За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 554 НеутралноЗа миналата година реализирали рекордна загуба от 780 милиона евра !!! Не се возили хора и стоки на верисия. Така, че за мен това е поредната грандиозна измама.
musashii
Рейтинг: 996 НеутралноА така.Втората по големина немска авиокомпания изпада в несъстоятелност, а когато Костов продаде "Балкан", която беше източена от комунистите го изкараха най-големият престъпник.
owz46306052
Рейтинг: 118 НеутралноДа продадеш авиокомпания с ВСИЧКИ активи за 150.000 долара е престъпление. Особено когато активите - материални и нематериални се оценяват в десетки пъти повече.
Елементарен пример: Слотовете в Хийтроу струват милиони, представителства в различни страни, Виена например, струват Х00.000 евро....
inikolaev
Рейтинг: 24 НеутралноИнтересно след колко време ще прочетем същото за България еър? По всичко личи, че бутат дружеството към умишлен фалит, за да го изкупят на безценица след това
plamen_b
Рейтинг: 598 ЛюбопитноОще една лоша инвестиция, която "Етихад" ще трябва да отпишат - след "Алиталиа". Интересно какви са показателите на инвестицията в "Ер Сърбия"?
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
neut
Рейтинг: 174 НеутралноБезславен край
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the resttaratanki
Рейтинг: 891 НеутралноДо коментар [#3] от "owz46306052":
Не и ако има дългове за десетки милиони.
musashii
Рейтинг: 996 НеутралноДо коментар [#3] от "owz46306052":
Една авиокомпания има активи и пасиви. Продава се за 150 хиляди долара, защото има огромни задължения. А това за стоянките, които стрували милиони е една голяма лъжа.Дай доказателства, че Зееви е изкарал милиони от продажби на стоянки и други "активи"на "Балкан".
дерибеев
Рейтинг: 1412 Неутралнокой да го изкупи
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
Селс китари КАТ
Рейтинг: 12 НеутралноДо коментар [#2] от "mushashi":
Вече няма да обиждам"Балкан" никога не е била на загуба и имаше директен полет до Зимбабве, Банкок и САЩ. Голяма част от пътникопотока на авиокомпанията беше от бивша Югославия, а "Балкан" е бил първенец от всички бивши соц.страни в СИВ. Поддържаха се и вътрешните линии - Варна, Бургас, Силистра, Русе, Търговище, Горна Оряховица, Видин, Пловдив, Стара Загора, Кърджали. Компанията беше купена заради международните линии, които поддържаше и фалирана със съдействието на И.Костов. Тъй че няма какво да припяваш колко сме били несправидливи, което всъщност е истина - ако имаше справедливост тоя тюфлек щеше да бъде в затвора.
EU defender
Рейтинг: 887 НеутралноДо коментар [#6] от "гошо":
The best way to predict the future is to invent it.Комундер, фалитите са нещо нормално при капитализма.
Panda
Рейтинг: 621 НеутралноЩе цитирам дифендера под подобно съобщение за руска авиокомпания:
"Соросоидна пропаганда. Икономиката расте, местното производство се развива, народа забогатява."
Сега се е покрил и мълчи.
Иначе балонът Etihad започва да изпуска здраво. Продадоха регионалната си швейцарска авиокомпания на словенците, Алиталия се е понесла отново към фалит, виждаме какво е положението и в германското поделение, сърбите вместо да се разрастват започнаха да дават самолетите и екипажите си на мокър лизинг. Не чета коментари на абонати.
Dedo
Рейтинг: 8 Неутралноbulgaria air si e timadjiiski. taka che ne e kato da se krade ot darzavata
EU defender
Рейтинг: 887 НеутралноНе съм летял с тях. Явно този бизнес модел не е за всеки. Преди време имаше една словашка авиокомпания, която беше лидер в Източна Европа - Sky Europe и фалира през 2009.
The best way to predict the future is to invent it.Лелка
Рейтинг: 465 НеутралноВместо отговор: ""Луфтханза" досега е показвала интерес към покупка на компанията, но са я спирали значителните дългове, които би се наложило да поеме."
Балкан имаше над 140 млн.долара дългове и беше включена в списъка за ликвидация, изготвен от Жан Виденов. Друго за Костов и гордостта на соц авиацията, може и за предствителя в Хараре и Йоханесбург, др. Велчев, баща на Милен Велчев - те семейно знаят как се правят и превъртолват дългове, доказано.
Лелка
Рейтинг: 465 НеутралноДо коментар [#4] от "inikolaev":
България Ер има статут на национален превозвач, но е на ТИМ, т.е. ще е частен фалит без гаранция за изкупуване.
EU defender
Рейтинг: 887 НеутралноДо коментар [#13] от "Panda":
The best way to predict the future is to invent it.Ушанка, фалита е бил предопределен. Просто акционерите логично са спряли кранчето.
"От 2008 г. насам "Ер Берлин" отчита загуби почти без прекъсване с изключение единствено на 2012 г. Миналата година беше отбелязана и рекордната загуба от 780 милиона евро."
А за родината си расия не мисли - кораба потъва нормално.
plamen_b
Рейтинг: 598 ЛюбопитноИнтересно, колко струват слотовете в Хараре днес? Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Ватник
Рейтинг: 118 Неутрално"Миналата година беше отбелязана и рекордната загуба от 780 милиона евро."
Every cradle is a grave.Ебати лапането е паднало. Ако някой твърди, че подобна загуба не е генерирана умишлено, е пълен идиот.
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноНяма страшно. Райънеър ще ги купи на справедлива цена.
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!qwertqwert
Рейтинг: 645 НеутралноДо коментар [#6] от "гошо":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Мурзилките реват отново империализъм спечели
----------------------------------
колкото и да ти е чудно и неразбираемо- точно така е.
Фалита на една компания е нещо толкова естествено, като създаването на нова , кърговрат на живота и смъртта.
Неестествено е олевундеряването на капитализма, водещо до извращения като Енрон, БратяЛимон , Барни Мадоф, ако щеш Ауди и който се сетиш от мастодонтите за които важи "too big to fail"
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#9] от "mushashi":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Бъфет има две крилати фрази относно авиокомпаниите:
- NEVER ever BUY airline stocks for the long term
- Авиокомпаниите са бастисали повече благосъстояние дори от комунизма
Ето списък на фалиралите и изпаднали в неплатежоспособност в САЩ:
Chapter 7
This is a list of airlines that have filed for bankruptcy protection via Chapter 7 in the United States.
- National Florida Airlines December 1, 1983
- Excellair July 7, 1984
- Oceanaire Lines February 10, 1984
- Connectaire October 10, 1984
- Princeton Air Link August 11, 1988
- Air Kentucky July 19, 1989
- Eastern Air Lines January 18, 1991
- Northcoast Executive January 29, 1991
- Midway Airlines (1976-1991) November 27, 1991
- L’Express February 2, 1992
- Eastwind Airlines September 30, 1999
- Sun Country Airlines January 2, 2002
- Midway Airlines (1993-2003) October 30, 2003
- Southeast Airlines December 1, 2004
- TransMeridian Airlines September 29, 2005
- Independence Air January 6, 2006
- Big Sky January 7, 2008
- Aloha Airlines March 31, 2008
- Air Midwest May 14, 2008
- Gemini Air Cargo August 12, 2008
- Direct Air April 12, 2012
- Comair April 4, 2012
- Evergreen International Airlines December 31, 2013
Chapter 11
This is a list of airlines that have filed for bankruptcy protection via Chapter 11 in the United States.
- New York Airways May 18, 1979 Ceased operations
- Aeroamerica November 19, 1979 Ceased operations
- Florida Airlines January 24, 1980 Ceased operations
- Indiana Airlines March 3, 1980
- Air Bahia December 15, 1980 Ceased operations
- Tejas Airlines December 31, 1980 Ceased Operations [5]
- Mountain West Airlines-Idaho March 6, 1981 Ceased operations
- LANICA March 16, 1981 Nicaraguan airline; ceased operations
- Coral Air July 13, 1981
- Pacific Coast Airlines September 11, 1981
- Swift Aire Lines September 18, 1981 Ceased operations
- Golden Gate Airlines October 9, 1981 Ceased operations
- Pinehurst Airlines January 26, 1982
- Silver State Airlines March 3, 1982
- Air Pennsylvania March 26, 1982 Ceased operations
- Air South April 2, 1982
- Cochise Airlines April 16, 1982 Ceased operations
- Braniff International May 13, 1982 Ceased operations
- Astec Air East July 8, 1982
- Will's Air August 19, 1982
- Aero Sun International October 15, 1982
- Aero Virgin Islands October 19, 1982 Ceased operations
- Altair Airlines November 9, 1982 Ceased operations
- Continental Airlines September 23, 1983 June 30, 1986 Emerged after merger with PEOPLExpress, Frontier Airlines, and New York Air
- Frontier Airlines August 28, 1986 Ceased operations
- Eastern Airlines March 9, 1989 Ceased operations
- Partnair October 1, 1989 Norwegian airline; ceased operations
- Pan American World Airways January 8, 1991 Ceased operations; Most assets purchased by Delta Air Lines
- America West Airlines June 28, 1991 August 26, 1994 Merged with US Airways in 2005
- Sun Country Airlines January, 2002 2003 Involuntary
- National Airlines December 6, 2000 Ceased operations on November 6, 2002
- Trans World Airlines January 10, 2001 Filed as part of an acquisition by American Airlines
- US Airways August 11, 2002 March 31, 2003
- United Airlines December 9, 2002 February 1, 2006
- Air Canada April 1, 2003 September 30, 2004 Canadian airline
- Flash Airlines March 1, 2004 Ceased operations
- US Airways September 12, 2004 September 27, 2005 Second filing, emerges in conjunction with its acquisition by America West
- Aloha Airlines December 30, 2004 February 17, 2006 Cargo division continued flying as Aloha Air Cargo
- Northwest Airlines September 14, 2005 May 31, 2007 Ceased Operations; Merged with Delta Air Lines
- Delta Air Lines September 14, 2005 April 30, 2007 Included subsidiary Comair
- Maxjet Airways December 26, 2007 Ceased operations
- Aloha Airlines March 31, 2008 Second filing; ceased passenger operations
- ATA Airlines April 3, 2008 Ceased operations
- Skybus Airlines April 5, 2008 Ceased operations
- Frontier Airlines April 10, 2008 October 1, 2009
- Eos Airlines August 26, 2008 Ceased operations
- Sun Country Airlines October 6, 2008 February 23, 2011 Second bankruptcy
- Primaris Airlines October 15, 2008 Ceased operations
- Mesa Airlines January 5, 2010 March 11, 2011
- Arrow Air July 1, 2010 Ceased operations and liquidated
- Mexicana August 28, 2010 Mexican airline; ceased operations
- American Airlines November 29, 2011 December 8, 2013 Emerged from bankruptcy as American Airlines Group; includes parent company AMR Corporation and subsidiary American Eagle Airlines
- Ryan International Airlines March 6, 2012
- Pinnacle Airlines April 2, 2012 May 1, 2013 Emerged as subsidiary of Delta Air Lines; name changed to Endeavor Air
- Southern Air September 28, 2012
- SeaPort Airlines February 5, 2016
- Republic Airways Holding February 25, 2016
- PenAir August 7, 2017 Ceases operations in Denver and Portland
дерибеев
Рейтинг: 1412 Неутрално"Националният превозвач Aвиокомпания „Балкан“ беше продадена на 31 юли 1999 г. на израелския бизнесмен Гад Зееви. За 75% от капитала на компанията Зееви плати сумата от 125 хил. долара. В началото на февруари миналата година полетите на авиокомпанията бяха прекратени по нареждане на собственика, като междувременно Гад Зееви продаде акциите „Балкан“ в СИТА (Международната асоциация за телекомуникационни връзки) на стойност над 40 млн. долара. " всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
danielv
Рейтинг: 933 НеутралноДо коментар [#4] от "inikolaev":
Не виждам никакви реални факти, които да говорят за подобен сценарий. Това, че на една група уж случайни коментиращи им е казано да го повтарят постоянно е с ясна цел, но са толкова прозрачни, че надали ще заблудят някой. Както и изкуствено създаденото напрежение около няколко закъснели полета. Авиокомпанията работи на предела на възможностите си, т.е. е много далеч от фалит.
plamen_b
Рейтинг: 598 Неутрално"Балкан" имаше само около 8% от трафика си от и за България. Огромният процент бяха транзитни пътници - например от Лондон за Хараре или Лагос. Това бе възможно по времето на социализма като се обръщаше валута 1-во направление (преводни рубли), с които се купуваха самолети и горива, в твърда валута (в която пътниците плащаха билетите си. Разбира се, низките заплатите за екипажи в български лева също помагаха. Не знам при дейността на "Балкан" по колко преводни рубли е излизал долара, но държавата имаше необходимост от твърда валута. С нея можеха да се купуват, например, електронни компоненти, от които се правеха компютри за износ по първо направление. Както се казва в един виц от по-ново време: "Въртяхме си едни пари".
Тази схема престана да работи, след като преводните рубли бяха премахнати като механизъм за разплащане и разменният курс на българския лев спрямо конвертируемите валути стана реален в началото на 1991 г. (м. февруари 1991 г., ако си спомням добре).
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноЗначи не е лесно да оперираш авиокомпания от малки страни като България , защото няма накъде да летиш.
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.За швейцарците беше голям позор и въпрос на национална чест да спасят авиокомпанията си, но след втория фалит я шитнаха на Луфтханза.
Австрийските аиолинии също бяха погълнати от Луфтханза, както и Брюксел Еър.
На опашката за фалити чакат чехите и италианците.... ако цената е окей и те ще станат част от голямото луфтханзаджийско семейство.
plamen_b
Рейтинг: 598 НеутралноВярно. Но дълговете им към държавното летище София, например, ще трябва да бъдат отписани. Не знам какви други пасиви имат (например, към също така държавното Ръководство въздушно движение). А който купи активите на фалиралата авиокомпания - доколкото има такива (например, ако имат собствени самолети) ще може да започне "на чисто".
Не твърдя че това е целта, само отбелязвам факта.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
гошо
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#12] от "EU defender":
гошое нормални са как няма да са нормални ,като са всеки ден ,то и изстъпленията на бежанците са си нещо нормално ,щото са културни особености, а демокрацията уважава културните особености
owz46306052
Рейтинг: 118 НеутралноАз досега израелец глупак в големият бизнес не съм видял. Зееви си е направил сметката много преди да извади парите.
По повод дълговете - счетоводството на една фирма е най-интересното нещо. За буквално 1 минута можеш да изкараш дори и Кока Кола на загуба стига правилно да разбиеш нещата по сметките.
Същото и с Балкан - дългове от 140 Мио. са счетоводни трикове и много медиен шум.
Балкан беше интересен само за разпачетосване. Авиопарка беше погинал - едно ТУ-1ХХ, АН-ове и малко ЯК машини. Нова инвестиция беше интересна - за нея трябва да се работи - а на власт повече от 3 години никой не оставаше.
Продажбата беше резонна - но и същевременно скандална.
Как мислиш - в Бг по това време имаше много хора с по 125000 долара. Защо никой не се дореди?
owz46306052
Рейтинг: 118 НеутралноАз досега израелец глупак в големият бизнес не съм видял. Зееви си е направил сметката много преди да извади парите.
По повод дълговете - счетоводството на една фирма е най-интересното нещо. За буквално 1 минута можеш да изкараш дори и Кока Кола на загуба стига правилно да разбиеш нещата по сметките.
Същото и с Балкан - дългове от 140 Мио. са счетоводни трикове и много медиен шум.
Балкан беше интересен само за разпачетосване. Авиопарка беше погинал - едно ТУ-1ХХ, АН-ове и малко ЯК машини. Нова инвестиция беше интересна - за нея трябва да се работи - а на власт повече от 3 години никой не оставаше.
Продажбата беше резонна - но и същевременно скандална.
Как мислиш - в Бг по това време имаше много хора с по 125000 долара. Защо никой не се дореди?
penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноAir Berlin май летеше/смяташе да лети до България редовно...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertАНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 617 НеутралноВ САЩ има четири големи авиокомпании. Не е нормално в Европа да има 20 авиокомпании, които да се опитват да са големи. Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
2.5
Рейтинг: 758 НеутралноДо коментар [#2] от "mushashi":
I Want To BelieveКъде е връзката?
Едните изпадат в несъстоятелност, докато Костов направи една от поредицата си куци сделки, за които разбира се си намираше оправдание! Доколко то хвана дикиш се вижда от цветущото състояние на бутиковата му формация в настоящия момент.
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#33] от "SCROTUS":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Да, ама трая цели 50 години, докато останаха 4 авиокомпании в САЩ <- даже те също са били фалит, тоест предишните им акционери са пили студена водица.
Сега тези 4 авиокомпании са яко печеливши (дори Бъфет вече харесва акциите) и касират за всичко при вътрешните полети, като почнеш $25 за багаж, за бира има специално намаление от $6 на $5, пътниците се тъпчат с багажа и си носят храна от тайландския киоск на л-щето.
Yotce
Рейтинг: 1547 НеутралноЗа стоянките не знам, но Зееви прилагаше схема, при която ВСИЧКИ приходи на авиокомпанията директно влизаха в негови сметки, а ВСИЧКИ разходи отиваха за увеличаване на дълговете на компанията. Така държавата взе 150000, дълга към нея се увеличи 10 пъти... Е, разбира се, и други хора са намазали - Вилхем Краус, Муравей Радев, Иван Костов, Захари Желязков...
Пък ти си припявай и търси странни паралели между двата случая.
uej03527584
Рейтинг: 28 НеутралноДо коментар [#33] от "SCROTUS":
Аз за Европа знам големите Луф, Търкиш, Бритиш, Клм и Ер франс. Кои са другите 15 ;) Европа е 500000+ хиляди души
mitko11
Рейтинг: 2206 ВеселоДо коментар [#26] от "plamen_b":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовКурса на преводната рубла беше 86 копейки за долар.
mitko11
Рейтинг: 2206 ЛюбопитноПо-интересно е какво стана с имотите на задграничните търговски дружества при смяната на собствеността 90-те години. Кой ги приватизира заедно с апартаментите, банковите сметки и т.н.
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#37] от "uej03527584":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Ето списък с 50 европейски авиокомпании подредени по превозени пътници:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_airlines_in_Europe
- Ryanair е номер 1
- Bulgaria Air е номер 47
uej03527584
Рейтинг: 28 НеутралноДо коментар [#40] от "Ф.Нинов":
Прави впечатление,че има 6 руски компании. Тия па откъде имат пари;(
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#41] от "uej03527584":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Как откъде? -> От пасажерите.
bat_plamen
Рейтинг: 3932 ЛюбопитноА Бългерия Еър кога.....................?!
Stanko
Рейтинг: 229 НеутралноЧекайте, ве! Не трябваше ли Русията да фалира тази седмица? Пак ли се отлага?
Stanko
Рейтинг: 229 НеутралноКогато ПОДАРИ "Балкан" беше просто престъпник. Стана най-големият престъпник когато ПОДАРИ "Нефтохим" (на руснаците), "Химко", "Девня", "Кремиковци" и още дузина предприятия.
stoiank
Рейтинг: 1353 ВеселоТози път много бързо ги хвана прокобата ми. В неделя издъниха един полет до Берлин и се отнасяха/обслужва ги България Еър/ отвратително с клиентите си, макар че закъсняваха с повече от три часа и днес фалит..... Следващия път ще внимавам какво си пожелавам.
sasoss
Рейтинг: 297 НеутралноЖертва на растежа си.
once Upon a Time
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#5] от "plamen_b":
Ами Etihad Regional, Jet Airways - добре, че се махна Хоган, че нещата край Етихад са супер зле.
Един препатил
Рейтинг: 1144 НеутралноДо коментар [#11] от "zlo38528262":
"Балкан" си беше във фалит отвсякъде, включително и заради полети като този до Зимбабве. Той беше измислен не защото имаше пътници, а за хатъра на посланика ни в тази страна - Александър Атанасов, брат на Андрей Луканов. И всяка седмице един ТУ-154 се таралянгаше по маршрут София-Ла Валета-Лагос-Хараре с пет-шест командировани българи. От Ла Валета-Лагос-Хараре и обратно ставаше малко оборот с няколко чернолики братя. Подробност от пейзажа бе, че самолетът излиташе в 23,55 ч. и пристигаше в 15,30 ч. на другия ден, а се връщаше в 06,30 ч. на по-следващия ден - дребни хитринки от онези години за увеличаване на командировъчните пари. Поради продължителността на полета в екипажа имаше един човек повече - пилот-инструктор. Обратният полет се изпълняваше от друг екипаж, който чакаше от предишната седмица. Новопристигналият екипаж изчакваше една седмица следващия полет в наета къща в Хараре, чиято хазяйка и съседи редовно се оплакваха в бюрото на "Балкан" от денонощните ешмедемета на сменящите се екипажи.
Не ми искайте линк - аз съм летял по този маршрут и съм видал всичко това с очите си. Ако все пак не ми вярвате попитайте Милен Велчев - по това време неговият баща беше представител на "Балкан" в Хараре. Впрочем Емил Велчев остави у мен много добри впечатления на приятен и енергичен човек по време на краткия ни разговор, когато ме запознаха с него. Което си е вярно - си е вярно.
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 617 ЛюбопитноКого интересува замръзналата локва на север от Монголия? Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 617 ЛюбопитноСАЩ са 350 милиона души на двойно по-голяма територия, без развит железопътен транспорт.
Имат три големи "традиционни" авиокомпании - Юнайтед, Делта и Американ, една голяма низкоразходна - Саутуест.
Други две регионални - Аласкан и Хауайан. За други не се сещам в момента.
В Европа всяка държавица с размерите и населението на провинциален американски град има авиокомпания с презокеански полети:
Ер Франс, КЛМ, Бритиш, Иберия, Ер Лингъс, Ер Еуропа, Алиталия,
Брасълс Еруейз, Финер, Айслъндер, Норуиджън,ТАП, САС, Луфтханза, Ер Берлин, Суис, Остриън, Лот, дори и Ер Сърбия лети до Ню Йорк. Aерофлот не ги броим за европейска компания.
Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
гошо
Рейтинг: 174 ВеселоДо коментар [#22] от "qwertqwert":
гошознам , знам ,че и други неща са нормали вече, особено тези с взривоте , нападенията и там други работи ,дето се случиха напоследък по Европата Сам знаеш
spring_va
Рейтинг: 664 НеутралноКофти компания, безкрайни опашки, арогантно поведение от страна на служителите и никаква ангажираност към хората закъсняващи за полетите си заради много мудните им процедури при чекиране. Не си ли "Gold member" там си бай Уй. За техен полет бе препоръчително да си на летището два-три дни по-рано. Единственото нещо което ще ми липсва е шоколадчето във формата на сърце, което раздаваха на влизане в самолета.