. И разбира се имат компютърно ограничение на периметър на летене и ако го нарушат компютър поема управлението БЕЗ възможност за override.

    Сапиенсите сме толко ненадеждни, че е цяло чудо как въобще авиацията като цяло е МНОГО надеждна. Всъщност не е чудо - повечето неща в полет така или иначе се управляват от компютър

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  43. 43 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Ето къде била точната статия. Луфтханза не е взела мерки по психиатрична линия, но взе мерки да регламентира ходенето по нужда. Аз за какво ви говоря от самото начало, че не обръщате никакво внимание на излизането до клозета на първия пилот и цялата вина хвърляте на откачения.А хората от авиокомпанията разбраха коя е най-голямата заплаха за самолетите- нерегламентираното и безразборно ходене по нужда, без спазване на правила и процесуални действия. Сега вече ще се уточни точно реда и процедурата и ритуалът при изпращане на първия пилот с въпросната мисия.

  44. 44 Профил на brusuev
    brusuev
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#30:"bawarec"]

    Ако беше полет на израелска компания, въоръженият таен охранител на борда може би щеше да успее да отвори вратата на кабината. [/quote]

    По тази тъпа логика все някога при хилядите полети на ден, все някой от хилядите тайни охранители ще изкука и ще застреля пилотите и ще разбие самолета!!!!

  45. 45 Профил на brusuev
    brusuev
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#39:"Хитрата сврака - с двата крака!"]Ама ти ИЗОБЩО не си в час! Че нали Иран прихвана комуникацията на американски стелт дрон с руска машина за радиоелектронна борба, и го приземи почти без повреди?! [/quote]


    Признавам си не съм в час и този случай не го знам. Ще се образовам.. Аз все пак говоря за период след 10-20 години.

    И както си пиша и гледам репортаж по тв7 точно по темата за безпилотен самолет за граджанска авиация.

  46. 46 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Мой приятел работи на франкфуртското летище и мисли, че стачката на пилотите на Луфтханза, които са с годишна заплата от 150.000€ е неправилна. Germanwings е "евтината" дъщерна авиокомпания.
    Главният пилот е бил в тоалетната по време на инцидента, която е извън пилотската кабина. Тогава трябва някой друг да е там, което е критично при евтините аеролинии, поради намаленият до минимум нужен персонал, за да се спестят максимално разходи. Заради 1€ поскъпване на самолетният билет едва ли някой ще се възпротиви.

    И аз бях планирал да летя до Барселона, за ден два. Засега кратка почивка, тепърва в Малорка

    Es muß Geld fließen!
  47. 47 Профил на profesionalist
    profesionalist
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Ne se znae koi e bil psihoto.Pa moze tozi koito e izlezal do kenefa toi da e psihoto.Udu6il s vratovraskata kolegata si.Sled tova napusnal kabinata kato postavil bravata da se zaklu4i vratata sled nego I oti6al do kenefa.Abe varianti mnogo.Da si opravat bravite na vratata za da moze personala pri nuzda da vleze pri pilotite.

  48. 48 Профил на bdon4eva
    bdon4eva
    Рейтинг: 122 Неутрално

    До коментар [#39] от "Хитрата сврака - с двата крака!":

    Точно този дрон е оставен контролирано да бъде прихванат. Както и Сноудън не е изненада - подавана му е информация, която не свърши никаква работа на Путлер и сега се чуди какво да го прави.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #