Франция подготвя финансови стимули за раздяла със замърсяващи коли

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sxn49533317
    sxn49533317
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Имаше по телевията интересно предаване на леки коли с водородно гориво.Пълно зареждане на резервоара на леката кола в рамките на 3 минути, с което може да се измине 500 км автомагистрала.При изгаряне няма отделяне на вредни газове.
    Една плоча на конвертиращият елемент дава напрежение от 500 А и много малък волтаж, затова се прави блок от много, над 300 плочки. Засега няма индустриално производство, всичко се прави на ръка от човек и трае като време и инвестирани пари много.Но се стреми, до 2020 г. да се направят машини, които да произвеждат всичко автоматично.

  2. 2 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    "Франция подготвя финансови стимули за раздяла със замърсяващи коли"

    Да включат и България, ще им изтънее бюджета

  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3904 Любопитно

    "....6000 евро субсидия."


    Моля!? В България нищо не сме чували?!?

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  4. 4 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#1] от "sxn49533317":

    Водородът е батерия за пренасяне на електричество. Такъв е и нефтът, но е зареден безплатно от природата за милиарди години, а и е в удобна за транспорт течна опаковка. Това е проблемът на водорода - трябва да се произведе, а процесът е бавен, скъп и доста неефективен засега. Изисква се много ток, а той засега идва предимно от фосилни горива и атоми.

  5. 5 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 891 Неутрално

    Франция беше страната, която насърчаваше дизоловия двигател. Тези хора наистина хал хабер си нямат какво правят.

  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Очакваме ги, нов внос.

  7. 7 Профил на sxn49533317
    sxn49533317
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#1] от "sxn49533317":Водородът е батерия за пренасяне на електричество. Такъв е и нефтът, но е зареден безплатно от природата за милиарди години, а и е в удобна за транспорт течна опаковка. Това е проблемът на водорода - трябва да се произведе, а процесът е бавен, скъп и доста неефективен засега. Изисква се много ток, а той засега идва предимно от фосилни горива и атоми.
    —цитат от коментар 4 на Дундурук


    И в началото на извлизане на петрола, трябваше да се инвестира енергия, за да се извлече петрола от голяма дълбочина. Всичко се оптимираше с времето.
    И след 10 години производството на въглерод ще е по-евтино от това на петрола за едно и също разстояние, изминато с лек автомобил.Да не забравяме, първите автомобили с бензин са харчили към 20-25 литра бензин на 100 км, сегашните модерни към 6-7 литра на 100 км

  8. 8 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 339 Весело

    Ехе.....от Германия се очаква да "извади 1,4 мил.стари дизела и 1,2 милиона бензинови сега и от Франция!Догодина май "потоп" и ниски цени на новият внос ще има!!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  9. 9 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Скоро в Курубляне ще има много кочини от преди '97-ма със първоначална регистрация (F)

  10. 10 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 909 Неутрално

    "Сумата ще бъде не само за купуване на нова кола, но и за относително нови автомобили втора употреба, които са с ниски емисии на въглероден двуокис."

    Значи пак дизели ще стимулират. Те са с по-ниски емисии на СО2 от бензиновите, просто защото харчат по-малко гориво. А азотни оксиди, твърди частици и т.н. кой ти гледа.
    Те Франция и Германия затова се напълниха с дизели, защото правителствата гледаха само СО2 емисиите - накара ги да ги слагат на всеки етикет с цената, на всяка реклама, базираха данъците на тях... Да бяха гледали и други фактори, то не е само СО2 дето замърсява. Даже самият СО2 не е замърсител - не мирише, не цапа... Единствено парников ефект дето уж предизвиква, ама това е спорно и няма научен консенсус още по въпроса.

  11. 11 Профил на sxn49533317
    sxn49533317
    Рейтинг: 229 Неутрално

    При елекромобилите, трае много време пълното зареждане на литиево-йонните батерии, които и се загряват при зареждане и могат да експлодират при зареждане. Минимума за 500 км магистрала е 45 минутно зареждане бързо зареждане с голямо подаване на електрически ток.
    Има нова технология с алуминиево-въздух батерии, които да се сменят на бензиностанциите, но за това ще са нужни машини, които автоматично да сменят батерията под каросерията на леката кола, понеже са тежки и само с машини могат да се сменят и не са презареждаеми.

  12. 12 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 664 Гневно

    "Сумата ще бъде не само за купуване на нова кола, но и за относително нови автомобили втора употреба, които са с ниски емисии на въглероден двуокис."Значи пак дизели ще стимулират. Те са с по-ниски емисии на СО2 от бензиновите, просто защото харчат по-малко гориво. А азотни оксиди, твърди частици и т.н. кой ти гледа.Те Франция и Германия затова се напълниха с дизели, защото правителствата гледаха само СО2 емисиите - накара ги да ги слагат на всеки етикет с цената, на всяка реклама, базираха данъците на тях... Да бяха гледали и други фактори, то не е само СО2 дето замърсява. Даже самият СО2 не е замърсител - не мирише, не цапа... Единствено парников ефект дето уж предизвиква, ама това е спорно и няма научен консенсус още по въпроса.
    —цитат от коментар 10 на Камен


    Абсолютно - и те не знаят какво правят...

    Stef
  13. 13 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Френски дизел- ЕКО МИНуЕТ!! Нова злоупотреба за джиткане в булгария

    Долу рушистите и фашистите
  14. 14 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 734 Весело

    На изток пазар за стари коли да искаш, всяка бангия се продава като за (почти) нова, много запазена, по на около 100к км. Тук се движат коли от ВСВ барабар с новите "ТЕСЛИ", въпрос на вкус, а и законите за чистия въздух не важат за нас...

    GM




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #