Близките на жертвите на трагедията с Germanwings се събират за първата годишнина от инцидента

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1242 Любопитно

    ''медицинска база данни, в която пилотите да фигурират с истинските си имена, а не с псевдоними, както е сега.''
    Тези псевдоними пък за какво са ги въвели изобщо?

    [email protected]
  2. 2 Профил на Долен лев педал
    Долен лев педал
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Толерантноста и зачитане правата на всякакви ненормалници, доведе до това,луд да управлява самолет!
    Бог да прости загиналите!

    Когато един глупак върши нещо,от което се срамува,той винаги твърди,че това е негов дълг.
  3. 3 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Баща ми чул изказване по радиото на служител на Бойнг. Онзи твърдял, че има голяма вероятност Любниц да се е опитвал да изкара самолета от снижаването, но да не е сработила или да се е повредила пневматичната система. Той твърди, че американските стандарти изискват дублиране на пневматиката в самолетите, но това е много скъпо и европейските компания нямат бекъп на пневматиката, защото е скъпо (което е единственто нещо позволяващо им да е конкурират с Бойнг в Европа). Фактът, че Любниц е правил същите неща в предишни полети (автоматично снижване на самолета последвано от вдигане) говори, че той може да го е направил и при трагичния полет, но да не е успял да вдигне самолета след тази заигравка.

    Косвено в тази посока води и факта, че застрахователните компании много бързо изплатиха на семействата на пътниците застраховките, без дълги разследвания и дела. Което навежда на мисълта, че компаниите искат да потулят случая и са сгафили. Дали защото медицинските процедури са има пропуск, дали процедурите при полет (да не остава само човек в кабина) или е отказала пневвматиката никога няма да разберем, защото вече не се говори и рови в този случай. А има вероятност всички Еърбъси да имат фатален дефект в дизайна си.

  4. 4 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#3] от "yoankata":

    Това, което поражда най-много съмнения в случая е, че полицията "установи", че Лайбниц е търсел в интернет информация за това, как да блокира пилотската врата.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  5. 5 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 120 Неутрално

    [quote#4:"EP"]Това, което поражда най-много съмнения в случая е, че полицията "установи", че Лайбниц е търсел в интернет информация за това, как да блокира пилотската врата.
    [/quote]

    До коментар [#4] от "EP":

    Хахаха да очакват да повярваме, че той не е знаел как аджеба се заключва вратата на кокпита при положение, че има опит и че това е процедура за сигурност след атентатите на самолети.

  6. 6 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    Криворазбрани човешки права.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #