За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Втора цетка
Рейтинг: 861 ЛюбопитноЖалко за Луфтханза, вече е компрометирана компания...
Това е Ъпсурт, мене ме нема във целата схема...socialen
Рейтинг: 61 НеутралноКел файда.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgНадежда
Рейтинг: 1550 НеутралноПрехвалените немци .....
Коте
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#1] от "LocoMondo":
[quote#1:"LocoMondo"]Жалко за Луфтханза, вече е компрометирана компания...[/quote]
За това казват, че законите в авиацията са написани с кръв!
xmm
Рейтинг: 747 НеутралноНе знаех,че има и "европейски регулатор".
Защо не си е свършил работата?
hodounski
Рейтинг: 2176 НеутралноБюрокрация се казва болестта на съвременните държави. Всеки гледа да му мине работното време и да прехвърли отговорността другиму.
chicago514
Рейтинг: 711 НеутралноДо коментар [#4] от "Fist":
Не само в авиацията.В транспорта като цяло.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1363 НеутралноНемците са първите които не спазват никакви правила ! От 3 месеца новото гръцко правителство поиска от Германия предаването на гръцки граждани (някои и с немско поданство) учатвали в мащабни корупционни сделки (според немското правосъдие) с гръцки политици,за да бъдат съдени в Гърция.Отговор за сега няма ! Иначе лесно немците обвиняват другите страни за корупция,виновните обаче ги пазят като очите си !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Николай Теллалов
Рейтинг: 640 НеутралноО, да изразяват безпокойство чиновниците го умеят... Барем по-звучно да го бяха ИЗРАЗИЛИ, а то - само за да могат днес да изровят една бумага, за да си прикрият с нея задниците: въй, ние не сме виновни, изразявахме безпокойство...
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратМамка ви паразитна бюрократска.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Emergen-C
Рейтинг: 214 НеутралноЛуфтханза доста го закъсаха... но, типично по немски, има снишаване. Не виждам оставки и поемане на отговорност. Всички са целите у бело и гледат като пръднали зайци. В Япония щеше вече да има няколко ритуални самоубийства.
#KOЙ номинира бокова!Emergen-C
Рейтинг: 214 Неутрално"Лубиц е информирал шефовете си, че страда от голяма депресия. "
#KOЙ номинира бокова!Major depression на български се превежда "тежка" а не "голяма" депресия....
голяма, голяма, колко да е голяма...
Коле Гурлеф
Рейтинг: 503 НеутралноСлед дъжд качулка.
Великата Тексаска правда сочи верният път,на младата българска демокрация.Geoimg
Рейтинг: 381 Разстроено[quote#1:"LocoMondo"]Жалко за Луфтханза, вече е компрометирана компания... [/quote]
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!Се е САМОкомпрометирала !?
Алф
Рейтинг: 954 НеутралноЛошо, толкова години безупречно функциониране, а сега
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.wanderer
Рейтинг: 2574 Весело[quote#11:"Emergen-C"]голяма, голяма, колко да е голяма... [/quote]
Толкова голяма, че не е включена в списъка на Европейската агенция по авиационна безопасност.
Да не би Нюйорк Таймс да са намерили рецептите, с които са изписвани лекарствата антидепресанти? Дори и аптеката, която ги е предоставила, и болницата, в която е бил под наблюдение, опс лечение.
wanderer
Рейтинг: 2574 Любопитно[quote#10:"Emergen-C"]Не виждам оставки и поемане на отговорност. [/quote]
Да не би Луфтханза да е конструирала Аербъс-а!?
Танас
Рейтинг: 1341 НеутралноЛошо.
Цацарoff - Оставка ! >:-)deutschwagen
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#16] от "wanderer":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Какво общо има конструирането на Еърбуса?
deutschwagen
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#8] от "EREBUS":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Вие си платете първо заемите, че биете страни от третия свят по дългови кризи и фалити.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#16] от "wanderer":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando[quote#16:"wanderer"]Да не би Луфтханза да е конструирала Аербъс-а!? [/quote]
И American Airlines не беше контруирала Ербъса от 12 ноември 2001-ва (ако не бъркам датата), който при излитане от международното летище в Ню Йорк катастрофира и загиват 260 пътници и членове на екипажа.
Причината.
Грешно обучение на американските пилоти за пилотиране на Ербъс.
redemption
Рейтинг: 221 НеутралноВъв вашата редакция още ли не сте разбрали, че човекът на снимката не е вторият пилот на самолета, а швейцарец, който носи същото име?
wanderer
Рейтинг: 2574 Неутрално[quote#18:"deutschwagen"]Какво общо има конструирането на Еърбуса?[/quote]
_Germanwings:_Veche_vidyano?
Доколкото зная, сензорите и датчиците минават към конструкцията на Еърбуса, а не в медицинския картон на пилота.
Все още не е завършено разследването и не са дадени отговори на всички хипотези за катастрофата.
Остава да ми кажеш, че не знаеш за полет 4U9525, ей тук http://www.webcafe.bg/id_862803119_Katastrofata_na
Lemmy
Рейтинг: 861 НеутралноХа-ха-ха-ха! Размърдаха задници тлъстите еврочиновници. Ма знаем ве, знаем. Предупреждавали сте още преди Лубето да се роди, че и десетилетие по-рано. Да се невидеше и евробюрокрация противна.
deutschwagen
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#22] от "wanderer":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Отново не знаеш какви глупости дрънкаш. Първо, не, датчиците не се правят от Еърбъс (това по твоята логика), а от други компании. Второ, инцидентът на Луфханза няма нищо общо с катастрофата на Джърмануингс. Но трябват малко елементарни знания по авиация за да го разбереш. Никой експерт не сравнява двата инцидента и няма такава дискусия на професионално ниво. Цитираш общи медии и таблоди, които не са специализирани по темата. Трето, считай разследването за приключило относно техническата експертиза и причината за катастрофата. Ама няма как да не се намерят няколко укници, които да повтарят глупости без да имат елементарни познания по темата.
Emergen-C
Рейтинг: 214 Неутрално[quote#24:"deutschwagen"]Отново не знаеш какви глупости дрънкаш. [/quote]
#KOЙ номинира бокова!Значи от тролофабриката в ленинград са спуснали опорната точка, че Ербъсът е имал някакъв ужасен технически проблем, който, ако се разкрие, ще фалира компанията и чрез нея цялата европейска икономика. За това му се плаща, да поддържа тази теза. Не си хаби усилията да спориш - няма да престане, иначе ще си загуби работата.
Nazlim S
Рейтинг: 549 НеутралноThe co-pilot terrorizes his crew and the passengers of that particular flight, therefore he rightfully deserves the title A Terrorist.
Look up the definition for A Terrorist, if you disagree on the subject.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#22] от "wanderer":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoМен обаче трудно ще обориш.
Катастрофата на Ербъса в щатите от ноември 2001-ва е резултат от пилотска грешка, но всъщност не на пилота, а на обучението му. Тренажора не е бил съобразен с изискванията за управление на Ербъс.
Причината тогава е влизане в струя на друг самолет (може би), но не пряко е причина.
Рязките движения на опашката от пилота, които довеждат до откъсване на вертикалното кормило и катастрофа всъщност са по американските правила за дейстивие. Може за Боинг да не важат, но за Ербъс се оказва, че важат. Научиха го това в Америка по трудният начин. 260 загинали в самолета и на земята, защото пада в жилищен квартал.