За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Пипера е много лют
Рейтинг: 648 НеутралноБелградския пашалък продава аеродрома!
седеньето го зголемува задникотSmoke
Рейтинг: 884 НеутралноТака и не разбрах ние защо трябва да даваме летището си на концесия. Особено пък за цели 35 години.
не на безразличието
Рейтинг: 221 Веселоуж печелившо а го подават,явно някой е кихнал а друг лапнал
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимkaren_walker
Рейтинг: 381 НеутралноИ докато ние ридаем как е по-добре всичко да ни е държавно (за да крадем по-лесно), комшиите пак ще ни задминат . И се обзалагам че ще намерят по-добър инвеститор който да развие тяхното летище и да го направи хъб на Балканите, докато ние се радваме на нашата миризлива междуселска автогара е все още държавна.
polux
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#1] от "Пипера е много лют":
Продава го, при това изгодно, за разлика от родния ти пашалък, който го харизва на ТИМ-аджиите!
Прочети повече, преди да пишеш глупости!
ahasver
Рейтинг: 960 НеутралноА целио Београд колико чини?
cinik
Рейтинг: 2687 НеутралноДо коментар [#4] от "karen_walker":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Това е държавната собственост. Де юре "народно", де факто узурпирано от някакви партийни каси. Накрая резултатът е, че е държавно, само където бюджетът не е разбрал нищо от това. Подобен е случаят с РВД - 250 милиона такси за прелитане, 0 материални разходи, накрая кога на загуба, кога на печалба 5 лева.
Cara Mia
Рейтинг: 513 НеутралноИ за нашето летище има мераклии,така че ще се състезаваме!
Ама Никола Тесла не е сърбин,а хърватин.
dgerald
Рейтинг: 766 НеутралноДо коментар [#2] от "Smoke":
Друго си е държавното, нали ? И без това чистачките вече няма нужда да звънят на Бай Х.
deaf
Рейтинг: 2186 Весело[quote#8:"Cara Mia"]Никола Тесла не е сърбин,а хърватин. [/quote]
До коментар [#8] от "Cara Mia":
Спорът за Тесла стана като този за родното място на Омир! Балканщини!
dgerald
Рейтинг: 766 НеутралноДо коментар [#8] от "Cara Mia":
Роден е в Хърватия, но е сърбин.
Cara Mia
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#11] от "dgerald":
Излезе прав,извинявам се.Самият Тесла се е припознал като етнически сърбин!
Cara Mia
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#10] от "deaf":
Прав сте,самият Тесла се е припознал като етнически сърбин.
deaf
Рейтинг: 2186 Неутрално[quote#13:"Cara Mia"]Прав сте,самият Тесла се е припознал като етнически сърбин. [/quote]
До коментар [#13] от "Cara Mia":
Все пак да имаме едно наум,тъй като националността е културен продукт. Дядото и бабата на един мой приятел българин са сърби,а и самият той казва,че се възприема (уж) като сърбин,но веднъж в момент на откровеност на чашка ракия си призна,че е готов да се бие и даде живота си за България.
Cara Mia
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#14] от "deaf":
Така е,самият Тесла после е станал американски гражданин,така че странни са превратностите на живота.Напр.мойта баба по майчина линия е унгарка и наистина леко ме влече Унгария.
Schopenberg
Рейтинг: 808 НеутралноПо-интересно е, че пътникопотока в европейската и натовска столица София за 2015 е 3.8 млн, а в изостанала, следвоенна Сърбия - 4.8 млн.
Navigare Necesse EstНе използваме възможностите, които имаме. Добре е да се учим от съседите.
penetrating
Рейтинг: 5592 НеутралноНикола Тесла е престоял само 36 часа в Сърбия през целия си живот
по време на единственото си посещение, което не му пречи да се смята за сърбин. Роден е в Австро-Унгария впрочем (по това време няма Хърватия)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertsherekhan
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#16] от "Schopenberg":
"От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил ЛевскиМдааа ама и ти и Дневник сте забравили, че летище Бургас има 2.3 млн. пътници годишно, Варна 1.3 млн., а второто летище в Сърбия (Ниш) има 35-40 хил. пътници, средно годишно :Д
sherekhan
Рейтинг: 8 НеутралноСелска и бедна страничка е Сърбия. Всичко извън Белград е леж. Все едно нашата Видинска околия.
"От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил ЛевскиРоси
Рейтинг: 5587 НеутралноЗащо сърбите, ако дадат летището си на концесия ще искат 600 млн. евро, а ние за софийското искаме 300 млн. лева.
sherekhan
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#20] от "Роси":
"От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил ЛевскиТова не е вярно.
leo1971
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#8] от "Cara Mia":
да да с баща сърбин, православен свещеник, и майка сръбкиня, и тя дъщеря на сръбски свещеник
почети малко преди да плямпаш глупости
primerno
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#16] от "Schopenberg":
След пускането на Раън тая година ще има 5 милиона, а следващата поне 5.5 милиона, тъй като Раън почнаха с полетите си чак септември месец.
primerno
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#18] от "sherekhan":
Това не е много релевантно, тъй като в Бургас сезонния трафик е над 90%, във Варна над 70%
есе
Рейтинг: 749 НеутралноДо коментар [#5] от "polux":
В България нищо не е харизано на някого. Ако се дава нещо е срещу много много милиони. А софийското летище все още не се знае кой ще му е концесионер.
ali_ibn_isa
Рейтинг: 114 НеутралноА при нас концесионера очаква 400 млн. евро и др. подаръци, защото е благоволил да вземе летището на концесия
polux
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#25] от "Алфонсо":
Провери кои са кандидати и кои са собственици на важните имоти, които граничат с терминалите и са условие за разширението им.
И за да те улесня: БГ Еър.
Ако концесионерът не е Фрапорт (маската на ТИМаджиите), ще си призная тук, че съм идиот.
Schopenberg
Рейтинг: 808 Весело[quote#17:"penetrating"]по това време няма Хърватия[/quote]
Navigare Necesse EstТо няма и Сърбия. В крайна сметка е американски откривател, от сръбско потекло, роден в Австро-Унгария.
Велик физик, все още недооценен.
Само ние с Илън Мъск го ценим подобаващо.
есе
Рейтинг: 749 НеутралноДо коментар [#27] от "polux":
Кандидатите са доста, включително Пеевски през банката на Путин. Така че нищо не знае. Едно е сигурно обаче. Няма да се даде безплатно. Единствено можем да се надяваме да не отиде концесията при Турция или Русия. А Фрапорт не са маска на никого. Немска огромна компания може да бъде партньор, но не и нечия маска, най-малко българска.
polux
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#29] от "Алфонсо":
Ясно, ясно. Сей ноу мор, ТИМчо.
ahasver
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#14] от "deaf": на чашка ракия си призна,че е готов да се бие и даде живота си за България.
Е, маестро, на чаша ракия такива са много!