Яйце измести бебето на Кайли Дженър като най-харесваната снимка в "Инстаграм"

Снимка на най-обикновено яйце стана най-харесваният пост в "Инстаграм", счупвайки рекорда на снимката, с която Кайли Дженър обяви, че е родила дъщеричката си Сторми.
Яйцето е качено в социалната мрежа на 4 януари и е единственият пост на акаунт, чиято цел е просто да подобри рекорда на Дженър. В неделя той надмина нейните 18 млн. "харесвания" и сега има 25 млн.
В отговор Дженър пусна видео как чупи яйце на улицата.
Наскоро японският милиардер Юсако Маезава стана автор на най-споделяния туит в историята на социалната мрежа, след като обеща да раздели 100 млн. йени (около 925 хил. долара) на 100 случайни хора, споделили поста му.
A post shared by EGG GANG 🌍 (@world_record_egg) on Jan 4, 2019 at 9:05am PST
Маезава стана известен на Запад, след като се оказа първият частен пътник, който ще бъде разходен около Луната от компанията на Илън Мъск SpaceX.
Дженър – малката дъщеря на семейство Кардашиан-Дженър, известни със своето риалити предаване Keeping Up with the Kardashians, е на път да стане един от най-младите милиардери в САЩ.
Нейната Kylie Cosmetics не се рекламира по никои от традиционните методи, но едва ли и има нужда.
Дженър има над 110 млн. последователи в "Инстаграм" и мнозинството са от целевата група на марката - момичета между 18 и 22 г.
Два примера за "инфлуенсърката" Кайли Дженър са нарицателни. В първия продукти от MAC Cosmetics, за които се говорело през 2015 г., че използва Кайли Дженър, бясно се разпродават в цял свят.
Вторият е свързан с негативен коментар в "Туитър" по адрес на това доколко модерна е социалната мрежа "Снапчат" - ефектът бе заличаване на милиард и 300 милиона долара от капиталовата оценка на компанията.