Надеждите за гладък Брекзит избледняват след изборния хаос във Великобритания

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (43)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 754 Любопитно

    hard or soft = твърд или гладък?! :)

    Едно нещо може да е едновреммено и твърдо и гладко.

    TAKE THE RED PILL!
  2. 2 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 754 Неутрално

    hard or soft = твърд или гладък?! :)Едно нещо може да е едновреммено и твърдо и гладко.
    —цитат от коментар 1 на Beyond


    Еми, който коментира без да чете. Така е. :)

    TAKE THE RED PILL!
  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 855 Неутрално

    Великобритания ще получи един твърд.... брекзит.

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Каквото сам си направиш, никой не може да ти го направи. :)
    Англичани сър. :)

  5. 5 Профил на olga_kokoshkina
    olga_kokoshkina
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Най-накрая ще се получи така, че Британия ще излезе от ЕС, но на практика ще продължи да спазва всички закони на ЕС и ще продължи да плаща такса към общия бюджет за да ползва единния пазар, с единствената разлика, че вече няма да има глас в ЕС. Най-големият автогол в историята на "великата" Британия!

  6. 6 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 366 Неутрално

    Ами избледнява. Като балона на имотния им пазар почне да издиша, и други неща ще избледнеят.

    Още не се говори много какво ще става с гражданите на ЕС, в това число и български, които живеят на територията на Великобритания. И тези на Великобритания, които живеят в ЕС. Щото и там ще е интерестно.

    Защото сами се досещате, че варианта 'без сдекла' означава че милиони ще трябва да се преместят в кратки срокове извън или обратно във ВБ. Или да си вадят визи. Абе изобщо...

  7. 7 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 694 Весело

    Без да чета статията, мога със сигурност да кажа, че това е материал на Гардиън.

  8. 8 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 597 Неутрално

    ЕС има нужда от хаоса във Великобритания. Всякакви лумпени ти Мара лцо Пен и Пепе Грило седят в ъгъла и се спотайват. Почти съм сигурен, че мнзоинството европейски граждани, защиващи организацията ЕС, стават все повече именно заради хаоса във Великобритания

  9. 9 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 950 Неутрално

    Като балона на имотния им пазар почне да издиша, и други неща ще избледнеят
    —цитат от коментар 6 на shisharko


    Това е интересен аспект. В момента във Великобритания има голямо търсене на имоти и жилища заради постоянния имиграционен поток. Заради това търсене цените на имотите там са нереално високи цени за качеството са самите имоти. Но ако няма сделка за Брексит и изведнъж портите се хлопнат и бариерите се спуснат, броя на имигрантите в ОК ще намалее и това ще бъде внезапен удар имотния пазар, особено около Лондон. Търсенето на имоти за наем ще се срине и всичките мързеливи дебелогъзи английски пенсионери, които взимат солени наеми за малките си кутийки, ще пият една студена вода. Със слабото търсене ще паднат и цените на наемите и комбинирано с останалите икономически проблеми, много англичани ще си изядат цървулите от яд, че са гласували за Брексит.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  10. 10 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3494 Весело

    Това е първият европейски развод. Сега ще се види колко сме възпитани и дали ще стигнем до "Бойлерът е мой! Дай си ми бойлера!".

    Последното е цитат от закачлива песничка за развода, която не всички са длъжни да помнят.

    Еретик
  11. 11 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Англичаните гласуваха за излизане от ЕС. Сега обаче хем искат ,хем не искат.Или не смеят. Оня секретар за Брекзит Дейвид Дейвис обвинява ЕС, че обвързвал Общия пазар със свободното движение.Ама въобще никой не коментира, че първо трябва да излязат и чак след това да почнат преговорите относно търговия, свободни движения и т.н. Те в края на краищата за това гласуваха - за излизане, не за сделки.

  12. 12 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 8 Весело

    ЕС има нужда от хаоса във Великобритания. Всякакви лумпени ти Мара лцо Пен и Пепе Грило седят в ъгъла и се спотайват. Почти съм сигурен, че мнзоинството европейски граждани, защиващи организацията ЕС, стават все повече именно заради хаоса във Великобритания
    —цитат от коментар 8 на stanislavdi


    Мене харесва това.

  13. 13 Профил на Ликующий
    Ликующий
    Рейтинг: 368 Неутрално

    Дами и господа, много малко хора знаят, че Великобритания си прибира обратно около 60% от вноските в ЕС още от времето на Маргарет Татчър. Така че тя (Великобритания) никога няма да се съгласи да плаща каквито и да е било вноски в ЕС. Поради това изходът на Брексита ще е твърд, скандалин и с тръшване на вратата от двете страни.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
  14. 14 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Дали на някого му е ясно, като как ще се случва всичко, за какво ще се преговаря и кой какви отстъпки е готов да направи. На Мей уж всичко и беше ясно, но май почна да и се замъглява нещо.

  15. 15 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#5] от "olga_kokoshkina":

    може така да се получи, може и иначе - връщат се обратно митата и митниците. Което ще е доста голям проблем за ЕС, понеже Велкобритания има яко отрицателно търговско салдо с ЕС. И за ВБ ще е проблем, но по-малък. А ако ЕС продължава да дрънка глупости за изплащане на някакви стотици млрд евро вноски в бюджета, могат да получат покана да идат да си ги вземат от даунинг стрийт. Размахващите пръст евро апаратчици много държат великобритания да не използва при преговорите огромното си преимущество в областта на отбраната и разузнаването, ама ЕС не се вижда да се отказва от единственото си преимущество - контролът над общия пазар. Така че сделката или ще е добра за великобритания, или въобще няма да има сделка - ще си приберат пенсионерите, а европа ще си прибере студентите и работниците и готово.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  16. 16 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 168 Неутрално

    До коментар [#13] от "vxa15365434":

    Твърд Брексит с последваща търговия в рамките на регулациите описани в СТО е реалистичната опция. Всичко друго е в сферата на оптимистичните пожелания. Ще има и преселение, ксенофобската вълна в ОК се надигна веднага след резултатите. Е според мен Великобритания няма да е толкова привлекателна след приключването на процеса по излизане от ЕС.

    За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
  17. 17 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "olga_kokoshkina":може така да се получи, може и иначе - връщат се обратно митата и митниците. Което ще е доста голям проблем за ЕС, понеже Велкобритания има яко отрицателно търговско салдо с ЕС. И за ВБ ще е проблем, но по-малък. А ако ЕС продължава да дрънка глупости за изплащане на някакви стотици млрд евро вноски в бюджета, могат да получат покана да идат да си ги вземат от даунинг стрийт. Размахващите пръст евро апаратчици много държат великобритания да не използва при преговорите огромното си преимущество в областта на отбраната и разузнаването, ама ЕС не се вижда да се отказва от единственото си преимущество - контролът над общия пазар. Така че сделката или ще е добра за великобритания, или въобще няма да има сделка - ще си приберат пенсионерите, а европа ще си прибере студентите и работниците и готово.
    —цитат от коментар 15 на DareDebil


    Що да е проблем за ЕС? Това си е тест за брекзитърското управление. Говорят наляво и надясно как ЕС ги задушавало, само че ЕС не налага мита на европейските стоки и услуги. Местните правителства правят това. Великобритания може да не облага с мита европейският внос,или да изплющи яко мита за да си оправи отрицателното салдо и направи качествените европейски продукти недостъпни за повечето си гласоподаватели. Например БМВ продава коли на заводска цена и единствено правителството на Великобритания решава дали да наложи мито за внос. ЕС няма нищо общо.

  18. 18 Профил на vgerina
    vgerina
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Великобритания напуска райският ЕС, разпада се на парчета,англичаните почват да ядат камъни и идват да сменят памперсите на бабите в старческите домове в България!
    Всеки ден поне по една статия в този дух!

  19. 19 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#17] от "le_bigmac":

    Кои са тия местни правителства които решават дали да слагат мита или не? Може ли Холандия примерно да реши да няма мита на стоки от англия, а германия да реши да има? Щото май не може - иначе всеки ще си внася просто през холандия в германия. Ако ЕС реши да налага мита на английски стоки, естествено че англичаните ще им сложат минимум реципрочни мита. Само че немците трябва добре да си помислят дали да натискат за мита, понеже великобритания е втори по големина пазар за немски коли в европа след германия. Особено за скъпите аудита и БМВта.

    Задушаването дето го говорят не идва с митата, а с регулациите и квотите на ЕС, както и с вноските в бюджета на ЕС.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  20. 20 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#19] от "DareDebil":

    Бъркаш топлото с мекото. Европейски производител или търговец няма как да облага собствените си стоки с мита. Великобританското правителство създава мита за внос, ако иска.Нито една страна от ЕС няма да създаде свои мита за ОК различни от общите за ЕС,ако има такива. Иначе що да не си търгуваме? И няма никаква разлика дали колите са немски,френски,италиански или румънски,докато са в ЕС. Но конкретно за немските коли знам,че никакви мита не ги спират,дори и в Китай и Ю еС ъф ЕЙ. Ако си спомняш и в България преди ЕС.

  21. 21 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#15] от "DareDebil":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  22. 22 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3781 Любопитно

    До коментар [#3] от "EU defender":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Натам отиват нещата......................................-:)!

  23. 23 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3781 Любопитно

    Кашата ,която сътвориха тъпанарите на Острова става огромна и почти неконтролируема......................!

  24. 24 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3781 Любопитно

    До коментар [#4] от "foxa5":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    ЕС ще намери начин да размаже тъпият британски фасон!

  25. 25 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 328 Разстроено

    Верно е, че е подобре да имаш лош закон, отколкото вообще да нямаш такъв. Референдума показа, че хората не знаят какво искат. 52% срещу 48% е точно това. В САЩ, учениците (независимо дали са в училище или ВУЗ!) се оценяват по 100 точкова система. Под 75 правилни решения е двойка... Така би трябвало да е и при референдумите. ВБ е в много неудобна ситуация, "хем сърби, хем боли". Никой от ЕС няма да й позволи повече от това, което има Норвегия. А ВБ иска доста повече. Няма да стане, но и ЕС може да загуби.
    Надявам се на много разумен развод.
    И още нещо, ВБ след развода, просто губи влияние, дори и само заради това, че английския се очертаваше като официалния език на ЕС. Сега са немския, френския и май испанския...

  26. 26 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2771 Неутрално

    Цялата тази канонада от "пожелания", ми припомни за изказването на Атанас Буров че, "българинът, обича да "оножда", ама да не плаща"!
    За манталитет на британците, това звучи малко по-различно:"Британецът иска да "оноди" всички, и после да му платят"!

  27. 27 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 732 Неутрално

    "Мей неколкократно е подчертавала, че е по-добре страната да напусне ЕС без сделка, отколкото с лоша сделка. Европейските лидери са на мнение, че тя блъфира, защото липсата на сделка ще доведе до икономически и правен хаос. Но те започват да се боят, че двете страни ще се вкарат в ситуация, в която нямат полезен ход.”


    Aми ако са сигурни да играят вабанк?!
    Само че май не само британците не са наясно какъв Брекзит предпочитат...

    I Want To Believe
  28. 28 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Неутрално

    Твърд Брексит е най-вероятен. Граница с Ирландия, разделяне с европейски институции, изнасяне на европейски агенции. 5 години преход и икономически сътресения и ще тръгнат нагоре както досега. Кой обаче ще им върне тези 5-7 години?
    Апропо, не смятам, че Шотландия и Сев. Ирландия ще се отделят...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  29. 29 Профил на antikommunist
    antikommunist
    Рейтинг: 381 Разстроено

    До коментар [#15] от "DareDebil":

    Доста повърхностен коментар...

    1) Нещата с търговското салдо са изключително сложни в глобализираният свят и в обединеният европейски пазар, защото схемата не е "или внасяш продукти или изнасяш". Производствените линии са разпределени по целият свят и по целият континент и части се произвеждат на едно място, сглобяват се на машини на друго, от тях се правят коли, самолети или други продукти на трето четвърто и пето място и крайният продукт се пласира на шесто. И това с още много подразделения. Британската индустрия е напълно интегрирана в тази схема и ако изведнъж се появят мита, митници и различни регулации по стандартите, цялата система ще колабира. Това ще удари и двете страни, но винаги много по големият партньор в една такава ситуация е в по добра позиция от по-малкият. Европейците имат много по голями възможности да си преориентират производствените линии отколкото островчето което тепърва трябва да преговаря за свободна търговия и с Европа и с бившите си колонии.

    2) Индустрията е съвсем не най-важният сектор на британската икономика. ОК живее в огромна степен от статута на Лондон като финансов център и конкретно на това, че реално финансовите аспекти на почти цялата европейска икономика до сега се извършваха в Лондон. При един твърд брекзит при който базираните в Лондон финансови институции губят достъпа си до европейският пазар, това ще доведе до ударно местене на дейности, персонал и обороти в огромен мащаб към ЕС (най-вече към Дъблин и до някъде към Франкфурт). И това което кухите брекзитърски глави, които мразят елитите от ситито не по макло от "брюкзелските зелки" не желаеха да видят или да кажат на глас, е че британката държава живее до голяма степен пряко или косвено именно от активностите на ситито и ако се стигне до твърд брекзит с голям спад на оборотите и печалбите там + изтегляне на персонал и съответно спад на цените на имотите в Лондон, то това може да радва водопроводчика дето му се налага да пътува всеки ден по 200 км. до Лондон защото не може да си позволи лондонски наем, но това ще отвори такава дупка в бюджета им, че ще трябва или яко да вдигат данъци или да оставят същия водопроводчик сам да си плаща медицинските услуги. Затова сега хем сърби хем боли.

    3) Мей е в ужасно слаба позиция, защото заедно с ълстърските унионисти има мнозинство от само 2 гласа в парламента, а в собствената и партия има доста депутати (особено близките до бизнеса) които в никакъв случай не желаят твърд брекзит и във всеки момент могат да я бутнат. Тя свика изборите не от бабаитлък, а защото 16те депутата мнозинство, което имаше не и беше достатъчно за да води твърди преговори срещу вътрешнопартийната опозиция. Сега това е още по трудно, дори невъзможно.

    4) Силните страни са ОК в отбраната и разузнаването няма да могат да изиграят никаква роля в преговорите, освен ако не мислиш, че Мей може да плаши гаргите, че ще анектира Нормандя. Иначе и двете страни са до такава степен обвързани и взаимно зависими в сектора на сигурността, че не могат и да мислят за взаимно изнудване.

    5) Това как европейците щели да си приберат студентите и работниците, а британците пенсионерите, няма да стане никога, най-малкото защото именно ОК би било най-потърпевшото от тази схема. Достатъчно е само да се погледне кой колко продукти създава и къде...

    Сори, стана малко дълго, но темата е сериозна и сложна...

  30. 30 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#29] от "antikommunist":

    По точка 5 да добавя, защото ежедневно си говоря с британски пенсионери живеещи в Испания през ум не им минава да се върнат обратно във Великобритания.

    Подават молби за Ирланско гражданство или подават молби за получаване на резиденция в Испания. Покрай гласуването на референдума имаше един, два месеца застой в сектора на недвижимите имоти с участници бритнаци, след това продължиха да купуват недвижимости в Испания.
    Лично Аз познавам 10 тина британци пристигнали да живеят в Испания след референдума.

    Делото във Върховния съд в Лондон за правомощията на Мей (Първия Министър) относно излизането от ЕС, също беше възбудено от страна на британци живеещи в ЕС.

    Модератора е неадекватен!
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    До коментар [#15] от "DareDebil":

    Великобритания може да има отрицателно търговско салдо, но пак изнася много в ЕС, особено услуги. За това, че е финансов център на ЕС няма какво да се коментира, нито колко е важно това. А съвсем скоро Брежие от Еърбъс казА, че ако има твърд брекзит и пречки, ще мислят да правят крилата си на континента, а не във Филтън, Уелс и т.н. И става въпрос за сектор, в който има най-малко търговски пречки според търговските споразумения извън общия пазар.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    До коментар [#15] от "DareDebil":

    Ще си приберат студентите.....а знаеш ли, че те плащат за да са там? Познай кой губи. ЕС апаратчиците, или тия дето уеб страниците им завършват на "ac.uk". И така с почти всичко.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    До коментар [#18] от "vgerina":

    А не бе, Империя 2.0 ще правят:):):):)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    До коментар [#19] от "DareDebil":

    Англичаните ще си плащат за достъпа до единния пазар, ще премат 4-те свободи, и няма да имат право на глас в ЕС, както Норвегия, Швейцария и Исландия. Иначе няма да са част от нищо, защото не са толкова специални, че да си избират удобните клаузи, а неудобните да ги отказват.
    Това с регулациите на ЕС е спин на разни фаражци, поне до степента, до която ги изкарват. Не случайно английския бизнес беше за оставане в ЕС, както между другото и прагматичното консервативно правителство на Камерън.
    За колите е така, само че британосите трябва да карат нещо. Интересно какво ще стане с Ваксхол, който като част от Опел ще стане ПСА. Японците са инвестирали в производство заради достъпа до пазара на ЕС. А ще видим и какво ще стане когато Бентлитата на британосите започнат да идват целите директно от Лайпциг, а Ролс Ройсовете някъде от Бавария.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    До коментар [#29] от "antikommunist":

    +++++++++++++

    Казал си им го както трябва. Само да добвя по точка 2, ВЕЧЕ ИМАТ дупки в бюджета и мислят за съкращения, вкл. в NHS. А на автобуса на Фуража друго пишеше.....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  36. 36 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2771 Весело

    Не знам, поне доколкото съм чел историята на света, любителски, някоя империя да е успяла да се възстанови. Винаги е следвал възход на други, върху руините на старите империи. Явно, някои имперски политици, не са учили както трябва историята! Или се надценяват, като възможен фактор, за въздействие върху същата, към положителен за тях изход, сиреч "реаниматори"! Е, "циркът" предизвикан от Фарадж § Ко, продължава с нови участници. Дали няма, този цирк, да се превърне в драма, шекспирова, по същество, за неговата родина?! Не помня от къде е:
    "На всяка славна история
    иде края,
    и става история!
    Не ми е весело, но това е!

  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    Ето, че Брекзит вече даде резултат. ЮК е най-слабо разстящата икономика в ЕС през първото тримесечие на 2017 (квартал на квартал):

    http://ec.europa.eu/eurostat/documents/2995521/8057546/2-08062017-AP-EN.pdf/8321df8a-ba1b-433e-9cdc-bfd81e3f4a45

    И да, това включва и Гърция.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  38. 38 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#34] от "deutschwagen":

    бентлитата ще вземат да идват от лайпциг малко след като поршетата почнат да идват от китай. Великобритания е имала и винаги ще има собствено производство на коли, независимо кой притежава фабриките. имала такова и в зората на автомобилостроенето, и преди да влезе в ЕС. Май е по-вероятно да преместят линиите от лайпциг в крю, отколкото обратното, а? Най-големите пазари на бентли са великобритания, китай и сащ.

    И воксхол като стане френски вместо американски какво? Французите ще затворят кепенците и ще внасят всичко от франция??? От какъв зор точно? Японците ако се изнесат от там ще загубят един от най-големите си пазари, тяхна си работа. А това че бизнеса искал нещо какво общо има? То и нашия бизнес много неща иска, това не значи че трябва да им се дадат.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  39. 39 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#32] от "deutschwagen":

    Къде мислиш си харчат пенсиите англичаните дето живеят в ЕС? Не е в англия, само това ще ти подскажа. Британските университети и зад електрифицирана ограда и ров с катран да бяха, пак щеше да има хора за там. Както имаше и българи и англичани студенти в германия и англия преди 2007ма, така ще продължи да има и след като излязат - със студентски визи.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  40. 40 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    До коментар [#38] от "DareDebil":

    Кой е по-големия пазар - ЮК или ЕС? Колкото до Бентли, гордостта и името може да са британски, но марката си е немска и ще правят каквото им е удобно, докато британските баровци ще пеодължат да си ги купуват - това не са коли за сметкаджии (последните да го мислят).
    Британия много неща е имала, но е въпрос какво ще има. Доста производство е или собственост на ЕС, или общ проект с ЕС - останалото са предимно чужди компании разчитащи на достъп до общия пазар. А освен митата и регулациите, има и друго - компаниите днес разчитат и на свободното придвижване, защото на персонала често се налага да пътуват.
    Странно защо когато е неудобно, мнението на бизнеса не е важно. Ами кой ще знае тогава кое е най-добре икономически за ЮК - тетката Мей, кукуто Корбин, и лъжеца Фураж ли? Както и да е, резултатът е налице - ЮК беше една от най-силно растящите големи икономики в ЕС, сега е твърдо последния в целия ЕС. Задават се нови съкращения на разходите, вкл. в NHS. В същото време, брекзитчиите се избиват нервите по неправилните имигранти - главно "азиатци" (според британските разбирания за азиатец) и африканци. Нищо около брекзит не върви по план, има само хаос.
    Между другото, много от исканията на бг бизнеса са смислени - адекватна образователна система, нормална съдебна система, без простотии като в енергетиката.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    До коментар [#39] от "DareDebil":

    А дали тези пенсионери ще искат да се връщат? Едва ли ЕС ще ги изгони.
    Колкото до университетите, май ще трябва да запазят преференциалните такси за гражданите на ЕС - същите като тези на гражданите на ЮК. Ще стане интересен "брекзит"

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  42. 42 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3581 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Sail away?

    No way.

    "Надеждите за гладък Брекзит избледняват
    след изборния хаос във Великобритания"

  43. 43 Профил на ИванКар
    ИванКар
    Рейтинг: 480 Неутрално

    До коментар [#5] от "olga_kokoshkina":

    За автогола - да, много тъп, но майсторски! За другото - не. Та нали излизането на Англия е свързано с връщането към английското законодателство? Пазарът - да, но не им се плаща членския внос. Действително е хаос.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #