За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
др. Иванов
Рейтинг: 886 НеутралноЗа съжаление в Германия е така, набуташ пари на който трябва трябва и кеф ти пилот, кеф ти митничар, а с повече и канцлер може да станеш.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноЕвентуален проблем със зрението, дори да не е бил псохоматичен, допринася за стреса, параноята и напрежението. Лубиц може да е очаквал този проблем да прекрати кариерата му, а е имал амбиции да лети на дълги полети с Луфтханза. Отделно и психологическите/психиатрични проблеми.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ebeneezer Goode
Рейтинг: 748 НеутралноИнформацията поднесена по този начин на прави чест на медиите.
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't"На този фон излизат информации" (от къде?)
"съобщи разследващ" (кой точно, то и аз мога да съм разселдващ)
"източници, запознати с разследването" ...
"По-рано днес германският в. "Билд" съобщи" ами по-добре цитирайте наш "Труд", по-голяма тежест ще има.
Суттринта си казах, че според мен вероятността това (с ко-пилота) да е вярно е около 80%. Мисля да го намаля на 60%. Да видим ще проължават ли с очернянето на човек, дето не може да се защити. Ако ще да е бил тотален перко - ами някой в Джърмануингс е проспал нещо - процедурите им, регламентите им и т.н.
paf
Рейтинг: 830 НеутралноЧета и не мога да повярвам на непрофесионализма на екипите от съответните авиокомпании, които дават допуски за летене на пилотите. Защо няма специализирани комисии в лечебните заведения за летателния състав, които да са под контрол на авиокомпаниите?! Нима се разчита само на съзнанието на пилота?
Ebeneezer Goode
Рейтинг: 748 НеутралноДо коментар [#1] от "др. Иванов":
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn'tОт колко време живеете в Германия, геносе Иванов, че сте така запознат?
Grizacha ot Razgrad
Рейтинг: 561 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "др. Иванов":
ХА,нещо сте заблуден,това не е БГ.
Nacho Libre
Рейтинг: 616 НеутралноСнимката отгоре малко ме съмнява.
Homo ludens sumОще не са огласили имената на загиналите и вече паметна плоча....
Аз ли греша или Дневник ни взима за ....2,5
ПАВЛА
Рейтинг: 1391 НеутралноНенормалник затри сто и петдесет невинни. А близките им дори няма да има кого да обвинят.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.ПАВЛА
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#7] от "Nacho Libre":
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Плочата просто огласява трагедията. Аз не виждам имена.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Гарван
Рейтинг: 790 НеутралноДо коментар [#1] от "др. Иванов": Камераде Иванов географията не ви е силната страна. Дай на Изток.
Жълти павета
Рейтинг: 685 НеутралноДо коментар [#5] от "ebeneezer":
"Че съм умен - умен съм, но защо съм толкова красив?! Сигурно, защото съм скромен, а скромността краси човека." "Карлсон, който живее на покрива"Школата за манипулация, която Иванич е завършил, не изисква нито присъствие, нито особени познания по темата.
Цели се максимален ефект с минимум усилия.
Аз съм му дал титлата доктор по манипулация. Сега го повишавам в Академик.
Иванич, не се мъчи да ми благодариш, приемам и така благодарностите ти.
Академик д-р Иванов не звучи лошо, нали?
др. Иванов
Рейтинг: 886 НеутралноИзвинявайте, ама нещо не разбрах! Този пилот, който си е бил чисто ку-ку и нямал право да ходи по улицата без придружител германец, работещ в немска авиокомпания ли е бил или непалец, работещ в бутанска?
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!xmm
Рейтинг: 774 ЛюбопитноНе мисля,че само върху неговите проблеми трябва да се набляга.
Но ми е интересна "лекарската тайна" докъде се простира - ако е имал сериозни проблеми,не трябва ли поне работодателите да са уведомени?
Че то при нас се издава медицинско - годен/негоден?
focus_123
Рейтинг: 118 Весело[quote#1:"др. Иванов"]ф ти пилот, кеф ти митничар, а с повече и канцлер може да станеш.Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй![/quote]
Нещо си се объркАл, точно в Германия това няма как да се случи, тия практики са популярни доста по на Изток!
Апропо ти жив ли се , бе човек?!Къде изчезна?!Решихме, че си станал доброволец в Домбас и те мислехме тука!Е сполай ти!
Боб Яхния
Рейтинг: 540 Неутрално[quote#0:"статията"]...не е установено някакво драматично събитие в живота на Лубиц, като любовен разрив или професионален проблем, което би могло да обясни целенасочени действия за унищожаване на самолета,...
"...от сутрин до вечер шкембенце яж,/ за всичко дава кураж..." (братя Кулинови)Все още не е намерена втората черна кутия, която е регистрирала техническите данни за полета в последните минути преди катастрофата...[/quote]
М-да, щом не става с "шерше-ла-фам", да продължават с "шерше-ла-кутия"...
[quote#1:"др. Иванов"]в Германия е така[/quote]
Германия такава-онакава, ама шеф на Тотал не е пречукала заради алкохолно опиянение...
baizuo
Рейтинг: 794 Весело[quote#5:"ebeneezer"]От колко време живеете в Германия, геносе Иванов, че сте така запознат?
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"[/quote]
Геносето Иванофф е форумната аналогия на кварталния фатмак.
Или още по-точно - прототип на някой герой на Вешим.
Не е толкова тъп, че да яде доматите с колците, но и не е толкова умен, за да живее както трябва.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Nacho Libre
Рейтинг: 616 НеутралноПо повод мой коментар 7 - 9525-airbus-a320-crash-in-french-alps-kills-150-ab oard-1.3006701
Homo ludens sumВеднага бързам да се извиня и на Дневник и на публиката (без иванов) -
Действително такава мемориална плоча вече е поставена в близост до мястото на катастрофата.
http://www.cbc.ca/news/world/germanwings-flight-4u
Грешката беше моя а не на Дневник.
Един препатил
Рейтинг: 1144 Неутрално"...ген. Жан-Пиер Мишел съобщи, цитиран от агенция "Франс прес", че личността на втория пилот е сериозна, но не е единствената следа..."
Така е, генерале, не е единствената, но пък е най-жълто-скандалната и изглежда това се харесва на публиката не само у нас.
Ebeneezer Goode
Рейтинг: 748 НеутралноДо коментар [#13] от "др. Иванов":
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn'tГлупости говорите Иванов. Както винаги, де.
Ако изобщо е бил болен, то не е било обществено достояние. Може дори самият той да не е бил наясно от какво страда.
Казах по рано - системите за откриване на такива състояния не са сработили.
От друга страна - пилотите и те са хора, има права, чувства, личен живот, и можете да сте сигурни, че както професионалните им организации, така и като цяло законът в Германия се стремят максимално тези права да бъдат спазвани, а личното пространство да не бъде нарушавано.
Накрая, един пример за разрешено "следене" на персонала: правилата на фирмата в която работя ме задължават да взема поне 2 седмици непрекъснат отпуск в годината, през която би трябвало да нямам достъп до компютърните системи. Предполага се, че ако съм направил някаква манипулация, тези 2 седмици трябва да са достатъчни тя да бъде открита.
Това работи за нашия бранш. Не знам какви са правилата при пилотите ...
Ebeneezer Goode
Рейтинг: 748 НеутралноДо коментар [#14] от "xmm":
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn'tНе ми е известна практика, при която лекуващ лекар или болнично заведение трябва да уведомява работодател за заболяване. Това може да се превърне в лоша практика за изнудване на работниците и те да се страхуват да посешават лекарите.
Задължение на работодателя е да провежда необходимият контрол, че персоналът е пригоден да изпълнява задълженията си - медицински и психо тестове, обучение, инструктаж и т.н.
xmm
Рейтинг: 774 НеутралноДо коментар [#22] от "ebeneezer":
Ние имаме СТМ,те дали имат?
Но не можеш да ме убедиш,че всеки сульо и пульо може да отиде и да стане пилот.
Ebeneezer Goode
Рейтинг: 748 НеутралноДо коментар [#23] от "xmm":
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't[quote#23:"xmm"]всеки сульо и пульо може да отиде и да стане пилот.[/quote]
Къде съм твърдял такова нещо? Казах - задъжение на работодателя е да контролира.
Искаш да учиш за пилот - минаваш тестове.
Искаш да работиш като пилот - минаваш тестове.
Не става ясно ... минаваш ли тестове в последствие?
townboy
Рейтинг: 506 НеутралноНаскоро писах на шега, че Луфтханза трябва да наеме пилоти българи. Явно идеята не е толкова лоша все пак предвид какви са германците. Случаят с този немски пилот разби мита за немската перфектност.
Too much цензура Баце.gogo63
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#1] от "др. Иванов":
Абе с пилота има доста неизяснени неща, но и твоята, другарю, не е лесна ....
v_l
Рейтинг: 615 НеутралноДобре дееее ... убедихме се, че човека е бил крив. Ай стига толкова. Верно вече ще си помисля, че някой много упорито се стреми да няма и капка съмнение, че вината е бил 99.9% в пилота. Демек, че почва да намирисва вече, че някой се опитва да скрие нещо ...
Музар
Рейтинг: 1391 Неутрално[quote#21:"ebeneezer"]Може дори самият той да не е бил наясно от какво страда.[/quote]
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдАКО нещата отиват към психосоматични проблеми със зрението, те не се откриват лесно, а още по-трудно се регистрират при годишни прегледи.
Интересното (новото) е, че се допускат и технически проблеми.
[quote#0:"Статията"]Той не изключва хипотезата за неволна грешка или техническа повреда.[/quote]
Става все по-заплетено. Дано до края на десетилетието разберем поне нещо относително стабилно.
Излежда проблемът е дълбок и ако бъде изяснен ще е от полза за предотвратяване на подобни бъдещи трагедии.
Жалко за загиналите хора, включително втория пилот.
Теодор Иванов
Рейтинг: 8 НеутралноИма нещо гнило в тази котастрофа,което не се споменава официално.
ajjadahhdjkwaterborn
Рейтинг: 229 ВеселоДо коментар [#1] от "др. Иванов":
)))))
Ето това е абсолютна новост за мен след 15 години! Бихте ли споделили как точно става, защото, човек никога не знае. Очевидно тука пропускаме много възможности да просперираме по-лесно и по-бързо
Майндърбайндър
Рейтинг: 1000 ГневноНаравно с хълцането и овлажняването по всичко немско,се промъква и някаква съпричастност към откачалката. Така де,как авиокомпаниите да се намесват в личния живот на пилотите си.Ами ако се разстроят и се скарат с приятелката си.Е,убило момчето 149 човека,ще платят.Утре,ако друга откачалка пожелае да кара самолет,ще трябва да ѝ разрешат,че може да ги осъди за дискриминация.
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.dimko
Рейтинг: 775 НеутралноДо коментар [#3] от "ebeneezer":
Източник на хибридки за доразвиване от "първа ръка", този път не е Ройтерс, а "Ню Йорк таймс" - осъществява се целево въздействие, за формиране и управление на световното обществено мнение ...
znaesht
Рейтинг: 277 Неутрално[quote#7:"Nacho Libre"]
Снимката отгоре малко ме съмнява.
Още не са огласили имената на загиналите и вече паметна плоча....
Аз ли греша или Дневник ни взима за ....2,5 [/quote]
Къде виждаш проблем!? Имената не се съобщават по етически причини. Още в началото беше заявено, че това може да стане само след установяването на контакт с всички близки на загиналите. Абсолютно нормална практика. В различните страни при разни обстоятелства си има свои правила в това отношение, които може да се отличават. На паметната плоча, има само лаконичен надпис -".... В памет на жертвите на самолетната катастрофа, дата...."Какво не ти харесва и каква е вината на Дневник... ?! или просто да се изкажем...
zaphod
Рейтинг: 229 Неутрално"По думите му на този етап от разследването не е установено някакво драматично събитие в живота на Лубиц, като любовен разрив или професионален проблем, което би могло да обясни целенасочени действия за унищожаване на самолета"
Все повече започвам да си мисля, че Луфтханза си измиват ръцете приписвайки вина на човек, който вече не може да се защити. Мисля си, че проблемът предизвикал катастрофата на самолета е някъде другаде, но едва ли някога ще ни бъде позволено да разберем каква е, най-вероятно истината е съвсем нелицеприятна и доста грозна за да бъде официално оповестена.
znaesht
Рейтинг: 277 Неутрално[quote#32:"dimko"]Ню Йорк таймс" - осъществява се целево въздействие, за формиране и управление на световното обществено мнение ... [/quote]
Много си прост бе човек! Наял си се с някакви клишете и ги възпроизвеждаш ни в клин, ни в ръкав. Сам поне разбираш ли какво искаш да кажеш!?
waterborn
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#23] от "xmm":
прав сте, не може.
познавам български пилоти и българската система за обучение на пилоти.
познавам много немски пилоти и немската система отвътре (в момента се обучавам за пилот).
това което със сигурност може да се каже е че системите за обучение в много отношения са различни. това, което не може да се твърди, е че едната система произвежда по добри пилоти, че всички български пилоти са по-добри от всички немски, както не може да се твърди че всички немски пилоти са по-добри от всички български.
за да може един пилот в Германия да стигне изобщо до симулатора на граждански самолет му трябват толкова безкрайно много летателни часове на долните класове машини и е тестван толкова брутално и толкова безкрайно често на всяко ниво, че техническа неспособност е практически нереалистична. Тези 600 летателни часа, които се цитират, са реалните му 600 летателни часа като пилот в действие на А320. Което означава няколко десетки хиляди на симулатор на А320 и на други класове машини преди това.
няколко коментара много точно уцелиха проблема: типична праволинейност и перфекционизъм, мечтата му да лети, планиране и организиране на целия му живот така че той да протече точно, само и единствено в тази кариера, без план Б, натоварен с психози и бърн аут от преработване за да е най добрия, за да няма никой друг пред него....и новината, че всичко това приключва и е било напразно и той нищо не може да направи по въпроса.....
waterborn
Рейтинг: 229 ВеселоДо коментар [#17] от "dgd":
made my day!!!
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноВсичко това е трябвало да се знае преди да му поверят да управлява самолет.Сега е след дъжд качулка.
angeles
Рейтинг: 875 НеутралноЗалко за пътниците,бог да ги прости.Ма като чета постингите на Др.Иванов,и най вече на отговарящите му се смея на глас.Да сте живи и здрави всичките и усобено др.Иванич,че без него форумът е скучен хе хеее.
waterborn
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#38] от "rosiraycheva50._":
ако коментара Ви се отнася до заключението на моя: права сте. И ако е методически възможно, сигурно щеше да се прави.
Но ако при Вас на интервю се появи млад кандидат за работа с изключително технически познания и постижения в обучението си, абсолютно мотивиран и концентриран да бъде най-добрия, да е в най-добрата физизеска форма (за което тича и маратон) и Ввсячески демонстрира, че единственото за което мечтае е да бъде най добрия Ви кадър, едва ли първата Ви реакция ще е да се усъмните в психиката му.... Това, в което съм убедена. е че след точи случай, авиокомпаниите ще се замислят как да направят разликата и вероятно ще го направят токова бързо, колкото промениха правилата за минимум два члена на екипажа в пилотската кабина през цялото време на полета (в Луфтханза и Джърмънуингс това се случи във същия ден, в който френските следователи изразиха за пръв път съмнение, че катастрофата е предизвикана от пилота, възползвайки се от това че е оставен без наблюдение....колкото и абсурдно да звучи фразата "пилота е оставен без наблюдение"...)
петро
Рейтинг: 775 НеутралноНе знам. Не е лесно да забиеш самолет в планината колкото и да си имал здравни проблеми от това естество. Трябва съвсем да изпаднеш в някакъв транс, както при промитите мозъци на джихадистите от нападението в Ню Йорк, а това си мисля, че в този случай го е нямало.
Или може би не ми се иска да е така.
Трудно е за приемане.
Ужасно е!
Надежда
Рейтинг: 1600 НеутралноФакт е, че немските закони и голяма немска компания са допуснали две огромни грешки:
1. Разрешили са пилот да остава сам в кабината.
2. Забранили са на работодателя достъпа до медицинския картон на служител отговарящ за стотици животи.
Какво има повече да го усукваме?
Martin
Рейтинг: 645 НеутралноЗа мен, истинските виновни са психиатрите, които са го лекували. Да знам историята с "това са лични данни" и т.н. Но той не е работил във счетоводна кантора. Самият факт, че лекарите са му казвали, че не може да работи, а той е продължил да ходи на работа (късайки болничния си лист); и те са знаели това и не са се обадили във фирмата..може легално да не може да им се търси вина, но морално погледнато са истинските виновни.
"We need men who can dream of things that never were." - John F. KennedyНикой не знае какво е било в главата на това момче..колко тежко го е преживявал, колко е бил депресиран и т.н. Това не го прави по-малко човек..не го прави лош човек, но заради тази депресия е направил това ужасно нещо. Той е имал нужда от помощ и лекарите, които са го лекували е трябвало да се свържат с фирмата и да го спрат от работа.
Въпреки ужасният акт, няма как да видим психично болен за какъвто и луд акт да е извършил. За мен истинските виновни са лекарите, които не са се свързали с компанията, за да го спрат от работа и да започнат активно лечение.
Уточнител
Рейтинг: 316 НеутралноВСЪЩНОСТ ГЛАВНИТЕ ПРЕСТЪПНИЦИ са тези, които са допуснали да има нормативни докумени, забраняващи достъпа до здравния статус н апилотите от страна на надзорните органи от въздухоплавателните компании и регулаторните агенции. Нещо, което съществува само в Европа, май.
истината е по-важна от честта на Великая РоссияArcher
Рейтинг: 891 Неутрално[quote#36:"waterborn"]организиране на целия му живот така че той да протече точно[/quote]
Idiots doing idiot things, because they’re idiots.Точно! Нещата, които правиш са малко или много като като крака на един стол - ако са много, си психически стабилен, ако е само едно или две и в един момент се "свърши" с тях - падаш и то отвисоко. Имам познати, които не са "блеснали" в нито една област - вършат доста неща, имат хобита, но не са изпълнали в нито едно от тях. Емоционално стабилни са. Единия примерно риташе футбол, прецака си коляното, футбола не му беше голяма част от живота и си продължи с другите неща. Хората, които се вманиачават само и само и само в едно нещо са най-лабилните, които познавам. Добре е ( дори задължително ) човек да се стреми да напредва и израства в нещо, стига да не го обсеби до степен да го погълне. Защото ако в един момент на това нещо му дойде края, остава без нищо.
Уточнител
Рейтинг: 316 НеутралноЗатова сега всички престъпници и съучастници, гузно мълчат или предлагат отвличащи хипотези, като бавят топката, с цел печелене на време и отшумяване на случая.
, да мислят и говорят правилно (разбирай "еднакво"
, мъжете и жените трябва да са абсолютно равни (разбирай "еднакви", т.е двата пола са отживелица - трябвало да бъдат 3,5,8 ...).
истината е по-важна от честта на Великая РоссияТова са всички онези политици и еврочиновници, свързани с левичарите и политкоректорите, които ни учат, че всичко трябва да е позволено, всеки може да върши това, което му диктува етноса, религията и сексуалната ориентация, като всички трябва да са равни (разбирай "еднакви"
С други думи humani generis го чака съдбата на тези 150 пътници...
Ilia Iliev
Рейтинг: 595 ЛюбопитноДо коментар [#22] от "ebeneezer":
Това си е нормалната практика- работодателя да определя реда за медицинските прегледи.
Но тук има много смущаващи неща .
Френските власти разледват ,а резултатите ги публикуват в Ню Йорк , още преди да е свършило разледването.
И подхвърляния за втория пилот.
Бил психясъл!
Имал здравословни проблеми.
Казал на бившата си приятелка нещо си.
Обаче нищо не се е доказало!
Ами за какво ще нищим истината , като ни подхвърлят фалшивки!
Ilia Iliev
Рейтинг: 595 ВеселоДо коментар [#44] от "Уточнител":
Ами за правилата на фирмата да определя медицински прегледи за служителите си !
Това да не е забранено от закона!
А едва ли германска фирма ще е пренебрегала този контрол!
Има проблеми ,но са на друго място.
Тук ,както обикновено ни посочват вероятностите, които и сами си ги знаеме.
Ilia Iliev
Рейтинг: 595 ВеселоВижте ,всеки използва случая с катастрофата ,за да реализира лични интереси.
Руснаците- неуспешни опити на НАТО съсъ супер оръжие.
Полша- да спечели с поддръжката германското снисхождение към цените на газът.
САЩ- рекламират училищито си за пилоти и разбира се съпричастност към бизнес партнюрите.
ЕС - да мотивира ново въвеждане на контрола на личността от държавната система!
.......
А Б-я само гледа и се лута в противоречивите становища, както винаги показваме не ориентираност!
Уточнител
Рейтинг: 316 НеутралноВъпрос:
истината е по-важна от честта на Великая Россия"Защо няма специализирани комисии в лечебните заведения за летателния състав, които да са под контрол на авиокомпаниите?!"
Отговор:
"Защото има абсолютна лекарска тайна"
Закон! Колкото и да е невероятно.З атова и въпросът се предъвква, защото са гузни, някои сега се усещат, че тезите на политкоректорите са си чисто престъпление: не може правата на личността да стоят над обществената безопасност - това са правата на убиеца, да лишава от живот, когото си пожелае (при това безнаказано). Между другото - политкоректорите мултикултуралисти* вече проповядват ползата от инцеста, а в недалечно бъдеще - и педофилията.
Уточнител
Рейтинг: 316 Неутрално...политкоректорите мултикултуралисти*
истината е по-важна от честта на Великая Россия__________________________
* епигоните на Маркузе/Маркюс - известият късен ревизионист на марксизма от 60-те година на Двайсети век
Valya Doncheva
Рейтинг: 174 Неутрално[quote#4:"paf"]Нима се разчита само на съзнанието на пилота?[/quote]
Да, дали пък не са чели наскоро "Параграф 22"?
Отде иначе такова пълно съвпадение?
Valya Doncheva
Рейтинг: 174 Неутрално[quote#13:"др. Иванов"]... чисто ку-ку и нямал право да ходи по улицата без придружител германец, работещ в немска авиокомпания ли е бил ...?[/quote]
Дойчланд не е това, което беше.
Тарасион
Рейтинг: 163 РазстроеноДа попитам всички, прехласващи се по прелестите на тоталния контрол... ми оти ручАхме жабетата и се борѝхме срещу комунизма? Да си бяхме останали там, то ДС добре ни контролираше... и кътните зъби ни знаеше. Сега с новите технологии направо и без агенти да ни следят директно всичко щеше да пристига в Първо Главно... Всичко мога да разбера, но как човек може да иска собственото си лишаване от достойнство, ей това не мож го разбра нивгаш! Как може да има толкова тъпи хора да вярват, че с тотален контрол ще им е по-сигурно? Ами няма, единственото сигурно ще е, че, знаейки проблемите ви, държавният апарат заедно с корпорациите ще ви манипулира, както си иска, и ще живеете във вечен страх! Разберете, че не прекалено малкото, а прекалено многото контрол сега доведоха пилота Андреас до отчаяние и лудост, която приключи с огромната трагедия и 150 погубени човешки живота...
bogdan.filov
Рейтинг: 229 НеутралноБа, дрОгаря Иванов не бил толкова тъп, че да не яде доматите с колците??? Те комунистите са точно толкова тъпи, че и краставиците ги ядат жълти, щото са узрели ! А най обичат червено цвекло щото таваришчите в мАсква го нагъват с борша !!!!То в Европа само животните ядат цвекло де. Та и в Матушката така ....
vangelov.v
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#27] от "v_l":
До коментар [#29] от "Теодор Иванов":
Както винаги понеже България е пример за всичко, а ние българите много ги разбираме нещата. Големи специалисти сме по всичко и това ни дава основание да се съмняваме във всичко.
И кое точно ви съмнява господа? Времето за което се събра пъзела, ами хората работят денонощно, защото е от изключително значение. Вие не може да си представите как е устроено обществото там. Бъдете сигурни, че ще се стигне до най-малкият детайл,ще се направят съответните изводи и това повече няма да не се повтори. Вие не може да осъзнаете, че с трагедия от такъв мащаб, там никой не би си помислил и не би имал интерес да скрие истината.
miroslavb
Рейтинг: 229 НеутралноЕто я и хипотезата за героя на ИД. Оригинала е немски, но не гарантирам за надеждност. erman-news-germanwings-airbus-co-pilot-was-muslim- convert/
http://www.thegatewaypundit.com/2015/03/breaking-g
Публикувано през m.dnevnik.bg
DeepBlue
Рейтинг: 452 ВеселоАйде стига.Пилота бил виновен ,психолозите били виновни .
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.Не ! Американците отново са виновни.
Министерство обороны РФ сообщает сегодня, что донесения Северного флота показывают, что сбитый вчера на юге Франции боинг авиакомпании Germanwings (рейс 4U 9525) стал «прямым результатом» неудачного испытания ВВС США своей Высокоэнергетической системы жидкостного лазера (High Energy Liquid Laser Area Defense System (HELLADS)), пытавшегося сбить МБР (межконтинентальную баллистическую ракету), но вместо этого разрушившего этот гражданский авиалайнер, убив 150 человек на его борту.
k_
Рейтинг: 905 НеутралноТова дето слънцето светело в очите на пилота на хеликоптера и прекратили търсенето на втората черна кутия е добро.
Дневник верно май препечатва от европейски медии специализирани в обработването на най-долните нива на матряла.
Ал Бънди
Рейтинг: 727 НеутралноИмам усещането, че повечето хора в този форум имат ужасно наивни представи за професията пилот. Реалността е, че в повечето случаи изискванията за здравословното състояние не са с нищо по сериозни от изискванията към шофьорите на автобуси. Всеки завършил средно образование може да се яви на курсове за пилот и бързо да стане пилот в гражданската авиация. Вече няма дори изисквания да се лети много с по малки самолети, защото управлението на големите самолети е по скоро управление на компютър, а не майсторство да летиш на ръчно управление.
др. Иванов
Рейтинг: 886 Неутрално[quote#53:"gogaroga"]Дойчланд не е това, което беше. [/quote]
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Дойчланд винаги е била едно и също - воденичен камък на шията на Европа, виновен за 90% от конфликтите на континента.
Те имаха някакъв просперитет само след краткото управление на великите сили, 45 години, малко по инерция след това и сега отново са по стария път.
doneva_a
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#28:"Музар - Аз съм Капитал, Дневник, Икономедия!"]АКО нещата отиват към психосоматични проблеми със зрението, те не се откриват лесно, а още по-трудно се регистрират при годишни прегледи. [/quote]
"Цар Самоил во Скопје за 1,5 милиони евра, а во Софија за 50 000 евра и свети!"Обаче, ако има съмнение за психосоматичен произход на даден физиологичен проблем, то тогава трябва да се търси много, ама много сериозен стресов психологическо-емоционален фактор. което съответно би могло да означава тежко психологическо (или психиатрично) състояние. При рискова и високоотговорна професия като пилот евентуалното зключение "психосоматиичен произход" не би следвало да е задоволително. Ако разбира се, всички тези работи са истина.
Valya Doncheva
Рейтинг: 174 Неутрално[quote#52:"gogaroga"] ...дали пък не са чели наскоро "Параграф 22? [/quote]
Защо сте насвяткали минуси, сладури мои? В романа Catch 22 на Хелър изискванията за нормалност на пилота са точно такива. В това се състои самият параграф + условията за прилагането му. Книгата е точно толкова мъдра, колкото забавна. Авиокатастрофата не е, разбира се, тя е точно толкова нелепа, колкото кошмарна. Съболезнования на близките.
schleimer
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#1] от "др. Иванов":
Бъркаш Германия с Русия, пич.
Nacho Libre
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#33] от "znaesht":
Homo ludens sum[quote#33:"znaesht"]Къде виждаш проблем!? [/quote]
[quote#33:"znaesht"]Какво не ти харесва и каква е вината на Дневник... ?! или просто да се изкажем... [/quote]
Изказахме се,сгрешихме и се извинихме на публиката (без иванов).
Nacho Libre
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#61] от "др. Иванов":
Homo ludens sum[quote#61:"др. Иванов"]Дойчланд винаги е била едно и също - воденичен камък на шията на Европа[/quote]
Така ли?Що?
[quote#61:"др. Иванов"] и сега отново са по стария път.[/quote]
Зер пак искат да запалят фитиля ли,иванов?Не думай!
ddemi
Рейтинг: 174 НеутралноВ малките градове на Германия лъха повече на провинциализъм и по-малко на професионализъм. Оттам нататък немската машина работи рационално. Вярно е, че бивш немски канцлер Шрьодер работи за Кремъл, все едно е Михов или Сидеров. Вярно е, че в разгара на кризата между Гърция и Германия немски журналист разпали войната със снимка обработена с фотошоп, как гръцки министър на финансите показва среден пръст на Германия и както в медиите на Пеевски за фалшифициран документ не последваха никакви санкции. В немската авиация отдавна зрее недодолство и с този нещастен инцидент като циреят се спука. Проблемът на Германия е консерватизмът, не корупцията, както написа другарА иванов. Трябва да се случи нещо апокалиптично в Германия за да започне промяна.
др. Иванов
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#66] от "Nacho Libre":
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Питаш на информация за едни сгради в които се чете, ако запомниш, казват се библиотеки, отиваш там, има едни неща от листи, наричат се книги и четеш€ Ако не можеш да четеш отиваш с баба си или майка си, те са учили при Тодор Велики и са образовани.
Почваш от древната история, до сега, и разбираш за какво иде реч.
Уточнител
Рейтинг: 316 НеутралноOmnium malorum stultitia est mater
Уточнител
Рейтинг: 316 НеутралноВъпрос:
истината е по-важна от честта на Великая Россия"Защо няма специализирани комисии в лечебните заведения за летателния състав, които да са под контрол на авиокомпаниите?!"
Отговор:
"Защото има абсолютна лекарска тайна"
Закон! Колкото и да е невероятно.З атова и въпросът се предъвква, защото са гузни, някои сега се усещат, че тезите на политкоректорите са си чисто престъпление: не може правата на личността да стоят над обществената безопасност - това са правата на убиеца, да лишава от живот, когото си пожелае (при това безнаказано). Между другото - политкоректорите мултикултуралисти* вече проповядват ползата от инцеста, а в недалечно бъдеще - и педофилията.
__________________________
* епигоните на Маркузе/Маркюс - известият късен ревизионист на марксизма от 60-те година на Двайсети век
гошо
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#11] от "Гарван":
гошоизвинявай че ти помръква идеала ,ама какво друго да си мислиш за тия днешните германци Пилота ,хем луд ,хем кьорав ,хем едвам завършил /това според техните вестници де /Да не се окаже че и с придружител е трябвало да се движи /пак според техните новини /
Гарван
Рейтинг: 790 НеутралноДо коментар [#71] от "гошо": Дъртичък съм веке за идеали, не че и преди съм имал кой знае какви. Сега чух, че бил и кьорав. Утре сигурно ще му намерят и инвалидната книжка. Вече докато не намерят ФДР-а и комисията излезе със становище, на нищо не вярвам. А днешните германци са като всички млади хора - готини.
Valya Doncheva
Рейтинг: 174 Неутрално[quote#71:"гошо"]Пилота ,хем луд ,хем кьорав ,хем едвам завършил ...[/quote]
И това на двайсет и няколко!
znaesht
Рейтинг: 277 НеутралноДо коментар [#65] от "Nacho Libre":
Тогава извинявай и от мен....