Белият дом иска да спре субсидиите за електроавтомобили и възобновяема енергия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ebf52574941
    ebf52574941
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Американците пак се отметнаха от думата си.
    Само някоя „подлога“ може да вярва на тия.

  2. 2 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 339 Любопитно

    Не са ви виновни субсидиите и електромобилите ,а качеството на произведените автомобили!Японските и европейски коли имат все по-голям дял на американският пазар!И тази констатация не е от вчера!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    При положение ,че един електроавтомобил зада се произведе се замърсява колко един един дизел за 180 000км , какъв е смисъла от субсидии?
    Да не говорим ,че в САЩ дизели почти няма, па градовете са опушени като в Индия и Китай!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 609 Неутрално

    До коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":

    Всъщност корейските.

  5. 5 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    Американците пак се отметнаха от думата си. Само някоя „подлога“ може да вярва на тия.
    —цитат от коментар 1 на ebf52574941



    До коментар [#1] от "ebf52574941":

    Кои са тия американци?! Новият американски президент не е длъжен с нищо да изпълнява договорите подписани от предишният президент. Така е във ВСИЧКИ страни по света. Така е било и във ВСИЧКИ времена в миналото.

  6. 6 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2853 Весело

    До коментар [#1] от "ebf52574941":

    Американците пак се отметнаха от думата си.
    ======
    Хи хи..... чудиш ли се?
    Не си ли чувал израза "Чесна американска"..... 🤗

    Bukalemun
  7. 7 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2853 Любопитно

    До коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":

    Не са ви виновни субсидиите....
    ======
    Естествено.....
    Путин е виновен..... след около 20 тия коментар.....

    Bukalemun
  8. 8 Профил на С Стоянов СУПЕР
    С Стоянов
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    Когато пазарната икономика работи субсидии не са необходими! Ако електромобилите наистина са по- конкурентни от тези с ДВГ, потребителите ще ги предпочетат и без субсидии! Абсолютно същото важи и за възстановяемите източници на енергия. След като нещо не е конкурентноспособно без субсидиране , каква точно е ползата от него? Изоставени ,,перки” в САЩ след изтичане на срока на субсидирането им има с хиляди. За какво са им тези ненужни паметници?

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  9. 9 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Крайно време е и ние да отменим данък "зелена" и "пембяна" енергия. Колко още години ще фианснираме с преферинцеални цени разни слънчеви и вятръни централи?!? Марицте и тях уж щяхме да предоговаряме, ама нъцки!! Трябва да се потърси и отговорност за щетите причинени на държавата и гражданите от тези договори!!

  10. 10 Профил на Припознах   Литекс
    Припознах Литекс
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Фискалната съставляваща в цената на дизеловото гориво е с най-висок процент от всичките горива, върху които се начислява акциз.
    Набеденият основен замърсител на практика финансира субсидиите на всякакви там скъпи еко-играчки.
    Скоро ще падне и тази поредна заблуда, лъжата, че акумулаторно ППС може да бъде икономично и екологично.
    Както лъсна дълго лансираната лъжа за т. нар. "озонова дупка", която, видите ли, най-неочаквано взе, че се самозапуши.
    Ама междувременно, бая пари се събориха от продажба на нови хладилници и охлаждащи инсталации.

  11. 11 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Сигурно на някои има става множко от папагалските повторения за електрическото бъдеще на автомобилите.

  12. 12 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 859 Неутрално

    Поредната клоунска политика, която е обратното на "умното"!!!

  13. 13 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5763 Неутрално

    Субсидиите никога не са били дългосрочно решение. И двете страни са го знаели предварително...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  14. 14 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Без субсидии електроавтомобилите загиват, а Шеви волт на ГМ вече затвара завода и при субсдидии. С електроавтомобилите се замърсява и разрушава природната среда повече, отколкото с бензиновите.
    Решение на Тръмп, основано на здравия разум. Нека пазарът решава какво да съществува и какво не, а не Белият дом.

  15. 15 Профил на barlog
    barlog
    Рейтинг: 229 Неутрално

    И да не забравяме, че субсидиите идват от данъците на всички. Когато стане икономически изгодно всеки ще се юрне да си купи Тесла.
    Оставете технологиите да се наместят, проблемети ще се решат еволюционно, а не революционно - от днес за утре. Спомнете си ерата на оловния бензин и Кремиковци у нас, и вижте сега колко по различна е картината. Вярно повече автомобили, но по екологични.
    Не можем да караме хората да плащат от джоба, например парите за така наречееното Глобално затопляне, което въобще не е ясно, колко е глобално, колко е затопляне, и ако го има, дали пък няма да направи този свят по приветлив, отколкото е?

  16. 16 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 450 Весело

    Щом ги влече да ги спрат!

    Едно въпросче, въглищата ще ПРОДЪЛЖАТ ли да ги субсидират, че по-навик вече няколко десителия ги субсидират, за въглищата настъпи ли момента да станат и те пазарни:)

    Модератора е неадекватен!
  17. 17 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#14] от "gozambo":

    "Без субсидии електроавтомобилите загиват, а Шеви волт на ГМ вече затвара завода и при субсдидии."

    ГМ затварят 5 завода, не само Шеви Волт. Затварят ги въпреки, че ги измъкнаха от фалит с държавна пара, и въпреки че Тръмп им намали таксите. Обеща, че ще ги направи много богати и го изпълни, това му го признавам. А обикновения Джо ше пие една студена вода. Относно електромобилите - Тесла отдавна са ударили тавана за субсидии и пак не могат да смогнат с поръчките.

  18. 18 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Белият дом се напълни с идиоти. Резуатът ще е че САЩ ще се напълни с електромобили произведени в Европа и Китай и бай Доньо или някой друг тъпак като него пак ще трябва да слага мита.

  19. 19 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#14] от "gozambo":

    Гозамбо миличик, знаеш ли колко субсидии са наляли САЩ на въглеводородните горива?

    Модератора е неадекватен!
  20. 20 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#13] от "penetrating":

    Да, така е. Субсидийте в тези случей са заради скъпото обурудване и цената на акумулаторите в колите. Тенденцията е скъпотията да отмине след няколко години. В смисъл, нови технологии и масово производство. Което се вижда сега - цените на слънчевите панели паднаха в пъти, виждате съвсем нови технологии в акумулаторите и мега фабриките на Мъск. Но ако искаш да бъдеш конкурентно способен, субсидийте трябва да останат, поне в обозримо бъдеще. Такива трябва да се въведат и в преустройството на ел мрежите, да станат интелигентни. И в акумулаторите на всяка къща с панели на покрива. За да може да се разпределя ел енергията равномерно, през деня и нощта. А че това е бъдещето, не ще и дума.
    Проблема на Тръмп, темата на статията, е че той определено защитава петролния бизнес. Който се чувства осезаемо застрашен. И не само той, Муск не ползва дилъри да му продават колите, доставя ги директно. Директно им обновява софтуера. Има много ограничена мрежа от сервизи, в Теслата почти няма нещо което се поврежда. Повечето системи са с гаранция между 10 и 30 години. Е, трябва да се сменят редовно накладките на спирачките... А у дилърите остава около 10-15% от цената на колата, според Мъск, те трябва да изчезнат. А това е бизнес с доста пари и влияние. Ясно се вижда кой стои зад решението на Тръмп, нали!!

  21. 21 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    Нека Тръмп отмени и данъчбите облекчения за добив на петрол, които хич не са малко!

    Иначе, САЩ в момента имат най- добрата технология за електрически автомобили и са най- напреднали в тази област точно благодарение на тези данъчни кредити. И благодарение на Tesla и GM.

    Ако Тръмп отмени кредитите, GM пак ще си прави електрическите коли (те имат 10 нови модела в следващите няколко години), но не в САЩ, а в Китай. И ако някой се нуждае не от трък, а от ел.кола ще му я внася от Китай. Толкова е глупав, Оранжевият!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  22. 22 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    А Шевролет Волт го спират поради спецификата на този автмобил. Шевролет Волт е плъг-ин хибрид. Той има електрическо и бензиново задвижване, което го прави по- скъп за изработка.

    С падането на цените на батериите, батерийните автомобили поевтиняват и в следващите 2 години ще са на цени близи до подобли електрически автомобили. И зарядните станции вече са много, ситуацията не е като 2010-та, когато нямаше къде да заредиш колата си.

    Тесла и GM са най- напред, като цената на киловатчас батерия за Тесла в момента е около $110, за GM е около $140. Падне ли цената под $100 за киловатчас, ел. автомобилите стават конкурентни на бензиновите.

    GM също има нещо като гигафабрика за батерии за своите електрически и хибридни модели във Браунстаун, Мичиган и скоро отвориха подобна фабрика и в Китай.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  23. 23 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    Плъг ин хибридитре ще се изкачват към по- големите автомобили, където маржините са по- високи и оправдават смесеното електрическо/бензиново задвижване. Малки автомобили като Волт ще станат изцяло електрически заради по- ниските маржини и поевтиняването на батерийната технология.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  24. 24 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    Значи в САЩ, Тесла мина 200 000 граница около юни, 2018. GM се очаква да я мине около януари, 2019-та. Следващите са Нисан и Форд.

    От тази загуба на данъчен кредит ще спечелят най- много Тойота, Фолксваген и БМВ.

    Това, да ви покаже колко глупава е тази администрация, която подтиска американски производители, които са инвестирали най- много в последните години в новата технология за сметка на чужди производители.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  25. 25 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 775 Весело

    Е, трябва да се сменят редовно накладките на спирачките...
    —цитат от коментар 20 на charlesdegaulle


    Е, точно това не трябва.

  26. 26 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Весело

    Днес поредният анализатор от Уолстрийт каза, че Tesla’s Model 3 has 'biblical simplicity'. И в момента целият автомобил се сглобява за 40 стъпки, за 90 минути, на линия която е около 300 метра (1000 фута) дълга. Подобен бензинов автомобил се сглобява между 130 и 200 стъпки на много по- дълга линия:

    https://www.businessinsider.com/tesla-model-3-simple-to-build-wall-street-analyst-says-2018-12

    "We could see the Model 3 assembled, from an empty body to a fully functional car in a bit more than 40 steps and 90 minutes, on a line about 1,000 feet long," Ferragu said in a note to clients Tuesday. "Its simplicity is unbelievable."

    A comparable car by any traditional automaker could take anywhere from 130 to 200 steps, Ferragu says, easily setting the Model 3 apart. The findings are similar to what UBS' Evidence Lab found when tearing down a Model 3 earlier this year, finding "next-gen, military grade" tech below the finish.

    Това, да ви покаже, колко по- просто е построяването на една електрическа кола сравнена с бензиновата. Единственото, което спира масовизацията на електрическият автомобил все още е цената на батерията. Но цената на батерията ще продължава да пада.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  27. 27 Профил на Kiril
    Kiril
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Искат да получават пари от приятелчетата с ТЕЦовете. Не е евтино да станеш президент.

    https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.com
  28. 28 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5763 Неутрално

    До коментар [#20] от "charlesdegaulle":

    Съгласен, с малки нюанси. Субсидиите са винаги там, където се намесва политиката. Те могат да изчезнат, могат и да се върнат, когато страни извън САЩ започнат да притискат производителтие в САЩ и застрашат пазарният им дял. Това го правят с години ЕС (фермерите), САЩ (въглищата), Китай (всичко). Само, че е вътрешна(без Китай), а не пазарна политика - гласоподаватели :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  29. 29 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Нека Тръмп отмени и данъчбите облекчения за добив на петрол, които хич не са малко! Иначе, САЩ в момента имат най- добрата технология за електрически автомобили и са най- напреднали в тази област точно благодарение на тези данъчни кредити. И благодарение на Tesla и GM.Ако Тръмп отмени кредитите, GM пак ще си прави електрическите коли (те имат 10 нови модела в следващите няколко години), но не в САЩ, а в Китай. И ако някой се нуждае не от трък, а от ел.кола ще му я внася от Китай. Толкова е глупав, Оранжевият!
    —цитат от коментар 21 на Realist


    Краят на субсидиите е заложен преди Тръмп и щеше да се случи, без значение кой е президент. Знам че е удобно и политкоректно да обвиняваш човека, ама НЕ Е ТОЙ ВИНОВЕН!

    мурзилка




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #