Японският премиер има последен шанс за мирен договор с Русия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (58)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 347 Любопитно

    Опитът на Расия за силово изнувдване на Япония...се провалиха!Токио би подписал тъй желаният мирен договор само при връшане на 4те острова от страна на Расия!Без уговорки....Но Путев не би направил такъв жест-защото това би му коствало реитинг,влияние ....дори живота!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  2. 2 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 617 Неутрално

    Няма шанс.
    Япония трябва да запише в договора, че няма да има военни бази там.
    А това не зависи от Япония, а от САЩ, които третират Япония като васал.

    Няма да стане.
    Японците не са дорасли да бъдат независими, сори.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  3. 3 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    Ами нали жуже имаше намерение да върне Курилите срещу мирен договор и техническо сътрудничество. Да де ама няма как да диктуваш условия на най-развитата нация.

    SHADOWS of SOFIA
  4. 4 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    "На 25 април (7 май) 1875 г. в Санкт Петербург е подписан нов договор, който предоставя целите Курилски острови на Япония. След приключването на Втората световна война Курилските острови изцяло са присъединени към СССР. Островите имат важно геостратегическо значение. Принадлежността им към Русия се оспорва от Япония"

    Каратистите да си оспорват колкото искат. Абе трябва да остъпи пред Русия (като по-силна страна). Ако не го направи, това ще го стори следващият премиер.
    Руснаци са открили островите и са ги картографирали и наименовали (холандеца не го броя, видял е само 3 острова).
    Следва Самодски договор и поради незнайни причини Япония искат да сложат ръка върху островите, получават няколко от южната група.
    Можем да обобщим - Япония нямат основания да искат островите, или поне не всичките от тях.

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  5. 5 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 238 Любопитно

    Какви спорни острови???
    Има репарации след Втората световна война.
    Както Прусия примерно.
    Или както Ирак беше санкциониран с преместване на границата на 100 метра навътре в територията му за компенсация на Кувейт.

    Миний аав адуучин хүн
  6. 6 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#5] от "Веселин Дечев":

    Само дето след Цушима русия никога не се въстановява като морска сила. Подържането на флот там е прекалено скъпо за руските възможности а Японския флот ги превъзхожда и като численост и технологично.

    SHADOWS of SOFIA
  7. 7 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 122 Неутрално

    ....Японците не са дорасли да бъдат независими, сори.
    —цитат от коментар 2 на г-н Саранди Говедаров



    Виж БВП на Япония и на Матушката ти и напиши кой от какво е зависим!
    Ако обичаш!

    Имам време да питам всеки идиот.
  8. 8 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    И двете страни могат да извлекат дивиденти, стига Япония да не забравя Хирошима и Нагасаки...

  9. 9 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 238 Любопитно

    [quote#7:"4ort"][/quote]

    БВП не прави една държава (не)зависима.

    Миний аав адуучин хүн
  10. 10 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#8] от "Велков":

    И русия Цушима...

    SHADOWS of SOFIA
  11. 11 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 238 Любопитно

    Няма ли някой компетентен журналист да направи резюме на репарациите, които Япония дава след ВСВ, особено на Русия?

    Миний аав адуучин хүн
  12. 12 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До като руснаците не повърнат Курилите - никакъв мир!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  13. 13 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#12] от "Viva la Evolution":

    Те си живеят добре и без мирен договор.Да му мислят бедняците от северозапад.

    SHADOWS of SOFIA
  14. 14 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    Всички острови са стратегически. Те са щит срещу кораби и самолетоносачи. Путин няма да им даде и един камък. Затова им предлага изгонването на янките като част от сделката. Джапаните и да искат, не могат да го направят.

    Judjuk
  15. 15 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 919 Неутрално

    Какъв унизителен провал за болшевишка русия. Сефте.

    The best way to predict the future is to invent it.
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    Не вярвам да има договор, съвсем скоро Русия разгневи Япония с построяването на военни съоръжения на единият от островите.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  18. 18 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#15] от "EU defender":

    Поне заглавието осмисли ли? Явно не...

  19. 19 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#16] от "EU defender":

    Само ти не си схванал какво казвам. Обяснимо...

  20. 20 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1564 Неутрално





    До коментар [#9] от "Веселин Дечев":


    [quote#7:"4ort"]
    —цитат от коментар 9 на Веселин Дечев
    БВП не прави една държава (не)зависима.[/quot

    А голия задник , прави една "велика" страна - смешна

  21. 21 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 763 Неутрално

    Интересно кога ли ще доживеем до наш Абе, който да постави въпросът за Западните Български Покрайнини.

    Papa was king of the bongo...
  22. 22 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 347 Неутрално

    До коментар [#15] от "EU defender":

    Този договор е излкючително важен за Расия ...от икомическа гледна точка!Правят се опити да бъдат привлечени японски капитали (124.7млд.$) в областа на енергетиката,транспорта и комуникациите.........Но както казах,Без договор и без връщане на японските Северни територии....Путев ще гледа тъжно!А между другото Япония става най-големият след САЩ клиент на F-35....Общият брой на е 147 машини!Изцяло произведени от Mitsubisni Heawy...

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  23. 23 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 919 Неутрално

    До коментар [#18] от "Велков":

    Матушката ти търпи провал след провал. От некадърност е, да знаеш. Кадри нямате, Перков. Разчита се на такива като тебе :)

    The best way to predict the future is to invent it.
  24. 24 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 617 Неутрално

    Виж БВП на Япония и на Матушката ти и напиши кой от какво е зависим!
    Ако обичаш!

    До коментар [#7] от "4ort":

    Ми не, не обичам.
    Щото знам, че на територията на Русия няма и не може да има военни бази на други държави.
    И защото знам, че на територията на Япония, САЩ могат да изграждат КОЛКОТО СИ ИСКАТ И КЪДЕТО СИ ИСКАТ ВОЕННИ БАЗИ,
    Такъв им е договора още от края на ВСВ, и на Япония не й стиска да иска промяна на този договор.
    Виж как пищят местните в Окинава, но никой не ги бръсне.....

    Та, оказва се, че БВП-то не е в правопропорционална зависимост с независимостта......
    Гоу фигър?!

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  25. 25
    Велков
    Рейтинг: 1441 Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  26. 26 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ти да видиш, Япония имала исторически шанс да сключи мирен договор с кремльовските вампири... И ако не сключат?

  27. 27 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#23] от "EU defender":Чудя се, дали не си бил изнасилен от руснак като малък. Иначе нямам обяснение за психичното ти състояние...
    —цитат от коментар 25 на Велков


    Старши, много приличаш на оная булка, дето три дена не се прибрала. На четвъртия се прибира и казва на мъжа си, че я хванали някакви бандити и една седмица я изнасилвали. Мъжът се чуди, как една седмица са я е...., като я нямало само три дена. Булката обяснява, че дошла само да се обади и пак отивала...

  28. 28 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Виж БВП на Япония и на Матушката ти и напиши кой от какво е зависим!Ако обичаш!До коментар [#7] от "4ort":Ми не, не обичам.Щото знам, че на територията на Русия няма и не може да има военни бази на други държави.И защото знам, че на територията на Япония, САЩ могат да изграждат КОЛКОТО СИ ИСКАТ И КЪДЕТО СИ ИСКАТ ВОЕННИ БАЗИ,Такъв им е договора още от края на ВСВ, и на Япония не й стиска да иска промяна на този договор.Виж как пищят местните в Окинава, но никой не ги бръсне.....Та, оказва се, че БВП-то не е в правопропорционална зависимост с независимостта......Гоу фигър?!
    —цитат от коментар 24 на г-н Саранди Говедаров


    Прав си, никой не би си направил база в кочина...

  29. 29 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#26] от "bez_ime2":

    Ако не сключи РФ няма да има достъп до Японски високи технологии и ще си останат изостанали .Нека си имат острови на които живеят три хиляди измъчени ватници.

    SHADOWS of SOFIA
  30. 30 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    До коментар [#27] от "bez_ime2":

    Припознаваш се нещо... разбирам...

  31. 31 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Интересно кога ли ще доживеем до наш Абе, който да постави въпросът за Западните Български Покрайнини.
    —цитат от коментар 21 на johnniewalker


    Ако познаваш историята ще знаеш, че през 40-те години на миналия век, България е имала такива политици... Дори успяват да върнат Южна Добруджа.

  32. 32 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#27] от "bez_ime2":Припознаваш се нещо... разбирам...
    —цитат от коментар 30 на Велков


    В казармата не те ли научиха да четеш?

  33. 33 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Весело

    Те си живеят добре и без мирен договор.Да му мислят бедняците от северозапад.
    —цитат от коментар 13 на КА2


    Преди няколко години, съвсем случайно на една конференция на Майкрософт в Атланта говорих с един руснак от Владивосток. Мечтата му беше да си купи Хонда Сивик, 3-5-та ръка, нов внос от Япония, с десен волан. Тогава, все пак, руснаците бяха доста по- богати отколкото са сега. Петрола беше над $100 за барел и Путин все още не бе пратил безпагонестите си отпускари от ГРУ в Украйна.

    Къде отива боклука от Япония, след като му се изхаби ресурса на японска територия?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  34. 34 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#26] от "bez_ime2":Ако не сключи РФ няма да има достъп до Японски високи технологии и ще си останат изостанали .Нека си имат острови на които живеят три хиляди измъчени ватници.
    —цитат от коментар 29 на КА2


    И да получат такива технологии, ще ги гледат като индианци пишшеща машина...

  35. 35 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 919 Неутрално

    Русийката много да внимава с Япония. 1904-1905 Япония така е драла русия, че се налага САЩ да се намесят и да спасят руските задници. Заради това Тиодор Рузвелт получава нобелова награда за мир.

    The best way to predict the future is to invent it.
  36. 36 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5024 Любопитно

    До коментар [#9] от "Веселин Дечев":

    Да, но по-голям БВП означава по-богато население! Или не?!

  37. 37 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#7:"4ort"]
    —цитат от коментар 9 на Веселин Дечев
    БВП не прави една държава (не)зависима.[/quote]

    Старши, ти знаеш ли какво е БВП?

  38. 38 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    Включвайте ТВ1. При Веско Дремджиев , гост ще е Васко Начев по повод газа.

    SHADOWS of SOFIA
  39. 39 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 352 Весело

    До коментар [#32] от "bez_ime2":

    "В казармата не те ли научиха да четеш"?

    С тия ДВЕ гънки на старшинката където и да чете (още по малко в казарма) все тая!!!

    Имало едно време ссср...
  40. 40 Профил на ръмжо
    ръмжо
    Рейтинг: 860 Неутрално

    Курилите остават руски и джапанките вече добре го знаят. ако не им се подписва мир си е техен проблем, руснаците не губят нищо.

  41. 41 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#32] от "bez_ime2":"В казармата не те ли научиха да четеш"?С тия ДВЕ гънки на старшинката където и да чете (още по малко в казарма) все тая!!!
    —цитат от коментар 39 на citoplast


    :)

  42. 42 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Весело

    И защото знам, че на територията на Япония, САЩ могат да изграждат КОЛКОТО СИ ИСКАТ И КЪДЕТО СИ ИСКАТ ВОЕННИ БАЗИ,Такъв им е договора още от края на ВСВ, и на Япония не й стиска да иска промяна на този договор.Виж как пищят местните в Окинава, но никой не ги бръсне.....Та, оказва се, че БВП-то не е в правопропорционална зависимост с независимостта......Гоу фигър?!
    —цитат от коментар 24 на г-н Саранди Говедаров


    Заради това дрОгарЬО Говедар Свинаров, свободните гражданини на мАмашката ви ще си счупят крачката да емигрират в "поробеният" от американците запад. А вие, вие, никога няма да напуснете Бедна майка България и да се преместите там, където "ВолЬна дъйхатет челавек" и "Опознай Сибир за да опознаеш СССР"!

    Вие да не работили в Работническо дело преди 10-ти ноември? Кънтите на куха комунистическа пропаганда!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  43. 43 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сталин предлага мирен договор на Япония и връщането на двата южни (от четирите спорни) острова. Япония, под диктата на окупиралите ги САЩ - отказва. Руснаците, през миналия век, с подводни изследвания доказват, че дъното на Охотско море е продължение на руския шелф. Това е признато от ООН(в момента, продължават изследванията на Северно море по същия повод). Това дава изключителни икономически права в/у подземните(подводни) богатства и рибните запаси в полза на руснаците. Базите, построени в/у Курилските о/ви, затварят достъпа до Охотско море, Сахалин и стоянките на подводници, както и на кораби. Фактически, Охотско море се явява вътрешно море за Русия. Руснаците използват и част от японските военни съоръжения, построени там преди войната(вижте самолетните писти от края на 30те - началото на 40те,не са мръднали). Затова, не очаквам в скоро време мирен договор, както и връщане на острови.

  44. 44 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    До коментар [#15] от "EU defender":Този договор е излкючително важен за Расия ...от икомическа гледна точка!Правят се опити да бъдат привлечени японски капитали (124.7млд.$) в областа на енергетиката,транспорта и комуникациите.........Но както казах,Без договор и без връщане на японските Северни територии....Путев ще гледа тъжно!А между другото Япония става най-големият след САЩ клиент на F-35....Общият брой на е 147 машини!Изцяло произведени от Mitsubisni Heawy...
    —цитат от коментар 22 на Willy Messerschmitt

    Не си прав. Ако беше, Путин досега да беше дал островите и взел парите. А Япония е слаба бира. Нея ще я харижат на Кимчо за закуска.

    Judjuk
  45. 45 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2650 Неутрално

    Поредна путинова хибридка в Ройтерс. Нещата се представят сякаш японците се молят за островите. Истината е , че Путин е готов на компромиси , защото има нужда от японски технологии и инвестиции.
    На японците тези безлюдни северни острови въобще не им трябват.

  46. 46 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2650 Неутрално

    По руските сайтове се чертаят множество географски карти с различни варианти за разпределяне на руското наследство след разпада на Русия. Във всички варианти Курилските острови и Камчатка се предвиждат да бъдат владение на Япония. Сибир естествено остава на Китай.

  47. 47 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До Ватата.

    Сега разбрахте ли ЗАЩО САЩ приключи бързо войната в Япония с Хирошима и Нагасаки?

    Не сте?

    Защото сега щеше да има точно ДВЕ Японии.
    Северна на диваци и южна на тези японци, които познавате.

    И това нещо японците го знаят.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  48. 48 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#46] от "tacheaux":

    Умни хора не може да няма в Русия.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  49. 49 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#35] от "EU defender":

    Че кой не е драл руската армия?

    И ние сме го правили.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  50. 50 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    След като руснаците имат бази и строят нови, на какво основание искат други да нямат.

  51. 51 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#50] от "Роси":

    Руснаците имат нужда само от брегове.
    Така могат да тормозят света повече.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  52. 52 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 639 Неутрално

    Няма смисъл да си губят времето японците.

    Просто трябва да изчакат търпеливо като китайците и ще си приберат обратно и Сахалин дори.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  53. 53 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 639 Разстроено

    И двете страни могат да извлекат дивиденти, стига Япония да не забравя Хирошима и Нагасаки...
    —цитат от коментар 8 на Велков


    Грешно бяха хвърлени тези бомби, много грешно....
    Трябваше да е Москва и Ленинград.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  54. 54 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 639 Разстроено

    До коментар [#46] от "tacheaux":Умни хора не може да няма в Русия.
    —цитат от коментар 48 на Росен съм аз Путлер капут


    може

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  55. 55 Профил на Miguel Ramierez
    Miguel Ramierez
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Мир с Русия? Течен лед?

    1.618
  56. 56 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#8] от "Велков":





    И двете страни могат да извлекат дивиденти, стига Япония да не забравя Хирошима и Нагасаки...
    —цитат от коментар 8 на Велков



    Заради тези два града сега няма Сев. Япония с диктатор и Южна Япония такава, каквато я знаем.

    Бързата капитулация на Япония, заради атомните бомби отрязва на руснаците опцията да вземат и половин Япония.
    Освен това не са знаели руснаците колко бомби има още в САЩ.
    И добре, че не са знаели.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  57. 57 Профил на Georgi Kovachev
    Georgi Kovachev
    Рейтинг: 512 Весело

    До коментар [#25] от "Велков":

    фатмак,пак изпусна сапунчето в манафската баня!

  58. 58 Профил на lcp01393483
    lcp01393483
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Америка вече е решена твърдо да освободи поробените от русия народи, от Япония до Урал и Черно море!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #