За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
chicago514
Рейтинг: 737 НеутралноНяма как,ще търпят загуби,те са мощен концерн,ще излязат от батака,но ще си платят всичкия гяволук.
xmm
Рейтинг: 774 НеутралноНадявам се "бежанците" да увеличат продажбите.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1413 НеутралноИдват за наглите немци и "Фолксваген" десетки милиарди глоби.За САЩ само се пише по медийте за 40 млрд !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !birdman
Рейтинг: 593 НеутралноЯпонските производители ще са най-печелившите от глупостите на прехваления немски автогигант .
Иван Петров
Рейтинг: 775 НеутралноКакво става в Германия?
Един от стълбовете в промишлеността - измамник.
Политиците - измекяри.
Медиите под тежка цензура.
Откакто геносето Шрьодер стана канцлер тази държава изпадна в тежка криза.
xmm
Рейтинг: 774 ВеселоЩо ми цъкате минуси бе - меркел на това разчита
pixel
Рейтинг: 238 Неутралнона Фолксваген тепърва им предстои да плащат огромни суми на притежателите на колите , в САЩ са заведени дела за около 97 млд долара , поради неверните данни и испусканите кансерогенни газове
bat_plamen
Рейтинг: 3932 Неутрално"Фолксваген" сами са си виновни за това.Клиентите държат на доброто реноме и гледат негативно на "дизелгейт".
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 Весело[quote#1:"chicago514"]Няма как,ще търпят загуби,те са мощен концерн,ще излязат от батака,но ще си платят всичкия гяволук. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich people"Америка за Германия" трябва да ги зареди с повече оптимизъм!
Регулацията е божество на "свободните пазари" санкциите са неговия пророк!
bat_plamen
Рейтинг: 3932 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "birdman":
И аз имам такива подозрения.................
bat_plamen
Рейтинг: 3932 НеутралноДо коментар [#7] от "pixel":
Този мега-скандал ще "дърпа" назад немците поне няколко години.
liubo...otdale4
Рейтинг: 118 НеутралноТия дето го движат тоя "скандал" знаят добре - настанало е време за купуване !!!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 Весело[quote#7:"pixel"]на Фолксваген тепърва им предстои да плащат огромни суми на притежателите на колите [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleЧак пък огромни ? На основание на какво ? Нищо не им застрашава живота или колите да се дефектни от към конструкция и стабилност!?
Ако делото се проточи достатъчно дълго даже WV могат да осъдят САЩ за борсови манипулации и излагане на авторитета на компанията!
focus_123
Рейтинг: 118 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "xmm":
[quote#2:"xmm"]Надявам се "бежанците" да увеличат продажбите.[/quote]Продажбите на какво?! На оръжия на черно ли?!
yoankata
Рейтинг: 118 Неутрално"Инженери на "Фолксваген" вече са създали каталитичен преобразувател, който може да бъде монтиран на около 430 000 автомобила в САЩ, за да се реши проблемът с манипулирането на данни за вредните емисии, "
Айджи бье! За нула време го нащракаха този каталлизатор, значи можело! А защо лъгаха като немлади ромляни с години тогава?
yoankata
Рейтинг: 118 Неутрално[quote#2:"xmm"]Надявам се "бежанците" да увеличат продажбите.
[/quote]
Това сериозно ли е писано???
xmm
Рейтинг: 774 НеутралноДо коментар [#14] от "focus_123":
Статията е за Фолксваген.
xmm
Рейтинг: 774 НеутралноДо коментар [#16] от "yoankata":
Разбира се,че е сериозно - плащат огромни суми за нелегален трафик,не виждам нищо неприлично да си купят автомобили?!
yoankata
Рейтинг: 118 Неутрално[quote#17:"xmm"]Статията е за Фолксваген.[/quote]
въобще не си оригинален! Айде обясни сега как прииждащите пълчища от долнопробни примитиви от третия свят ще вдигнат ВФ? Разбирам да скочат продажбите на оръжия както каза колегата - то вече в Австрия официално казаха че продажбите на оръжия скочили 6 пъти, в Германия не знам... или пък девствени пояси за германките и скафандри или бурки...
focus_123
Рейтинг: 118 РазстроеноДо коментар [#17] от "xmm":
Знам, пошегувах се!Тия дни, като чуя Германия ме избива на черен хумор!
Много харесвам Германия, но политиците им в последно време са тотална щета!
Всъщност не само в последно време, а периодично през има няма 50 години политическият им елит ражда някой политически урод облечен с власт, който ......мама.а на целия свят!
yoankata
Рейтинг: 118 Неутрално[quote#13:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Чак пък огромни ? На основание на какво ? [/quote]
До коментар [#13] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
На основания систематично лъгане и целенасочено фалшифициране на параметрите на автомобилите естествено. Отделните газове са канцерогенни така, че да - застрашават живота.
yoankata
Рейтинг: 118 Неутрално[quote#18:"xmm"]
Разбира се,че е сериозно - плащат огромни суми за нелегален трафик,не виждам нищо неприлично да си купят автомобили?![/quote]
До коментар [#18] от "xmm":
То не е ясно кой ги плаща тези суми и кой им плаща сметктие за телефон и роуминг вкъщи... Имам чуството Турция и СА, може би също Катар са организирали това пришествие и са плащали разходите. Иначе тия ромляни като ги гледаш от какво са изкарали/спестили тези хиляди - от висококвалифицирания си труд ли? А коли от помощи могат да си купят, но като доведат чаветата и им щракат кинтии за всяко чаве и им скочи стандарта, за момента няма да е.
rurade
Рейтинг: 229 НеутралноСтратегически удар срещу огромен кръг европейски фирми,не само VW!
yoankata
Рейтинг: 118 Неутрално[quote#20:"focus_123"]Всъщност не само в последно време, а периодично през има няма 50 години политическият им елит ражда някой политически урод облечен с власт, който ......мама.а на целия свят!
[/quote]
До коментар [#20] от "focus_123":
И най-вече на източна Европа...
citoyen
Рейтинг: 720 НеутралноНали беше само софтуеър, който се оправя за 15-на минути? Сега излиза и катализатор!
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноГовори се, че ще закупят обратно 150000 от половин милион фоксвагена и аудита на пътя, защото е по- евтино от това да ги поправят. Това е от $2.5 до $10 милиарда. Оттук нататък започва поправката на останалите 350 000.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Според мен по- добре ще е да послушат съвета на Илон Мъск, да постигнат извънсъдебно споразумение да спрат продажбите на дизелови коли в САЩ и за сметка на това продават максимално количество EV-та.
pixel
Рейтинг: 238 Неутрално[quote#13:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"] На основание на какво ? [/quote]
на основание че от 5 години насам нарочно и умишленно са манипулилари и тровели както притежателите на колите а също така и другите особенно малките деца , на които ръстта им около аспусите на тези автомобили ,
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноСъда в САЩ иска специфични документи с които да повдигне обвинение над определени инивиди от управлението на Фолкваген. Засега Фолксваген отказва да предостави документите. Не знам докъде ще се развие този гейт (дизел- гейт), но да не сътрудничиш на правосъдието навсякъде се наказва по един начин, жестоко!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноПърво,очевадно е че американците се опитват да притиснат един чужд,автомобилен и конкурентен гигант.
А ние у Перник пак,че си караме Гоуфо!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 Неутрално[quote#21:"yoankata"] Отделните газове са канцерогенни така, че да - застрашават живота. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleДобре де ама пак вадите либертарианските мантри!
Да Фоксваген не са чак толкова безобидни от към газовете ама може ли да се сравняват със зловещите американски камионетки?
pixel
Рейтинг: 238 Неутрално[quote#30:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]а Фоксваген не са чак толкова безобидни от към газовете ама може ли да се сравняват със зловещите американски камионетки? [/quote]
бензиновите мотори не изпускат NOX газове колкото дизелите
и тези производители не фалшифицират параметрите на моторите си , при ваг пък това е умишленно ,даже са направили софт , когато моторът работи на празен ход еку то взима данни от различни сенсори и разбира че е на тест , включва се фалшивият софтуер , няма вредни газове ,когато излезе на пътя се включва другият софт и давай газовете ,американците сложили тест апарата ва багажника и около 3-4 хил км са тествали колата и после завели делата срещу ваг групата
yavooor
Рейтинг: 813 Неутрално"Продажбите на "Фолксваген" достигнаха най-ниските си нива..."
Вярно е. И аз продавам една "двойка" и... няма отърване.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 Весело[quote#31:"pixel"]не изпускат NOX газове колкото дизелите [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleДа бе вярно , ама те и дизели правят! Даже и в София има няколко такива безобидно за атмосферата:
https://www.youtube.com/watch?v=RHL7BocIaco
Ватник
Рейтинг: 118 Неутрално[quote#30:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]либертарианските мантри! [/quote]
Every cradle is a grave.Човека говори за държавни регулации на газовите емисии, на теб пак либертарианци ти се привиждат. Сигурно либертарианци са ти виновни, че жена ти предпочита съседа пред теб.
charlesdegaulle
Рейтинг: 340 ВеселоДо коментар [#12] от "liubo...otdale4":
И аз така мисля, ще има доста покупки... Немеца се оправя винаги, ние да му мислим! Ще има дълго време да караме от Голямата стена.
iazdakaja
Рейтинг: 997 НеутралноДо коментар [#33] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
[quote#33:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]ама те и дизели правят[/quote]
Това са големи дизели - те не са проблем, имат очистващи инсталации. Голямото изкуство са малки евтини дизелчета, с които ФВ е практически монополист в САЩ и избива рибата - затова му туриха мерника. Натягаха му нормите няколко пъти, нямаше как без софтуер-шмекерии. Хората това продават - какво им остава, освен да се борят докрай?
Причината за атаката: дизелът взе да се харевсва на американците (в Европа е 60%), а американците не могат да правят дизели и основна ценност като масовата мобилност да е зависима от чужди технологии е неприемливо.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 Весело[quote#36:"iazdakaja"]американците не могат да правят дизели[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleНяма съмнение ,че пазара в САЩ както си свободен и либерален така си иде реч за протекционизъм и и двоен аршин за регулациите.Сега като издрусат VW с $50-100млрд. ще кротнат!
Realist
Рейтинг: 3021 Неутрално[quote#36:"iazdakaja"]Голямото изкуство са малки евтини дизелчета, с които ФВ е практически монополист в САЩ и избива рибата - затова му туриха мерника. Натягаха му нормите няколко пъти, нямаше как без софтуер-шмекерии.[/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Стига сте писали такива глупости, няма такова нещо.
1. Фолксваген никога не е покривал нормите в САЩ от 2007-ма досега, когато за първи път докара дизеловите си модели. Те винаги са били с лъжещо устройство.
2. Когато за първи път дизеловата им технология дойде в САЩ, Конгреса даде на Фолксваген специален екологичен данъчен кредит подобен на този за хибридните автомобили. И то в момент в който данъчният кредит за хибридите на Тойота вече беше 0, а за Форд бе 1/2 от нормалните. Единствен Нисан Алтима Хибрид тогава можеше да ползва пълният хибриден данъчен кредит.
3. Когато през 2009-та тези кредити изтекоха. Конгреса не поднови нито хибридният, нито дизеловият данъчен кредит. За сметка на това създате кредит за новата технология- плъг-ин хибриди и ел.автомобили. На представянето на това ново законодателство присъстваха всички автомобилни компании с изключение на една- Фолксваген Груп. Защото бяха обидени, че в САЩ не са им продължили кредита.
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноНикой, никога в САЩ не е натягал нормите специално за Фолксваген, те си бяха такива. Фолксваген никога честно не е покривал американските норми. И отделно, Конгреса издаде закон за данъчен кредит за колите им за да ги масовизира. По $1500 на кола. От който се възползваха много хора. Говори се сега, че съда ще поиска Фолксваген да връща тези кредити, които са около $70 милиона, платени от всички американски данъкоплатци за по- чисти превозни средства.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Между другото Фолксваген е хващан в лъжа в емисиите през 70-те години на миналият век в Калифорния, когато са лъгали, че слагат устройство за намаляване на емисиите изисквано за всички автомобилни компании продаващи в Калифорния.
iazdakaja
Рейтинг: 997 НеутралноДо коментар [#39] от "Realist":
Фолксваген докара дизелите още 70те; 2007 е последната норма, ама нормите в САЩ се натягат автоматично (фейз-ин) - с времето все по-голям % от флотата трябва да изпълнява нормата, а тя за азотни оксиди е чудовищна - 3 пъти по-строга от най-новата европейска, която е супер строга. А хем нямат никакви дизели - явно не е от "грижи за здравето"... Та фВ трябваше да почва да привежда в норма и малките прости евтини дизели, с които си изкарва хляба, а това е на ръба на технически възможното... и се случи очакваното... щото какъв избор имаха, да почнат да продават сладолед?
[quote#39:"Realist"]Фолксваген е хващан в лъжа в емисиите през 70-те години[/quote]
1974... ама тогава сгазили същия лук бяха ГМ, Форд, Крайслер и Тойота.
То въобще има ли някой да не е бил хващан?
Ето по-ново приключение на Форд със същата агенция за същия грях:
Ford spent $7.8 million after the EPA alleged the automaker installed a device to defeat the emissions control system on 60,000 1997 Econoline vans. According to the EPA, Ford had installed software in the vans that boosted fuel economy but also increased nitrogen oxide emissions above levels permitted by the Clean Air Act.
Но сега ФВ беше сложен под особено голяма лупа - обясних защо.