KFC подготвя вкусен лак за нокти

Рекламите за много храни внушават, че те са толкова вкусни, че да си оближеш пръстите. Маркетинг кампания на американската компания KFC предлага преживяването да продължи и след това под формата на овкусен лак за нокти.
За клиентите в Хонконг се подготвят два вкуса - "Оригинал" и "Люто и пикантно", на лак, годен за консумация.
Зад идеята стоя местното поделение на рекламния гигант Ogilvy & Mather Group. Директорът за маркетинг и комуникации Ана Мъгълстоун казва за "Ню Йорк таймс", че това не е майтап, а съвсем реален продукт, изработен съвместно с McCormick & Company, произвеждащи подправки за веригата за бързо хранене.
"Аз самата съм го опитвала в офиса и има вкус на пиле. Откачена работа, нямам идея как го постигат", допълва тя. По-важно е защо го правят.
Отговорът на Мъгълстоун е, че посланието е насочено към младото поколение, което да не забравя за "страхотния вкус и приятното време", олицетворявани от този бранд.
Излизането на лака на пазара се очаква през втората половина на годината.