За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
sxn49533317
Рейтинг: 229 НеутралноИмаше по телевията интересно предаване на леки коли с водородно гориво.Пълно зареждане на резервоара на леката кола в рамките на 3 минути, с което може да се измине 500 км автомагистрала.При изгаряне няма отделяне на вредни газове.
Една плоча на конвертиращият елемент дава напрежение от 500 А и много малък волтаж, затова се прави блок от много, над 300 плочки. Засега няма индустриално производство, всичко се прави на ръка от човек и трае като време и инвестирани пари много.Но се стреми, до 2020 г. да се направят машини, които да произвеждат всичко автоматично.
pet fire
Рейтинг: 3074 Неутрално"Франция подготвя финансови стимули за раздяла със замърсяващи коли"
Да включат и България, ще им изтънее бюджета
hamiltonf
Рейтинг: 3904 Любопитно"....6000 евро субсидия."
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБМоля!? В България нищо не сме чували?!?
Дундурук
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#1] от "sxn49533317":
Водородът е батерия за пренасяне на електричество. Такъв е и нефтът, но е зареден безплатно от природата за милиарди години, а и е в удобна за транспорт течна опаковка. Това е проблемът на водорода - трябва да се произведе, а процесът е бавен, скъп и доста неефективен засега. Изисква се много ток, а той засега идва предимно от фосилни горива и атоми.
taratanki
Рейтинг: 891 НеутралноФранция беше страната, която насърчаваше дизоловия двигател. Тези хора наистина хал хабер си нямат какво правят.
442
Рейтинг: 554 НеутралноОчакваме ги, нов внос.
sxn49533317
Рейтинг: 229 НеутралноИ в началото на извлизане на петрола, трябваше да се инвестира енергия, за да се извлече петрола от голяма дълбочина. Всичко се оптимираше с времето.
И след 10 години производството на въглерод ще е по-евтино от това на петрола за едно и също разстояние, изминато с лек автомобил.Да не забравяме, първите автомобили с бензин са харчили към 20-25 литра бензин на 100 км, сегашните модерни към 6-7 литра на 100 км
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 339 ВеселоЕхе.....от Германия се очаква да "извади 1,4 мил.стари дизела и 1,2 милиона бензинови сега и от Франция!Догодина май "потоп" и ниски цени на новият внос ще има!!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...bretschneider
Рейтинг: 450 НеутралноСкоро в Курубляне ще има много кочини от преди '97-ма със първоначална регистрация (F)
Камен
Рейтинг: 909 Неутрално"Сумата ще бъде не само за купуване на нова кола, но и за относително нови автомобили втора употреба, които са с ниски емисии на въглероден двуокис."
Значи пак дизели ще стимулират. Те са с по-ниски емисии на СО2 от бензиновите, просто защото харчат по-малко гориво. А азотни оксиди, твърди частици и т.н. кой ти гледа.
Те Франция и Германия затова се напълниха с дизели, защото правителствата гледаха само СО2 емисиите - накара ги да ги слагат на всеки етикет с цената, на всяка реклама, базираха данъците на тях... Да бяха гледали и други фактори, то не е само СО2 дето замърсява. Даже самият СО2 не е замърсител - не мирише, не цапа... Единствено парников ефект дето уж предизвиква, ама това е спорно и няма научен консенсус още по въпроса.
sxn49533317
Рейтинг: 229 НеутралноПри елекромобилите, трае много време пълното зареждане на литиево-йонните батерии, които и се загряват при зареждане и могат да експлодират при зареждане. Минимума за 500 км магистрала е 45 минутно зареждане бързо зареждане с голямо подаване на електрически ток.
Има нова технология с алуминиево-въздух батерии, които да се сменят на бензиностанциите, но за това ще са нужни машини, които автоматично да сменят батерията под каросерията на леката кола, понеже са тежки и само с машини могат да се сменят и не са презареждаеми.
stef
Рейтинг: 664 ГневноАбсолютно - и те не знаят какво правят... Stef
marks_nazi
Рейтинг: 8 НеутралноФренски дизел- ЕКО МИНуЕТ!! Нова злоупотреба за джиткане в булгария
Долу рушистите и фашиститеgmalinov
Рейтинг: 734 ВеселоНа изток пазар за стари коли да искаш, всяка бангия се продава като за (почти) нова, много запазена, по на около 100к км. Тук се движат коли от ВСВ барабар с новите "ТЕСЛИ", въпрос на вкус, а и законите за чистия въздух не важат за нас...
GM