За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
hamiltonf
Рейтинг: 3904 Неутрално"хронично дефектен компонент" - как е възможно да е известен дефектът, той да е хроничен, и да не е отстранен и решен проблемът?!
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБpag
Рейтинг: 284 ЛюбопитноБордовият компютър на самолета, който контролира полета, е имал неизправна спойка, която редовно е предизвиквала повреди - четири пъти по време на самия полет и 23 пъти през цялата предишна година.
Culus capitem delitНещо като "един път стомна за вода, два пъти стомна за вода и на 24-ия път се счупи"
Що за безотговорност - 23 ПЪТИ да дава дефект в продължение на ЦЯЛА ГОДИНА и да не го сменят!?
lz2
Рейтинг: 2302 Неутрално"Хроничен дефект"!!!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Значи е трябвало и можело да се отстрани, ама пуста лакомия!
lol
Рейтинг: 1375 Неутрално23 пъти и да не го оправиш граничи с мърлящина от калибъра на софииска община, авиолинията трябва да плаща обезщетения до безкрайност
инж. Ганев - малцинство от 5.87%
Рейтинг: 8 НеутралноМного странно заключение.
Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?Мърлявщина с поддръжката - това ясно;
Обаче "Последвалите действия на летателния екипаж са предизвикали невъзможност да се контролира самолета" - тия са почнали да го разглобяват във въздуха ли? Или дотолкова да се заиграли, че са престанали да управляват?
Нефертити
Рейтинг: 1396 НеутралноЗакривай!
Предразсъдъците са за ограничените.ПАВЛА
Рейтинг: 1391 ГневноНа тия трябва изобщо да им се забрани да летят!
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Riley
Рейтинг: 535 НеутралноДо коментар [#5] от "инж. Ганев":
Imagination is as important as knowledge.Неизправната спойка в компютърната система е активирала аларма в пилотската кабина, индикирайки фалшив проблем с контрола над вертикалната опашна част (rudder?). Знаейки за проблема и както сигурно са правили и преди, пилотът рестартирал системата. При това обаче автопилотът изключил, самолетът се наклонил силно наляво, не могли да го изправят, загубили скорост и паднали.
Мърлява поддръжка и неадекватна реакция на екипажа. Странно е, че е проработило толкова пъти преди това - създали са си фалшива нагласа за несъществен проблем...
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 284 НеутралноЗащо не е написана марката на падналия самолет??!?!?! Искаме да знаем кои са тези "експерти" които правят самолети с "хронични дефекти"!
carmello
Рейтинг: 846 НеутралноДо коментар [#9] от "Моди трий нищо да не остане!":
Airbus A320-216
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#10] от "carmello":
Мерси.
Петърчо
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#1] от "Hamilton F1":
Бюджет.
Riley
Рейтинг: 535 НеутралноМислех си за контекста на тази катастрофа: точно този полет беше излетял без разрешение и попаднал в някаква буря, ако си спомням правилно. Да рестартираш бордовия компютър докато си в буря, само за да не ти пищи на главата, е пълна неадекватност и безумие!
Imagination is as important as knowledge.kumcho___valcho
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#9] от "Моди трий нищо да не остане!":
[quote#9:"Моди трий нищо да не остане!"]Искаме да знаем кои са тези "експерти" които правят самолети с "хронични дефекти"![/quote]
Съвременните самолети са много сложни машини и такъв дефект за спойка на електрониката се хваща много трудно при тестовете, защото обикновено започва да се проявява след време. Затова производителят има изисквания за профилактика, за да се хващат такива проблеми. В случая обаче компанията е знаела за проблема, но нищо не са направили, въпреки че пилотите явно многократно са го описвали в дневника.
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 284 ВеселоДо коментар [#14] от "kumcho___valcho":
Това е очевидно, просто питах какава е марката на самолета, някак удобно не е спомената.
П.С. Не че си търся за купуване, но все пак
Хитрата Сврака
Рейтинг: 2348 НеутралноДо коментар [#9] от "Моди трий нищо да не остане!":
СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!Не е важен толкова моделът на самолета, а от колко години е в експлоатация. Ако е бил 30-годишен... Помните ли казахстанския Боинг 7-ма употреба (6-тият собственик е бил България Еър).
nikitovanch
Рейтинг: 838 НеутралноВ крайна сметка не става ясно дали този "хроничен дефект" е от производителя или от некачествен ремонт и подмяна с неизправния компонент. Каквато и да е била причината обаче, следващия път, когато полета ми закъснее заради съмнения за авария ще се радвам. Иначе жалко за хората.
„Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноВъзможно ли е да има толкова безотговорни хора,когато става въпрос за толкова човешки живота.