Германия: Решението на Тръмп за ТРР е бизнес възможност за нас

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (58)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 343 Весело

    Само така!!Докато Трампи се отдръпва вие настъпвайте!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  2. 2 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1151 Весело

    Един срещу всички, всички срещу един!

  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Умните хора се усещат за възможностите. В нашия бранш вече отваряме шампанско заради отказа на UK от единния пазар. В UK са най-мощните ни конкуренти.

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Тези пък немци къде са тръгнали, с милизливите си дизелови коли.

  5. 5 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2881 Неутрално

    Ланге добави, че ЕС трябва да търси по-тесни отношения със страни, споделящи ценностите му, каквито са Япония, Канада и Австралия.
    ========
    Ес търси алтернативи , нещо което досега никога не е правил.
    Поне от войната на реплики си личи, че работата е сериозна.

    Bukalemun
  6. 6 Профил на token
    token
    Рейтинг: 233 Весело

    Германия: Решението на Тръмп за ТРР е бизнес възможност за нас
    ===========

    значи обамович и клинтъница бяха против вас, а тръм за вас? подкрепяхте първите 2 двама и ... загубихте, за да спечелите?

  7. 7 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 903 Неутрално

    "Президентът трябва да просто да осъзнае, че американската икономика често не е конкурентоспособна, докато германската е"

    Това е истината. А протекционизма намалява конкуренцията и съответния стимул да бъдеш конкурентноспособен.

    The best way to predict the future is to invent it.
  8. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Абе ако падне ДДС-то при внос от Америка ще видите доста зор.

  9. 9 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 165 Неутрално

    "...германският бизнес да запази хладнокръвие пред действията на Тръмп""

    Ако Тръмп разпали глобална търговска война, хората гласували за него ще са страшно доволни. Нама да е само един рог на изобилието. Ще са много рога.

  10. 10 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3250 Любопитно

    Както винаги Габриел и германските социалдемократи са прави, Германия (пък и ЕС също) трябва да търси сближване със страните от Източна Азия и да се дистанцира до колкото може от Тръмпова Америка на "America first". И още ЕС, трябва да подпише още договори за свободна търговия с държави от този регион. С Южна Корея и Виетнам вече имаме подписани такива.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  11. 11 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 796 Весело

    До коментар [#1] от "Messerschmitt":

    „... вие настъпвайте!!“
    Да де, той се е занастъпвал...днес се отказа да е шеф на СДП и кандидат за Канцлер а и здава поста на икономически министър в правителството на меркрлица...дерзайте товарищи!

  12. 12 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Спирането на всички подобни "поразумения" ще са глъстка въздух за малкия и среден бизнес във всяка една държава. Споразумението между ЕС и Канада не трябва да бъде ратифицирано, ясно е, че това със САЩ за щастие няма да се състои.

  13. 13 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#4] от "12345":

    Не за там, където правят Йотафони!

    Имам време да питам всеки идиот.
  14. 14 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 845 Неутрално

    "Германия: Решението на Тръмп за ТРР е бизнес възможност за нас"
    ======================
    Ми, КОЙ безродник тогава преговаряше за това ТТР задкулисно, в пълна секретност, толкова години, вече?
    Някаква отговорност за потрошилите милиони (най-вероятно) евракис?

  15. 15 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2827 Неутрално

    И Тръмп, и Брекзит за шанс за конкурентните държави да спечелят от същото нещо, с което тези две държави им изтеглиха човешките и финансови ресурси: свободни за предприемачество, отворени за имиграция.

    Хайде, който иска, получава шанса да спечели от същото. Но много малко ще успеят и сред тях няма да са държави, доминирани от расизъм, етатизъм, национализъм и други неработещи доктрини.

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на Ale MI
    Ale MI
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ама разбира се! Прогледнахте

  18. 18 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Оппааа. Тръмп не осъзнава, че действията му ще дадат някой лев повече на реднека, завъртащ бурми на поточна линия за около 5-6 години, но ще отнемат технологичното предимство на Америка.

    Те затова питат, ама никой не може да даде отговорът: като ще правиш Америка "велика" отново, замислял ли си се какво прави Америка "велика" на първо място.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  19. 19 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 999 Любопитно

    [quote#8:"442"]Абе ако падне ДДС-то при внос от Америка ще видите доста зор.[/quote]
    Как точно ще падне ДДС-то при внос от САЩ? Да не би САЩ да го определят? Подобрете малко икономическата си грамотност.

  20. 20 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1866 Неутрално

    "ЕС трябва да търси по-тесни отношения със страни, споделящи ценностите му, каквито са Япония, Канада и Австралия."

    Точно така.

    подпис
  21. 21 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 958 Неутрално

    От 1945 насам Берлин се готви за задаващата се Икономическа война.
    Да видим кой-кого.

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  22. 22 Профил на leo1971
    leo1971
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#8] от "442":

    как ще падне ДДС при внос?
    ДДСто се прилага върху всякаква стока отиваща към краен ползвател
    мито хипотетично можеше да отпадне, но вече едва ли

  23. 23 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#14] от "manu_chao":

    "КОЙ безродник тогава преговаряше ... за потрошилите милиони (най-вероятно) евракис?"

    😆😆😆😆😆😈

    Ти изобщо знаеш ли за какво става дума в статията?

    Ойййй, прости их, Господи... 😩

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  24. 24 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#18] от "stupid_american":


    [quote#18:"stupid_american"]Оппааа. Тръмп не осъзнава, че действията му ще дадат някой лев повече на реднека, завъртащ бурми на поточна линия за около 5-6 години, но ще отнемат технологичното предимство на Америка. [/quote]

    Вярно ли?!? Сега защото Китай не им взема технологиите. Напоследък дори инженеринга вече се премести в Китай. Според мен в момента го губят това технологично предимство. И те си го знаят. Наскоро германците реваха, че китайците купили немски призводителна роботи. Еми купуват хората, защото са богати. А защо са богати?!? Защото алчните европейски и американски концерни ги направиха такива.

  25. 25 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Съгласна съм, създалата се ситуация с Брекзит и Тръмп може да се използва много умело от ЕС за развитие на съюза към нещо повече, за еманципация във военно отношение и за нови икономически и търговски възможности. С оправни политици и лидери с визия ЕС може да постигне много, но ще зависи в значителна степен от изборите в Германия и Франция.

  26. 26 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#24] от "primaxm":

    Друже, умираш си да ме апострофираш, а никога не вникваш в това, което казвам. Вероятно защото не можеш. Казал съм "технологичното предимство", а ти говориш за "технологиите". Научи се да четеш писан текст, друже.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  27. 27 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 796 Весело

    До коментар [#7] от "EU defender":

    „...американската икономика често не е конкурентоспособна...“
    А бе ти днес много късно ми оправи настроението...Иво комунето да го беше написал това, да го съжалиш, ама ти парче специалист в ИТ бранша? Нищо лошо де, то пиеската „смях през силзи“ тепърва започва...Само за сведение от официални германски източници в основните промишлени и инфраструктурни браншове германската икономика е ДВА пъти по-непроизводителна от британската. Габриел вече напуска поста на икономически министър.

  28. 28 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Снощи тук едно към едно го казах същото. Там където се оттегля сащ е шанс за Европа и Япония.

  29. 29 Профил на antikommunist
    antikommunist
    Рейтинг: 402 Любопитно

    [quote#11:"joro4900"]Да де, той се е занастъпвал...днес се отказа да е шеф на СДП и кандидат за Канцлер а и здава поста на икономически министър в правителството на меркрлица...дерзайте товарищи![/quote]
    1) "Здава" поста на иконономически министър в правителството на "меркелица", за да заеме поста външен министър в правителството на същата тази "меркелица".
    2) За свой наследник като шеф на СПД и канцлеркандидат предложи не друг а Мартин Шулц, олицетворението на "Брюксел".
    3) Като икономически министър ще го наследи досегашната му щаатссекретарка (зам.-мин.) и бивша министърка на правосъдието (2002-2009) Бригите Цюприс, тоест в икономическият ресор ще има пълна приемственост.

    Знам, че в постфактическите времена в които живееме подобни "дреболии" и факти нямат особено значение, но аз все пак обичам да се боря с пропагандните вятърни мелници

  30. 30 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#26] от "stupid_american":

    Ок Технологиите не дават технологично предимство, а то зависи от дължината на плажната ивица.

  31. 31 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#23] от "Norman Granz":

    Ми, от статията се разбира, че за Гернания е по-добре, че не се подписа ТТР.
    За САЩ вече разбрахме, че също е по-добре.
    Питах, защо изобщо е било нужно да се започват тия преговори, щом не са били изгодни за никой.
    Армията от хрантутници в Брасълс, похарчи едни милиони, ама то явно в последните години, данъкоплатецът в ЕС, също като у нас е "матрял", та няма нужда да му се каже нещо от секретните преговори.
    Камо ли на някой да му се потърси отговорност....Куче влачи - диря няма.

  32. 32 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#15] от "cinik":

    Ще видим до къде ще стигнат ингилизите с над 50% емигранти в столицата.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  33. 33 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#31] от "manu_chao":

    "Армията от хрантутници в Брасълс..."

    😆😆😆😆😆😆😆😈

    Ю ар хоуплес, бъди.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  34. 34 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#31] от "manu_chao":

    Става въпрос за спиране на тихоокеанското споразумение. Това между Европа и САЩ не е подписвано.

  35. 35 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Усещам как германците ще ядат дървото. Ще заменят ямериканския пазар с виетнамския. Но виетнамския пазар тепърва трябва да бъде създаден-Германия да им направи заводи,да им създаде средна класа и после да им продава автомобили,произведени във виетнамските заводи от виетнамски работници. Това е рецептата за Виетнамско развитие,не за германско. Това е рецептата за всяко развитие. Тръмп прави същото за Америка-колите се произвеждат от американци и се купуват от американци.

  36. 36 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 796 Весело


    До коментар [#29] от "antikommunist":

    „...подобни "дреболии" и факти нямат особено значение, но аз все пак обичам да се боря с пропагандните вятърни мелници...“
    Ако ти имаш възможността да си прочетеш „дреболиите“, не значи, че и пишещите тук го имат. А тогава порови се в днешната германска преса и виж коментарите и анализите. Отстъплението на Габриел е фиаско за социал демократите и икономическата му политика. Предложението за канцлер кандидат на търговеца на книги Шулц е смехотворно и всички знаят, че е прхвърляне на горещия картоф...Разместване на постовете по вторите и третите партиини етажи е подигравка с немската социалдемокрация. А ма какво да ти обяснявам, слушай си АРД и ЦДФ, чети Цайт, типично за „антикомунистите“...

  37. 37 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Колите вече не са технологично развитие. Те са прастара технология. Технологично развитие са новостите. Каква чудна боя за кола измислили в Германия,това не е технологично развитие. Колата може да върши същата работа с друга боя.
    В светът на Тръмп ще започне бясна конкуренция за новости в технологиите и производствата,но между нациите. Която нация изобретява повече,тя ще печели.

  38. 38 Профил на antikommunist
    antikommunist
    Рейтинг: 402 Любопитно

    [quote#27:"joro4900"]„...американската икономика често не е конкурентоспособна...“
    А бе ти днес много късно ми оправи настроението...Иво комунето да го беше написал това, да го съжалиш, ама ти парче специалист в ИТ бранша? Нищо лошо де, то пиеската „смях през силзи“ тепърва започва...[/quote]
    В ИТ и високите технологии американците са почти без конкуренция. Това между другото са май-глобализираните браншове, живеещи от имиграцията и на които им прилошава от изцепки на новия президент ("Назначавай първо американци!".
    Но Тръмп тези браншове не го интересуват, той е тръгнал да спасява Ръст Белта и трудоемките производства, а там в реалната и машинна индустрия, американците наистина изостават не само от Германия, но и от Япония и други. И като се е загрижил за Шевролетите трябваше да се замисли за това до колко продуктите на GM са конкурентноспособни от технологична гледна точка. Форд поне малко от малко все още произвеждат сносни коли, макар и да не са това което бяха някога, но ако сега ги принудят да извършват цялата си дейност в щатите, то съвсем ще станат неконкурентноспособни То такива диференцирани мисли май са висок пилотаж за някои дискутиращи тук.

  39. 39 Профил на Boris Popov
    Boris Popov
    Рейтинг: 902 Неутрално

    http://www.dnes.bg/business/2016/05/31/50-ti-sme-po-konkurentosposobnost-na-ikonomikata.304123
    Тази година организацията отсъжда първото място за най-конкурентоспособна икономика на Хонконг, на втора позиция е Швейцария, а едва след това са САЩ. В челната десятка влизат още Сингапур, Швеция, Дания, Ирландия, Холандия, Норвегия и Канада.

    Германия, която през последните пет години е била част от първите десет, макар и миналата година на последна позиция, през 2016 г. отпада от лидерите и вече е на 12-то място.

    ако не е евтиното евро,и толкова нямаше да е...

  40. 40 Профил на antikommunist
    antikommunist
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#36] от "joro4900":

    А нека да позная, ти предпочиташ алтернативните медии. Тези според които ако Габриел се откаже етова е фиаско, ако се беше кандидатирал въпреки рейтингът си това пак щеше да е фиаско. Не съм фен на социалдемократите. Но и в дясната преса (нармалната и и про бизнес част, не чугунено дясната) си коментират, че отказът му е сравнително последователен имайки предвид изключително ниският му рейтинг, и елегантен начин да излезе чист от ситуацията. А ниската му популярност не се дължи на икономическата му политика, а на това че е доста противен тип. Той никога в дългата си политическа кариера не е бил особено популярен.
    Да наричаш длъжности като външен министър второстепенни показва пълна игнорантност за политическата система на страната. Никак не ми е симпатичен Габриел, но поне е професионалист с огромен управленски опит, вършещ солидна макар и не блестяща работа. За разлика от много други в левият и десният ъгъл на политическият спектър, които са много устати да критикуват управляващите и да дърдорят как трябвало да бъде, но никога не поемат управленска отговорност или когато го правят не блестят с успехи.

  41. 41 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 641 Неутрално

    До коментар [#31] от "manu_chao":

    Май смесвате ТТР и СЕТА. Какви пари са харчили брюкселските чиновници за ТТР?

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  42. 42 Профил на Boris Popov
    Boris Popov
    Рейтинг: 902 Неутрално

    До коментар [#38] от "antikommunist":
    Принципно си прав,но има един нюанс-Тръмп няма нищо против БМВ или Даймлер примерно,по скоро иска да произвеждат в САЩ повече от колите,които продават на американците.
    Мисля,че в това има логика.

  43. 43 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Какво може да се очаква от един социалист.Яли сме им попарата.

  44. 44 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    Аз пък не вярвам, че на Тръмп ще разрешат да съсипе нещо, градено с години и от което САЩ имат полза.

  45. 45 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2881 Неутрално

    Усещам как германците ще ядат дървото.
    =========
    Германците са притиснати.
    Вталиха им влиянието и се чувстват като ограбени !
    От изток Русия , от запад вече САЩ. ...все мускули надуват..!
    ЕС (в частност Германия) , започна да издиша....
    Англия усети всичко това и си направи брекзит.
    Италия яде ударите на банковите банкрути а Франция си показа популиското лице .
    Единствено Германия осъзнаваи осмисля ситуацията.
    До коментар [#35] от "gozambo":

    Bukalemun
  46. 46 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 1438 Неутрално

    Септември са изборите и до тогава ще се кажат много глупости за вътрешна консумация ! Иначе ако САЩ спрът кислорода........!
    Проблемите с Deutsche bank и VW бяха само намек !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  47. 47 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3250 Любопитно

    До коментар [#28] от "stanislavdi":

    Абсолютно Стани, прав си за това!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  48. 48 Профил на podhod
    podhod
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#4] от "12345":

    тъпук!

  49. 49 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5853 Неутрално

    Тръмп обяви война на Германия и Китай, като най-големи страни износителки. Пътьом и на Мексико и Канада.
    Сега ще трябва да калкулира от тези "алтернативни факти" получената "пост-истина" и да не се учудва от неочаквания резултат ...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  50. 50 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Статията представя ситуацията превратно. Истината е следната-германското правителство не могат да установят никакви контакти с администрацията на Тръмп и Меркел е много притеснена. Тръмп каза,че Британия е на челно място в търговските споразумения със САЩ. Подразбира се, Германия отива на последно. Затова германците умуват за резервни варианти с Азия, които няма да са лесни.
    Тръмп ще тормози Германия. Както се казва,бичуването продължава до подобряване на морала.

  51. 51 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Как либералната преса представя нещата. Германия не била на зор за търговските връзки с Америка, ами се откривали нови възможности с Азия!
    Бичуването продължава до подобряване на морала!

  52. 52 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 628 Неутрално

    [quote#42:"eurogi"]Принципно си прав,но има един нюанс-Тръмп няма нищо против БМВ или Даймлер примерно,по скоро иска да произвеждат в САЩ повече от колите,които продават на американците. [/quote]
    БМВ и Даймлер и в момента имат заводи в САЩ. БМВ в Аламаба изнася за около 10 милиарда долара.
    https://www.bmwusfactory.com/bmw_articles/bmw-manufacturings-2015-export-value-reaches-nearly-10-billion/
    Ако Тръмп реши да облага произведените извън Америка коли с мита, то тези, произведени в Алабама БеЕмВета също ще бъдат цапардосани с реципрочно мито, което ще ги направи непродаваеми, БеЕмВе ще свие производството за да задоволява само американския пазар, ще уволни 10 хиляди сини якички и всички ще са доволни.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  53. 53 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 628 Неутрално

    [quote#42:"eurogi"]по скоро иска да произвеждат в САЩ повече от колите,които продават на американците. [/quote]
    Toyota произвежда 2 милиона автомобили в САЩ
    http://corporatenews.pressroom.toyota.com/releases/more+two+million+toyotas+built+north+america+2015.htm
    Това също много бързо може да се промени.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  54. 54 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3582 Неутрално

    До коментар [#50] от "gozambo":

    И защо Тръмп е лют на Меркел?!

    klimentm
  55. 55 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 789 Неутрално

    [quote#54:"klimentm"]И защо Тръмп е лют на Меркел?![/quote]

    Заради морала. Бичуване до подобряване на морала!

  56. 56 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Германия изпадна в изключително тежка позиция. Без армия, морално разложена, с чужди войски на своята територия,засрала си пътеките на изток и обърнал се срещу нея нейният най-голям покровител. И при това в момента Меркел не знае какво да прави, защото от Белия дом не й вдигат телефона. Германската търговия вървеше като по ноти, когато зад гърба си имаше САЩ. Но когато САЩ започне да играе срещу Германия, тогава положението става лошо. Тук четем глупости- германците били по-конкурентноспособни от САЩ, щели да изместват САЩ от световни търговски позиции и подобни. Сега ще видят как се измества САЩ. Промитите мозъци си мислят, че има свободен пазар. Има другия път. Имаш пазар колкото ти отпусне по-силният. Хиляда начина има да те прецакат.

  57. 57 Профил на Boris Popov
    Boris Popov
    Рейтинг: 902 Неутрално

    До коментар [#52] от "Sepultura":
    Това ми е много добре известно,но факт е,че тези компании изнасят от САЩ около 600 хиляди коли годишно,а внасят около 2.5 млн.Така че нещата продължават да са доста усложнени..

  58. 58 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#54] от "klimentm":

    Меркел има отчетливо много по-големи топки от Тръмп, затова.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #