Защо социалните мрежи навлизат в онлайн търговията

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Защото това е част от Проекта!
    След като се сдобиха с доброволно предоставените лични данни на милиарди хора идва времето на Биг Дата!
    данните са обработени- профилите са готови, хората са таргетирани и продаването им започна отдавна- просто мнозина го разбраха едва сета?!
    Както каза един експерт на ползвашщите мрежите, които кой знае наричат "социални" : "Продуктът сте ВИЕ"!!!

  2. 2 Профил на pisna_mi_ot_vas
    pisna_mi_ot_vas
    Рейтинг: 462 Разстроено

    Може. Само пари да имаш...

  3. 3 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#2] от "PisnaMi":

    Така е. И моята мисъл бе същата. Има ли кешовица, начините за пазаруване са без значение. Но няма ли парици, и най-иновативният метод на търговия остава мираж.

    Аз лично предпочитам да си пазарувам директно от съответните сайтове, не от "Фейсбук".

  4. 4 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5310 Весело

    Защото им трябват пари :)
    А инфлуенсърите са познатите на от повече от 100 години търговски пътници :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  5. 5 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Защото историята се обърна и днес запада имитира Китай.
    Там не само пазаруват (вкл. от сергията на пазара) ама плащат и тока и водата с "Уичат" социалната мрежа от години.

  6. 6 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 59 Неутрално


    "Все повече компании търсят нови начини да достигнат до клиентите. Решаващ фактор в този процес са т. нар. инфлуенсъри според Вайнан"
    Писна ни от инфлуенсъри, от натрапване на определени стоки и услуги, от безкрайни малоумни рекламни клипове, от тази креслива и примитивна реклама, която ни се сервира по 24 часа в денонощието. Това в крайна сметка ще доведе до края на потребителството като начин на живот и ще тласне хората към по-полезни занимания.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #