Нова система трябва да замени винетките, предлага Еврокомисията

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Уааау. Сигурен съм, че на нас ще ни бъдат забодени всички вилици.

  2. 2 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 544 Неутрално

    БЮРОКРАЦИЯТА Е ВЕЧЕ ПО МНОГОБРОЙНА ОТ РАБОТЕЩИТЕ ТУКА , ТРЯБВАТ ПАРИ ,МНОГО ПАРИ , ЛУДИ ХОРА

  3. 3 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Богатите страни членки се защитават с всички съществуващи и новоизмислени и нововъведени средства

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  4. 4 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 652 Неутрално

    В монтажа и строителството отдавна е така—след първата седмица в чужбина, командированият трябва да се осигурява на минималната ставка за бранша в съответната страна, след шестият месец престой в някои страни има задължение да се регистрира клон на фирмата изпращач и да се плащат данъци и осигуровки там.

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  5. 5 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Пътният транспорт създава почти 20% от вредните месии
    —цитат от коментар 0 на статията


    Афтора, какво значи "вредни месии"? Обясни ни на нас простите, умните и красивите сигурно са го разбрали.

  6. 6 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5943 Неутрално

    И може да се окаже, че ще плащаме по-малко отсега чрез скъпата винетка :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  7. 7 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 125 Неутрално

    за леките коли мисля, че много страни ще са против премахването на минетките - за леките коли те са прост и лесен начин за облагане. въвеждането на заплащена на километър за леки коли ще оскъпи прекалено и ще натовари много системата. за мен по-скоро ще се отиде за всички електронна еу минетка за леките коли.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  8. 8 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2705 Любопитно

    "Пътният транспорт създава почти 20% от вредните месии в ЕС и Брюксел предлага таксата да зависи от изминатите километри, регистрирани от специално монтирано устройство."

    А останалите 80% "вредни мисионери" как ще се облагат? На тегло или на размер на управлявания капитал? Щото вредни емисия се отделят при получаването на метала, пластмасата, текстила и електроенергията, с които автомобилите се правят "екологични".
    Питам конкретно: ЕК с какъв "въглероден отпечатък" ще намали доходите на разхождащите се безцелно между Брюксел и Страсбург висши евро-чиновници? И ако намалението е по-малко от 50%, това е лош пример за европейците.
    Или разходните със самолет, яхта, балон и други "наши" придобивки няма да се облагат ... както си беше и едно време при социализЪма?

  9. 9 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 810 Весело

    Луд умора нЕма...

  10. 10 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Уааау. Сигурен съм, че на нас ще ни бъдат забодени всички вилици.
    —цитат от коментар 1 на 442


    Кой сте "ВИЕ" ?
    Вие=Лили Винетката,гербавият алчен екип,който няждане няма? Е,ако е така :) Аз съм за "забождането" ви.

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  11. 11 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 624 Неутрално

    "Щото вредни емисия се отделят при получаването на метала, пластмасата, текстила и електроенергията," Или горенето на автомобилни гуми през зимата от 2-3 мързеливи ромляни :) В печките гори всичко,обувки,талашит,пластмаса...каквото гори се буха!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  12. 12 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    Б@си, шофьорите в източните гета ще ги оправят по-бързо от лекарите работещи за жълти стотинки тук в гетото . Жалко ,че няма кой от ЕС да каже на нашите тъпанари,че трябва да плащат на специалистите си като на западните им колеги , ако не искат всички да се изнесат , а населнието да хваща автобус за Виена за да види лекар...

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  13. 13 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1484 Неутрално

    Бюрокрацията атакува. :)

  14. 14 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Проблемът в България специално е, че се правят огромни злоупотреби за транзитните тирове, които освен че повреждат магистралите и обикновените шосета, но и предизвикват огромна част от инцидентите на пътя, а освен това не си плащат винетките, защото няма никакъв контрол или защото са бутнали под тезгяха на тоз, който трябва. Ако имаше контрол нищо не пречи товарите да се превозват през железопътната инфраструктура. Нашите идиотски политици обаче си продадоха гъза за три сребърника и сега ЖП-то е напълно съсипано

  15. 15 Профил на krantare
    krantare
    Рейтинг: 646 Неутрално

    До коментар [#4] от "DDR":

    В момента си е от първия ден. Не знам контролът (освен в Германия) доколко е сериозен, особено за формирането на място на стопанска дейност.

    honeste vivere, alterum non laedere, suum cuique tributere
  16. 16 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    До коментар [#5] от "aralambi":

    "Афтора, какво значи "вредни месии"? Обясни ни на нас простите, умните и красивите сигурно са го разбрали."

    "Вредни месии" означава "вредни емисии". Това е "лапсус клавиатурис" - грешка в клавиатурата. Пише се "автор", а не "афтор". Това е "лапсус интелектуалис" - грешка в акъла. Щом питате, да Ви отговоря. Нищо, че от това няма станете нито умни, нито красиви.

  17. 17 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Афтора, какво значи "вредни месии"? Обясни ни на нас простите, умните и красивите сигурно са го разбрали.
    —цитат от коментар 5 на aralambi


    Автомобилите движещи се с водород отделят като емисия само вода и тя е безвредна. Емисиите от бензиновите и дизеловите двигатели обаче са вредни!

  18. 18 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 732 Неутрално

    И може да се окаже, че ще плащаме по-малко отсега чрез скъпата винетка :)
    До коментар [#6] от "penetrating":

    Да бе да. :-) Мадан се там на какво на какви жЕни.:-)

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  19. 19 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    Каквото льопен и компания не могат да направят ще го постигнат евробюрократите.

  20. 20 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 651 Неутрално

    това са протекционистични мерки, противоречащи на принципа на свободно движение на хора и услуги в ЕС.
    —цитат от коментар 0 на статия

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  21. 21 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#12] от "Dr_Doolittle":

    Стига с тия лекари бе, другите хора нямат ли нужда от по-високи доходи та само за лекарските доходи слушаме.

  22. 22 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3210 Неутрално

    До коментар [#14] от "nage":

    Стига сте преповтаряли, глупостите на Лиляна Павлова...! Като твърдят, че се правят толкова злоупотреби с винетките, кой да седне и да свърши работата на граничния контрол и Пътната агенция? Тия камиони, да не прелитат над границата...?!
    Аман, от ревливи ГЕРБ-ери...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  23. 23 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 802 Весело

    Ша си купя самолет:)

  24. 24 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 784 Неутрално

    "Съгласно предложените правила чуждестранните шофьори ще бъдат третирани като "командировани служители", ако прекарват на работа в чужбина 3 и повече дни всеки месец. Това може да означава, че в страна, в която се намират, ще трябва да им се плаща минималната заплата на тази държава, а не тази в родината им."

    Такива малоумия не се срещаха и по времето на Тато!
    Очевидно е, че в ЕС винаги ще гледат различно на някой.
    Прави чест на тези на острова, че когато им дойде в повече, открито казаха баста...

    I Want To Believe
  25. 25 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5943 Неутрално

    До коментар [#18] от "Танас":

    :) и на Вас клавиатурата Ви е като моята, виртуална :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  26. 26 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5943 Неутрално

    До коментар [#18] от "Танас":


    Но схванах посланието :)
    Да гледаме оптимистично (не като Симеон, царя на българите)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  27. 27 Профил на stalker
    stalker
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Тея чиновници ако просто си взимайа нелошите заплатки и си кютаха, цена нямаше да имат. Ама са се разработили и гледай сега какви поразии ще направят.
    Трудно ми е да го кажа, ама най-голямата заплаха за ЕС си е ЕК.

    Common sense !
  28. 28 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    Цялата тая галимация се решава елементарно, чрез включване на пътната такса в цената на горивата. Ни специални устройства ще трябват, ни нови служители, ни нищо.
    Гориш повече нафта, плащаш повече.
    Съответно при бензина по-малък налог, при пропана и метана още по-малък.
    Всяка бензиноколонка си има фискална памет, няма да е лесно да се манипулира, може частта от парите, която е данък дирекнто и автоматично да се прехвърля в бюджета.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  29. 29 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 544 Неутрално

    ВИНЕТКАТА ЗАКРЕПОСТЯВА МАЛОИМОТНИЯ БЪЛГАРИН ТОТАЛНО,НАЙ ВЕРОЯТНО НОВАТА СИСТЕМА ШЕ Е ОЩЕ ПО ГАДНА , ОБАЧЕ КАТО СИ ИЗБРАХМЕ МУТРИ ЗА УПРАВЛЕНЦИ И СЕДИ ДЕБИЛА НА ПЪТЯ ,ДА ДА ОНЯ С КВАДРАТНАТА ГЛАВА И ТИ ВИКА ПЛАТИ ЗА ДА МИНЕШ КОИТО СПОРЕД МЕНЕ СИ Е ЖИВ РЕКЕТ ,ПО ГАДНОТО Е ЧЕ ПОЧНАХМЕ ДА ГИ ПРИЕМАМЕ ЗА НОРМАЛНО ТИЕ РЕКЕТИ, И ОНЯ С ЖИЛЕТКАТА ДЕТО СЕДИ ПРЕД ВАС И ТИ ВИКА ПЛАТИ ЗА ДА ПАРКИРАШ , И ОНЯ С ПАРНОТО ДЕТО ТИ ВИКА ПЛАТИ АКО ЧЕ НЯМАШ РАДИАТОРИ ,НЕМА ДА Я БЪДЕ ТАЯ ДЪРЖАВА В ТОЯ И ВИД

  30. 30 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 201 Неутрално

    До коментар [#28]
    Пропускаш че някъде има магистрали а някъде няма. Това май и автора го е пропуснал, тъй като въпросните устройства ще са нещо като ГПС регистратори. А паритше трябват за инфраструктура, достигат 60 000 000 000€.
    Това което предлагаш е бай Иван от Силистра да плаща удоволствието на бай Драган от София, да шофира бързо и безопасно по магистрала. То не че и днес не е така де...

  31. 31 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 201 Неутрално

    До коментар [#28] от "Athanatos":
    Защо да плащам пътна такса, докато си подстригвам райграса с моторната косачка, или си ловя риба по Дунав?

  32. 32 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 944 Неутрално

    Цялата тая галимация се решава елементарно, чрез включване на пътната такса в цената на горивата. Ни специални устройства ще трябват, ни нови служители, ни нищо.Гориш повече нафта, плащаш повече.
    —цитат от коментар 28 на Athanatos

    Не става тъй. Сръбския камион като кара през Унгария, ще си гори нафтата, която е сипал в Сърбия и акциза от нея ще отива в сръбския бюджет. А Унгария иска да влизат пари в нейния и е права - нали търка нейните пътища и изпуска газове в нейния въздух.

    Само дето този план до 2027 г. какво щели да направят ще е мъртвороден - то дотогава камионите ще се карат сами. Няма източноевропейци да подбиват цената на германския и френски шофьорски труд, ами едно компютърче дето ще върти геврека само.
    В Америка вече има работещи такива камиони - 2016 г. беше първата доставка, камион с бира се кара сам:
    https://www.wired.com/2016/10/ubers-self-driving-truck-makes-first-delivery-50000-beers/

  33. 33 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Ако проблемът е замърсяването - значи колите на пропан-бутан и метан трябва да плащат в пъти по-евтини тол такси. Ха познайте от три пъти ще стане ли така :)





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #