Френски гигант пое управлението на летището в Белград

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 696 Неутрално

    "Никола Тесла" е толкова малко летище, че ще е необходимо незабавно построяване на втори терминал, поне тройно по-голям, за да бъдат осъществени сънищата на Бърнабич.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  2. 2 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 696 Неутрално

    "Никола Тесла" е толкова малко летище, че ще е необходимо незабавно построяване на втори терминал, поне тройно по-голям, за да бъдат осъществени сънищата на Бърнабич.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  3. 3 Профил на Iordan Kolev
    Iordan Kolev
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Чакайте, чакайте гниди продажни! Както е тръгнало и Прищина ще я дадат на концесия преди Софийското!

  4. 4 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    Ако Белград може да привлече 15 милиона пътници, то София има потенциал за поне 25 милиона - с трети терминал откъм Враждебна и удобни шатъли до Скопие, Ниш, Солун, които да заменят сегашната опция с раздрънканите автобуси на Юнион Ивкони.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  5. 5 Профил на pisna_mi_ot_vas
    pisna_mi_ot_vas
    Рейтинг: 507 Разстроено

    Чакайте, чакайте гниди продажни! Както е тръгнало и Прищина ще я дадат на концесия преди Софийското!
    —цитат от коментар 3 на Iordan Kolev

    +++

    Ако Белград може да привлече 15 милиона пътници, то София има потенциал за поне 25 милиона - с трети терминал откъм Враждебна и удобни шатъли до Скопие, Ниш, Солун, които да заменят сегашната опция с раздрънканите автобуси на Юнион Ивкони.
    —цитат от коментар 4 на Пипера е много лют


    Нашите се тутат достатъчно, за да може Прищина да ни изпревари. 25 милиона пътници са мокри сънища при това ниво на управленски процеси.

  6. 6 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 343 Любопитно

    Нашите още умуват,удължават,чакат....Крайно време е тази година да имаме избран концесионер за летище София!Час по-скоро да се реновираТ1(че е като обор).И да се престуктурира тази затлачена стуктура.

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  7. 7 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#5] от "PisnaMi":

    Затова казвам има потенциал

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  8. 8 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 909 Неутрално

    с малко мисъл може да пуснат концесионер ина летището в Русе, което е на 60км от Букурещ, т.е. добра локация за нискобюджетни авиолинии.

    Иначе по едно време София щеше да става онзи хъб, който вече е Истанбул, те бяха едни милиони човекопоток...

  9. 9 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Едно не ми е ясно, путин съгласен ли е?
    Виж нашите са твърди, чакат Делянчо да укрепене, та и летището да заграби.

  10. 10 Профил на Подуенски нюанс
    Подуенски нюанс
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#4] от "Пипера е много лют":

    И как го разбра това?
    Нещо цифри, нещо тенденции, нещо анализи....

    Сидо
  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5853 Неутрално

    Потенциалът е в методите и средата :)
    Затова и Белград има шансове

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на Lyubomir Lambov
    Lyubomir Lambov
    Рейтинг: 676 Неутрално

    А ГЕРБ три пъти удължава срока за сифииското. Ама така е като кандидат концесионерите не разбират какво трябва да “спонсорират” за да стане сделката





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #