За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
vespasian0303
Рейтинг: 217 НеутралноЛюбим прийом на руснаци и китайци - ето ви едни пари назаем, връщате ни ги с дебелата лихва и като бонус трябва наша фирма да строи. Зверската оферта.
Роси
Рейтинг: 5323 НеутралноПосле да не се окаже, че сръбската железница е руска.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 8 НеутралноКолкото по-малко политическа, икономическа и военна зависимост от Русия,
толкова по-добре. Ние не можем да се отърсим 30 години от такава зависимост,
за съжаление.
chinaski
Рейтинг: 576 НеутралноСръбска, уж, железниа, ама с руски пари!!!Н това е нищо, в сравнение с нашето Белене, което ни кроят - с наши пари, руска АЕЦ!!!
Пипера е много лют
Рейтинг: 636 Неутралношумадийците ще си припомнят скоро старата поговорка: Недай Бог Русия да те брани и Гърция да те храни.
седеньето го зголемува задникотchinaski
Рейтинг: 576 НеутралноИ защо не се преселиш в свободната ти Русия ии в Северна Корея - далеч от Европа, а и ще освободиш и нас, от гадното си присъствие!
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3155 НеутралноТака си е,но нашите форумни русороби и китайофили не могат да го разберат! Ети е побългарена бурка
Пипера е много лют
Рейтинг: 636 НеутралноВ момента, в който Сърбия се споразумее за нещо (каквото и да е) с Косово и наложи санкции на Московията, ще стане и официален кандидат за членство в ЕС. До момента, въпреки отворените глави и т.н. е по-скоро фиктивен такъв. Никой няма да остави шумадийските свинари да се правят на големи тарикати. От наша страна може да издигнем и изискването Сърбия да престане да подкопава европейската сигурност като руска марионетка и, за по-сигурно, Белград да влезе в НАТО.
седеньето го зголемува задникотselqnin
Рейтинг: 833 НеутралноЧЕСТИТО на сърбите- някога им завиждахме, че за Запад, сега пътуват към Евразия!!!
Булаир
Рейтинг: 282 НеутралноДо коментар [#1] от "vespasian0303":
Любим прейом на всеки, който дава пари, хеле пък между държави. Безплатен обяд няма. Едни искат лихви, други - гарантиран пазар, трети - военни бази ... и т.н.
K2
Рейтинг: 1844 НеутралноПоследното островче за росиюшка в Европа.
SHADOWS of SOFIAИван К.
Рейтинг: 217 НеутралноСърбия има като нас застастаряващо и намаляващо население, което е малко мобилно , за чий им е тази железница , кой ще се движи по нея , дори и на субсидирани цени.
K2
Рейтинг: 1844 НеутралноДо коментар [#13] от "Иван К.":
SHADOWS of SOFIAТова е виждането на болшевика за цивилизация! Паровозик
Peni Nikol
Рейтинг: 1553 НеутралноЕ как ще е сръбска с руски пари, на путините.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.angeles
Рейтинг: 875 Весело“Това е първият 40-километров участък от планираната скоростна линия, която ще пресича Сърбия по коридора север-юг. “.А нещо изток запад няма Линда се строи от магая??Можем да го продължим до морето)))))
c.b.o.
Рейтинг: 269 НеутралноПаника, издаваща фрустрация от загубата на Македония и Черна Гора.
НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИЕдин препатил
Рейтинг: 1037 НеутралноДо коментар [#1] от "vespasian0303":
Да знаете някой да предлага други условия? Например - ето ви едни пари, евентуално ще ни ги върнете без лихва и си ги разделете с фирмите на Пеевски? Така пари се дават само от бюджета, а не като заем.
Малко по-сериозно - не се дават пари. Договаря се проект на определена стойност, който се изпълнява от кредитора. Обектът се предава готов и стойността му започва да се изплаща от кредитополучателя по договорена схема на вноските и лихвите. Печалбана на кредитора е, че си създава работа и прибира нещо от лихвите. Печалбата на кредитополучателят е, че получава готов обект, а и негови фирми все някак участват като подизпълнители. Другият начин е .... вижте по-горе.
EU defender
Рейтинг: 839 НеутралноЕ как за кой, нали приятелчето на Путин трябва да си напълни джоба. The best way to predict the future is to invent it.
EU defender
Рейтинг: 839 НеутралноА охраната на железницата предполагам ще бъде от вежливи безпагонести тъпанари.
The best way to predict the future is to invent it.Иван К.
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#18] от "Един препатил":
Това е практиката на китайци и руснаци , но ако можеше да вземат заем от другаде е по добре да вземат и сами да си опредлят строителя , все едно банката като ти дава ипотека да ти определя и коя фирма ще ти строи имота.
Virgin
Рейтинг: 890 НеутралноНищо ново не са открили руснаците и китайците.
Така САЩ дадоха едни пари на румънци и шиптъри, с условието Бехтел да строи магистралите.
Резултатът бе 57 км долара за 1,5 млрд долара в Румъния и 138 км за 2 млрд в Косово и Албания.
дерибеев
Рейтинг: 1340 НеутралноДо коментар [#21] от "Иван К.":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васами идва МВФ и казва разпродавай ...... също е заем
vespasian0303
Рейтинг: 217 НеутралноКо? Не! Кредит се дава с лихва разбира се и въз основа на бизнес план за развитието на проекта, за да се разбере колко е вероятно да се изплати. Разбира се, има и обезпечение. Това с кредитирането и наемане на изпълнител, посочен от кредитора е някакъв подход, който сте учили в някоя съветска школа.
гошо
Рейтинг: 165 Веселоспоко бе денги нет
гошоmitko11
Рейтинг: 2065 ВеселоДа попитам за един приятел: Колко бронепоезда ще се движат по линията?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовEU defender
Рейтинг: 839 НеутралноДо коментар [#22] от "Virgin":
The best way to predict the future is to invent it.Комунде, а за златния път до Адлер 7 миларда баксов за 28 мили как ти се струват? https://www.esquire.com/news-politics/news/a27243/russia-olympics-caviar-road/
quatro_4x3
Рейтинг: 524 НеутралноЗаемът ще е с много дълъг срок за погасяване, а лихвата много висока, но много строго пазена търговска тайна, която никой не трябва да научи!!! Руска фирма ще строи на много завишени цени и ще прибере обратно парите от заема. На някого това да му е познато???
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!На края сърбите ще върнат заема поне двойно, но по-вероятно е от 800 милиона, сумата за връщане да стигне към 2 милиарда, че и отгоре с неизменното оскъпяване поради всякакви измислени причини по време на проектирането и строителството.
Честито на сърбите! Не сме българите сме тъпанари.
quatro_4x3
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#28] от "quatro_4x3": "Не сме българите сме тъпанари."
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Да се чете " Не само българите......."
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2159 НеутралноНяма да я построят навреме, няма да се вместят в бюджета и няма да отговаря на изискванията. А и след като ще теглят заем могат да си го изтеглят откъдето им е кеф и да си строят сами, ама корупцията не разрешава.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.stedim
Рейтинг: 435 НеутралноНе мога да си спомня при такива пари колко е обичайната "взятка".
dobri_i
Рейтинг: 428 НеутралноКолко да е тайна. Средногодишната лихва е 4.1% и изобщо не е ниска (тогава е договорено и че руски фирми ще строят).
Всъщност сърбите са можели да вземат заема от Европейската банка за развитие при ПО-НИСКА лихва и без изискване кой ще е строителя, ама шумадийци са решили да правят мили очи на Москва.
pag
Рейтинг: 269 НеутралноСъщата схема предлагаха и за "Южен поток".
Culus capitem delitСтръвта беше "600 милиона годишно от транзитни такси". Долари или левове - така и не се разбра.
А куката - кредит от банка на "Газпром" с лихва, три пъти по-висока от пазарната; строителство от фирма на "Газпром" на цена, два пъти по-висока от пазарната; експлоатация с персонал на "Газпром" със заплати двойно по-високи от американските.
И така 20-25 години всички транзитни такси отиват за да се върнат кредитите, при условие, че транзита е с мноооого голям обем, де.
А ако е по-малък - плащаш 30-40 години и накрая получаваш напълно амортизиран актив, който за нищо не става.
Тоя номер китайците го прилагат активно в Африка вече повече от 20 години. Лично съм виждал как строят магистрали в Алжир - багерите, камионите, крановет, бетоновите заводи, арматурните заводи, кофражите, желязото, цимента, даже жилищните контейнери, столовите, кионото, барчето на работниците - всичко е китайско. Работниците също са китайци, разбира се. За местните фирми няма нито стотинка.
mihail_p
Рейтинг: 772 НеутралноДо коментар [#5] от "chinaski":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkтова белене е леко овехтяла концепция.
ето тук какви са най-новите тенденции.
https://www.wired.com/story/electric-grid-rising-costs-renewables/
и те никак не облагодетелстват старите производители на ток.
Cara Mia
Рейтинг: 506 НеутралноРусия и Сърбия - вечна /с/дружба!Хахахахха.....
mitko11
Рейтинг: 2065 ВеселоДо коментар [#28] от "quatro_4x3":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовДа припомним условията за подарените Миг-29 на Сърбия. Подариха им една ескадрила/12 самолета/ при две условия:
1. Първоначален ремонт за въвеждане в експлоатация за 240 милиона долара.
2. Модернизация до някакво ниво за още 250 милиона долара.
Общо почти 500 милиона долара за 12 стари МИГ-29.
Три месеца преди тази сделка корпорацията МИГ предлагаше на България 12 бр. НОВИ МИГ-29 по 35 милиона долара или по 29 милиона долара с изкупуване на нашите стари МИГ-28 по 6 милиона за бройка...
iak
Рейтинг: 527 Весело248 милиона долара за 40 км. По 6,2 милиона на километър. Дупе да им е яко на сръбските крепостни, как се изплаща това, заедно с руските "братски" лихви, между 4 и 6% :):):)
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.Поне на нас толкова ни начисляваха за "Южен поток"
greeneyes
Рейтинг: 2862 НеутралноДанък "Русия" за сърбите. Да им е честит! Плюс некачествено строителство, забавени срокове, и...средна скорост восемдесят километра в час.
quatro_4x3
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#32] от "dobri_i":
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Обикновено засекретяват условията, за да прикрият колко неизгодни са и какво са подписали местните продажници. Така е и с цената на руския газ за България.
tolex
Рейтинг: 266 НеутралноЗлатни ще им излезат на сърбетата теа линии
stanislavdi
Рейтинг: 580 Неутрално[quote#32:"dobri_i"][/quote]
Москва ще ги защитава.....от македонците или от злите българи. Нищо, сега като пишат сметката на Войводина и много бързо ще се отърват и от нея.
quatro_4x3
Рейтинг: 524 ВеселоДо коментар [#36] от "mitko11":
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Нормално! Не е никак евтино да имаш "братушки" и е голям късмет, ако нямаш!
stanislavdi
Рейтинг: 580 НеутралноЧакай да видиш цената как се вдига на всеки шест месеца......със задна дата. Този проект докато се строи цената му ще скочи от 300 млн.$ на 1,2млрд.$.
Анексите вече са разпечатани
tolex
Рейтинг: 266 НеутралноНали тази територия все още не е разпределена, нито към Нато, нито към ЕС, та расиа бърза с подаръците. То не, че американците не се облизват и те, ама пусто расиа има повече шансове.
Честито на робите.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 313 НеутралноТова ще е килимчето на Сърбия за Евразийския!Защото друг скоро няма да видят....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...stanislavdi
Рейтинг: 580 НеутралноТя пък една територия....мани мани.
stanislavdi
Рейтинг: 580 НеутралноНе няма, не трябва да виждат. И не скоро, а никога. Сърбежите трябва да се разпаднат до села държави и да се пуцат помежду си.
дерибеев
Рейтинг: 1340 Веселострадаме за сърбите или видяхме и техния фалит
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васКортик
Рейтинг: 2173 НеутралноСтарият сръбски виц: Бизнес се прави со пари или со дупе, пари нема, действай!
Червена линия, червен картонcybersas
Рейтинг: 165 НеутралноЕ тва е - аз така всичко мога да построя - давам им кредит х4 от цената - строя, взимам 3/4 кеш + лихви - и като спестя и малко джелезо - не 200 а 2,000 км/ч ще се движат... в пропастта... Мале на бате пиленцата....
султана глаушева
Рейтинг: 322 НеутралноАгитката, още ли сте тук? Хайде на протести!
Мърфи е оптимист!chinaski
Рейтинг: 576 НеутралноТях не ги интересува нищо друго, освен да ни оскубят още няколко милиарда!!!И под тях имам предвид руската клика от партии и организации у нас, като настоящия парламент е само от такива подлоги.
Дедов'та Колюуа Унукя!
Рейтинг: 60 ВеселоАбе стига с тази мантра- денги нет било!
Я се разходи някъде извън Москва- да скибаш къщите с басейните- обикновените руснаци живот си живеят, ей!
Нямало денги! Половин Европа и няколко щата се изсипаха в Русия заради високото заплащане- нямало денги!
Глупости! БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
tacheaux
Рейтинг: 2458 НеутралноЛинията се намира в автономната област Воеводина , която като се отдели от Сърбия подобно на Косово, ще остане извън пределите на сръбската държава.
Един препатил
Рейтинг: 1037 НеутралноДо коментар [#21] от "Иван К.":
Приятелю, не си бъркайте главата с ипотечните кредити. Нали четем едно и също нещо - става дума за заем между двете железопътни компании. За конкретен обект. Какъв друг вариант виждате в случая? А същото би било ако е и междудържавен кредит - както "Росатом" строи "Пакш 2" в Унгария. Друг вариант няма независимо дали са руснаци, китайци, джендъри или марсианци. Съвсем друг е въпросът ако сърбите искат да вземат заем от международните финансови институции и след това те да си решават как ще го ползват. За целта обаче първо трябва някой да им го даде. И след това да им излезе сметката като съпоставят условията при двата варианта. Явно, че едното от двете неща не се е случило и затова са избрали този т. нар. "кредит на продавача". Няма никаква шашма - те така са си решили и много добре знаят какво правят.
гошо
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#28] от "quatro_4x3":
гошоспоко бе денги нет /колко пъти Грънчо и Дифендера трябва да ви го казват това/Пък и руснаците ,знаеш ,един тостер не могат да направят ,ЖП линия щели да правят
skeptichen
Рейтинг: 217 НеутралноСърбите са взели вече от Китай 300 млн долара заем за 30 км от Белград до Стара Пазова, и сега вземат от Русия 248млн долара за 40км от Стара Пазова до Нови Сад.
Ясно е че и руснаците и китайците ще докарат свои фирми да строят.
Изглежда диверсифицират (разнообразяват) източниците на финансиране за тази линия, за да не са само подвластни на Китай. Разбира се всичко зависи от условията по кредита и лихвата.
Това само показва колко много печелим от това да сме в ЕС и цялата тази пътна/ЖП/пристанищна/градска/екологична инфраструктура да ни се строи с минимално съфинансиране от наша страна, и при открит търг за избор на изпълнител.
Plamen Shopov
Рейтинг: 628 НеутралноЧе тя,линията си съществува.....просто ще я ремонтират!
Александър
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#33] от "pag":
майтапаПредлагам да им изпратим Р. Овч, Р. Петков и Гоце, за да бранят "търговската тайна" на договора. Даже може и да им издействат и един голям троен шлем
mitko11
Рейтинг: 2065 ВеселоДо коментар [#59] от "Александър":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовПо-добре Румен Гечев за финансов консултант...
Един препатил
Рейтинг: 1037 НеутралноДо коментар [#43] от "stanislavdi":
"Чакай да видиш цената как се вдига на всеки шест месеца......със задна дата. Този проект докато се строи цената му ще скочи от 300 млн.$ на 1,2млрд.$.
Анексите вече са разпечатани"
Не е задължително. Това с анексите всеки доставчик го опитва. Зависи доколко купувачът е в играта. Ако се запъне извиването на ръце специално при пътища и жп линиии трудно минава. Те са твърде стандартни и друг може да ги продължи, а построеното не може да се отнесе. А това, че нещо ще се открадне - то се знае, иначе нямаше да има завършен проект никъде по света. По този повод си спомних тъкмо за един приятел сърбин, който преди много години ми каза, че подчинените във фирмата му го крадат. Е, защо не им кажеш, че си ги изловил? Да, ще им казвам - нека си мислят, че са се скрили, иначе ще измислят нещо друго. Еми, уволни ги! А, ще ги уволнявам - вършат добра работа, къде ще търся други? Е, добре де, какво става тогава? Нищо, работата си върви, те си покрадват по малко, аз съм си го сметнал и всичко е наред. По малко може, важното е да не се прекалява. И работата да се върши най-вече.
Та така върви светът, приятелю.
tolex
Рейтинг: 266 НеутралноПрощай и сбогом Европейским Союзом....
tolex
Рейтинг: 266 НеутралноСърбетата ще ги сърби дупето дълго време.
Няколко поколения.
chichka
Рейтинг: 1530 НеутралноДо коментар [#53] от "Дедов'та Колюуа Унукя!":
Русия е проказата на планетата Земя.++++ глей колко балъци ще клъвнат?
pag
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#59] от "Александър":
Culus capitem delitА, те си имат техни “специалисти”, пред които нашите са жалки аматьори.
Хакуна Матата !
Рейтинг: 798 НеутралноТова което си спомням е че винаги сме завиждали на сърбите които при Тото свободно обикаляха по света. Винаги са имали доста по-добър стандарт от нас. Днес незнам какво е съотношението , но мисля , че те са много по задружни и по широко скроени от нас. Със сигурност знаят как да се веселят и на това много им се радвам. Пожелавам на всеки да празнува със сърби на някой празник и после нека дойде тук да сподели впечатленията си.
Stupid people make me sickОтносно проекта си мисля, че всички са си направили сметката . Обсъждането във форума е несериозно тъй като никой от нас не е чел договора. Но за сметка на това емоционално , което е забавно за всички участници :)
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 583 НеутралноИ каква е тази ЖП линия? От никъде за никъде.
Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 583 НеутралноЗначи има и много други форми на забавления от безпаметно напиване под звуците на гръмки псувни и ориенталски ритми. Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
c.b.o.
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#66] от "Хакуна Матата !":
НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИПод статия за руския икономически колониализъм, от който все още се мъчим да се отскубнем, ти влезе само, за да изтропаш някаква опорка колко весело се забавлявали сърбетата! С толкова акъл, винаги ще я докарвате до поредната Виденова зима.
Ivo
Рейтинг: 608 НеутралноСега Русия можеше да строй скоростната жп линия в БГ, но заради глобалистките подлоги, които ни управляват, я строй в Сърбия! Нашите влакове сигурно са най-бавните в света!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!greeneyes
Рейтинг: 2862 НеутралноДо коментар [#66] от "Хакуна Матата !":
Виж сега, сърбите имаха по-добър стандарт от нас защото се отскубнаха от желязната хватка на матушката ви още по времето на жълтоглазия сатрап... Всичко останало е последствие от този факт.
greeneyes
Рейтинг: 2862 НеутралноДо коментар [#69] от "c.b.o.":
Всички комуняги се слагат и са се слагали на сърбите. Всеки небългарин е задължително русофил и сърбофил, двете неща вървят заедно още от времето на Гошо Тарабата, който след като организира кървавата баня през 20-те години на миналия век, избяга на сигурно в Сърбославия.
dark'star
Рейтинг: 1206 НеутралноБраво на сърбите - намерили са сериозен инвеститор
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО- железницата е много важна ... един пояс, един път :-)
c.b.o.
Рейтинг: 269 НеутралноЩо поне не слагаш "настроение:весело"? :))) НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
Храбър
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноКого ще обслужва тази железница?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Какви товари и какви пътници ще кара?
Храбър
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноТю да му се не види!
Пак изпуснахме далаверата?
За какво (на България) ни е връзка север - юг? "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
2.5
Рейтинг: 715 НеутралноНяма какво да ги мислим Сърбите аминай-добре да си гледаме св собствената паница!
I Want To BelieveЗащото нашиъте железници са яко прелял външен селски кенеф!
И без да им виси заем от руснаците!
Храбър
Рейтинг: 1316 НеутралноДокато Московски е на поста си, а не в затвора, за БДЖ няма да има бял ден! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
tolex
Рейтинг: 266 НеутралноБратле, да не бъркаш Масква с Маями?
Пак е с "М", но имат малка разлика.
tolex
Рейтинг: 266 НеутралноСърбетата ще се накълват като кауни с този договор и проект. Направо ще им се иска да разделят Югославия още веднъж от зор.
DDR
Рейтинг: 596 Весело[quote#7:"chinaski"][/quote]
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Тако се кали челикот.
papуre
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#1] от "vespasian0303":Любим прийом на руснаци и китайци - ето ви едни пари назаем, връщате ни ги с дебелата лихва и като бонус трябва наша фирма да строи. Зверската оферта.
Любим приом , но режисиран от Простия . Руснаци и китайци дава пари , строят , вдигат стандарта на сърбите , а лаврите обира Простия - Бога , който води западните към светлите европейски бъднини . Сърбите , като и си изтъкат платното - ще ритнат кросното и ще прегърнат вожда на Западните . С благодарност , че им е докарал и руски и китайски инвеститори .
papуre
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#53] от "Дедов'та Колюуа Унукя!":Я се разходи някъде извън Москва- да скибаш къщите с басейните- обикновените руснаци живот си живеят, ей!
Що се косиш . Не са на нивото и на Дучето . След световното изнесе цяла лекция за руснаците в едно телевизионно предаване и се оказа едва ли не най- върлия русофил по българско . Прати колегата -форумец при Дучето по въпроса за денгите - ще му бъде консултант анализатор . дано запомни нещо .
podhod
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#1] от "vespasian0303":
къде пише за лихви? я дай инфо ,поразрови се малко
papуre
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#2] от "Роси":После да не се окаже, че сръбската железница е руска.
А защо не ? Руски пари , руски фирми , руска КОНЦЕСИЯ . Вие дадохте на чужди държави златниа добив на България , дадохте ЧЕЗ да храни чужди пенсионери , а вашите да се греят на пожари от исторически сгради ,крепехте янките когато целеха с ракети Белградската телевизия , спънахте руснаците да им помогнат срещу Стелтовете и Ауаксите . и на всичко отгоре се опитвате да им кажете какво е добро за тях . Та няма да стане американска линията , я !!!
klimentm
Рейтинг: 3222 ВеселоДо коментар [#85] от "papуre":
klimentmЩе стане, някой ден ще стане!
Aleksandar Belov
Рейтинг: 8 ВеселоСтойността на проекта е 248 милиона долара...
...финансиране за проекта. То ще дойде от заема в размер на 800 млн. долара...
Май голямо папкане ще падне на обществени пАри :)
ba
Рейтинг: 217 НеутралноТова е поредния опит да се шунтира България с комуникациите към Солун. Сърбите/ руснаците винаги са работили срещу нас.
Да прилапат Македония.
Сърбите са пъргави и енергични. У нас рубладжиите скапват държавата ни
dnevnikar
Рейтинг: 3498 НеутралноВИИ Маркс имени Лелина
Има резон.
Централни остатъци от бивши (респективно) северна и южна славия.
Защо да не си помагат?
Resurrection
Рейтинг: 931 ВеселоЕее браво! А ЧЕСТИТО! Значи сега Цветан Василев може да ползва новата жп-линия за да се яви в съда лично да дава показания по делото КТБ
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 583 ЛюбопитноВъпрос: колко високоскоростни железопътни линии е построЙла росия изобщо някъде? Анимации, надуваемки и бъдеще време не важат. Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
disorg
Рейтинг: 535 ВеселоТочно пък руснаците да ти строят ЖП линия, че и скоростна...благодаря. По времето на царизма за 25г.са си построили криво-ляво Транссиб - най-дългата линия в света. А по времето на СССР за 50 години не можаха да довършат два пъти по-късата БАМ. Не ща да си мисля до какви висини са стигнали сега, при олигархо-феодализма.
Тъй че, верно е по-добре китайците да строят, те поне имат опит с високоскоростните влакове.
t_tzanev
Рейтинг: 217 НеутралноСамо дано случим на изпълнител, че като гледам магистралите...
Огнян Тодоров
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#61] от "Един препатил":
Типичен балкански манталитет.
t_tzanev
Рейтинг: 217 Неутрално[quote#78:"Храбър"][/quote]
Не че не е за там, но въпросът явно е много по-сложен - пропадането на БДЖ започна още при бай Тошо /с министър П. Кубадински/ и единствено следва да решим дали ще продължим да копаем дъното или генерално ще преструктурираме визията и действията си.
Hawaii
Рейтинг: 2638 НеутралноДуша,
КОЛКО скоростни жп линии има в Русийката, че чак тук ще строят ?!?!
Там нямат свястни пътища, ти скоростни жп линии сънуваш, че ти строят.
Вашите влакове в Русийката са едни от най-гнусните и бавни в света.
Останали на нивото на средата на миналия век.....
skeptichen
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#70] от "ivo":
В България вече има скоростна линия - Септември-Пловдив която влака може да се движи с 160км/ч, но у нас остарелите електровози Шкода развиват до 120 км/ч. Спокойно можеш да работиш в Пловдив и да живееш в Септември без да караш кола.
Останалата част от линията - София-Септември и Пловдив-Бургас ще се строи в настоящия програмен период, пак с пари от ЕС.
Без заеми - напълно безвъзмездно получаваме модерна инфрастуктура. Единственото не-модерно са новите руски влакове в метрото на София. Сега ще видим новите мотриси от Сименс за третата линия - това ще е истинската европейска линия в София.
skeptichen
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#93] от "t_tzanev":
Е какво им е на магистралите?
Проблеми ако има те трябва да бъдат констатирани от държавните контролни органи - ако там има забележки вината е на АПИ че е приела негоден път. Още повече тези пътища имат гаранционен период и дефектите се отстраняват за сметка на изпълнителя.
Не е виновен този който яде зелника, а този който му го дава.
kbderror
Рейтинг: 217 ЛюбопитноНа всичките истерици да припомня един факт: Преди ЕС (2007), метрото в София се строеше със заем от Япония и се строеше от японска фирма, тогава нямаше бълващи помия платени писачи.
podhod
Рейтинг: 112 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "vespasian0303":
къде пише за лихви,ТРОЛЕЙБУС ?!