Имиджът на "Епъл" и "Гугъл" падна рязко надолу в проучване на най-видимите марки

Корпоративните марки на "Епъл" (Apple) и "Гугъл" (Apple) са загубили високите си позиции в ежегодното проучване Reputation Quotient на Harris Poll. "Тесла" обаче се изстреля нагоре, след изпращането на автомобил в космоса, пише агенция "Ройтерс", а "Амазон" остава на върха за трета поредна година.
Производителят на "Айфон" падна на 29-то място от петата си позиция, а "Гугъл" - на 28-ми от 8-мо. Проучването, което се извършва от 1999 г., изследва репутациите на "най-видимите" корпоративни брандове.
Джон Джързема, изпълнителен директор на Harris Poll, коментира пред "Ройтерс", че спадът в имиджа на "Гугъл" и "Епъл" вероятно се дължи на това, че не са представили толкова интригуващи продукти, колкото през миналите години, когато показаха Google Docs и Maps, iPod, iPhone и iPad.
Силната позиция на "Амазон" вероятно се дължи на разширяването ѝ в посока на клиентите – като например при придобиването на бакалиите Whole Foods.