За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ebf52574941
Рейтинг: 229 НеутралноАмериканците пак се отметнаха от думата си.
Само някоя „подлога“ може да вярва на тия.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 339 ЛюбопитноНе са ви виновни субсидиите и електромобилите ,а качеството на произведените автомобили!Японските и европейски коли имат все по-голям дял на американският пазар!И тази констатация не е от вчера!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 НеутралноПри положение ,че един електроавтомобил зада се произведе се замърсява колко един един дизел за 180 000км , какъв е смисъла от субсидии?
Libertarianism is just anarchy for rich peopleДа не говорим ,че в САЩ дизели почти няма, па градовете са опушени като в Индия и Китай!
George Svinarov
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":
Всъщност корейските.
deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#1] от "ebf52574941":
Кои са тия американци?! Новият американски президент не е длъжен с нищо да изпълнява договорите подписани от предишният президент. Така е във ВСИЧКИ страни по света. Така е било и във ВСИЧКИ времена в миналото.
eti mehter
Рейтинг: 2853 ВеселоДо коментар [#1] от "ebf52574941":
BukalemunАмериканците пак се отметнаха от думата си.
======
Хи хи..... чудиш ли се?
Не си ли чувал израза "Чесна американска"..... 🤗
eti mehter
Рейтинг: 2853 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":
BukalemunНе са ви виновни субсидиите....
======
Естествено.....
Путин е виновен..... след около 20 тия коментар.....
С Стоянов
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноКогато пазарната икономика работи субсидии не са необходими! Ако електромобилите наистина са по- конкурентни от тези с ДВГ, потребителите ще ги предпочетат и без субсидии! Абсолютно същото важи и за възстановяемите източници на енергия. След като нещо не е конкурентноспособно без субсидиране , каква точно е ползата от него? Изоставени ,,перки” в САЩ след изтичане на срока на субсидирането им има с хиляди. За какво са им тези ненужни паметници?
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОwnl03619584
Рейтинг: 8 НеутралноКрайно време е и ние да отменим данък "зелена" и "пембяна" енергия. Колко още години ще фианснираме с преферинцеални цени разни слънчеви и вятръни централи?!? Марицте и тях уж щяхме да предоговаряме, ама нъцки!! Трябва да се потърси и отговорност за щетите причинени на държавата и гражданите от тези договори!!
Припознах Литекс
Рейтинг: 444 НеутралноФискалната съставляваща в цената на дизеловото гориво е с най-висок процент от всичките горива, върху които се начислява акциз.
Набеденият основен замърсител на практика финансира субсидиите на всякакви там скъпи еко-играчки.
Скоро ще падне и тази поредна заблуда, лъжата, че акумулаторно ППС може да бъде икономично и екологично.
Както лъсна дълго лансираната лъжа за т. нар. "озонова дупка", която, видите ли, най-неочаквано взе, че се самозапуши.
Ама междувременно, бая пари се събориха от продажба на нови хладилници и охлаждащи инсталации.
citoyen
Рейтинг: 720 НеутралноСигурно на някои има става множко от папагалските повторения за електрическото бъдеще на автомобилите.
selqnin
Рейтинг: 859 НеутралноПоредната клоунска политика, която е обратното на "умното"!!!
penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноСубсидиите никога не са били дългосрочно решение. И двете страни са го знаели предварително...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertgozambo
Рейтинг: 775 НеутралноБез субсидии електроавтомобилите загиват, а Шеви волт на ГМ вече затвара завода и при субсдидии. С електроавтомобилите се замърсява и разрушава природната среда повече, отколкото с бензиновите.
Решение на Тръмп, основано на здравия разум. Нека пазарът решава какво да съществува и какво не, а не Белият дом.
barlog
Рейтинг: 229 НеутралноИ да не забравяме, че субсидиите идват от данъците на всички. Когато стане икономически изгодно всеки ще се юрне да си купи Тесла.
Оставете технологиите да се наместят, проблемети ще се решат еволюционно, а не революционно - от днес за утре. Спомнете си ерата на оловния бензин и Кремиковци у нас, и вижте сега колко по различна е картината. Вярно повече автомобили, но по екологични.
Не можем да караме хората да плащат от джоба, например парите за така наречееното Глобално затопляне, което въобще не е ясно, колко е глобално, колко е затопляне, и ако го има, дали пък няма да направи този свят по приветлив, отколкото е?
Ivan_
Рейтинг: 450 ВеселоЩом ги влече да ги спрат!
Модератора е неадекватен!Едно въпросче, въглищата ще ПРОДЪЛЖАТ ли да ги субсидират, че по-навик вече няколко десителия ги субсидират, за въглищата настъпи ли момента да станат и те пазарни:)
L Glassman
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#14] от "gozambo":
"Без субсидии електроавтомобилите загиват, а Шеви волт на ГМ вече затвара завода и при субсдидии."
ГМ затварят 5 завода, не само Шеви Волт. Затварят ги въпреки, че ги измъкнаха от фалит с държавна пара, и въпреки че Тръмп им намали таксите. Обеща, че ще ги направи много богати и го изпълни, това му го признавам. А обикновения Джо ше пие една студена вода. Относно електромобилите - Тесла отдавна са ударили тавана за субсидии и пак не могат да смогнат с поръчките.
lynyrds
Рейтинг: 435 НеутралноБелият дом се напълни с идиоти. Резуатът ще е че САЩ ще се напълни с електромобили произведени в Европа и Китай и бай Доньо или някой друг тъпак като него пак ще трябва да слага мита.
Ivan_
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#14] от "gozambo":
Модератора е неадекватен!Гозамбо миличик, знаеш ли колко субсидии са наляли САЩ на въглеводородните горива?
charlesdegaulle
Рейтинг: 340 НеутралноДо коментар [#13] от "penetrating":
Да, така е. Субсидийте в тези случей са заради скъпото обурудване и цената на акумулаторите в колите. Тенденцията е скъпотията да отмине след няколко години. В смисъл, нови технологии и масово производство. Което се вижда сега - цените на слънчевите панели паднаха в пъти, виждате съвсем нови технологии в акумулаторите и мега фабриките на Мъск. Но ако искаш да бъдеш конкурентно способен, субсидийте трябва да останат, поне в обозримо бъдеще. Такива трябва да се въведат и в преустройството на ел мрежите, да станат интелигентни. И в акумулаторите на всяка къща с панели на покрива. За да може да се разпределя ел енергията равномерно, през деня и нощта. А че това е бъдещето, не ще и дума.
Проблема на Тръмп, темата на статията, е че той определено защитава петролния бизнес. Който се чувства осезаемо застрашен. И не само той, Муск не ползва дилъри да му продават колите, доставя ги директно. Директно им обновява софтуера. Има много ограничена мрежа от сервизи, в Теслата почти няма нещо което се поврежда. Повечето системи са с гаранция между 10 и 30 години. Е, трябва да се сменят редовно накладките на спирачките... А у дилърите остава около 10-15% от цената на колата, според Мъск, те трябва да изчезнат. А това е бизнес с доста пари и влияние. Ясно се вижда кой стои зад решението на Тръмп, нали!!
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноНека Тръмп отмени и данъчбите облекчения за добив на петрол, които хич не са малко!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Иначе, САЩ в момента имат най- добрата технология за електрически автомобили и са най- напреднали в тази област точно благодарение на тези данъчни кредити. И благодарение на Tesla и GM.
Ако Тръмп отмени кредитите, GM пак ще си прави електрическите коли (те имат 10 нови модела в следващите няколко години), но не в САЩ, а в Китай. И ако някой се нуждае не от трък, а от ел.кола ще му я внася от Китай. Толкова е глупав, Оранжевият!
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноА Шевролет Волт го спират поради спецификата на този автмобил. Шевролет Волт е плъг-ин хибрид. Той има електрическо и бензиново задвижване, което го прави по- скъп за изработка.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.С падането на цените на батериите, батерийните автомобили поевтиняват и в следващите 2 години ще са на цени близи до подобли електрически автомобили. И зарядните станции вече са много, ситуацията не е като 2010-та, когато нямаше къде да заредиш колата си.
Тесла и GM са най- напред, като цената на киловатчас батерия за Тесла в момента е около $110, за GM е около $140. Падне ли цената под $100 за киловатчас, ел. автомобилите стават конкурентни на бензиновите.
GM също има нещо като гигафабрика за батерии за своите електрически и хибридни модели във Браунстаун, Мичиган и скоро отвориха подобна фабрика и в Китай.
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноПлъг ин хибридитре ще се изкачват към по- големите автомобили, където маржините са по- високи и оправдават смесеното електрическо/бензиново задвижване. Малки автомобили като Волт ще станат изцяло електрически заради по- ниските маржини и поевтиняването на батерийната технология.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноЗначи в САЩ, Тесла мина 200 000 граница около юни, 2018. GM се очаква да я мине около януари, 2019-та. Следващите са Нисан и Форд.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.От тази загуба на данъчен кредит ще спечелят най- много Тойота, Фолксваген и БМВ.
Това, да ви покаже колко глупава е тази администрация, която подтиска американски производители, които са инвестирали най- много в последните години в новата технология за сметка на чужди производители.
usero
Рейтинг: 775 ВеселоЕ, точно това не трябва.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоДнес поредният анализатор от Уолстрийт каза, че Tesla’s Model 3 has 'biblical simplicity'. И в момента целият автомобил се сглобява за 40 стъпки, за 90 минути, на линия която е около 300 метра (1000 фута) дълга. Подобен бензинов автомобил се сглобява между 130 и 200 стъпки на много по- дълга линия:
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.https://www.businessinsider.com/tesla-model-3-simple-to-build-wall-street-analyst-says-2018-12
"We could see the Model 3 assembled, from an empty body to a fully functional car in a bit more than 40 steps and 90 minutes, on a line about 1,000 feet long," Ferragu said in a note to clients Tuesday. "Its simplicity is unbelievable."
A comparable car by any traditional automaker could take anywhere from 130 to 200 steps, Ferragu says, easily setting the Model 3 apart. The findings are similar to what UBS' Evidence Lab found when tearing down a Model 3 earlier this year, finding "next-gen, military grade" tech below the finish.
Това, да ви покаже, колко по- просто е построяването на една електрическа кола сравнена с бензиновата. Единственото, което спира масовизацията на електрическият автомобил все още е цената на батерията. Но цената на батерията ще продължава да пада.
Kiril
Рейтинг: 498 НеутралноИскат да получават пари от приятелчетата с ТЕЦовете. Не е евтино да станеш президент.
https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.compenetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноДо коментар [#20] от "charlesdegaulle":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertСъгласен, с малки нюанси. Субсидиите са винаги там, където се намесва политиката. Те могат да изчезнат, могат и да се върнат, когато страни извън САЩ започнат да притискат производителтие в САЩ и застрашат пазарният им дял. Това го правят с години ЕС (фермерите), САЩ (въглищата), Китай (всичко). Само, че е вътрешна(без Китай), а не пазарна политика - гласоподаватели :)
Маршалов
Рейтинг: 727 НеутралноКраят на субсидиите е заложен преди Тръмп и щеше да се случи, без значение кой е президент. Знам че е удобно и политкоректно да обвиняваш човека, ама НЕ Е ТОЙ ВИНОВЕН! мурзилка