За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 574 НеутралноУааау. Сигурен съм, че на нас ще ни бъдат забодени всички вилици.
reply
Рейтинг: 544 НеутралноБЮРОКРАЦИЯТА Е ВЕЧЕ ПО МНОГОБРОЙНА ОТ РАБОТЕЩИТЕ ТУКА , ТРЯБВАТ ПАРИ ,МНОГО ПАРИ , ЛУДИ ХОРА
neut
Рейтинг: 180 НеутралноБогатите страни членки се защитават с всички съществуващи и новоизмислени и нововъведени средства
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restDDR
Рейтинг: 652 НеутралноВ монтажа и строителството отдавна е така—след първата седмица в чужбина, командированият трябва да се осигурява на минималната ставка за бранша в съответната страна, след шестият месец престой в някои страни има задължение да се регистрира клон на фирмата изпращач и да се плащат данъци и осигуровки там.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?aralambi
Рейтинг: 581 НеутралноАфтора, какво значи "вредни месии"? Обясни ни на нас простите, умните и красивите сигурно са го разбрали.
penetrating
Рейтинг: 5943 НеутралноИ може да се окаже, че ще плащаме по-малко отсега чрез скъпата винетка :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 125 Неутралноза леките коли мисля, че много страни ще са против премахването на минетките - за леките коли те са прост и лесен начин за облагане. въвеждането на заплащена на километър за леки коли ще оскъпи прекалено и ще натовари много системата. за мен по-скоро ще се отиде за всички електронна еу минетка за леките коли.
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28wanderer
Рейтинг: 2705 Любопитно"Пътният транспорт създава почти 20% от вредните месии в ЕС и Брюксел предлага таксата да зависи от изминатите километри, регистрирани от специално монтирано устройство."
А останалите 80% "вредни мисионери" как ще се облагат? На тегло или на размер на управлявания капитал? Щото вредни емисия се отделят при получаването на метала, пластмасата, текстила и електроенергията, с които автомобилите се правят "екологични".
Питам конкретно: ЕК с какъв "въглероден отпечатък" ще намали доходите на разхождащите се безцелно между Брюксел и Страсбург висши евро-чиновници? И ако намалението е по-малко от 50%, това е лош пример за европейците.
Или разходните със самолет, яхта, балон и други "наши" придобивки няма да се облагат ... както си беше и едно време при социализЪма?
joro4900
Рейтинг: 810 ВеселоЛуд умора нЕма...
Без коз
Рейтинг: 624 НеутралноКой сте "ВИЕ" ?
Вие=Лили Винетката,гербавият алчен екип,който няждане няма? Е,ако е така :) Аз съм за "забождането" ви. Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
Без коз
Рейтинг: 624 Неутрално"Щото вредни емисия се отделят при получаването на метала, пластмасата, текстила и електроенергията," Или горенето на автомобилни гуми през зимата от 2-3 мързеливи ромляни :) В печките гори всичко,обувки,талашит,пластмаса...каквото гори се буха!
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Dr_Doolittle
Рейтинг: 1203 НеутралноБ@си, шофьорите в източните гета ще ги оправят по-бързо от лекарите работещи за жълти стотинки тук в гетото . Жалко ,че няма кой от ЕС да каже на нашите тъпанари,че трябва да плащат на специалистите си като на западните им колеги , ако не искат всички да се изнесат , а населнието да хваща автобус за Виена за да види лекар...
http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/realguru
Рейтинг: 1484 НеутралноБюрокрацията атакува. :)
nage
Рейтинг: 237 НеутралноПроблемът в България специално е, че се правят огромни злоупотреби за транзитните тирове, които освен че повреждат магистралите и обикновените шосета, но и предизвикват огромна част от инцидентите на пътя, а освен това не си плащат винетките, защото няма никакъв контрол или защото са бутнали под тезгяха на тоз, който трябва. Ако имаше контрол нищо не пречи товарите да се превозват през железопътната инфраструктура. Нашите идиотски политици обаче си продадоха гъза за три сребърника и сега ЖП-то е напълно съсипано
krantare
Рейтинг: 646 НеутралноДо коментар [#4] от "DDR":
honeste vivere, alterum non laedere, suum cuique tributereВ момента си е от първия ден. Не знам контролът (освен в Германия) доколко е сериозен, особено за формирането на място на стопанска дейност.
Един препатил
Рейтинг: 1158 НеутралноДо коментар [#5] от "aralambi":
"Афтора, какво значи "вредни месии"? Обясни ни на нас простите, умните и красивите сигурно са го разбрали."
"Вредни месии" означава "вредни емисии". Това е "лапсус клавиатурис" - грешка в клавиатурата. Пише се "автор", а не "афтор". Това е "лапсус интелектуалис" - грешка в акъла. Щом питате, да Ви отговоря. Нищо, че от това няма станете нито умни, нито красиви.
Ал Бънди
Рейтинг: 753 НеутралноАвтомобилите движещи се с водород отделят като емисия само вода и тя е безвредна. Емисиите от бензиновите и дизеловите двигатели обаче са вредни!
Танас
Рейтинг: 732 НеутралноИ може да се окаже, че ще плащаме по-малко отсега чрез скъпата винетка :)
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.До коментар [#6] от "penetrating":
Да бе да. :-) Мадан се там на какво на какви жЕни.:-)
lol
Рейтинг: 1425 НеутралноКаквото льопен и компания не могат да направят ще го постигнат евробюрократите.
джендър NATO generals
Рейтинг: 651 НеутралноBilly Pilgrim
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#12] от "Dr_Doolittle":
Стига с тия лекари бе, другите хора нямат ли нужда от по-високи доходи та само за лекарските доходи слушаме.
Petleshev
Рейтинг: 3210 НеутралноДо коментар [#14] от "nage":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Стига сте преповтаряли, глупостите на Лиляна Павлова...! Като твърдят, че се правят толкова злоупотреби с винетките, кой да седне и да свърши работата на граничния контрол и Пътната агенция? Тия камиони, да не прелитат над границата...?!
Аман, от ревливи ГЕРБ-ери...!
xmm
Рейтинг: 802 ВеселоШа си купя самолет:)
2.5
Рейтинг: 784 Неутрално"Съгласно предложените правила чуждестранните шофьори ще бъдат третирани като "командировани служители", ако прекарват на работа в чужбина 3 и повече дни всеки месец. Това може да означава, че в страна, в която се намират, ще трябва да им се плаща минималната заплата на тази държава, а не тази в родината им."
I Want To BelieveТакива малоумия не се срещаха и по времето на Тато!
Очевидно е, че в ЕС винаги ще гледат различно на някой.
Прави чест на тези на острова, че когато им дойде в повече, открито казаха баста...
penetrating
Рейтинг: 5943 НеутралноДо коментар [#18] от "Танас":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert:) и на Вас клавиатурата Ви е като моята, виртуална :)
penetrating
Рейтинг: 5943 НеутралноДо коментар [#18] от "Танас":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНо схванах посланието :)
Да гледаме оптимистично (не като Симеон, царя на българите)
stalker
Рейтинг: 546 НеутралноТея чиновници ако просто си взимайа нелошите заплатки и си кютаха, цена нямаше да имат. Ама са се разработили и гледай сега какви поразии ще направят.
Common sense !Трудно ми е да го кажа, ама най-голямата заплаха за ЕС си е ЕК.
Athanatos
Рейтинг: 1793 НеутралноЦялата тая галимация се решава елементарно, чрез включване на пътната такса в цената на горивата. Ни специални устройства ще трябват, ни нови служители, ни нищо.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Гориш повече нафта, плащаш повече.
Съответно при бензина по-малък налог, при пропана и метана още по-малък.
Всяка бензиноколонка си има фискална памет, няма да е лесно да се манипулира, може частта от парите, която е данък дирекнто и автоматично да се прехвърля в бюджета.
reply
Рейтинг: 544 НеутралноВИНЕТКАТА ЗАКРЕПОСТЯВА МАЛОИМОТНИЯ БЪЛГАРИН ТОТАЛНО,НАЙ ВЕРОЯТНО НОВАТА СИСТЕМА ШЕ Е ОЩЕ ПО ГАДНА , ОБАЧЕ КАТО СИ ИЗБРАХМЕ МУТРИ ЗА УПРАВЛЕНЦИ И СЕДИ ДЕБИЛА НА ПЪТЯ ,ДА ДА ОНЯ С КВАДРАТНАТА ГЛАВА И ТИ ВИКА ПЛАТИ ЗА ДА МИНЕШ КОИТО СПОРЕД МЕНЕ СИ Е ЖИВ РЕКЕТ ,ПО ГАДНОТО Е ЧЕ ПОЧНАХМЕ ДА ГИ ПРИЕМАМЕ ЗА НОРМАЛНО ТИЕ РЕКЕТИ, И ОНЯ С ЖИЛЕТКАТА ДЕТО СЕДИ ПРЕД ВАС И ТИ ВИКА ПЛАТИ ЗА ДА ПАРКИРАШ , И ОНЯ С ПАРНОТО ДЕТО ТИ ВИКА ПЛАТИ АКО ЧЕ НЯМАШ РАДИАТОРИ ,НЕМА ДА Я БЪДЕ ТАЯ ДЪРЖАВА В ТОЯ И ВИД
acarid
Рейтинг: 201 НеутралноДо коментар [#28]
Пропускаш че някъде има магистрали а някъде няма. Това май и автора го е пропуснал, тъй като въпросните устройства ще са нещо като ГПС регистратори. А паритше трябват за инфраструктура, достигат 60 000 000 000€.
Това което предлагаш е бай Иван от Силистра да плаща удоволствието на бай Драган от София, да шофира бързо и безопасно по магистрала. То не че и днес не е така де...
acarid
Рейтинг: 201 НеутралноДо коментар [#28] от "Athanatos":
Защо да плащам пътна такса, докато си подстригвам райграса с моторната косачка, или си ловя риба по Дунав?
Камен
Рейтинг: 944 НеутралноНе става тъй. Сръбския камион като кара през Унгария, ще си гори нафтата, която е сипал в Сърбия и акциза от нея ще отива в сръбския бюджет. А Унгария иска да влизат пари в нейния и е права - нали търка нейните пътища и изпуска газове в нейния въздух.
Само дето този план до 2027 г. какво щели да направят ще е мъртвороден - то дотогава камионите ще се карат сами. Няма източноевропейци да подбиват цената на германския и френски шофьорски труд, ами едно компютърче дето ще върти геврека само.
В Америка вече има работещи такива камиони - 2016 г. беше първата доставка, камион с бира се кара сам:
https://www.wired.com/2016/10/ubers-self-driving-truck-makes-first-delivery-50000-beers/
nage
Рейтинг: 237 НеутралноАко проблемът е замърсяването - значи колите на пропан-бутан и метан трябва да плащат в пъти по-евтини тол такси. Ха познайте от три пъти ще стане ли така :)