За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
chinaski
Рейтинг: 620 НеутралноМного нискобюджетни компании започнаха да изпитват трудности, че и да фалират, напоследък!Жалко!
tacheaux
Рейтинг: 2564 НеутралноПравилно е да се каже не нискобюджетни , а ниско тарифни. Когато се използват ниско тарифни авиокомпании винаги съществува риска , когато отидеш на някое място по света , после да няма с какво да се прибереш. Това не е първия , нито единствен случай за внезапен фалит на подобни компании.
karabastun
Рейтинг: 1242 ЛюбопитноКОЙТО ПЛАЩА МАЛКО - ПЛАЩА ПОВЕЧЕ !
[email protected]Ebeneezer Goode
Рейтинг: 761 Неутрално" ... германският превозвач "Луфтханза" е оттеглил предложението ... заради възражения от страна на антимонополните регулатори на Европейската комисия"
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn'tЕй тука е заровено кученцето в този случай.
Че Луфтханза е монополист и завладява все по-голям пазарен дял спор няма. Но да оставиш компания да фалира, само за да не я купи друга голяма компания ... нещо не ми се връзва сметката. Сега по-малко монополист ли е Луфтханза?
Ebeneezer Goode
Рейтинг: 761 Неутрално" ... германският превозвач "Луфтханза" е оттеглил предложението ... заради възражения от страна на антимонополните регулатори на Европейската комисия"
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn'tЕй тука е заровено кученцето в този случай.
Че Луфтханза е монополист и завладява все по-голям пазарен дял спор няма. Но да оставиш компания да фалира, само за да не я купи друга голяма компания ... нещо не ми се връзва сметката. Сега по-малко монополист ли е Луфтханза?