Орбан укрепва влиянието си на Балканите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Трансилвания и Войводина са си унгарски територии, раздадени на "победителите" румънци и "пострадалите" сърби след Първата Световна Война.
    Тепърва ще имат да реват и румънците, и особено сърбите - разпадът на бивша Югославия още не е завършен и всичко нагълтано през последните 130 години ще го повръщат мъчително. След Войводина идат Западните покрайнини......

    Culus capitem delit
  2. 2 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 6755 Весело

    Поредния сепаратист ... Първо Путин и Ердоган, сега и Орбан ... Добре че на Тръмп не му е хрумнало още да предяви териториални претенции към Куба или Мексико ...

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  3. 3 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Ето по темата от Македония:
    http://prizma.mk/propagandnata-mashinerija-na-orban-vleze-vo-makedonija/
    Ето и от Швейцария. В края на статията е:
    https://www.nzz.ch/international/der-endlose-namensstreit-zwischen-athen-und-skopje-ist-vielleicht-bald-beendet-ld.1392903

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  4. 4 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 206 Неутрално

    Като ЕС му спре кранчето, от "меката сила" ще остане само мекостта :))

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  5. 5 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    Орбан......Русия !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  6. 6 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    Орбан ще поведе нова Европа!

    [email protected]
  7. 7 Профил на De Michelis
    De Michelis
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "pag":

    Глупости пишеш! Ревизията на Трианон е утопия, с която унгарците се убеждават един друг, колко са велики!

  8. 8 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    До коментар [#7] от "ohg30520577":

    Точно така ! ++

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на De Michelis
    De Michelis
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#6] от "karabastun":

    Да, ама не!

  11. 11 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 583 Весело

    Фен съм ан Орбан безплатно! След 28 години, в които др. Сорос си развяваше коня в Източна Европа и България!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  12. 12 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 206 Неутрално

    До коментар [#1] от "pag":

    С подобни постове такива като теб само показват троглодитския си анахронизъм и жалките категории с които разсъждават.
    Да вземем това, да си върнем онова, да си отмъстим за еди коя си война...
    Това ли трябва да изпълва живота на човек със смисъл?
    И още, ти би ли отишъл на война за 10те села наречени западни покрайнини? Защото територии не се дават ей така. Би ли убивал и рискувал да бъдеш убит за това, България да е с 1% по голяма?

    И ако все пак България придобие тези територии, ще се подобри ли живота на българите изобщо? Или напротив, десетилетия ще се лижат раните от войната и пропуснатите ползи за развитие.

    Няма ли да е по добре, вместо да се воюва, със Сърбия да се развиват общи инфраструктурни проекти в рамките на ЕС, от което и хората в Западните Покрайнини ще заживеят по добре. И няма да има значение дали се намират в Сърбия или България, щом са в ЕС и всеки може да ходи и работи където си иска, без разрешения и проверки по границите?

    Но това племенният модел на мислене не може да разбере и нарича предателство...

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  13. 13 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Дивак с руски методи и руска подкрепа, само че (и слава Богу) без руските ресурси.
    Това излиза малко като с ченгетата - няма бивши ченгета, няма и бивши комунисти.

  14. 14 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Като ЕС му спре кранчето, от "меката сила" ще остане само мекостта :))
    —цитат от коментар 4 на Боян Таксиров


    Как точно ще стане това спиране на кранчето?И на какво основание?

  15. 15 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#1] от "pag":

    Кауза пердута. За изминалите 100 години от Трианонският договор съставът на населението се е много изменил. И не в полза на унгарците. Отделно, за да има ревизия, трябва да се случи голям политически катаклизъм в Европа (нещо подобно на разпадснето на СССР или СФРЮ)

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  16. 16 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 206 Неутрално

    До коментар [#14] от "musashii":

    На основание неспазване на основните демократични принципи на ЕС.
    Да не мислиш, че в ЕС възнамеряват до безкрай щедро да финансират враговете си, руските и американските троянски коне, които подкоповат Съюза и работят за подмяна на ценностите му, както и открито се обявяват срещу тези държави, които им дават пари?
    Какъв е този оксиморон "нелиберална" демокрация?

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  17. 17 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 873 Неутрално

    До коментар [#12] от "Боян Таксиров":

    ++++++++++++++
    Напълно подкрепям!

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  18. 18 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 583 Любопитно

    Защо Костов продаде ДСК на унгарската ОТП? Така допусна врагът на СОрос да има виляние в България?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  19. 19 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Орбан просто обра протеста срещу неадекватните политики на западните лидери по въпросите на емиграцията и това е единственият му политически ресурс.

  20. 20 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    До коментар [#12] от "Боян Таксиров":

    Много добър и ясен коментар колега !
    Сега полетата на съревнование между народите са науката, образованието, икономиката, изкуствата, технологиите, спорта.
    Всеки които има манталитет и мечти за друго няма да е в първата скорост на ЕС !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  21. 21 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1291 Весело

    Фен съм ан Орбан безплатно! След 28 години, в които др. Сорос си развяваше коня в Източна Европа и България!
    —цитат от коментар 11 на Пеевски вярва в демокрацията И вие ли


    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++.......!!!!!!.........

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  22. 22 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#12] от "Боян Таксиров":

    .......++++++++++++++++++++++++++++++++++++.................!!!!!!!!!!1..........даже е ДОБРЕ , че селцата са в СРЪБСКО.....!!!!!.......нашите селца до границата са ПРИЗРАЦИ.......!!!!!??????.........който е ходил на скара и бира до СЪРБИЯ знае за КАКВО ГОВОРЯ..........Е С е без АЛТЕРНАТИВА........!!!!!!??????............

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  23. 23 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#14] от "musashii":На основание неспазване на основните демократични принципи на ЕС.Да не мислиш, че в ЕС възнамеряват до безкрай щедро да финансират враговете си, руските и американските троянски коне, които подкоповат Съюза и работят за подмяна на ценностите му, както и открито се обявяват срещу тези държави, които им дават пари?Какъв е този оксиморон "нелиберална" демокрация?
    —цитат от коментар 16 на Боян Таксиров


    Кои точно демократични принципи не е спазил Орбан?А руският троянски кон в ЕС е Германия.Която построи руски газопровод и сега строи втори такъв"Северен поток 2"и налива пари в бюджета на Путин.А Орбан от 2022г/тогава изтичат договорите/намалява до минимум вноса на руски газ.

  24. 24 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 206 Неутрално

    До коментар [#22] от "kesh":

    Явно само до скарата и бирата си стигал и не по навътре в Сърбия... иначе нямаше да си толкова възторжен.
    Отиди поне до Ниш, гледай селата по пътя, и ги сравни после с българските, като се връщаш. Самият Ниш също е като снимка на България отпреди 20-25 години - мизерни открити битаци, занемарени, вехти сгради и т.н.
    Само храната им е по хубава и евтина, това да.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  25. 25 Профил на De Michelis
    De Michelis
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#18] от "Пеевски вярва в демокрацията И вие ли":

    Когато унгарска OTP Bank купи ДСК, Орбан още беше аверче със Soros György-George Soros .
    И още нещо:
    когато приватизираха ДСК(2003), Орбан бе обиден на целия свят, че загуби изборите през 2002, и осем години не стъпи в парламента.
    Голяма част от времето си прекара в една суперелитна психиатрична клиника в Грац.
    И още нещо: през 2003 година на власт бе Симеончо, а не Костов.

    Информирай се, преди да напишеш някоя орбитална глупост.

  26. 26 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 206 Неутрално

    До коментар [#23] от "musashii":

    https://www.economist.com/leaders/2017/06/22/what-to-do-when-viktor-orban-erodes-democracy

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  27. 27 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5310 Неутрално

    Орбан влияе на много места. За бизнес интересите му не знам. Имаше един скандал в Унгария, свързан със семейството му, докъде стигна не е ясно...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  28. 28 Профил на De Michelis
    De Michelis
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#27] от "penetrating":
    До къде стигна? До кривата круша. ЕС иска от Унгария 12 милиарда форинта( 40 милиона ) обратно, заради зетчо на Орбан. Вероятно ще ги платят от бюджета. И още колко такива има! Не се пише за това, прокуратурата стопира всички скандали около Орбан. За което не се пише , и не се говори, не съществува!

  29. 29 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#6] от "karabastun":

    Каква е тази нова европа ? В която вспка държава воюва със съседите си ? То това е крайната точка на развития национализъ. Всеки да предяви претенции към бивши свои територии. Анекси и войнички ........

  30. 30 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#22] от "kesh":

    В сръбските села все едно се телепортираш назад във времето. Изостанали ли 20 години назад. По бедни от нашите. НАли в ретрото има носталгия и хубави неща ама това не значи че сърбите са по напред.

  31. 31 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#23] от "musashii":https://www.economist.com/leaders/2017/06/22/what-to-do-when-viktor-orban-erodes-democracy
    —цитат от коментар 26 на Боян Таксиров


    Вярвам на дела,не на пропагандни статии.Факт е,че Орбан ще ограничи вноса на руски газ.А Германия го увеличава.Ама според поръчковите журналисти Орбан е приятел на Путин,а не Меркел.

  32. 32 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#12] от "Боян Таксиров":

    Най после добре описано мнение.

  33. 33 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5310 Неутрално

    До коментар [#28] от "ohg30520577":

    Като при всеки популист :) Замитат се неудобните новини...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  34. 34 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    Орбан ще поведе нова Европа!
    —цитат от коментар 6 на karabastun


    Как точно ще "поведе Европа" с иредентизъм? Колко ще го търпят унгарци, словаци и сърби да им плете някакви "национални мрежи" под носовете, подобни на "културните центрове" на Ердоган из Европа? Орбан може да поведе само опростачените и алкохолизирани патриотични маси, докато накрая между тях не избухне една хубава пиянска свада с ножове.

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  35. 35 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    румънци, словаци, сърби

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  36. 36 Профил на Balkanets
    Balkanets
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Не знаех, че Орбан е взел страна в Македония. Ако е вярно, значи наистина има руска връзка.

  37. 37 Профил на Damyan Ganchev
    Damyan Ganchev
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#1] от "pag":

    и аз тва мислех да кажа ...

  38. 38 Профил на De Michelis
    De Michelis
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#36] от "Balkanets":

    Добро утро!

  39. 39 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Орбан просто обра протеста срещу неадекватните политики на западните лидери по въпросите на емиграцията и това е единственият му политически ресурс.
    —цитат от коментар 19 на selqnin


    Орбан има много ресурси, поради което всички материали за (т.е. против) него се основават на преразкази на преразкази, в случая с Дневник най-често от ТАСС. Пазят се (ви) от думите му като дявол от тамян. Инак правят същата политика като него, щото иначе загиват.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  40. 40 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#3] от "DDR":

    Проблемът е НЕ защо Орбан е влязал в медиите в Македония, а защо български предствители не са изкупили досега 1/3 от тяхните медии и не се води целенасочена политика за сближаване?

  41. 41 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2382 Неутрално

    България и Румъния имат еднаква историческа съдба. Половината от териториите им са отнети и дадени на съседни държави. Милиони българи и унгарци не живеят в своята страна , а са като малцинство в съседните страни. Но докато Унгария се грижи за своите сънародници останали в чужбина , то България е зарязала българите в съседните страни на произвола на съдбата , без да полага грижи към тях и без да защитава техните права като етнически българи. От това се възползваха алчните съседи , които за две три поколение отродиха милиони българи като в Сърбия ги направиха сърби , в Македония станаха македонци , а в Гърция станаха гърци.

  42. 42 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#40] от "ЙЕИ":

    Съгласен. Имате + + + от мен.

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  43. 43 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 924 Неутрално

    България и Румъния имат еднаква историческа съдба. Половината от териториите им са отнети и дадени на съседни държави. Милиони българи и унгарци не живеят в своята страна , а са като малцинство в съседните страни. Но докато Унгария се грижи за своите сънародници останали в чужбина , то България е зарязала българите в съседните страни на произвола на съдбата , без да полага грижи към тях и без да защитава техните права като етнически българи. От това се възползваха алчните съседи , които за две три поколение отродиха милиони българи като в Сърбия ги направиха сърби , в Македония станаха македонци , а в Гърция станаха гърци.
    —цитат от коментар 41 на tacheaux


    Точно така е.Имам роднини в Косово,които България не признава за етнически българи и те емигрираха в Белград,вместо в България.Сърбите ги приеха на драго сърце и им дадоха сръбски паспорти.

  44. 44 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5238 Неутрално

    Отиде лидерството на Борисов на Балканите. Ще го измести Орбан, а уж му беше приятел.

  45. 45 Профил на the_thraex
    the_thraex
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Орбан е пример за един истински държавник, от какъвто България силно се нуждае. Да е жив и здрав да поддържа баланса в Европа, че човка им изпила мизъците на повечето.

  46. 46 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 462 Неутрално

    [/quote]
    Откъде ще заме
    [quote#40:"ЙЕИ"]До коментар [#3] от "DDR":Проблемът е НЕ защо Орбан е влязал в медиите в Македония, а защо български предствители не са изкупили досега 1/3 от тяхните медии и не се води целенасочена политика за сближаване?
    —цитат от коментар 31 на musashii


    Да, ама кой да ги купи? Пеевски ли?
    Единственият български бизнесмен, който защитава българския интерес в Македония, е д-р Милен Врабевски, но той е във съвсем друга сфера

    Сега видях, че от 2020 унгарците започват да купуват румънска газ... Ние какво чакаме още?

    I shave with Occam's razor
  47. 47 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Извинявам се за оффтопика, обаче на тази снимка Заев прилича супер много на Стоичков :)

    I shave with Occam's razor
  48. 48 Профил на carlosestrada
    carlosestrada
    Рейтинг: 8 Неутрално

    на балканските селяни им дай да мизерстват и да мразят - това го умеят най-добре

  49. 49 Профил на carlosestrada
    carlosestrada
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#40] от "ЙЕИ":

    защото това не се харесва на мАсква

  50. 50 Профил на CINZANO
    CINZANO
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#3] от "DDR":Проблемът е НЕ защо Орбан е влязал в медиите в Македония, а защо български предствители не са изкупили досега 1/3 от тяхните медии и не се води целенасочена политика за сближаване?
    —цитат от коментар 40 на ЙЕИ

    +++++++++++++
    Младият дебелак да беше похарчил малка част от крадените кинти за медии в БЮРМ. Та да имаме и ние полза от него...

    Мома, събори Альошата!
  51. 51 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ти да видиш. Значи, когато НПО-тата на чичко Сорос купуват медии и упржняват влияние няма проблем, но щом Орбан го прави, значи е лошо. :-) За пореден път смешен плач на либералболшевиките.

    Дневникарчета!! Публикувам си повторно коментара и НЕ СМЕЙТЕ ДА ГО ТРИЕТЕ!!! ЯСЕН ЛИ СЪМ? В него няма обиди, нито на расова нито на никаква основа. Правите цензура, което е ВЪЗМУТИТЕЛНО!!

  52. 52 Профил на ИванКар
    ИванКар
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#45] от "the_thraex":

    Напълно съгласен! Да е жив и здрав!

  53. 53 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#14] от "musashii":На основание неспазване на основните демократични принципи на ЕС.Да не мислиш, че в ЕС възнамеряват до безкрай щедро да финансират враговете си, руските и американските троянски коне, които подкоповат Съюза и работят за подмяна на ценностите му,
    —цитат от коментар 16 на Боян Таксиров


    Колко демократично е една Меркел самолично, без да попита никоя друга държава членка да покани в ЕС един милион нашественици маскирани като "бежанци"? Мнозина от тях и терористи, сегашни и бъдещи. След което упорито да ги разселва по целият ЕС независимо от желанието на хората там. Дори против желанието на самите "бежанци", те са отишли в Германия заради щедрата и социална система, не заради мизерията която ги чака в България.

    Ако някой действа против ЕС като руски троянски кон е тъкмо тя. И цялата бюрократична върхушка на Брюксел която послушно прокарва безумните и нареждания. Действията им са не само престъпление към ЕС, те са престъпление към самото съществуване на европейската цивилизация. Защото отвориха портите на Рим пред варварите.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #