Страх и несигурност обхванаха Мексико след победата на Тръмп

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mahjongg
    mahjongg
    Рейтинг: 409 Весело

    Страхуват се бежанци

  2. 2 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    Следващите избори за президент на САЩ са след 4 години.Не е ли малко рано да почвате кампанията?

  3. 3 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Любопитно

    Нормална реакция от страна на мексиканските политици и общество. В този момент те трябва да се единни и да дадат силен отпор срещу налудничевите идеи и претенции на Тръмпи, които пряко засягат тяхната родина.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  4. 4 Профил на zzatke
    zzatke
    Рейтинг: 8 Весело

    стига плашихте гаргите с апокалиптични глупости. с тръмп не настъпва краят на света.

    reddit.com/r/The_Donald/
  5. 5 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1254 Любопитно

    Мексиканците сега къде ще бягат ?

    [email protected]
  6. 6 Профил на entwickler
    entwickler
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Предизборното говорене и реалностите са различни вселени. Според мен няма да е толкова зле - колкото и да е клоун надявам се, че има и разумни хора около него.
    Само да държи на НАТО и да не ни остави на Русия... Другото ще го преживея.

  7. 7 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#5] от "karabastun":

    Не им е лесно и на тях. Ще трябва сами да се оправят.

    Panta rhei....
  8. 8 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 665 Весело

    Май "Брекзита" ще излезе детска закачка в сравнение с американския президент!

  9. 9 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2584 Неутрално

    До коментар [#3] от "Иво":

    Налудничаво ли е да върнеш нелегалните имигранти в страната им? Стена и сега има, НАФТА работи от над 20 години и винаги е имало проблеми, например с отказа на САЩ да допускат (нови) мексикански камиони за превози в САЩ. Всеки договор може да се подобри.
    А последното изявление на Тръмп беше за депортанция на престъпния елемент, сиреч не всички. Реално американската икономика не може засега да мине без имигрантите, особено в нископлатени дейности в селското стопанство, хотелиерските услуги и т.н.

  10. 10 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#4] от "zzatke":

    Важното е че сега медиите си имат нов враг!

    Panta rhei....
  11. 11 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#2] от "mushashi":

    Вижда се отчетливо, че това ще е новата линия на либералните медии по света - всяване на страх и рисуване на апокалиптични картини за бъдещето. Целта е Тръмп да отстъпи повече, отколкото е склонен. Няма да е чудно, ако много се запъва, да му се случи нещо с изпълнител не някой правоверен радетел на "ценности", а обикновена откачалка.

  12. 12 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Четох, че в последните години има обратна емиграционна вълна. Тоест от САЩ към Мексико. Не знам доколко е вярно.

  13. 13 Профил на hugo_chaves
    hugo_chaves
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Мексико има потенциал да стане по-развита и модерна държава.Но първо трябва тази война с наркокартелите да бъде спечелена.

  14. 14 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1425 Весело

    До коментар [#1] от "mahjongg":

    интересно, че либералните мексикански застъпници са срутили емиграционния сайт на канада, не на мексико....

  15. 15 Профил на libertariansky
    libertariansky
    Рейтинг: 237 Неутрално

    А сега откъде ще минават българчета и румънчета за америка? Истории са ми разказвали за мексиканската граница...

    Give me Liberty Or Give me Death !
  16. 16 Профил на marij57
    marij57
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Какво са се разкрякали всички? А нима Рейгън, треторязряден актьор беше по-добър избор или пък Кенеди, с мафията зад гърба си в момента на избора заради баща му???? Тръмп е фалирал и ставал няколко пъти в абсолютна конкуретна среда. Кой български политик може да се похвали, че е падал и се издигал в бизнес отново без да смучи от държавата, а пък Местан и Доган виреят с Турция зад гърба си!!!! Кой казва, че изборите са манипулирани??? Това е демокрацията.

  17. 17 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 352 Весело

    До коментар [#4] от "zzatke":

    +++! Републиканците ще му подрежат крилцата, ще му наложат реална политика. В икономиката ревоюции не стават... Никой няма да бъде допуснат да руши, дори палячо като Тръмп.
    Затова пък, вечер по телевизията, американците ще се наслаждават на поредния му гаф, Буш ще бъде засенчен...

  18. 18 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 356 Неутрално

    [quote#6:"entwickler"]Само да държи на НАТО и да не ни остави на Русия... Другото ще го преживея. [/quote]

    На мен това ми е големият страх - че ще се договори с Джуджето Русия да си развява байряка в Източна Европа в замяна на сътрудничесво срещу ИДИЛ и други глобални въпроси. Точно и затова всички руски тролове, а и самите руски политици обезумяха от кеф и са в еуфория - те очакват точно това. Нали не мислите, че на русофилите им пука за обикновения американец - те мразят САЩ в червата и не искат нищо хубаво да им се случва. В Тръмп виждат как ще има хаос, размирици и протести, а той ще ни остави на любимото им плешиво джудже кинта и двайсе. Все пак се надявам, че републиканците в Конгреса няма да му позволят - те не се славят с особена любов към Рассия.

    Що се отнася до останалите тези на Тръмп, особено за вътрешната му политика - голяма част от тях звучат логично и се харесват, въпросът е как ще станат реалност. А мексиканците наистина има от какво да се притесняват, за друго не знам, ама със сигурност ще изгони сума ти емигранти без документи от Щатите. И трябва да признаем, че това е мярка, която ще бъде подкрепена навсякъде - нима ние не искаме да бъдат изгонени емигрантите-мюсюлмани без документи ?

  19. 19 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 432 Весело

    Тоя ме кефи от ден на ден 😂😃 Не само ще върне незаконните, но и ще им построят стената безплатно, ахах... 😆😅Де да можеше и бай хъй да има такива яйца...😝

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Мексико е такава кочина проядена от престъпност и корупция.
    Има цели региони където правителството не ги контролира.
    За нарко-картелите да не говорим.
    Тази мафия и престъпност минава през границата и достага САЩ, хората дори и полицията в южните щати ги е страх.
    Тръмп е много прав да исак да строи стена.
    Или Мексико да вкара ред в кочината си или стена.

  22. 22 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 409 Неутрално

    "Но според някои мексиканци призивите на Тръмп за стена по границата не са заявка само за спиране на миграцията, но и за налагане на препятствия пред търговията."

    Ха ха, каква е тази търговия, която ще и пречи една стена по границата. Само нелегалната такава, която минава не през пропусквателните пунктове ами през пробойни в граничната линия.

  23. 23 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2584 Неутрално

    До коментар [#13] от "hugo_chaves":

    За да се спечели войната трябва да се елиминира пазара, нещо като с Прохибицията и трафикантите на алкохол в САЩ. Изчезват с узаконяването. Ето сега един от големите пазари, Калифорния, узакони марихуаната (заедно с още над 20 щата) и ще получава приходи от данък продажба.

  24. 24 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 407 Неутрално

    До коментар [#1] от "mahjongg":
    ++++++
    Канада и Куба и те.

  25. 25 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 692 Неутрално

    До коментар [#6] от "entwickler":

    [quote#6:"entwickler"]Само да държи на НАТО и да не ни остави на Русия...[/quote]

    Той да не ни остави, а?
    А ние какво правим за да се защитим от Русия?
    Избираме си президент - руска подлога, или да ни управляват комунисти - дет Русия им е по на сърце и от България.
    И после хленчим, "Не ни оставяй".

    Аз не зареждам в Лукойл.
  26. 26 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2263 Весело

    До коментар [#5] от "karabastun":

    В Канада....

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  27. 27 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#19] от "venci4":

    Подход му е на типичен бизнесмен прагматик , той е наясно , че Мексиканците няма да платят стената , той и не го иска , но сега заявявайки това , когато започне да я разширява , защото стена и сега си има и доста сериозна , мексиканците няма да мрънката , а ще викат абе да строи , добре , че поня няма да плащаме ние , ако беше направо започнал щеше да има голям вой. Хитряга е Тръмп , не случайно е милиардер....

  28. 28 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 180 Неутрално

    [quote#25:"simval"]А ние какво правим за да се защитим от Русия?[/quote]

    Що кво има да се защитаваш от Русия?
    Да не би случайно да те е нападнала?
    Да не би случайно да ти е сложила визи и да не те пуска спокойно да посетиш Масква или Питера както САЩ и Канада са ти направили.
    Да не би случайно насила те кара да създаваш газопроводи и да ти налива петрол и ресурси ... и да ти ги дава на супер изгодни цени ... но теб нали те гони параноята мислиш че иска да те "зароби" за тва няма да се газифицираш ... понеже не искаш да ставаш "роб" на Путин а ще я караш на кюмур, брикети, и дърва.
    Какъв ти е проблема с Русия?

  29. 29 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    До коментар [#6] от "entwickler":

    Хич не сме им нужни нито на руснаците, нито на европейците.
    Защото нямаме нито ценни суровини, нито скъпа индустрия, които да си струват труда по "завладяването".

  30. 30 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 180 Неутрално

    [quote#6:"entwickler"]Само да държи на НАТО и да не ни остави на Русия... Другото ще го преживея.[/quote]

    Тя па щото Русия боб фърля за тебе.
    Засили се е да идва при тебе, хич дори не я интересуваш.

  31. 31 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 692 Неутрално

    До коментар [#20] от "venci4":

    На тоя толкова са му кухи изказванията, че съм го заподозрял, че е самият Станишев, скрит зад псевдоним.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  32. 32 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Весело

    До коментар [#5] от "karabastun":

    Може би в Канада

    http://mexiconewsdaily.com/news/a-warm-welcome-for-pena-nieto-in-canada/

    http://www.cbc.ca/news/canada/toronto/mexican-president-pena-nieto-justin-trudeau-kathleen-wynne-1.3655045

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  33. 33 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Любопитно

    [quote#9:"daskal1"]Налудничаво ли е да върнеш нелегалните имигранти в страната им? Стена и сега има, НАФТА работи от над 20 години и винаги е имало проблеми, например с отказа на САЩ да допускат (нови) мексикански камиони за превози в САЩ. Всеки договор може да се подобри. [/quote]

    Даскале, налудничево е да искаш друг да ти плаща твоята стена! Или си съгласен с Тръмп, че мексиканците трябва да платят стената, която мисли да направи по границата!?

    Относно НАФТА, този договор трябва да дава и някакви ползи на Мексико нали, а не само на САЩ!? Иначе, за какво им е тогава на мексиканците тази НАФТА!?

    [quote#9:"daskal1"]А последното изявление на Тръмп беше за депортанция на престъпния елемент, сиреч не всички.[/quote]

    Хубаво е, че сега мисли така, но преди време искаше да репатрира всички нелегални имигранти. Знаеш, че е така!

    [quote#9:"daskal1"]Реално американската икономика не може засега да мине без имигрантите, особено в нископлатени дейности в селското стопанство, хотелиерските услуги и т.н.[/quote]

    Разбира се, затова съм съгласен с теб!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  34. 34 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2263 Любопитно

    До коментар [#21] от "ivt26316017":

    В Мексико доходите на всяко второ семейство в пограничните райони са от наркотици. И това е от много години.

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  35. 35 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Весело

    [quote#20:"venci4"]И какъв "отпор" ще дадат бе, смешник? Икономичеси, политически или военен? Ахаха бива си ви по безмислените лозунги... [/quote]

    Абе СМЕШНИК ти прочете ли изобщо статията!? Мексико вече оказва политически отпор на наглия Тръмп и вихрушката около него.

    [quote#20:"venci4"]Я кажи кой е клоунът сега? [/quote]

    Всеки който се кефи на клоуна Тръмп е също клоун. Виждам, че и ти почна да ми се кефиш.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  36. 36 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Весело

    [quote#35:"Иво"]да ми[/quote]

    да МУ *

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  37. 37 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Весело

    До коментар [#31] от "simval":

    А, аз си мисля, че си Боко Тиквата стилът на изразяване е същия като него.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  38. 38 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 692 Неутрално

    До коментар [#28] от "ivt26316017":

    [quote#28:"ivt26316017"]Какъв ти е проблема с Русия?[/quote]

    Огромен.
    Исторически нищо добро не сме видели от Русия.
    Два пъти ни е окупирала без причина и два пъти ние сме си плащали окупацията прескъпо.
    Почти непрестанно е насъсквала съседите ни (с различен успех) да ни нападат по разни поводи.
    В днешно време владее струкрообразуващи компании у нас и ги ползува не толкова за печалба, колкото за да държи под контрол централната власт.
    Диктува решения на правителствата ни, които са против българските интереси.
    Налага огромни и ненужни проекти, от които ние нямаме интерес, а се ползуват да корумпират българските петоколонници и чрез тях да контролират властите у нас.
    Изкупиха една не малка част от източното ни крайбрежие, обособяват закрити територии, в които практически властта не е наша.
    Хуйло анексира Крим под предлога, че защитава руснаците, които живеят там. Знам ли какво може да му скимне утре и да рече да защитава руснаците, дето живеят по нашто крайбрежие.
    Самата Русия е една не особено развита страна, която очевидно е на друго цивилизационно ниво от нас. Като изключим руската салата, просто няма почти нищо друго свестно, което можем да ползуваме за наше добро. (С изключение на някои единични творци, предимно от миналото.)
    Още да пиша ли?


    Аз не зареждам в Лукойл.
  39. 39 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 692 Любопитно

    До коментар [#37] от "Иво":

    Някой да разговаря с теб?

    Аз не зареждам в Лукойл.
  40. 40 Профил на libertariansky
    libertariansky
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Някой май бърка българания с Мексико...... Северноамериканската държава е на светлинни години пред балканската територия!

    Give me Liberty Or Give me Death !
  41. 41 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 180 Неутрално

    [quote#38:"simval"]Хуйло анексира Крим под предлога, че защитава руснаците, които живеят там. Знам ли какво може да му скимне утре и да рече да защитава руснаците, дето живеят по нашто крайбрежие. [/quote]

    Пий си хапчетата и не се притеснявай
    И прибирай парите дето ти плащат за пропаганда, дано със здраве да си ги харчиш

  42. 42 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 180 Неутрално

    [quote#40:"libertariansky"]Някой май бърка българания с Мексико...... Северноамериканската държава е на светлинни години пред балканската територия![/quote]

    Вярно е тука наркотрафикантите само се бият.
    Там наркотрафикантите избиват цели села.

  43. 43 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 692 Неутрално

    До коментар [#41] от "ivt26316017":

    Да наричаш фактите пропаганда е израз или на интелектуално безсилие или на преднамерено заблуждение.
    Чието кратко название, на български, наричаме лъжа.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  44. 44 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4114 Неутрално

    Прави са мексиканците да се притесняват от бъдещите действия на Тръмп.

  45. 45 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    "Споровете около NAFTA могат да навредят на сътрудничеството в областта на сигурността, борбата с трафика на наркотици и ограничаване на нелегалната миграция – пунктове, които според правителството са се подобрили при Нието и Обама."

    Тръмп изглежда много елементарно си представя отношенията между двете страни - ако наложи рестрикции стрещу Мексико, ефектът и за САЩ ще негативен - никой няма полза да има бедни съседи, които ще произвеждат очевидно повече нелегална емиграция, наркоразпространение и престъпност.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  46. 46 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2584 Неутрално

    До коментар [#33] от "Иво":

    Иво, остави реториката в предизборните кампании. Ако става въпрос, тази стена може да бъде построена (или строена) с доброволен труд като условие за узаконяване на незаконните имигранти. Фразеологията в случая е гъвкава.
    Реалността е че в Америка няма работници за нивата които да събират чушки, домати, да садят праскови, ябълки и какво ли още не. Миграционните селскостопански работници са факт от живота който не може да бъде променен.
    По-различно стои въпросът със строителните работници, особено в щатите които имат профсъюзи като узаконена структура в трудовите договори. Там профсъюзите могат да наложат филтри (не важат в щатите в които действа законодателно "правото на труд" , т.е. без профсъюзи).

  47. 47 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Тръмп ще ограничи емиграцията, но не
    може да я спре. А кой ще им върши
    черната работа ???

  48. 48 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    Значи не ги притесняват ,че наркобандите избиват хиляди хорла всяка година.Не ги притесняват отвличанията и наркотрафика.

  49. 49 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 868 Неутрално

    [quote#6:"entwickler"]Предизборното говорене и реалностите са различни вселени.[/quote]
    Справка - един алексис, южен

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  50. 50 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Весело

    До коментар [#39] от "simval":

    Обсъждаш ме с други хора Симчо. Нормално е да се намеся при това положение.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  51. 51 Профил на qdk12501326
    qdk12501326
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Евентуално да се хванат и да си оправят кочината...вместо да се спичат като ученички.

    Емиграцията е единственото решение за интелигентния българин
  52. 52 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 746 Неутрално

    [quote#0:"Статията"]Трябва да започнем да пестим за тази стена, казва 29-годишният Рафаел Гарника...[/quote]

    То си е за притеснение! До сега американците ви я плащаха, сега ще се наложи и вие да бръкнете в джобовете си за да се довърши дострояването на стената!

    http://content.time.com/time/photogallery/0,29307,1814377_1723606,00.html


    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  53. 53 Профил на Todor Tchervenkov
    Todor Tchervenkov
    Рейтинг: 746 Неутрално

    "да наложи тарифи до 35 цента"

    Не беше ли "мита" на български? За тарифи в други случаи говорим, примерно 35 цента за ред смотан превод...

  54. 54 Профил на skorpion1980
    skorpion1980
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Мексико е отвъдокеанският аналог на Русия в много отношения - голяма и богата на ресурси държава с много мизерия и глад за обикновеното население и значителен брой богаташи в челните класации на Форбс, които не се колебаят в синхрон с управляващата клика да трепят инакомислещите. В същото време в Мексико корупцията е по-скоро от руски, отколкото от евроамерикански тип, демек без мярка, каквато все пак има в САЩ и Западна Европа. Но по географски причини за разлика от Русия Мексико твърде много зависи икономически от САЩ и искат или не ще трябва да се съобразяват с волята на видимо по-силния си съсед ако не искат песото да девалвира повече и от рублата в най-критичните й моменти.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #