За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 564 НеутралноАбе гледайте лимони за руснаците, кво се занимавате с неща които не можете !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 Неутралноимат натрупан опит а и държавата помага. ще видим какво ще сътворят.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Адвокат на дявола
Рейтинг: 233 НеутралноНа гол тумбак чифте пищови малко тая работа, но какво пък успех на комшиите.
The Tenth ManАвтомобилопроизводството е хубав отрасъл при нас има компании доставчици за тази индустрия да се надяваме при успех на турците да купуват компоненти произведени във България.
lynyrds
Рейтинг: 444 НеутралноСъс 125 год. закъснение...машала...
... и напълно безмисленно...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#3] от "Адвокат на дявола":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!От доста години имат производство по лиценз на няколко марки.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3647 НеутралноТурция има необходимия потенциал да го направи.
ЕретикПроблемът е, че сега са все едно в Сталиновото време, където не опитните, а преданите ще получат доверие.
След сглобяване на толкова чужди марки, една 80-милионна нация го може.
Не знам дали обаче няма да тръгнат от някоя платформа на Сааб, бяха платили за нещо такова. Малко е тъмна работата.
Пожелавам на комшиите успех.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#4] от "lynyrds":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И защо да е безсмислено ?
Адвокат на дявола
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":
The Tenth ManТе имаха доста сериозна икономика, но последните години обърнаха тренда в негативен.
Много политика взеха да вкарват в икономиката, което никога не е добре.
Както и да е, да сме живи и здрави, ще видим.
Успех им желаем в това начинание и така.
venciч
Рейтинг: 426 НеутралноНяма кой да им ги купува.
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноЧестит нов автомобил на "Ети"....
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБeti mehter
Рейтинг: 2881 НеутралноДо коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":
BukalemunКметееее , това не е новина , кмете !
Днес , Турция вече прави спътници за орбитални станции......
Продава оръжейна технника в над 20 държави. .... и то от на клас тип !
Произвежда безпилотни самолети и танкове......
Просто договора с Рено приключи .....французите почнаха да си обират крушите .
Турция вече не е оная дето я мислиш....
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#8] от "Адвокат на дявола":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Може и за нас да има нови автомобили на нормални цени някой ден.Китайците например много дръпнаха и вече са лидери по брой произведени коли.
До момента турците винаги са залагали на производство за масовия потребител като достигнаха прилично качество.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#9] от "venci4":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Имаш ли представа колко коли, произведени в Турция се движат у нас ? Позаинтересувай се.
гошо
Рейтинг: 177 РазстроеноДо коментар [#3] от "Адвокат на дявола":
гошознаеш ли помна времената когато турците се чудеха как да дойдат се лекуват в България
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#12] от "eti mehter":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!А с ФИАТ какво стана?
eti mehter
Рейтинг: 2881 НеутралноДо коментар [#6] от "Костадин Иванов":
BukalemunНе знам дали обаче няма да тръгнат от някоя платформа на Сааб, бяха платили за нещо такова
======
Не остана нужда. ...
Турция си има вече свой самолет 5 то поколение .....
Далаверата с F 35 е за да има алъш вериш.....
А сега се работи и над същия модел в безпилотен вариант. .....
За какво мислиш ... е цялата тази западна атака срещу нея ?
От сляп потребител , се превърна в сериозен производител. .....
gozambo
Рейтинг: 789 НеутралноУчете се от Турция как се прави национална отговорна икономическа политика! Как държавата поема инициативата и организира частния бизнес с научни институции и държавни учреждения за да реализират един цялостен и завършен бизнес проект. Българската държава се занимава само с усвояване на еврофондове, разбирай усвояване на европейските подкупи и с нищо друго. ЕС ни е наложил такива ограничения, че българската държава не може да организира и производство на мотики, а не на автомобили.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
von_seeckt
Рейтинг: 8 НеутралноХайде и ти го давай по скромно. Какви танкове правите? Нали доставчика на двигателите се отказа. Вертолети, италиански лиценз, Ф 16 американски лиценз.
eti mehter
Рейтинг: 2881 НеутралноДо коментар [#17] от "КМЕТ В СЯНКА":
BukalemunИ те са пътници.....
Помня как преди 20 години , турците им предложихме да направим хибриден модел на Добло ..... във фабриката в Бурса ....
Малееееей ....като казаха едно голямо НЕ .....та НЕ ....
Още от тогава си подписаха некролога за турските бъдещи пазари .....
Адвокат на дявола
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":
The Tenth ManТочно турска кола едва ли ще си купя някога, но както казва мечо пух "колкото повече толкова повече":)
Адвокат на дявола
Рейтинг: 233 ВеселоДо коментар [#18] от "eti mehter":
The Tenth Man"Турция си има вече свой самолет 5 то поколение ....."
Сигурно е супер строго секретен:)
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#23] от "Адвокат на дявола":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!всеки си решава по собствена воля. аз вече съм стар и може би даже няма и да дочакам.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#22] от "eti mehter":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Я ни кажи кои марки правите по лиценз като леки коли, автобуси и камиони за обща култура на хората тук.
hunt
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#18] от "eti mehter":
Хахаха, самолет 5-то поколение и то турски!
Хахахаха!
Но комент!!!
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноКой ли автомобил прекопираха и те , като китайците.
hunt
Рейтинг: 796 НеутралноБе то хубаво ще произвеждат автомобил, ама кой ще го купува е въпроса. Защото държавните проекти за каквото и да е са доказано нежизнеспособни. Справка руският "Кортеж" за правителствените им лимузини. Ще изхарчат едни пари, ще произведат едни коли, ама като не могат да се конкурират с другите какво остава ? Да се пуснат на дъмпингови цени, ама понеже са държавен проект, то ще са в пъти по скъпи от едно рено например. Така че това е просто прах в очите на етитата. Вижте колко сме велики и как ще смачкаме врага.
ygo11542256
Рейтинг: 36 НеутралноДо коментар [#12] от "eti mehter":
Изненадан съм, че Турция чак сега започва производство на собствена марка автомобили, при положение че от десетилетия произвежда собствени много по-сериозни превозни средства - автобуси, камиони? Тука във Пловдив почти всички автобуси от градския транспорт са турско производство - Isuzu, Temsa, Otokar, в София тази година ще докарат 60 нови BMC пак турски...
ygo11542256
Рейтинг: 36 НеутралноДо коментар [#15] от "гошо":
Това по времето на старата светска Турция ли?
дерибеев
Рейтинг: 1447 Неутралноуспех .
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васeti mehter
Рейтинг: 2881 НеутралноДо коментар [#24] от "Адвокат на дявола":
Bukalemunhttps://youtu.be/EbONXEsmJsM
Ето ти малко очна баня..... че съм зает в момента. .... ;)
palav_nik
Рейтинг: 233 НеутралноВсичко ново е добре забравено старо.
Турците някога произвеждаха един таралясник, "Мурат- Тофаш" в Бурса.
А ние "Пирин-Фиат" в Ловеч.
blaf
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#19] от "gozambo":
Не от Турция, а от Китай трябва да се учим. Там държавната и частната инициатива са силно преплетени и това води до огромен хипер-растеж за Китай. Наскоро китайска компания изкупи българската фирма, в която работя. Оказа се, че китайската компания е с държавно участие, а българската фирма си беше изцяло частна. Както с ЧЕЗ...
Адвокат на дявола
Рейтинг: 233 ВеселоДо коментар [#29] от "hunt":
The Tenth ManЕх, защо пък точно Рено дадохте за пример точно в този контекст:)
Не знаете ли, че Рено може да се каже, че е държавна компания?
Адвокат на дявола
Рейтинг: 233 ВеселоДо коментар [#33] от "eti mehter":
The Tenth ManА, рекламки някакви:)
palav_nik
Рейтинг: 233 Неутрално"Не от Турция, а от Китай трябва да се учим. Там държавната и частната инициатива са силно преплетени и това води до огромен хипер-растеж за Китай."
Нема що. Китайските джипки на Гриша Ганчев.
ygo11542256
Рейтинг: 36 НеутралноДо коментар [#35] от "blaf":
Ама там си нямат демокрация и либерални ценности...
ygo11542256
Рейтинг: 36 НеутралноДо коментар [#29] от "hunt":
Със сигурност ще са на по-ниски цени.
hunt
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#36] от "Адвокат на дявола":
Ами не мисля че е държавна. Публична компания е, в която държавата държи мисля 15-20%. Погледнете в сайта им за повече информация.
Адвокат на дявола
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#41] от "hunt":
The Tenth Manдо 96г 100% държавна в момента 20% държавна, 2% на служителите и близо 2% собствени на компанията.
Та от големите международни компании Рено е най-близко до това което ще правят турците, не са най-удачния пример, за тезат ви:)
tamplierr
Рейтинг: 177 НеутралноЧавушоглу бесен на германски журналист: Длъжни сте да ме уважавате, интервюта не се правят така!
Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТОВъпрос на германски журналист за опита за преврат в Турция от 15 юли 2016 година буквално вбеси и извади от равновесие външния министър на страната Мевлют Чавушоглу, пише вестник „Джумхуриет”, цитиран от Агенция "Фокус".
По повод посещението си в град Солинген в провинция Северен Рейн-Вестфалия, турският външен министър даде интервю на известния германски журналист Тим Себастиан в неговото предаване „Конфликтна зона” по "Дойче веле". Тезата на Мевлют Чавушоглу беше, че при опита за преврат Турция е била изоставена сама от Запада и е била третирана като „страна от втора категория”.
Германският журналист го контрира с въпроса коя държава от ЕС е подкрепила опита за преврат и поиска на няколко пъти конкретен отговор. Мевлют Чавушоглу така и не можа да каже нещо по същество и нападна Тим Себастиан:
„Вие сте длъжни да ме уважавате. Интервюта и репортажи въобще не се правят така. … Турция е сред страните-учредителки на Съвета на Европа. Лично аз съм бил две години председател на Парламентарната асамблея на Съвета на Европа (ПАСЕ). Ние сме част и от Организацията са сигурност и сътрудничество в Европа (ОССЕ). Ние не сме чужденци в Европа. Ние сме част от нея. И да ви харесва, и да не ви харесва; но ние сме част от Европа. …”.
Между другото Турция изгони Uber от страната .
b_52_strato
Рейтинг: 990 НеутралноБраво!
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!Какво друго може да се каже след новините за най-голямото в света летище и тунела нод Босфора?
Ма Ердоган бил лош пич.
За мен важното е, че свали бомбардировача на москалите!
Кой друг - от т.н. добри пичове - щеше да го направи?
Пък и идват избори, комшиите може да си изберат друг управник.
Както тук няма да "избират" вечно наследствената комуняга Бойко Борисов.
hunt
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#42] от "Адвокат на дявола":
Напротив. Удачен пример са. Франция не е Турция. Рено е била публична със собственик на акциите държавата. Ако сте запознат как функционира това в пазарните икономики. Дори и при този случай се оказа че държавата не е добър собственик на акциите и я приватизираха. А Рено до 40 и някоя година си е частна компания. Сравнението на турската държавна компания за производство на автомобили, най-точно може да се сравни с ВАЗ, преди да ги купи рено.
Черноморец
Рейтинг: 8 НеутралноВ Турция бе създадена компания за производството на първия турски автомобил, съобщава БТА. Новото дружество ще включва пет турски холдинга - Anadolu Grubu, BMC, Kok Grubu, Turkcell и Zorlu Holding.
Те ще работят в сътрудничество с министерството на науката, промишлеността и технологиите и Съюза на турските търговско-промишлени палати и борси.
---------
Така се прави - концентрира се ресурс, и се работи по план под ръководството на държавата.
Така са правели и Япония, и Корея, и сега така прави Китай.
Без държавно ръководство няма развитие !
hunt
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#46] от "WWW":
Да, пример ВАЗ, Москвич, Волга.
paf
Рейтинг: 845 Неутрално"Тофаш"....? Не, не и за мен! Ще бъде нещо като турските домати.
Кум Вълчан
Рейтинг: 1071 НеутралноИмат опит в сглобяването, половината масови марки имат заводи там от 40 години. Те и преди имаха разни деривати, които реализираха основно на турския пазар. Бяха с недобро качество, спомнете си Tofas, пълен шит. Също като руските, но явно са евтини и си ги купуват.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.Адвокат на дявола
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#45] от "hunt":
The Tenth ManДобре съгласна!
donald brawnight
Рейтинг: 233 НеутралноНе е,не е.Оная Турция беше Туркистан,с пет-шест милиона кюрди,а тази твоята,е Кюрдистан,с 20 милиона турци от 75 милионно население......И още по-зле ще става,месар....Погледни на къде се е запътила Новата Турска лира.
Когато и изтрихте нулите,преди двайсетина години,беше равна на един Австралийски долар,асега сам можеш да провериш колко е......и да прецениш,с колко се е обезценила от "преврата"насам......
citoyen
Рейтинг: 733 НеутралноПричините не са религиозни но не съм кандидат.
Deputat 241
Рейтинг: 2611 Весело"...компания за производството на първия турски автомобил, съобщава БТА. Новото дружество ще включва пет турски холдинга - Anadolu Grubu, BMC, Kok Grubu, Turkcell и Zorlu Holding."
УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.–––––––––––––––––––
Аха, всичко е ясно!
За спускането по баира ще отговаря компанията Anadolu, а за изкачването - Zorlu. Останалите ще въртят педалите...
Незнайко
Рейтинг: 3041 НеутралноКолко патента и лиценза трябва да платят, за да произведат собствена марка и да я продават, някой замислял ли се е?
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевКолко патентовани нещица има в един автомобил, някой знае ли?
Дори всяко копченце по волана и по таблото на всяка кола, е или патент или запазен дизайн.
Чардо
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":
Още от 60-те години на м.век!
Първата бе ФИАТ 124 - Тофаш Мурад. Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
kasko
Рейтинг: 902 ВеселоДо коментар [#21] от "von_seeckt":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Виж какво правят.....Масал моабет правят.....
http://auto.dir.bg/news.php?id=22569499
ProTMG
Рейтинг: 177 НеутралноСлед Истанбул се простира около сто километрова зона, в която са разположени автомобилни заводи на утвърдените световни марки, с пълна инфраструктурна обезпеченост и осигурена логистична подкрепа.
Не е като у нас, пишман- производител, неграмотен борец, цопнал насред поляната сред ловешките села две халета и сложил отдавна остаряла технически китайска линия за сглобяване на непродаваеми модели с крайната цел да изтегли внушителен кредит от банка, за която знае, че ще бъде фалирана, а впоследствие и сам той обявява умишлен фалит, девети пореден.
Deputat 241
Рейтинг: 2611 ВеселоДо коментар [#22] от "eti mehter":
УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.Ети, Фиат продава в Турция около 80 000 нови автомобила годишно и се качва. Рено са със 100 000, а Мерцедес - само с 25 000. И Форд с 39 000. На последните две делът намалява през последните три години осезаемо.
Та значи Туркието може да е голям пазар, ама беден.
И борсата казва, че скоро може да има още по-нова йени лира...
eti mehter
Рейтинг: 2881 Любопитноhttps://youtu.be/ta9RWz4X9Ig
BukalemunЕто го и първия турски автомобил. ....
Разработен в средата на миналия век ..... но серийното му производство е забранено .....
Причините са напълно идеологически ......
Според тогавашните светски идеали , в турската държава не е трябвало да има автомобило строене ...... и самолето строене....
А това са били едни.от най големите мечти на Ататюрк. ....
Днес , тия мечти вече се осъществяват една по една .....
elgin
Рейтинг: 548 НеутралноДо коментар [#18] от "eti mehter":
[quote#18:"eti mehter" ...Турция си има вече свой самолет 5 то поколение .....Далаверата с F 35 е за да има алъш вериш.....А сега се работи и над същия модел в безпилотен вариант.
Ти засенчи Кмета, Дерибеев, Дечев, Перков и цялата пасмимина бивши и настоящи комунета. Даваш ли си сметка,че Кмета и Дечев са в прединфаркно състояние, имай милост. И последно ,номинирам те за "идиот на месеца".
Чардо
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#36] от "Адвокат на дявола":
От 1929/30-та е държавна режия
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Сахаров
Рейтинг: 507 НеутралноТурска народна кола :))) Това трябва да се види... Дори и като прототип
I shave with Occam's razorzhivko6461
Рейтинг: 943 НеутралноСпоред Вас "прекопирането" на техника елементарна дейност ли е? А производството на "прекопирана" техника. В основата на усвояването на производство в Китай не е само "прекопирането" на техниката.
eus47368223
Рейтинг: 30 НеутралноТрол.
Hawaii
Рейтинг: 2878 Весело"Пехливан Сюнет" 5 х 5 вместо 4 х 4
bat_plamen
Рейтинг: 4018 ЛюбопитноТова чудо на четири колела колела ще бъде "сдялкано" при комшиите под зоркото око на Султан Ердоган Първи!И естествено то ще бъде перфектно,защото иначе виновниците ще отидат в затвора-Султана няма да им го прости това!
bat_plamen
Рейтинг: 4018 ВеселоДо коментар [#1] от "442":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Могат,могат,даже много го могат турците/според Султан Ердоган Първи/.............................!!!!!!Очаквам като се започне масовото производство на това "чудо" Султана да нареди само такива коли да си купува раята в Турция!!!!!!!!!!!!!!!!1
Violin Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноЦената на която ще ги докарат ще обезмисли покупката. Производители като Рено, Пежо, Алфа и Хюндай вече пускат достатъчно евтини и що-годе добри коли.
balgariez
Рейтинг: 8 ВеселоБензин? Електро? Водород? Пара?
Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!quatro_4x3
Рейтинг: 564 НеутралноВсяка държава може да започне да произвежда автомобил. Но само някои произвеждат качествени автомобили на приемлива цена. Руснаците произвеждаха москвичи и жигулита, но въпреки ниската цена и те не искат да си ги купуват, защото терминът "качествени" няма нищо общо с масквичите и жигулитата. И спряха да ги произвеждат.
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Обикновено вождовете смятат за много престижно( и българската тиква също), ако държавата им произвежда автомобили. Това им е нивото - по-престижни неща не знаят.
eti mehter
Рейтинг: 2881 ВеселоДо коментар [#60] от "elgin":
BukalemunКлипче за доказателство искаш ли ?
arax
Рейтинг: 451 НеутралноВ Турция освен турските марки се произвеждат и редица модели на Ford, Toyota (Verso, Auris, Corolla, CH-R), Isuzu, Hyundai (i10, i20), Fiat, Chrysler, Peugeot-Citroen (Nemo-Beeper), сигурно има и други. Някои произвеждат директно, други в съдружие с турски фирми. Така че докато висите в задръстването на светофара с вас има поне няколко автомобила турско производство за които дори собствениците им не подозират, че са произведени в Турция. А като видите автобус Mercedes в България и източна Европа да знаете, че и той е правен там. Турция е с огромно население, почти колкото Германия, така че ако произведат нещо евтино им е достатъчен и само вътрешния пазар. Никой не говори за износ в Европа. Между другото Порше прекратява продажбата на новите си модели в Европа, поне докато не почнат да отговарят на екологичните изисквания ;)
ь
Рейтинг: 1039 ВеселоКога влиза на въоръжение т'ва 5-то поколение изтребител? Двигателите и те турски предполагам... за авиониката не се съмнява, що правят и спътници :) Турците могат да направят кола... индийци и китайци също правят :) простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
eti mehter
Рейтинг: 2881 ЛюбопитноДо коментар [#72] от "arax":
BukalemunТурция е с огромно население, почти колкото Германия, така че ако произведат нещо евтино им е достатъчен и само вътрешния пазар. Никой не говори за износ в Европа.
======
Адмирации !
Вече почнах да губя надежда, че някой ще се сети за тази елементарна истина !
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2335 НеутралноДокато тръгне производството населението ще остане без пари заради тъпотиите на пишман султан, а в нормалните държави си имат по-качествени коли от тия, които ще бъдат произвеждани в Турция, така че начинанието е обречено на неуспех.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.gavrilov
Рейтинг: 733 НеутралноЕрдоган да произвежда магарета : евтино и екологично превозно средство, още Пророка ги е използвал.
herbaltea
Рейтинг: 807 НеутралноВ думите е посочена причината за бъдещият неуспех.
https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/02/4491180_zelenski_naredi_proverka_zashto_ukrainci_zaginaha/comments#comment-33 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/12/4494361_ukraina_obiavi_za_osvobodeni_tri_sela_v_donecka_oblast/comments#comment-157 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2024/05/28/4630833_da_ostavim_putin_da_gadae_polsha_ne_izkljuchi/comments?#comment-75
Димитър Димитров
Рейтинг: 564 Гневно"зъдава".Ходи се гръмни ве оли...
Каскет нещастен,основно образование няма тука акъл раздава...
Димитър Димитров
Рейтинг: 564 Разстроено[quote#18:"eti mehter"нужда. ...Турция си има вече свой самолет 5 то поколение
Има тръни.Що за дебил си ве?
Турция ще има такъв самолет....след 200 години.Правете джапанки и потници,толкова...
Димитър Димитров
Рейтинг: 564 РазстроеноСамо той го знае обаче :)
Димитър Димитров
Рейтинг: 564 РазстроеноПредставяш ли си....ръка да целуват на американците,че им дадоха лиценз за ф 16...
Димитър Димитров
Рейтинг: 564 РазстроеноА е ве?за 50 години какви технологии сътворихте ве,м@лоумници???Какво се ослушвате оше,хубавите места в ги заеха...
Димитър Димитров
Рейтинг: 564 Весело[quote#63:"zhivko6461"][/quote]
Според Вас "прекопирането" на техника елементарна дейност ли е?
Елементарна е.
Димитър Димитров
Рейтинг: 564 ВеселоКюмюр.
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#19] от "gozambo":
Ние видяхме до какво води държавното организиране на икономиката. До там че дори тоалетна хартия нямаше, хората ползваха вестник работническо дело за целта. И всяка една държавана работа, навсякъдет по света свършва по този начин. Така че не, нямаме нужда държавата да помога за прозиводството на каквото и да е, ако има нужда ще се намери частник да си рискува парите и времето и да произвежда. Пък ако е уцелил момента и стоката, дори ще продава. Ако ли не, негов си проблем, фалит. Помните как свърши последния опит на Гриша Ганчев с прозиводфството на коли в България ?. Е той загроби над 50 милиона собствена пара. Ако бяха държавни, шяха да са 200-300 милиона и пак щеше да свърши по съшия начин. Е вие съгласни ли сте да хвърлите 300 милиона, вместо да ги дадем за болни, пенсионери или инфраструктура ?
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#74] от "eti mehter":
Това сме го пробвали, в соц лагера имаше 300 милиона затворници, които нямаха възможност да си купят свестни автомобили и караха местни марки. И помните какво долнопробни боклуци бяха всички. Защо си мислите че с турската кола, направена замо за местния пазар ще е по-различно ?.
batzdravo
Рейтинг: 2845 ВеселоНе ми е ясно, защо едно кратко съобщение за намерение на турските индустриалци, разбуни духовете във форума?! Турция "дръпна" много в индустриалното си развитие, и все още върви по инерция, въпреки катастрофалното управление на кандидата за султан. Най-важното, в случая, е че, този проект, не започва на "гола поляна"! Ако правилно са си "направили хесапа", бъдещето ще покаже доколко е жизнеспособен.
А доколко са верни изписаните от аретлика, "eti...", мечти за авио и космически техники, ми мечтател си е момчето! Всеки има право да си помечтае, нали!😇
One Hour
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#6] от "Костадин Иванов":
Потенциал за какво?
За сглобяване или собствен двигател ще направи?
Да не говорим, че кой извън Турция би купил такова нещо определя мястото на такъв бизнес.
Я по сериозно с автомобилостроенето:)
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 ЛюбопитноДо коментар [#86] от "m17":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Баща ти каква кола е карал като е ергенувал с майка ти ?
titan
Рейтинг: 177 НеутралноТурция не може да произведе нищо качествено в областта на промишленноста.Русия и тя произвежда собствени марки автомобили,но като качество са под всякаква критика !
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 ЛюбопитноДо коментар [#90] от "protivbspdpsatak":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Затова ли КАМАЗ бият всички на ДАКАР ? Наистина мисли поне малко преди да се изплющиш по темата, че пак ставаш смешен.
Жълти павета
Рейтинг: 697 НеутралноТурция беше най-важният съюзник на Запада през студената война. Ако не бяха милиардите, налети от американците като инвестиции, ноу-хау и директни милиарди като военна помощ, Турция днес щеше да колосът с глинени крака от миналото.
"Че съм умен - умен съм, но защо съм толкова красив?! Сигурно, защото съм скромен, а скромността краси човека." "Карлсон, който живее на покрива"Американците си създадоха огромен конкурент в лицето на Китай. Там нещата са необратими. Но не и в Турция. Икономика, силно зависима от Запада. Показаха им за малко "игра на валутни курсове". Ердоган стопли, с голямо закъснение. Вдихна лихвите, но повече, отколкото ако слушаше умните глави.
И Русия, и Турция имат еднакъв проблем - умните хора са или в кауша, или в чужбина. А ако говорят против Султана, си понижават телесната температура с 10-20 градуса.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1438 НеутралноУспех на турската кола !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Жълти павета
Рейтинг: 697 НеутралноНа базата на Лада може да се сътвори автомобилът на дружбата. ЕрдоПут. Или ПутДоган. Една-две буквички могат да се вземат и от прадядото Фиат. ПутФиДоган например.
"Че съм умен - умен съм, но защо съм толкова красив?! Сигурно, защото съм скромен, а скромността краси човека." "Карлсон, който живее на покрива"iavorski
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#91] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ти на машината с емблема на КАМАЗ която участва в Дакар знаеш ли кой и е проектирал и произвел двигателя, скоростната кутия и мостовете? Баш руски са да знаеш!
iavorski
Рейтинг: 233 НеутралноИскам да видя 100 процента турски автомобил. Със собствена разработка двигател и скоростна кутия. Не по лиценз а собствени. Да се види докъде е стигнала турската технология.
На Южна Корея им трябваха 20 години за да достигнат качеството и технологиите на европейските си събратя, на руснаците и сто няма да им стигнат, на Япония и отне около 30 години, да видим Турция в кой край на скалата ще е.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 ВеселоДо коментар [#95] от "iavorski":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Я кажи и за Лунохода - - тойе автомобил да видим кой им го е сделал.
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#89] от "КМЕТ В СЯНКА":
Е баба ми се е возила на магазе и най-много на гиздавата каруца на дядо ми. И това какво значи - че и аз трабва да се возя на каруца ли ?!?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 ВеселоДо коментар [#98] от "m17":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!питах за баща ти и то съвсем не случайно - сигурно ЗАЗ ще да е било щом толкова те е срам?
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#99] от "КМЕТ В СЯНКА":
Трябва да е било на дивана в едно софийксо мазенце където са живели под наем, нямахме автомобил щото в соца автомобилите бяха със записване и чакане с десетилетия или с долари. В края на соца бяща ми успя да се дореди до една шкода и пак беше с някакви връзки. Типичното бепе да закаш много години. Един семеен приятел успя да вземе трабанче чак 91'ва след 25 години чакане. И го кара само две години и почина.