Русия протестира срещу демонтиране на военен паметник в Полша

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (154)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 887 Неутрално

    Много му пука на някой за вряскането на русия.

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 887 Неутрално

    Нацистите и рашистите си поделиха Полша през ВСВ. Паметник на съветски военачалник в Полша е равносилен на паметник на Хитлер.

    The best way to predict the future is to invent it.
  3. 3 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Чудо голямо.
    Да им вдигнат цената на газа с 5% и са квит.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  4. 4 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 645 Неутрално

    Ех как искам да получим и ние една протестна нота от Маматарашата... за демонтажа на Моча....

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  5. 5 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Време му е и на МОЧА!

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2302 Неутрално

    И аз протестирам срещу паметника на Съветската армия!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  8. 7 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#3] от "Саранди Говедаров":

    Да им вдигнат цената на газа с 5% и са квит.
    -----------------------------------
    Ще вдигнат ама насън..
    Полша си е диверсифицирана откъм доставчици.

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  9. 9 Профил на deymus СУПЕР
    deymus
    Рейтинг: 256 Неутрално

    Точно така, истината трябва да се знае, а фалшивите идоли да се свалят.

  10. 10 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Управата на всеки един град има право да решава какви паметници ще има. Това трудно се разбира от поданиците на Путин. Но такъв е редът в Европа, за разлика от този в Рашистан...

  11. 11 Профил на DeepBlue
    DeepBlue
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Кметът на града заяви, че по този начин символично отбелязват 17 септември – датата, на която през 1939г. Червената армия нахлува в Полша от изток и окупира половината държава съгласно тайните договорености от Пакта "Молотов-Рибентроп".

    Премахнат ре паметник на съюзник на Хитлер.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  12. 12 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Тия па, някаква шляхта ги разстроила. Ми да ги освободят отново и да си дигнат нов паметник. В крайна сметка руските паметници са най-паметните паметници по всички земни кълбета.

  13. 13 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Руснаците милиони хора демонтираха от живота, сега не дават да им демонтират паметниците на ония техни "демонтажници".
    До кога смятат да се бъркат във вътрешните работи на суверенни държави?
    То бива наглост, ама руската е номер едно!

  14. 14 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2822 Весело

    Путинска Русия - единствената защитница

    на МОЛОТОВ - РИБЕНТРОПСКИЯ ФАШИЗЪМ

    ха - хааааааааааа......

  15. 15 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    Йорданке, гледаш ми моме Фандъково? Гледаш ли? Ама то с членове на клуба на русофилите за кмет, нема как да стане тая работа.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  16. 16 Профил на gnomusminimus
    gnomusminimus
    Рейтинг: 229 Весело

    До коментар [#2] от "EU defender":

    '... Паметник на съветски военачалник в Полша е равносилен на паметник на Хитлер ...'
    +++

    бих добавил - равностоен на паметник на хитлер в израел

  17. 17 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Ето че имало начин да се демонтират съветски военни паметници..които не са докрай еднозначни ..значи и нашия Червен Колос в центъра на София може да се демонтира..стига да има желание !

  18. 18 Профил на ASTYLE
    ASTYLE
    Рейтинг: 362 Неутрално

    Не знам защо още се изживяват като незаобиколим фактор на световната сцена, като им е отредена второстепенна роля.

    EU now have 1 GB empty space
  19. 19 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Сега очаквам чугуните да кажат, че пактът Молотов-Рибентроп е американска пропаганда, матушката никога не си е поделяла територии с Хитлер, а Сталин е най-великият борец срещу фашизма и освободител на нациите.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  20. 20 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Като видях името се замислих и проверих
    украинец и сега русия се бори за паметника на украинец в Полша
    още имат имперски остатъци да оставят украинците и поляците да се разбират

  21. 21 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    До коментар [#19] от "majorman":

    Че те си го казват. В училище да не би да си го учил така?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  22. 22 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#3] от "Саранди Говедаров":

    "Да им вдигнат цената на газа с 5% и са квит"

    Като им вдигнат цената на Газа с 5% ще стане половината от тази, която България ви плаща.

  23. 23 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Абе болшевиците що не реваха така за историята когато взривиха хиляди църкви ! Църквите не бяха ли история ! Взриривха хиляди църкви и манастири, някои на стотици години с безценни стенописи.
    Параклиса на Цар Борис с тленните му останки не беше ли история !

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  24. 24 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 893 Неутрално

    МОЧА в София, унижава България с несъразмерното ръстово превъзходство на съветския войник вдигнал оръжие в ръка, който е повече около метър по-висок от българското петоколонно семейство продажници, които го следват, за да заемат посочените им властови позиции и от простотия и алчност го правят най-безсрамно.

    ДЕМОНТАЖЪТ Е НАЛОЖИТЕЛЕН!

  25. 25 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Всички паметници на съветски "герои-убийци" трябва да бъдат демонтирани и претопени.

    Русия като си обича убийците, да си прибира барелефите и да си кичи с тях картонените танкове!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  26. 26 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Всички паметници на съветски "герои-убийци" трябва да бъдат демонтирани и претопени.

    Русия като си обича убийците, да си прибира барелефите и да си кичи с тях картонените танкове!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  27. 27 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#3:"Саранди Говедаров"]Чудо голямо.
    Да им вдигнат цената на газа с 5% и са квит.[/quote]

    Ми да я вдигат ! Ама нещо като гледам с каква скорост се разсъхнаха патоците за Турция и Китай не знам дали накрая няма да си я пият.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  28. 28 Профил на DeepBlue
    DeepBlue
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Иван Данилович Черняховский родился в селе Оксанино Уманского уезда Киевской губернии .

    Аха украинец .

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  29. 29 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Айде азиатците да си протестират в Азия и да не се месят в работите на Европа.

    Марс е изконна Американска територия!
  30. 30 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#20:"1001"]Като видях името се замислих и проверих
    украинец и сега русия се бори за паметника на украинец в Полша
    още имат имперски остатъци да оставят украинците и поляците да се разбират [/quote]

    Не е украинец, а советский человек. Това е особена форма на живата материя.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Фашизмът се завръща в Европа! Тази година съюзниците на СССР във ВСВ и цяла западна Европа дадоха индикации да се разбере, че не се радват особено на победата над Хитлер. 70 години се преструваха!

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.
  33. 33 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 886 Весело

    Браво! Поляците пак са с едни гърди пред нашите рублофили. Всички съветски паметници в музеите! МОЧА също. Именно затова уважавам поляците, защото имат национално достойнство.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  34. 34 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 887 Неутрално

    [quote#20:"1001"]сега русия се бори за паметника на украинец в Полша[/quote]

    Още по-голяма наглост!!!!

    The best way to predict the future is to invent it.
  35. 35 Профил на Neophyte Believer
    Neophyte Believer
    Рейтинг: 118 Весело

    До коментар [#30] от "Ian Smith": балама, едно от последните неща, поради което поляците мразят руснаците е 1939...

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Ами имат основания за демонтаж.
    Още повече, че решението за това е прието още в края на януари миналата година.
    Генералът превзема Вилнюс с помощта на партизаните от Армия Крайова, след което изненадващо арестува командирите им и разоръжава бойците. Някой ще каже, че "само е изпълнявал заповеди" (Черняховский е от поколението сталински любимци, издигнали се във военната йерархия в периода на свирепите чистки на армията току преди войната), но нали после съветските прокурори на Нюрбергския процес настояваха да изключат подобно обяснение от смекчаващи вината обстоятелства?
    Паметникът му във Вилнюс също е премахнат, и то отдавна.
    Пък и останките му, също отдавна са препогребани в московско гробище.

    И да не забравяме също факта, че Червената армия стои пасивна, докато германците смазват Варшавското въстание и сриват града почти до основи.

    Днешната политика на Кремъл е тази, която мотивира поляците да не искат да търпят в страната си военни паметници на армия, която ги е окупирала два пъти, всеки път под предлог, че ги "освобождава".

    Забележителното е, че редица опозиционни организации в Русия проявиха разбиране към демонтажа, докато официалната власт фучи и съска, понеже й развенчават красиво лустросаните митове за войната.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  38. 38 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3485 Любопитно

    А МОЧА кога?

    I 💜 Leka Borislavovna
  39. 39 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 452 Неутрално

    До коментар [#23] от "Ian Smith":

    нещо си се объркал не са Болшевиките а местните им креатури комунисти. в Русия ат 42 г. никой не бута църквата по нареждане на Сталин все пак завършил е Семинария, а и се сетих и началник щаба им е завършил Семинарията
    Абе духовните училища явно правят военачалници те затова и талибаните си вземат Афганистан сега

  40. 40 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 284 Любопитно

    До коментар [#14] от "Hawaii":


    А, бе доколкото си спомням, преди десетина дена, по повод освобождението на България от фашизма, много разпалено ни убеждавахте, че фашизъм е немало.
    Днес пък - имало??
    Странно. Човек почва да си мисли некои работи...

  41. 41 Профил на tikwuniiii
    tikwuniiii
    Рейтинг: 498 Неутрално

    А какво ли биха казали на БГ посланик, ако демонтираме
    паметника на "съветската армия - освободителка"

  42. 42 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 465 Весело

    Да де,пък Полша си го премести.
    Паметника де.

  43. 43 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 284 Любопитно

    До коментар [#36] от "EU defender":

    А, бе много им любими на некои, тез концлагери...

  44. 44 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 452 Неутрално

    До коментар [#30] от "Ian Smith":

    аз какво казах че е тъпо и безмислено от страна на Русия, показва болни имперски амбиции. украинците не си го пазят русия да ги защитава защо

  45. 45 Профил на gnomusminimus
    gnomusminimus
    Рейтинг: 229 Неутрално

    кат става дума за паметници - някой да знае защо все още руските паметници в БГ не са взривени? след ВСВ, руснаците избиха интелигенцията ни @%$№&* майката на страната ни с марионетно правителство от крадци на кашкавал. и затова си издигнаха паметници. нека всеки който иска руските паметници да стоят на местата си да сложи (-) на този пост.

  46. 46 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 672 Неутрално

    ""Паметта за историята е това, което отличава хората от животните", каза говорителката, известна с провокативните си изявления."

    Това е точно така поляците помнят Червената армия като агресор поне два пъти /пакта молотов - Рибентроп и 1945/
    Да не говорим, че руската армия е участвала и в трите подялби на Полша /заедно с германия и Австроугария/. Така че няма как да ги радват подобни паметници
    Дали ще доживея да се махнат и паметниците на съветската армия и в България

  47. 47 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 94 Неутрално

    "Паметта за историята е това, което отличава хората от животните"

    Права е рашката. Поляците няма да забравят не само Молотов-Рибентроп. Няма да забравят и Катинската гора и избитите десетки хиляди полски офицери. Няма да забравят и Варшавското въстание, когато Червената армия спира настъплението си в покрайнините на Варшава, за да даде възможност на нацистите да избият варшавяни.

  48. 48 Профил на Божикравов
    Божикравов
    Рейтинг: 727 Неутрално

    От всички източноевропейски страни, минали под съветския ботуш, точно към нас Русия има най-малкото основание да вряка при демонтаж на паметници и подобни, защото единствените загинали военнослужещи у нас са няколко бандита, наказани от собствените си командири.

    СВОБОДНИЯТ СЕ СТРЕМИ КЪМ СЪВЪРШЕНСТВО, ПОРОБЕНИЯТ - КЪМ СВОБОДА, А РОДЕНИЯТ РОБ - ДА СИ ИЗБИРА ГОСПОДАРЯ.
  49. 49 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3485 Неутрално

    До коментар [#40] от "ЛЪЖЕПРОРОК ИЛИЯ":

    В България не е имало фашизъм. Фашизма го измислихте вие, за да може да убивате по-богатите от вас чрез "народния" съд.

    I 💜 Leka Borislavovna
  50. 50 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3485 Неутрално

    Ако Вили Ликов декларира, че ще махне МОЧА, гласувам за него!

    I 💜 Leka Borislavovna
  51. 51 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Браво на поляците,а ние досега освен Мавзолея на Г.Димитров и паметника на Ленин,където днес е статуята на София,нищо!
    И до ден днешен чувам възрастни хора да си казват в метрото или в трамвая да си говорят нависоко/те дори недочуват/,ще слезем на площад Ленин????

    Tony
  52. 52 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 284 Любопитно

    До коментар [#48] от "Божикравов":
    Да, бе, да
    Те пристигнаха тук да ни освободят / съгласувано с Чърчил и Рузвелт - наши застъпници/ от фашизма, пътувайки в спални вагони....

  53. 53 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 664 Неутрално

    [#37] между другото, още в дните на превземане на Вилнюс става известно за удара срещу Армия Крайова, британската преса започва да пише за случая, но Чърчил лично забранява "раздухване на скандала", скарстря и полското правителство в изгнание в Лондон за подаване на "тенденциозна инфрмация" на журналистите.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#40] от "ПРОРОК ИЛИЯ":
    [quote#40:"ПРОРОК ИЛИЯ"]по повод освобождението на България от фашизма, много разпалено ни убеждавахте, че фашизъм е немало.[/quote]
    Да, комуняр.
    В България фашизъм не е имало, освен по времето на Стамболийски, свален с антифашистки преврат.
    Фашизмът на Стамболийски не е доктринерски, идеологически, а породен от груб селски практицизъм, сякаш поникнал от земята, но бързо покосен от съпротивителните сили на народа.
    После в Италия този фашизъм се развива до класически форми.
    В Германия идват на власт не фашисти, а национал-Социалисти.
    В расия - една особено изродска форма на тоталния фашизъм - болшевизма на ленин-сталин. Всички тези са приятелчета, мусолини и ленин са спали години в една стая в Женева, обменяли са идеи, жени, венерически болести.
    Когато приятелчетата се скарват, съветската пропаганда нарича нахлулите войски "немско-фашистки", не "немски" и не "фашистки". Защо? Защото в ссср нахлуват и немски, и италиански, че и румънски войски. Затова "немско-фашистки", защото да кажеш "НационалСоциалистическо-Фашистки" войски вреди на пропагандата на Интернационал-Социалистите, наречени болшевики.
    Полека-лека пропагандата започва да казва само "фашистки", имайки предвид всъщност немците - 90% от нашествениците, бивши съюзници и бойни другари в разкъсването на Полша.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  56. 56 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#49] от "Blood Red Skies":
    Ама, Вие изглежда не четете?
    Аз да съм твърдял, че в България е имало фашизъм/
    Колегата Хавай твърдеше, че фашизъм не е имало. За България въобще не е ставало дума..
    Странни хора...

  57. 57 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 284 Любопитно

    До коментар [#55] от "Торбеш":

    А, моля ,моля - обърнете се към колегата Хавай....

  58. 58 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#54] от "kihano":
    Комунистически лъжльо подкрепя лъжата си като се самоцитира, когато е лъгал пак.
    Лъжа си остава.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  59. 59 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3485 Неутрално

    [quote#54:"kihano"]В Катинската гора са действали германците. [/quote]
    Пак си се изкихал по въпроса.
    Убийствата в Катин са дело на СССССР и затова има решение на Европейския съд.
    Пък ти си пускай "линкове" от контраконспиратор.ком до утре, ако искаш.

    I 💜 Leka Borislavovna
  60. 60 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3485 Весело

    [quote#56:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Ама, Вие изглежда не четете?[/quote]
    Ама, ти май написа това:
    [quote#40:"ПРОРОК ИЛИЯ"]А, бе доколкото си спомням, преди десетина дена, по повод освобождението на България от фашизма, много разпалено ни убеждавахте, че фашизъм е немало.
    Днес пък - имало??
    Странно. Човек почва да си мисли некои работи... [/quote]
    Май ти е трудно да осмисляш писан текст.

    I 💜 Leka Borislavovna
  61. 61 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    [quote#57:"ПРОРОК ИЛИЯ"]А, моля ,моля - обърнете се към колегата Хавай....[/quote]
    Комунярче,
    колегата Хавай много хубаво ви го натъртва,
    колега Хавай, респект!
    Винаги е точен и прецизен в оценките си.
    Мачка ви "като трактор Кировец колхозна нива".


    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  62. 62 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#55] от "Торбеш":

    Кат си толко умен, я кажи къде сме нахлували ние и защо заслужихме презрението на целия цивилизован свят, като гърмяхме по Папата и се ръгахме с отровни чадъри по спирките в Лондон?
    МОРАЛНИТЕ КОМУНОУРОДИ още не са си получили зслуженото, доколкото оцеляха от естеството на приодата.
    Те нетрябва да са заклеймени с един общ закон, а по именно и да бъдат изучени причините за поведението им.

  63. 63 Профил на tvi63
    tvi63
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много правилно решение на поляците, и в София има един непонятен за мен паметник, на загиналите американски пилоти бомбардирали София! Очаквам да бъде демонриран, а ако е на американска земя да не се вижда по никакъв начин!

  64. 64 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#52] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    неее не приказвай глупости.
    дойдоха тук да ни поробят.
    след това започнаха убийствата.
    ето това са комунистите.
    убийци и терористи.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnk
  65. 65 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#60] от "Blood Red Skies":

    Опа. още един четящ, но неразбиращ.

    Ето Ви цялата дискусия:

    Hawaii
    Рейтинг: 5377
    Весело
    1416:5817 сеп, 2015
    Отговор
    "Путинска Русия - единствената защитница

    на МОЛОТОВ - РИБЕНТРОПСКИЯ ФАШИЗЪМ

    ха - хааааааааааа......"


    На което аз го питам озадачено:
    Преглед на профил
    ПРОРОК ИЛИЯ
    Рейтинг: 2268
    Любопитно
    4017:1817 сеп, 2015
    До коментар [#14] от "Hawaii":


    "А, бе доколкото си спомням, преди десетина дена, по повод освобождението на България от фашизма, много разпалено ни убеждавахте, че фашизъм е немало.
    Днес пък - имало??
    Странно. Човек почва да си мисли некои работи..."

    Аз да съм твърдял къде и какво е имало?
    Странни хора , ей

  66. 66 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    До коментар [#54] от "kihano":
    Не си прав!!! Всъщност тези поляци са избити от САЩ за да омаскарят Сталин след войната....Знаеш ли кой е генерал Андерс и какви ги е вършил м/у 1939 и 1945?
    И защо тези поляци не благодарят на СССР че не подкрепи възстанието на Варшава, а чинно изчака немците да приключат с Армия крайова, като през това време отказа достъп до своите летища на англичаните, желаещи да доставят оръжие във Варшава?
    А, да! Ако не знаеш Полша е окупирана от Русия доста дълго...Все едно да поставим паметник на Сулейман паша на Шипка...

  67. 67 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 893 Неутрално

    ТУКАШНИТЕ КОМУНОТУЗЕМЦИ си образуваха, преименуваха и адаптираха групи по интереси икономически и политически и се намират във Висшия Законодателен Орган на държавата, мимикрирайки и спотайвайки се зад псевдо закони, имитирайки днес "балансирана политика".
    Някои безсрамници отидоха и по-нагоре в управлението на ЕС ипоеления на ООН...

  68. 68 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    [quote#62:"convince"]Кат си толко умен[/quote]
    Понеже съм "толко умен" се зачудих за връзката, в която ме вкарвате.
    Връзка между статията, казаното от мен и вмъкнатото от Вас за Папата - е не съм "толко умен", че да намеря преки връзки навсякъде.
    Или може би не се обръщате към мен?

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  69. 69 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 284 Любопитно

    До коментар [#61] от "Торбеш":

    ".....колегата Хавай много хубаво ви го натъртва,
    колега Хавай, респект!
    Винаги е точен и прецизен в оценките си.
    Мачка ви "като трактор Кировец колхозна нива". "

    Напълно съм съгласен, с вас относно Хавай


    Ето какво пише той:
    Hawaii
    Рейтинг: 5377
    Весело
    1416:5817 сеп, 2015
    Отговор
    "Путинска Русия - единствената защитница

    на МОЛОТОВ - РИБЕНТРОПСКИЯ ФАШИЗЪМ "

    И аз просто го цитирам.
    Ако нещо не сте съгласен - обърнете се към него


  70. 70 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Хубаво са направили поляците, паметник на един палач по-малко.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  71. 71 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    До коментар [#54] от "kihano":

    Другарю чекист защо не си кръсти комунистическия сайт antipropaganda.ru. Все пак да направите реферанс на спонсора.....?
    .Eu не е разширение за комунистическа диверсия.

    КЪМ всички -прочетете версиите за смърта на ген. Черняховский . Изобщо не са лицеприятни за комунетата:
    http://www.rudnikov.com/article.php?ELEMENT_ID=19961

    Февральским утром генерал Черняховский вместе со своими адъютантами в сопровождении охраны выехал на легковой автомашине в Ковно (Каунас). Весь фронт знал, что у Черняховского шикарный немецкий «опель-адмирал», которым командующий очень дорожил. Генерал на трофейном лимузине направлялся в расположение армейского госпиталя, где работала его «боевая подруга» — военврач медицинской службы. В Ковно славно отдохнули: было много выпивки, музыки, танцев. Утром черный «опель» уже мчал генерала со свитой на запад, в расположение штаба фронта. В дороге случилась неприятность: шофер автомашины «зацепил» идущий в направлении фронта танк Т-34. Конечно, «опель» было жалко: помяли весь передок. Рассвирепевший генерал вылез из легковушки и потребовал командира боевой машины. «Командир первой танковой разведроты старший лейтенант Савельев», — представился танкист. Очевидцы утверждают, что пьяный еще с ночи Черняховский вытащил из кобуры пистолет и тут же на месте и застрелил лейтенанта. Затем генерал сел обратно в помятый лимузин и, обгоняя танковую колонну, поехал дальше. Спустя несколько мгновений Черняховский, как это и описал в своем дневнике Пакля, был смертельно ранен осколком снаряда, который разорвался рядом с удалявшимся «опель-адмиралом». По автомашине командующего 3-м Белорусским фронтом с расстояния около 400 метров стрелял осиротевший экипаж злополучного танка… Случилось это 18 февраля 1945 года.

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  72. 72 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#69] от "ПРОРОК ИЛИЯ":
    И все пак не е ли време да кажете нещо по съдържанието на статията?

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  73. 73 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#46] от "daam":

    Абе то, саморазрушилия се ПЕТЪГЪЛЕН МАСТАДОНТ до НДК, превърнал се в отходно място и маструбаториум още веднага след вдигането му, не премахват, ти за МОЧА си се притеснил...

  74. 74 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#71] от "Dr_Doolittle":

    Господ Бог си знае работата!

  75. 75 Профил на Митко
    Митко
    Рейтинг: 934 Неутрално

    Харесва ми паметника на Пушкин до руската църква. Сгушил се под клоните на дърветата ненатрапчиво излъчва достолепие.

    А на Достоевски дори май и един паметник няма в България.

    Докато войнстващите руски и съветски поганци са осрали скъпата ми родина с паметници за себе си. Барабар с архипоганеца Александър Монголски заради, който ме е гнус да влезна в патриаршеската катедрала.

    Няма да питам защо ни наказва Господ, че ни е предал в лапите на тези нечовеци. Заслужаваме си го!

    "горко ми! загинах! защото съм човек с нечисти уста, и живея сред народ с нечисти уста" Исая 6:5
  76. 76 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#20] от "1001":

    То ако се замислиш и България е "освободена" от Трети украински фронт, който е част от РККА. А пък е вдигнат паметник на Съветската армия, която е създадена през февруари 1946 г....

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Стилът на говорене на руската говорителка ми напомня за озъбено разпенено полицейско куче . Но и животните трябва да бъдат уважавани.

  79. 79 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#71] от "Dr_Doolittle":
    Браво, колега!
    Значи става дума за паметник на съветски генерал, който е убит от оръдеен изстрел на съветски танк Т-34, след като съветския генерал собственоръчно е разстрелял командира на танка, защото танкът е посмачкал опела на генерала...!
    Значи е вярно - Човекът, за разлика от животното, трябва да знае историята! Но не пропагандната й фалшива форма, а истинската.
    Пропагандата е за животното.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  80. 80 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#76] от "mitko11":

    Паметникът наречен МОЧА е вдигнат от българските блюдолизци и петоколонници в знак на благодарност към съветската армия, че и е освободил и поставил на властови марионетни позиции и няма нищо общо със СССРОССИЯ, нито като собственост, нито като каквото и да било правно основание да съществува.

    Паметник-костница на неколцината разстреляни за мародерство се намира на бул. "Черни връх", малко над х-л Хемус...

  81. 81 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#72] от "Торбеш":
    След като ми се извините, комуне
    Което не чете, но се прави на велик.......
    И ако има доблеста и мъжеството да го направи, макар, че изпитвам добре обосновано съмнение

  82. 82 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#7:"lz2"]И аз протестирам срещу паметника на Съветската армия! [/quote]

    Полша не е влизала като съюзник на Хитлер и Мусолини в Тристранен пакт Рим-Берлин-Токио, така че разбирам поляците!

    Ама България си е съюзник на Хитлер, Филов е обявил война на Англия и САЩ, та затова Чърчил е настоявал СССР да ни пбяват война и да ни окупират!

    Монархо-фашизмът е трябвало да бъде изправен пред Народен съд, пак при настояване на Англия и САЩ, аналог на Нюрнбергските процеси!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  83. 83 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Русия има право да протестира,това е демократично нейно право,както е право на Полша да премахва паметници на окупатори на нейната територия.

  84. 84 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    [quote#81:"ПРОРОК ИЛИЯ"]След като ми се извините, комуне
    Което не чете, но се прави на велик.......
    И ако има доблеста и мъжеството да го направи, макар, че изпитвам добре обосновано съмнение [/quote]
    Бахти нахалния комуняр...

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  85. 85 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 346 Неутрално

    А поляците защо трябва да ги е грижа какво реват от калната колхозна клоака на плешивото джудже кинта и двайсе ? Поляците са на своя територия и ще демонтират каквото си искат !

  86. 86 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#84] от "Торбеш":

    Така си и знаех
    Комунист не може да се промени
    Той винаги е прав - дори когато съгреши

  87. 87 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 284 Любопитно

    До коментар [#83] от "chicago514":

    Точно.
    Макар, че има нещо в статията, което може би е требвало да Ви накара да се замислите?

  88. 88 Профил на niko_tin
    niko_tin
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Тва е ниправилно, он паметника не требва да са димонтира, ми требва да са ВЗРИВИ, ка са взривиа Палмира, библиотеката в Мосул, Олимпийския стадион в Ер-Рамади, али да са разруши с БУЛДОЗИР кат асирийския град Нимруд и Хатра. Много, ма много са изостава с тия паметници тука!! Ма дубре, чи идат толко бежанци, они имат от тамо опит, че дръпнат бърже нещата напреде с паметницити!!!

    Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
  89. 89 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    До коментар [#82] от "Читател на "Раб. дело" - 1 месец баня Съни бийч!!":

    И поради тази причина в София трябва да има паметник на окупаторите ли?
    Ами то и един Василий II едно време ни е приобщил към по-развитата цивилизация, и турците по-късно, дай да им вдигнем паметници!
    Всъщност някой знае ли по какъв повод е издигнат паметника на Съветската армия във Виена? Ако в България беше същото сигурно никой нямаше да иска да го маха!

  90. 90 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#89] от "mrx10354190":Виена е била част от Третия райх, а руснаците са наложили патетника да стои с договора за оБединението на руската и западната окупационна зона в Австрия от 1955 г.Единствените "подвизи" на червената армия в Бг са масовите изнасилвания и грабежи! Час по-скоро паметниците на червената орда трябва да бъдат сринати и заличени. Докога ще търпим изроди с шмайзери да се веят по всички големи площади, а да нямаме паметници на български войни и владетели??

  91. 91 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 388 Любопитно

    [quote#90:"Nikolai Tsekov"]Докога ще търпим изроди с шмайзери да се веят по всички големи площади, а да нямаме паметници на български войни и владетели?? [/quote]

    Искаш да принудим Русия да ни построи паметници на всички наши ханове и владетели?

    При паметника на генерала от Червената армия става дума за лобно място, и той е загинал при освобождаване на Полша от хитлеристите! Можеха да го оставят поне него, ама поляците все са разчитали на Англия и Франция и затова са били винаги лъгани!

    И сега ги лъжат от НАТО! При първа възможност ще ги предадат!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  92. 92 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    До коментар [#90] от "Nikolai Tsekov":
    Ммда, явно не знаете! Паметника е построен когато Съветската армия напуска Виена..., може би като благодарност за това!

  93. 93 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    [quote#86:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Така си и знаех
    Комунист не може да се промени
    Той винаги е прав - дори когато съгреши[/quote]
    Комунистите сте стигнали дотам, че обиждате на "комунист". Един вид "ние не сме вече от тях, от личен опит знаем колко е позорно".
    Много сте жалки на боклука на историята.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  94. 94 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 284 Любопитно

    До коментар [#90] от "Nikolai Tsekov":

    Е, Вие пък не изнасилвайте историята. Щото тя има и друга част.
    В България няма нито 1 /един/ загинал от руснаци, но има доста загинали от прекрасните бомбички на Чърчил /голям българофил/ и Рузвелт. На чиито летци също издигнахме паметник...

  95. 95 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    Най-добре е поставянето или демонтажа на паметници да става чрез местни референдуми.Не кмет,не посланик,не партиен чиновник или нечий говорител.ГОВОРИТЕЛ,това звучи нечовешко.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  96. 96 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 284 Любопитно

    До коментар [#93] от "Торбеш":

    А Вие защо се обиждате?
    Вие можете да наричате някакъв непознат както си искате, да го обвинявате в нещо което не е истина и да не извините, а да се обиждате когато Ви определят като същия?
    Ами точно това е комунистическо...

  97. 97 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 941 Неутрално

    [quote#10:"palav_nik"]
    Управата на всеки един град има право да решава какви паметници ще има. [/quote]

    Управата на столицата има решение от преди повече от двадесет години, но сегашната умре от страх и раболепие пред магучая!
    Та работата е в ръцете на давещите се - т.е. на нас, гражданите!

  98. 98 Профил на Кремълски дребосък 💙💛
    Кремълски дребосък 💙💛
    Рейтинг: 1669 Любопитно

    [quote#3:"Саранди Говедаров"]Чудо голямо.
    Да им вдигнат цената на газа с 5% и са квит.[/quote]
    Според теб защо джуджето не се е пробвал още? Страх ли го гони или нещо друго?

  99. 99 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    Това е нейно право,а право на Полша, да го демонтира.

  100. 100 Профил на Кремълски дребосък 💙💛
    Кремълски дребосък 💙💛
    Рейтинг: 1669 Гневно

    [quote#94:"ПРОРОК ИЛИЯ"]В България няма нито 1 /един/ загинал от руснаци[/quote]
    Мислиш ли, че някой ти вярва на гнусните лъжи, а комуне? След съветската окупация и комунистическия преверат хиляди истински българи (цвета на нацията) са директно ликвидирани без съд и присъда (дори още преди гнусния пасквил, наречен народен съд) или изпратени в Сибир. Аре у лево.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #