Карлос Гон остава начело на "Рено"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  2. 2 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Сериозно потвърждение, че този го сготвиха японците...

    Модератора е неадекватен!
  3. 3 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Умни излязоха в "Рено"

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  4. 4 Профил на Tomo
    Tomo
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Трябва да бъде обвинен и за фалшивите коли който продава!

  5. 5 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 647 Неутрално

    До 4
    Фалшиви коли? Да не би да са с двигатели на "запорожец"?

  6. 6 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Битката под повърхностно гладките отношения между Рено, Нисан и Мицубиши тече от години. На практика Рено контролира групата, като притежава 45% от акциите с право на глас в Нисан. Нисан контролира Мицубиши, но притежава само 15% от акциите в Рено и то без право на глас. От известно време Гон лансира тезата, че е крайно време да спрат да се правят на "независими" компании и контрола на Рено да се официализира като групата се слее в една компания РЕНО. Това за Япония би означавало да загуби две от най-емблематичните си компании.
    Японците няма как да противодействат с чисто търговски средства и по стар изпитан обичай прибягват до омаскаряване и скалъпване на обвинение с идеята, че единствения достатъчно силен мениджър да осъществи сливането е бразилеца и ако него го няма са спасени.

  7. 7 Профил на marynof
    marynof
    Рейтинг: 5 Неутрално

    До коментар [#4] от "Tomo":

    Хе хе - фалшиви са творенията на VAG групата - така яко се издъниха че скоро няма да ги искат в по-цивилизованата част от света.....





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #