Бизнесът с онлайн реклама изпробва подходи към правилата за личните данни

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 969 Неутрално

    "вътрешните данни на високопоставени служители в четири рекламни компании показват, че между 10 и 30% от европейските потребители отказват да получават персонализирани реклами, когато получат избор за това."
    ===================================================
    Мислех, че процента ще надхвърли 90.
    За мен факта, че 70% от хората са съгласни да ги облъчват с реклама е шокиращ.

  2. 2 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 884 Неутрално

    За мен факта, че 70% от хората са съгласни да ги облъчват с реклама е шокиращ.
    —цитат от коментар 1 на atmanpg

    80% от хората по света са меко казано неумни. Освен това и ги мързи. Камо ли пък да полагат усилия да мислят. В комбинацията от двете неща си казват "Абе защо да си давам зора да чета и да разсъждавам тука, какво пък чак толкоз може да стане" и се сългасяват, защото така им е най-лесно. Когато след време разберат, че тънко са ги прецакали, тогава вият като ранени койоти и викат "Егати!", ама то вече е късно.

    Така навремето и у нас, когато продадоха ТЕЦ Марица-изток 1 и 3, всички викаха "Голям праз, к'во ме интересува". Когато после след години дойдоха високите сметки за ток заради направените инвестиции от собствениците, всички ревнаха "Егати!".

  3. 3 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Разкошна комбинация от две изцяло дебилни мнения 😂😂😂
    Матрял, кво да го правиш...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  4. 4 Профил на Put in, put out
    Put in, put out
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#2] от "Smoke":

    Разбирам, че нищо не ви увират тиквите. Реклами на сайтовете е имало, има и ще има. Въпросът е дали да са таргетирани (т.е. Базирани на вашите интереси), за което трябва да се събират данни или на случаен принцип. Аз предпочитам рекламите да са ми полезни, защото така или иначе ще ги виждам (освен ако не съм с адблок, но той не работи на всички сайтове).

  5. 5 Профил на Put in, put out
    Put in, put out
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#3] от "Darth Plagueis":

    Съгласен! Типажи, които нито имат понятие що е маркетинг, нито защо се прави. На всичкото отгоре, заспиващи с мисълта, че не гледат реклами и за това си правят избора "сами". Но са първи пушки да пльоснат кило простотия.

  6. 6 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 219 Неутрално

    Всяка персонализирано подадена информация може да е манипулация,базирана на личните данни за човек и техния човешки или алгоритмичен анализ. В днешно време корпорациите са стигнали толкова напред в злоупотребата при използването на лични данни в комбинация с психологията , че това в някои случаи е равносилно на психологическо оръжие. Една реклама може да няма за цел да ви накара да си купите някакъв продукт, а нещо съвсем друго. Тя може да служи просто като един от инструментите за внушение, сугестиране, невротизиране, подсъзнателно програмиране, създаване на нагласи, емоционална манипулация и т.н. Ако даден човек знае тайните и страховете на друг, то той може да ги използва срещу него, в лична комуникация или компрометиране пред други.
    Е, защо си мислим, че корпорациите, които знаят МНОГО за ВСЕКИ, ще са честни, почтени и добри?

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  7. 7 Профил на lenakiromiro
    lenakiromiro
    Рейтинг: 221 Неутрално

    няма нищо лошо да се показва таргетирана реклама.. предпочитам да виждам такава за неща, към които евентуално бих проявил интерес, вместо за неща, от които никога няма да се интересувам.. А който не иска да вижда реклами, винаги може да си инсталира една приставка в браузъра и да не вижда никакви реклами..

  8. 8 Профил на Krasimir Bambalov
    Krasimir Bambalov
    Рейтинг: 8 Гневно

    Еврокомунистите успешно затриват бизнес след бизнес.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #