Първият директен полет от Австралия до Лондон продължи 17 часа

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (66)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Седемнадесет часа без цигара – ето това е подвиг!

  2. 2 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    До коментар [#1] от "Alexander97":

    Сигурно на борда раздават никотинови дъвки...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  3. 3 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 60 Неутрално

    17 часа във въздуха си е доста напрягащо, както и да го погледнеш. Мисля, че аз не бих го издържал.

  4. 4 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1037 Любопитно

    До коментар [#1] от "Alexander97":

    След като има тоалетни и кабини за почивка на екипажите дали пък специално за случая не са оборудвали и един "пушком", където човек да дръпне един тютюн?

  5. 5 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5400 Неутрално

    (Шеговито) Удобно е да лети от Пърт, защото е по-близо до Лондон, но пък още по-удобно е да лети празен... :)
    (Сериозно) Иначе наистина великолепно постижение и си заслужава бизнес риска...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  9. 9 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 60 Неутрално

    Не се наемам да пътувам 17 часа със самолет, това е ужасно. Има опасност човек да психяса, да получи инсулт и т.н. По-добре би било да се смени самолета и да се почине няколко часа на някое летище.

  10. 10 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3758 Неутрално

    Супер, с над 850 км/ч средно, при крейсерска 902, не са пестили и много-много гориво...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  11. 11 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 165 Весело

    Тва с едно айпадче да си програмираш на джаваскрипт над облаците и няма да го усетиш. Екстра, тряа го пробвам, хем не съм бил при кенгурата

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  12. 12 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2335 Любопитно

    Добро решение. Надявам се пътниците да са и формирани да не прекарат времето седнали, а да се раздвижват периодично, 787 дава тази възможност. Друг важен момент е пиенето на вода (хидрирането). Въздухът в самолета е по-сух от този в Сахара и при дълъг полет това е важно. И последно, скоро публикуваха изследване, че най-малка е опасността от вдишване на вируси на типичните заболявания от типа на грипа на местата до прозореца (най-висока в коридорите). Поне два пъти годишно ползвам 14-часови непрекъснати полети. И обикновено седя в място до коридора :-)

  13. 13 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#1] от "Alexander97":След като има тоалетни и кабини за почивка на екипажите дали пък специално за случая не са оборудвали и един "пушком", където човек да дръпне един тютюн?
    —цитат от коментар 4 на Един препатил


    Няма, по дяволите! Тази грижа за здравето си е жива болест!
    Летял съм доста по единадесет часа без кацане – жив тормоз. още шест отгоре!!!
    Вентилацията в самолетите е турбо-ултра-супер. Биха могли да осигурят кьошенце – раково отделение, ма не!!!

  14. 14 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Дали ще летят с междинно кацане някъде в Азия ( или там където минават ) или ще кацнат в маловажния Пърт и после пак полети до големите градове, къв е смисълът?

  15. 15 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Спасението е в алкохола. Двеста, триста грама и здрав сън. Събуждаш се при кацане!
    Но тогава авиолиниите не се грижат за здравето ти, ами ти предлагат да си купиш малко по евтин, но първокачествен алкохол.
    А защо на бутилките няма фотоси на черен дроб със цироза? Не по-малко вкарващ в гроба!

  16. 16 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 322 Весело

    До коментар [#12] от "daskal1":

    +++! Наречи го клаустрофобия или аерофобия, но не обичал да летя! Леководолаз съм много отдавна, във водата съм като риба, но във въздуха издишам... 14, 17 часа са доста, трябва да ме свалят на носилка. При това си в южното полукълбо и с близо 12 часа разлика.

  17. 17 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#14] от "Дундурук":

    е затова не щем да летиме , караме си новата количка до близките моренца и планини и не ме вълнува колко часа е полета ,чиста загуба на време ,за да отидеш на други места ,света вече е станал едно единно цяло ,навсякъде едно и също , само физиономиите тук там са по маймунски .

  18. 18 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2335 Весело

    До коментар [#16] от "charlesdegaulle":

    И аз не го правя за удоволствие, работа. :-). Също обичам водата, през февруари се "почерпих"Чалео една конференция с половин ден шнорхел по рифа край Сан Педро в Белиз .

  19. 19 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2926 Неутрално

    Баси... 17 часа.
    Най-дълго съм хвъркал 12 часа и беше много тегаво. По едно време, решихме да се почерпим с колегите и изкарахме бутилката уиски от фри-шопчето. Бяхме десетина души, така че може да си представите, по колко се е падало на човек. Ама, като ни видя една стюардеса, че като ревна, колко опасни ставаме за полета и, че щяла да иска да ни арестуват, като кацнем...! Остави се... Все съм се чудел, къде и как Американ Еърлайнс си намират стюардесите. Все едни застаряващи и злобни лелки, дето не можеш да прецениш, дали са по-грозни или по-дебели...! :(
    При австралийците, може и да е по-добре. Ама, не съм ходил нататък...

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  20. 20 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 302 Неутрално

    Човек има да бичи коментарчета на воля за толко много време.

    Wornoxmaniak
  21. 21 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 977 Весело

    Кое уважаващо себе си издание ще помести снимка на Еърбъс388 над такъв текст?
    —цитат от коментар 6 на 2.5


    Този конкретно не е ли модел Еърбъс 283, 14 :)
    Пътувал съм 12 часа и цигарите не ми бяха никакъв проблем а обездвижването ... и безобразното друсане над Австралия :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  22. 22 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#14] от "Дундурук":

    Прав си , но В статията на Дневник е пропуснато , че това е междинна стъпка и по план от 2022 започват и директни полети до Сидни и Мелбърн.

  23. 23 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#6] от "2.5":

    Актуални снимки от Дневник не очаквай, от време уточняват , че снимката е илюстративна или архивна. Със сигурност има снимки от събитието, но те струват пари.

  24. 24 Профил на dgerald
    dgerald
    Рейтинг: 755 Неутрално

    Седемнадесет часа без цигара – ето това е подвиг!
    —цитат от коментар 1 на Alexander97


    33 долара е кутия цигари в Австралия. Не са много пушачите ;)

  25. 25 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 217 Неутрално


    До коментар [#9] от "proza":

    Ами аз съм имал прекачвания по летища и поне за мен това не може да се нарече почивка , или си изпилявам нервите да не си изтърва връзката , когато времето е по малко между полетите и тичам като луд или умираш от скука по летищетео 7-8-10 часа, . Да не говорим за загубата на време. При по дългите полети е хубаво да се става регулярно , стюардите понякога се цупят , ако ставаш без причина, тоест може да се ходи до тоалетна като разтъпкване без да се облекчава човек. За дълъг полет много зависи и компанията , за мен най неусетно ми мина и най дългият полет в живота 9 часа от Чикаго до Европа , с едни турци се напихме и беше голяма забава.

  26. 26 Профил на planovik
    planovik
    Рейтинг: 192 Неутрално

    До коментар [#3] от "nema_labavo":


    17 часа във въздуха си е доста напрягащо, както и да го погледнеш. Мисля, че аз не бих го издържал.
    —цитат от коментар 3 на nema_labavo


    Сигурно е по-приемливо отколкото няколко месеца с кораб когато са завладявали континента!

  27. 27 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 524 Весело

    17 часа във въздуха си е доста напрягащо, както и да го погледнеш. Мисля, че аз не бих го издържал.
    —цитат от коментар 3 на nema_labavo


    С камили и сал за около 2 години ще е по-добре. Поне ще е по-емоционално.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  28. 28 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2335 Любопитно

    До коментар [#19] от "tww09306483":

    Ами бръкнали сте и със стотина долара в джоба на жената, затова е била бясна. А и в американските авиолинии не могат да кажат "не приемаме по-възрастни от 40 години", защото има закон против възрастовата дискриминация.

  29. 29 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Ако трябва да летя надалеч, предпочитам 1 дълъг полет вместо 2 или 3 по къси но с транзит. Вчера сд прибрах от Манила до Испания, с 3 полета. Много дълго и неприятно, с изнервящи транзити особено този в Лондон.
    Предпочитам да летя 15-17 часа, отколкото да ми отнеме общо 30 часа полети, транзити, безумно бързане или седене по 4-5 часа на някое скапано летище, като хийтроу например.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  30. 30 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 628 Неутрално

    И да добавя, че ако мога да си позволя бизнес класа, спокойно мога да се возя 20 часа на полет и като сляза ще съм свеж и наспан. Накрая, разбира се, си опира до пари колко приятно или неприятно може да си изкара човек, когато лети.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  31. 31 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Никакъв проблем за полет 17 ч. Имал съм такива по 14ч. Ако е свястна авиокомпанията, а и да имаш приятели с теб, минава неусетно. А фактът, че се пренасяш толкова далеч те зарежда още повече.

  32. 32 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 928 Весело

    Полетът от Лондон до Австралия продължил 17 часа. Аматьори! Влакът на БДЖ Варна-София е 11-12 часа при добро време и няколко часа отгоре при сняг. Ако пък се пукне релса или изпуши локомотивът, отиде цял ден. Какво знаят тези британци за държите пътувания? Да дойдат нас да видят за какво иде реч.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  33. 33 Профил на deymus СУПЕР
    deymus
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Много малко хора на тоя полет, само 200 човека.

    Иначе и аз бих предпочел дългия директен полет, пред 3 прекачвания.

  34. 34 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2106 Неутрално

    Някои протестират за самолета, че не е уцелен. Много сте дребнави бе господа! Нали е самолет! Можеше да бъде и кенгуру! Даже и камила!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  35. 35 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2592 Неутрално

    Доста време е, но съм съгласен с мненията че е по-добре един дълъг полет отколкото няколко по-къси. Всеки полет над 3, 4 часа ми е досаден, а над 5,6 е уморителен. Времето минава по-бързо ако ударите две питиета и подремните, ако се загледате във филм или заиграете с игра, и не забравяйте да се разхождате от време на време. Слушалки които анулират шума са изключително полезни.

  36. 36 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#28] от "daskal1":

    Ами възможно и да е друго, ти нали си там , в САщ има хора , които като видят човек да пие едно голямо уиски,голямо по нашите стандарт де - 100 грама и очакват да започне да припада и да се напие до безпаметност , не че и там няма хора , които пият редовно и по много , но отношението им към алкохола е различно , където 200 -300 грама твърд алкохол се пие за отскок , за Дижестивче.

  37. 37 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Това си е рекорд направо! И браво на Боинг triple seven!

  38. 38 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2335 Неутрално

    До коментар [#36] от "Иван К.":

    Едва ли на стюардесата и пука за това, особено след като колегата казва че са делили 750 грама на 10-тина души.
    Виждал съм какви ли не хитрини с бутилки от кока кола с готови коктейли с водка, ром, или бърбън (не мога да пия от кутия, не харесвам алуминиевия вкус), с редки марки бутилирана вода и т.н., основно от нашенци от бившия соц.

  39. 39 Профил на Курза  Радев
    Курза Радев
    Рейтинг: 681 Весело

    До коментар [#9] от "proza":
    Има опасност човек да психяса, да получи инсулт и т.н.

    То и на земята я има тази опасност :)

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  40. 40 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 313 Неутрално

    Поздравления за Боинг!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  41. 41 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Брфаво! Много по-добре от това , човек да търчи да връзка или да се шляе по летищата.

    Истината е директен полет, няма значение колко дълъг. А при такива дълги полети спасението е книга, филми или къркане.

  42. 42 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1037 Весело

    До коментар [#34] от "lz2":

    Някои протестират за самолета, че не е уцелен. Много сте дребнави бе господа! Нали е самолет! Можеше да бъде и кенгуру! Даже и камила!
    —цитат от коментар 34 на lz2


    Някога презокеанските полети в Англия се изпълняваха от държавната British Overseas Airways Corporation (BOAC). Което се четеше и като Better On A Camel.

  43. 43 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#37] от "citoyen":

    Ако Конкорд не беше спрян от служба, можеше да го вземе за 7-8 часа при крейсерска скорост Mach 2.04 (2180 км/ч), с едно кацане за презареждане.

  44. 44 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#43] от "Carrera Panamericana":

    Ами няма как да стане за 7-8 часа , защото имаме заход , кацане , рулиране по пистата , зареждане около 1 час , после пак рулиране набиране на скорост и височина , в най добрият случай поне още 3 часа , а реално повече заради забавянията при кацане и излитане докато се чака ред. Е пак ще пристигне по бързо , за 10-11 , 12 часа , но пък и разходите за гориво и подръжка на самолета са огромни , те и затова го спряха.

  45. 45 Профил на vasko prasko
    vasko prasko
    Рейтинг: 5 Весело

    2 Бутилки царвено Винце и няма да ги усетис :-Д

  46. 46 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    Дълъг полет но за предпочитане пред прекачвания и висене на летищата.

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  47. 47 Профил на cmx11486762
    cmx11486762
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#37] от "citoyen":

    ДРИЙМЛАЙНЕР,БОИНГ-787-9.

  48. 48 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Рекордът си е рекорд, включително и за пасажерите

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  49. 49 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Малко ми се губи смисъла - директно до Пърт, но после поне два часа престой и още три до Сидни.
    Същото време отнема с прекачване в Банкок или Сингапур и после до Сиднисамо че е разделено доста по-равномерно.

    Culus capitem delit
  50. 50 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 181 Неутрално

    Преди един месец летях с Катарските авиолинии по най-дългият марширут, Окланд-Доха. Може защото съм посвикнал на дългите полети не ми се стори толкова дълго и то при условие че вече от години не гледсм дебилните холивудски боклуци а чета или спя. На теория полета трябваше да е 18 часа и 25 мин но пристигнахме за 17 и 50. Разбира се след това ме очакваха още 5 часа и половина до София.
    Този полет от Пърт няма да бъде достатъчен на много хора за да стигнат до целта си. Ще имат още 4-5 часа летене до Сидни или Мелбърн.

  51. 51 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 181 Неутрално

    До коментар [#49] от "pag":


    Още 4 часа и половина до Сидни. За останалото си прав. Скоро трябва да пуснат директен Сидни-Лондон което вече прави смисъл.

  52. 52 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 112 Неутрално

    17 часа да се пържиш на 30 пъти по-висока радиация ми се струва лудост.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  53. 53 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 710 Неутрално

    В статията я няма цялата информация, и само да допълня: в самолета е доста широко, не е с максималния си брой пасажери, дори във втора класа една жена обясняваше, колко е доволна и била най-добрата втора класа в която пътувала. Второ, идеята е, че австралийците предпочитат да правят прикачване в тяхната страна отколкото в Куала Лампур или някъде там си например, с очакването, че ще почнат да ги правят от Сидни след време.

    забавление и приключение
  54. 54 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2186 Неутрално

    Има доста полети от SFO до Азия които са по 15 часа. Това е от години. Аз летя по ова трасе поне веднъж всеки 2, 3 месеца. Не е чак такъв проблем. Имаш 3 хапвания, можеш да гледаш филми, да слушаш музика, да свършиш някоя работа .. всеки има лаптоп, нали.

    За самолета не виждам какво чак толкова е натоварването. След като кацне от Сан Франциско в Тайпе след 15 часа полет, самолета го изчистват, зареждат и след 4 часа излита за обратно .. отново около 15 часа ( като се лети на Изток е по-бързо .. та е около 13ч) Същата работа в СФО презарежда и тръгва обратно с нов екипаж. Самолета прави пари само когато е във въздуха. Единствения лимит е горивото и комфорта на пътниците.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  55. 55 Профил на Ventsislav Goranov
    Ventsislav Goranov
    Рейтинг: 5 Неутрално

    До коментар [#6] от "2.5":

    Има модел 380 на Еърбъс.......

  56. 56 Профил на podhod
    podhod
    Рейтинг: 112 Неутрално

    "Катар еъруейз", свързва Доха с град Оукланд в Нова Зеландия. Какво общо между двете дистинации?! ..или заради рекорда ?

  57. 57 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Всъщност това е самолета:

    https://cdn.jetphotos.com/full/5/84430_1510307514.jpg

    🙃

  58. 58 Профил на DiamondPress СУПЕР
    DiamondPress
    Рейтинг: 347 Неутрално

    Седемнадесет часа без цигара – ето това е подвиг!
    —цитат от коментар 1 на Alexander97


    ех пушачите...
    колко труден е вашия живот...

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  60. 60 Профил на Принц Серж
    Принц Серж
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Не мога да разбера на авиокомпаниите каква им е драмата с цигарите - като се задими самолета ще отворят вратите в двата края да проветрят за 20тина минути и готово... Чиста работа!

  61. 61 Профил на sensini
    sensini
    Рейтинг: 165 Весело

    До коментар [#13] от "Alexander97":

    Нали се сещате, че това “кьошенце” за пушачи, ще се препълни още като угаснат светлините за затягане на коланите и ще се наруши баланса на самолета от струпването на хора на едно място. Има риск. Друг е въпросът, че няма как да се филтрират толкова пушеци ефикасно. :)))

  62. 62 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    До коментар [#37] от "citoyen":Ако Конкорд не беше спрян от служба, можеше да го вземе за 7-8 часа при крейсерска скорост Mach 2.04 (2180 км/ч), с едно кацане за презареждане.
    —цитат от коментар 43 на Carrera Panamericana


    Ще му трябва 2 междинни кацания за презареждане , което със сигурност ще удължи маршрута и в крайна сметка времето ще е сравнимо с това на директния полет.
    ( Обсега на Конкорд е 7200 км )

  63. 63 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 181 Неутрално

    До коментар [#9] от "proza": Няма нищо страшно! Разхождаш се редовно, седиш прав известно време после пак сядаш. След като поспиши няколко часа си пристигнал. Мелбърн-Лос Анджелос е също над 17 маса, както и другият дълтг полет на който съм бил, Оукланд-Доха.

  64. 64 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Въпреки огромния технически напредък, се оказва, че през 60-те години на миналия век се летеше по-бързо от сега. Абсурдно е да се тътриш с по-малко от 1000 км/ч прз цялата планета.

  65. 65 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 699 Весело

    Сигурно остарявам, ама вече дори полет до Брюксел ми идва байгън, за такива да не говорим. Най-дългият ми полет е бил до щатите - 8 часа - на отиване беше ок, понеже бяхме няколко колеги, събирахме се до тоалетните да си лафим и да гледаме и беше ок, ама на връщане беше тегаво.(самолетите бяха 777 на Юнайтед)

  66. 66 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#54] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Ти пътуваш първа или поне бизнес класа, 15 часа в икономи хич не е приятно чисто физически, дори да си намериш занимавка.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #